Is wel relevant.quote:
Lijkt me trouwens logisch, bij het aangaan van het contract weet TMobile immers niet of iemand over de bundel gaat zitten bellen. De kosten voor de telefoon zouden dan ook geheel uit een gedeelte van de kosten voor de afgesproken bundel moeten komen willen ze hier geen verlies op lijden.quote:Het antwoord van T-Mobile is dat slechts een gedeelte van die 55 euro maandelijkse belbundel kosten bestemd is voor het afbetalen van je telefoon.
Ik vind dit complete onzin en vraag me af of ze hier uberhaupt de waarheid spreken.
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Lightning_NL het volgende:
Het antwoord van T-Mobile is dat slechts een gedeelte van die 55 euro maandelijkse belbundel kosten bestemd is voor het afbetalen van je telefoon.
Ik vind dit complete onzin en vraag me af of ze hier uberhaupt de waarheid spreken.
Wie kan hier wat meer over vertellen?
Dus je hebt een gratis telefoon gekregen bij een 2-jarig contract op voorwaarde dat je het contract uitdient. Nu wil je de laatste 8 maanden niet betalen, maar wel die telefoon houden. T-Mobile wil dit niet. Voor jou is het een principekwestie, maar voor T-Mobile zo mogelijk nog meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Deze vraag stel ik voor iemand anders. Voor het gemak is het verhaal in de ik-vorm geschreven.
Ik weet 95% zeker dat het toestel gratis was bij een 2-jarig contract, en niet gratis bij een 1-jarig contract.
Het is voor mij een principe kwestie, dit verhaal.
Soms is de oplossing zó simpel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:05 schreef Wokkel het volgende:
Je hebt zelf optie 2 en 3 als haalbaar bestempeld.
De vraag is dan: Kan / wil je die telefoon in die staat voor minder dan 62 euro ergens krijgen?
Zo ja: Optie 2.
Zo nee: Optie 3.
Het blijkt maar weer dat lezen niet voor iedereen is weggelegd, evenals enig vernuft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:02 schreef kievit19 het volgende:
je hebt dus een slecht bereik de hele tijd, en nog krijg je het voor elkaar om over je bundel heen te gaan?
zo slecht is het bereik dan niet lijkt me
Handig om reacties van users te gaan afzeiken als je een antwoord wilt hebben van diezelfde users....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:03 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat lezen niet voor iedereen is weggelegd, evenals enig vernuft.
En ook gewoon de rest van de posts negeren. Zo wordt het vast een succesvol topic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:34 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Handig om reacties van users te gaan afzeiken als je een antwoord wilt hebben van diezelfde users....
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Lightning_NL het volgende:
Goedendag,
na aanhoudend klagen over slecht netwerkbereik op het T-Mobile netwerk thuis komt T-Mobile mij nu tegemoet door een voortijdige ontbinding aan te bieden op het 2 jarig contract. Dit contract loopt nog tot april '12.
Er zijn mij 3 opties gegeven.
Optie 1: Resterende maanden 20% korting op de abonnementskosten. Wat mij betreft geen optie.
Optie 2: Telefoon retourneren, abonnement beeindigen en klaar.
Optie 3: Telefoon afkopen voor 62 euro en abonnement beeindigen.
Aangezien de telefoon nog goed is en daarmee een sim-only abonnement een aantrekkelijke optie is, lijkt optie 3 mij interessant. However, ik ben het totaal niet eens met de 62 euro afkopen van het telefoontje. Het abonnement kost al maandelijks zo'n 55 euro, en er is regelmatig over de bundel heen gegaan. Sterker nog, in totaal is er in zo'n anderhalf jaar tijd al meer dan 1500 euro aan uitgegeven.
Het antwoord van T-Mobile is dat slechts een gedeelte van die 55 euro maandelijkse belbundel kosten bestemd is voor het afbetalen van je telefoon.
Wie kan hier wat meer over vertellen?
Als het echt om het ontbinden van het contract gaat is het toch simpel. Stuur het toestel terug en je hebt niets meer met elkaar te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Ook jij hebt dus moeite met lezen. Het onderwerp is ontbinding van het contract, niet het type telefoon. Ik had toch een iets hoger niveau verwacht in WGR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |