SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Borker_Trio op 05-08-2011 17:06:34 ]Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat weet ik, Scrotum.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]OPENINGS POSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGGODVEEEERR![]()
Waar neerzetten?quote:
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
nee muhahahaquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
Alweer een deeltje verder
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Ja dat wolla is erin geslopen door vanityquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
De opperbazin van dit alles.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Nee, balzakgraaier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar neerzetten?
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Huilen is voor jou te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
En, ja.
Laat maar.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ook van alle vorige en subsequente topics.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Een banner met maar 5 avatars vond ik een beetje zielig, dus ik heb wat willekeurige mensen erbij gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan is het weekend![]()
ik sta in de banner
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Voor straf moet je hem penetrerenquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Nog een kwartiertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Nog een half uurtje en dan is het weekend![]()
![]()
![]()
quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ram het er maar weer uit dan! Vertrouw er op dat hier wel iemand is die dat op zich wil nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ja dat wolla is erin geslopen door vanity![]()
![]()
ik heb lekker vakantiequote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ja, gaarne, ik voel al uren niets meer met mijn bips.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Voor straf moet je hem penetreren![]()
Wat moet ik precies doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ook van alle vorige en subsequente topics.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
ik kom net uit de stad even mannelijk geshoptTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Wat was het adres ook alsweer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, gaarne, ik voel al uren niets meer met mijn bips.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Welk bier heb je gehaald?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef mctwigt het volgende:
ik kom net uit de stad even mannelijk geshoptEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Alles in spoilers zetten, en elke keer wanneer er een nieuw topic wordt aangemaakt een klein tekstje erbij zetten.quote:![]()
Paradox.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef mctwigt het volgende:
ik kom net uit de stad even mannelijk geshopt![]()
mannelijk shoppen: recht op je doel af, weten wat je wil ongeveer, kijken of het nog goedkoper kan en kopen dan
en daarna patat etenTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Ze wil met mijn daten, zal dan mijn best gaan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ram het er maar weer uit dan! Vertrouw er op dat hier wel iemand is die dat op zich wil nemen![]()
![]()
Ik sta nu in de stationshal, daar heb ik meer klandizie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat was het adres ook alsweer?![]()
2 cd's al cadeau en jagermeisterquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Hamburges jonguquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef mctwigt het volgende:
mannelijk shoppen: recht op je doel af, weten wat je wil ongeveer, kijken of het nog goedkoper kan en kopen dan
en daarna patat eten![]()
Wat bedoel je met 'alles' ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alles in spoilers zetten, en elke keer wanneer er een nieuw topic wordt aangemaakt een klein tekstje erbij zetten.
de FIPO van vorige reeksen spoileren?Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef mctwigt het volgende:
en daarna patat etenEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
* Willyfoofoo twitchesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alles' ?
de FIPO van vorige reeksen spoileren?Willyfoofoo has posted.
downloadenquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat is niet de FIPO maar je begrijpt me nu wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alles' ?
de FIPO van vorige reeksen spoileren?![]()
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de tekst die de ts erin zette ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is niet de FIPO maar je begrijpt me nu wel.
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
De kapper vindt het meestal vervelender.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit bij de kapper en nooit geweten dat posten op je phone zo irritant is![]()
JAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
de tekst die de ts erin zette ofzo![]()
![]()
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De kapper vindt het meestal vervelender.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dan klopt mijn schets niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ohja, nu ik MILF ben genoemd, gelijk maar besloten een kort pittig kapsel te nemen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef muhahaha het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1Tot zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het valt me nog mee dat je de a van hoera niet hebt doorgestreeptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!!!
[ afbeelding ]
ik ga die shit ff droppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Borker_Trio het volgende:
ik ga die shit ff droppen.Alles wat jij zegt klinkt foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga die shit ff droppen.Veel plezier en glij niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga die shit ff droppen.xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nou serieus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat ik kapper ben, voor dwergen gezien mijn fysieke situatie.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet D:quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik heb waasjes op mijn lenzen. Tijd om achter de pc vandaan te gaan denk ik.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:01 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb waasjes op mijn lenzen. Tijd om achter de pc vandaan te gaan denk ik.![]()
Picsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.![]()
Graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.
Moeten mikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]Wacht, zij mikt mét haar borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Moeten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eye![]()
Deze postquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Moeten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Pink eyequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eyeHihi!
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achteren zodat het op het plafond terecht komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eyeWillyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achter zodat het op het plafond terecht komt.![]()
![]()
![]()
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achter zodat het op het plafond terecht komt.
Moraal:
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.![]()
![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achteren zodat het op het plafond terecht komt.
Ik heb beelden... Bedankt he!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Damn ik wist niet dat ze zo lelijk was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wacht, zij mikt mét haar borsten.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.
Moraal:
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.
Willyfoofoo has posted.
quote:
Je bent stukadoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.![]()
nee, alleen hongerigquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Snijd hem wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat zegt de herpes op mijn lip ook, blijft maar meer ruimte innemen.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
![]()
daar wil je toch gewoon in rondscheuren op de wegenquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
![]()
Ik wil met jullie allemaal delen hoe GREAT mijn vakantie was
Dat klopt.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
/careOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
"Scheuren"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
daar wil je toch gewoon in rondscheuren op de wegen
![]()
HEB JE DIE VIEZE SLET WEER.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef Borker_Trio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil met jullie allemaal delen hoe GREAT mijn vakantie was![]()
![]()
Kut, die roompotgolfcaddyparasolijscombinatiefoto staat nog op de sd kaart van de camera van iemand die met me mee ging '-_-Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Speciaal voor jouquote:
quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Zo jong en al op de vlucht van de politie zijn. De jeugd van tegenwoordig.quote:
Willyfoofoo has posted.
Fuck de popo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zo jong en al op de vlucht van de politie zijn. De jeugd van tegenwoordig.![]()
Ik dacht er eerder aan om de foto van jouw tierelier uit te printen, en hem overal op te hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Uitprinten en in elke supermarkt hangen.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat is de zonnige kant van politie zijn, iedereen wil seks met jequote:
Wel mijn telefoonnummer erbij vermelden, dan krijg ik al die hete sletjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht er eerder aan om de foto van jouw tierelier uit te printen, en hem overal op te hangen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wel mijn telefoonnummer erbij vermelden, dan krijg ik al die hete sletjes.
Telefoonnummer zet je er zelf maar onder.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Dat is de zonnige kant van politie zijn, iedereen wil seks met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Oh, ik wil ze ook zien hangen bij alle kinderziekenhuizen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht er eerder aan om de foto van jouw tierelier uit te printen, en hem overal op te hangen.
Die terminale kleuters weten precies wat ze nog willen voordat ze sterven.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ditquote:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHxDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze ook zien hangen bij alle kinderziekenhuizen.
Waarom?quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Zo fout!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze ook zien hangen bij alle kinderziekenhuizen.
Verlaat me niet!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tot ziens
Nog 10 minuten... Het komt nu echt dichtbij
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zijn wij niet goed genoeg voor je?Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik voel me genaaid, mijn skybites voucher is nog 1 dag geldig en heb dus voor niets 3 euro gewaist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Tuurlijk wel! Maar het liefste heb ik het hele bokkenspul bij elkaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zijn wij niet goed genoeg voor je?
Edit: Uhm... Hele bokkenspul is misschien overdreven. Er zijn mensen die ik hier liever niet heb
Dan word het echt gezellig!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar het liefste heb ik het hele bokkenspul bij elkaar
Dus met alleen MV is het niet gezelligquote:![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dus met alleen MV is het niet gezellig![]()
Die kon je terugverwachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dus met alleen MV is het niet gezellig![]()
Hahaha. Ik maak maar een grapje hoorquote:
Zolang ik er maar niet één van ben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Maar het liefste heb ik het hele bokkenspul bij elkaar
Edit: Uhm... Hele bokkenspul is misschien overdreven. Er zijn mensen die ik hier liever niet heb![]()
Willyfoofoo has posted.
Jij bent hier welkomquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet één van ben.![]()
Sterker nog, jouw aanwezigheid is vereist
je weet tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hahaha. Ik maak maar een grapje hoor
WOTWOTOWOTOWOOT IK HEB UTEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil een nieuwe game beginnen, staat er een random naam gegenereerd, en moet je eens raden wat voor een naam er staat... Fabs![]()
Unreal Tournament :pquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Fabsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik wil een nieuwe game beginnen, staat er een random naam gegenereerd, en moet je eens raden wat voor een naam er staat... Fabs![]()
![]()
Past wel bij je toch?
quote:
Net nog zo een kale kleuter aan mijn penis laten sabbelen, zijn tandjes waren er bijna allemaal al uit dankzij één of andere ziekte.
Dat gevoel van enkel tandvlees.![]()
![]()
Ik val echt weer buiten de boot met dat game gelul.
Ik ken al die termen niet
Holy fuckquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef MisterChirrel het volgende:
Net nog zo een kale kleuter aan mijn penis laten sabbelen, zijn tandjes waren er bijna allemaal al uit dankzij één of andere ziekte.
Dat gevoel van enkel tandvlees.
Het is nog beter als ze herpes hebben. Het gevoel van zacht tandvlees, maar toch de textuur van adolescente herpes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef MisterChirrel het volgende:
Dat gevoel van enkel tandvlees.
Willyfoofoo has posted.
Ik ga ervandoor. Kusje voor mijn FOK!heldenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is nog beter als ze herpes hebben. Het gevoel van zacht tandvlees, maar toch de textuur van adolescente herpes.
Swaffelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef MisterChirrel het volgende:
Dat gevoel van enkel tandvlees.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is nog beter als ze herpes hebben. Het gevoel van zacht tandvlees, maar toch de textuur van adolescente herpes.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Kom je ook unreal tournament spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hmnee, het was geen koorknaapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor. Kusje voor mijn FOK!helden
Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga ervandoor. Kusje voor mijn FOK!helden
Wie zei dat jij mijn post mocht kopiëren?quote:
Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Kom je ook unreal tournament spelenEven kijken of ik die app op mijn telefoon heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wacht.![]()
Niemand, hoezo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wie zei dat jij mijn post mocht kopiëren?Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:34 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Even kijken of ik die app op mijn telefoon heb.
Oh, wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo veel thumbs op één pagina.Willyfoofoo has posted.
Gathering of tweakers?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nogmaals tot wiederlezen, beste man.
Voor de mensen die wachten op nieuwe info kun je in de tussentijd kijken
Ik ben er weer
Jij bent snelquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Woont er iemand in Utrecht? Ik moet een uur wachten.
Ja ik woon in Utrecht, namelijk in Gelderland.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Als ik jou was zou ik alvast een voorbehoedsmiddel gebruiken/kuisheidsgordel gaan dragen.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
HAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHHAHHAAAHHAHAHquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Betaal jij mijn treinkaartje?quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
MisterChirrel, als je even naar Zuid-Holland rijdt.Willyfoofoo has posted.
Got?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht daar nou mee tot je in Kroatie zit. Doe ik ookEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik heb nog 4 delen, komt dus wel goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wacht daar nou mee tot je in Kroatie zit. Doe ik ook![]()
![]()
Ik ga richting ZH. :>quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
MisterChirrel, als je even naar Zuid-Holland rijdt.![]()
Net begonnen in deel 1. Maar serie al wel gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb nog 4 delen, komt dus wel goed.![]()
![]()
wat is GoT?Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
hij woont. ERGENS IN HET UNIVERSUM.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, nog 11 provinciën overom te gokken.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Rond Rotterdam? Dan kom ik wel even langs.quote:
Willyfoofoo has posted.
Ik ook, deel 1 voor 3/4 uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net begonnen in deel 1. Maar serie al wel gezien![]()
![]()
Ik ben een ZIJ stomme mongoolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:28 schreef Borker_Trio het volgende:
hij woont. ERGENS IN HET UNIVERSUM.![]()
![]()
Game of Thrones
Hoho, een FOK!meeting zonder MV, Freddy, en mij uit te nodigen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:28 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Rond Rotterdam? Dan kom ik wel even langs.
Ik woonde vroeger naast Utrecht
Daar ben ik maar heel even, om de bus naar Flakkee te nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:28 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Rond Rotterdam? Dan kom ik wel even langs.![]()
![]()
soriquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hoho, een FOK!meeting zonder MV, Freddy, en mij uit te nodigen?
ik mot gaan.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ben je opgewonden geworden van zijn oorlogssexcitaten? Ik heb ze net even nagelezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:28 schreef Willyfoofoo het volgende:
Rond Rotterdam? Dan kom ik wel even langs.![]()
![]()
Ja, onze zogeheten "cleveland meetings" zijn privé.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hoho, een FOK!meeting zonder MV, Freddy, en mij uit te nodigen?Willyfoofoo has posted.
Goeree? Woon je daar helemaal?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Daar ben ik maar heel even, om de bus naar Flakkee te nemen.![]()
![]()
Mooi waren ze, he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je opgewonden geworden van zijn oorlogssexcitaten? Ik heb ze net even nagelezen![]()
Ja. Ik las ook dat je geen boeken bij de hand had, wil dat zeggen dat je ze allemaal uit je hoofd kent? Dat zou wel ziek zijnquote:![]()
![]()
Ik woon vlakbij Flakkee. Ik heb al eerder een adres gepost. Ik wacht daar op je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Daar ben ik maar heel even, om de bus naar Flakkee te nemen.
Willyfoofoo has posted.
Eh, ik verzon ze zelf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja. Ik las ook dat je geen boeken bij de hand had, wil dat zeggen dat je ze allemaal uit je hoofd kent? Dat zou wel ziek zijn![]()
Vriendinnetje komt er vandaan. Lekker aso wijffiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Woonde, ik woon momenteel in Groningen. Nu even de ouwelui opzoeken.
Je kent Goeree.![]()
![]()
Sexdate activate!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Flakkee. Ik heb al eerder een adres gepost. Ik wacht daar op je.![]()
Dat geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vriendinnetje komt er vandaan. Lekker aso wijffie![]()
![]()
quote:![]()
Grappig genoeg woont 9/10 van mijn familie in Groningen.
Willyfoofoo has posted.
Ze is nu trouwens kak geworden, maar als ze die grafbek van haar open trekt weet je meteen waar ze vandaan komtquote:![]()
![]()
Ik ben altijd snel, behalve in bed. Ik word niet voor niets de naaktslak genoemd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Seriously? wtf man.. zo snel? BizarHeld
![]()
Mijn broekje wordt al nat als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je opgewonden geworden van zijn oorlogssexcitaten? Ik heb ze net even nagelezenWillyfoofoo has posted.
Wil je even voor mij voelen en dan aan je hand ruiken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Willyfoofoo het volgende:
Mijn broekje wordt al nat als ik er aan denk.![]()
![]()
Niks tege Flakkees, t'is een taeltje op z'n eige.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze is nu trouwens kak geworden, maar als ze die grafbek van haar open trekt weet je meteen waar ze vandaan komt![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je even voor mij voelen en dan aan je hand ruiken?![]()
![]()
Werk aan de winkel dus. We zullen die conditie van jou even opbouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:34 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben altijd snel, behalve in bed. Ik word niet voor niets de naaktslak genoemd.![]()
Groningen ligt trouwens zo mogelijk nog verder weg![]()
![]()
De adrenaline van een verse zalm wanneer deze aan het net van een Noordzee-visser ontsnapt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je even voor mij voelen en dan aan je hand ruiken?Willyfoofoo has posted.
Ik lust ook geen visquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Willyfoofoo het volgende:
De adrenaline van een verse zalm wanneer deze aan het net van een Noordzee-visser ontsnapt.![]()
![]()
Ach, ik reis dagelijks zo'n anderhalf uur heen en terug, ik ben wel wat gewend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Werk aan de winkel dus. We zullen die conditie van jou even opbouwen.![]()
Groningen ligt trouwens zo mogelijk nog verder weg
Ohja, DMs werken niet, PM me als jullie iets sensueels kwijt willen.![]()
Tof, wat moet ik er dan mee doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
Je hoeft er ook niet aan te likken.![]()
![]()
Je leest het topic toch wel terug? Ik post het hier wel voor je, als ik het kwijt moetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef MisterChirrel het volgende:
Ach, ik reis dagelijks zo'n anderhalf uur heen en terug, ik ben wel wat gewend.
Ohja, DMs werken niet, PM me als jullie iets sensueels kwijt willen.![]()
![]()
Wisten jullie dat BK in Australië Hungry Jacks heet?
Een kleine snackbar aan zee had de naam al in gebruik daar.![]()
Jummie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je leest het topic toch wel terug? Ik post het hier wel voor je, als ik het kwijt moet![]()
Trouwens ook voor het eerst dat een man zegt dat ik er niet aan hoef te likken. Alles goed verder?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
Je hoeft er ook niet aan te likken.![]()
![]()
Jij postte eerder ook een plaatje met een tepel die melk spuitte.quote:Willyfoofoo has posted.
Nee, haar slipje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had ze nou een zakdoekje in haar mond? Was geen ban-waardige foto hoorWillyfoofoo has posted.
Dat weet je wel verdacht goedquote:Zie trouwens toch wel stukje eikel en beetje zaad. Lang leve de quote van Chirrel
![]()
![]()
Beter kun je zulke dingen niet vermelden hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef MisterChirrel het volgende:
Ooit eens kinderporno gezien met dat scenario.![]()
![]()
Ik heb het netjes gemeld bij de FBI en 2 dagen later lag die site eruit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Beter kun je zulke dingen niet vermelden hier![]()
![]()
Je moet onze privéfilmpjes niet zo vaak terugkijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ooit eens kinderporno gezien met dat scenario.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willyfoofoo has posted.
Dat is dan wel weer ok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb het netjes gemeld bij de FBI en 2 dagen later lag die site eruit.2 dagen duurt nog lang trouwens..
![]()
Die van mij ook. Ik noem het "Panty Gag Facial Mayhem".quote:Willyfoofoo has posted.
Ach, het blijft een overheidsinstelling.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer ok.2 dagen duurt nog lang trouwens..
![]()
![]()
Niet half zo creepy als ik in deze reeks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Cactus1 het volgende:
Chir, vind je Willy niet een beetje creepy naar jou toe?![]()
Innoverende titel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik noem het "Panty Gag Facial Mayhem".![]()
Nee, jij staat met stip op 1. Maar je voelt je niet lichtelijk bedreigd nu iemand zo tegen jou doet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef MisterChirrel het volgende:
Niet half zo creepy als ik in deze reeks.![]()
Dank u, ik heb er lang op moeten hameren.quote:Willyfoofoo has posted.
DudesWat een gekke posts weer tijdens mijn afwezigheid!
Ik zie het altijd maar als een dubieuze eer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij staat met stip op 1. Maar je voelt je niet lichtelijk bedreigd nu iemand zo tegen jou doet?![]()
Wat ben jij voor de overige 2,6%?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
Dank u, ik heb er lang op moeten hameren.![]()
Welnee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef MissVanity het volgende:
![]()
Je kunt ons dus onmogelijk verlaten, dat zie je maar weer!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:48 schreef MissVanity het volgende:
![]()
Ok. Dan niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Sinds wanneer denk jij dat ik doorsnee ben en met de meute mee loop?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef MisterChirrel het volgende:
Stommerd, iedereen weigert het te vragen uit beleefdheid.![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt ons dus onmogelijk verlaten, dat zie je maar weer!Maar ik ga zo toch echt weer weg.
Daarna kom ik wel weer terug hoor
Ik wil wel even door jouw snee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat ik doorsnee ben en met de meute mee loop?![]()
De waarlijke informatie is helaas een staatsgeheim.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had op iets spannenders gehoopt
Willyfoofoo has posted.
* MisterChirrel doet het heel rustig aan, in de hoop dat ze het niet meer kan inhoudenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ff snel dan, want ik moet ook poepen![]()
Ik heb de A-status, dus PM maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
De waarlijke informatie is helaas een staatsgeheim.![]()
![]()
Coprolagnie is helemaal hip tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ff snel dan, want ik moet ook poepenWillyfoofoo has posted.
Ranzaaaapquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef MisterChirrel het volgende:
* MisterChirrel doet het heel rustig aan, in de hoop dat ze het niet meer kan inhouden![]()
![]()
Krijg je ergens extra airmiles voor onmogelijk moeilijke woorden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
Coprolagnie is helemaal hip tegenwoordig.![]()
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Krijg je ergens extra airmiles voor onmogelijk moeilijke woorden?![]()
Ik heb het al zo vaak gezegd de afgelopen week dat het niet echt meer een moeilijk woord is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Krijg je ergens extra airmiles voor onmogelijk moeilijke woorden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/CoprolagnieWillyfoofoo has posted.
Poepsex, klinkt toch veel beter?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik heb het al zo vaak gezegd de afgelopen week dat het niet echt meer een moeilijk woord is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coprolagnie![]()
![]()
Dat is veel te direct. Als ik "Mevrouw, mijn coprolagnia speelt op. Mag ik naar de zuster?" tegen mijn lerares zeg, heb ik meer kans om te mogen gaan dan wanneer ik poepseks zeg.quote:
Dit ligt er natuurlijk aan over welke lerares we het hebben.
Willyfoofoo has posted.
ScatTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Corpolasagna recept:
Recept voor 4 personen
• 5 tomaten, in plakken gesneden
• 1 blik tomaten, in blokjes
• 1 teentje knoflook
• Verharde feces bladeren (liefs vers)
• 500 gr gedroogde feces
• parmezaanse kaas (of gran padano)
• 2 zakjes lintwormkaas
• peper/ zout
• basilicum![]()
Lerares? Damn is dit een broekie-verzamel-topic geworden? Trouwens, waarom vraag je haar niet even om je te helpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef Willyfoofoo het volgende:
Dat is veel te direct. Als ik "Mevrouw, mijn coprolagnia speelt op. Mag ik naar de zuster?" tegen mijn lerares zeg, heb ik meer kans om te mogen gaan dan wanneer ik poepseks zeg.
Dit ligt er natuurlijk aan over welke lerares we het hebben.![]()
Tsk, kieskeurig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lasagne was al nooit zo favoriet, maar deze zou ik zeker overslaan![]()
Fecesbladeren? Waar moet ik dit vandaan halen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef MisterChirrel het volgende:
Corpolasagna recept:
Recept voor 4 personen
• 5 tomaten, in plakken gesneden
• 1 blik tomaten, in blokjes
• 1 teentje knoflook
• Verharde feces bladeren (liefs vers)
• 500 gr gedroogde feces
• parmezaanse kaas (of gran padano)
• 2 zakjes lintwormkaas
• peper/ zout
• basilicumDaarom ga ik ook naar de zuster.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lerares? Damn is dit een broekie-verzamel-topic geworden? Trouwens, waarom vraag je haar niet even om je te helpen?Willyfoofoo has posted.
Ligt er aan. Van wat voor genres hou je? Hou je van instrumental of vocal? etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
Iemand nog wat muziek tips om te downloaden?Willyfoofoo has posted.
Charlie Parr, Gabriel Rios, Diabolical Masquerade, Devin Townsend en Erected Blasphemy.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef Cactus1 het volgende:
Iemand nog wat muziek tips om te lenen van het internet?![]()
Vragen wat iemand leuk vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan. Van wat voor genres hou je? Hou je van instrumental of vocal? etc.
Altijd je eigen smaak opdringen, duh.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Charlie Parr, Gabriel Rios, Diabolical Masquerade, Devin Townsend en Erected Blasphemy.
Erected Blasphemy?
Willyfoofoo has posted.
GEEN: metal, R&B, vage shit, Jazz, Blues, Wereldmuziek, alles voor de jaren '80, club, lounge, hip hop.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt er aan. Van wat voor genres hou je? Hou je van instrumental of vocal? etc.
De rest blijft over dus![]()
![]()
Ik heb een universele muzieksmaak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Vragen wat iemand leuk vindt.
Altijd je eigen smaak opdringen, duh.De enige genres waar ik over het algemeen niet tegen kan zijn rap en hiphop.
Willyfoofoo has posted.
Hm.. even denken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
GEEN: metal, R&B, vage shit, Jazz, Blues, Wereldmuziek, alles voor de jaren '80, club, lounge, hip hop.
De rest blijft over dusErected Boobs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Is überunderground, bandleden komen allemaal uit Erected Boobs.Nog nooit van gehoord. Toch maar even opzoeken dan.
Willyfoofoo has posted.
inb4:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Erected Boobs.Nog nooit van gehoord. Toch maar even opzoeken dan.
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]Haha, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
roflolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
Uploaded by chirrelmetal on Aug 17, 2009![]()
Alleen die 2 vond ik wel te doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef MisterChirrel het volgende:
Charlie Parr, Gabriel Rios, Diabolical Masquerade, Devin Townsend en Erected Blasphemy.![]()
![]()
Het is uit, je kent mijn muzieksmaak duidelijk nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Cock and Ball Torture is ook echt iets voor jou, cactus.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: