SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Borker_Trio op 05-08-2011 17:06:34 ]Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat weet ik, Scrotum.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]OPENINGS POSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGGODVEEEERR![]()
Waar neerzetten?quote:
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
nee muhahahaquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
Alweer een deeltje verder
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Ja dat wolla is erin geslopen door vanityquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
De opperbazin van dit alles.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Nee, balzakgraaier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar neerzetten?
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Huilen is voor jou te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
En, ja.
Laat maar.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ook van alle vorige en subsequente topics.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Een banner met maar 5 avatars vond ik een beetje zielig, dus ik heb wat willekeurige mensen erbij gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan is het weekend![]()
ik sta in de banner
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Voor straf moet je hem penetrerenquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Nog een kwartiertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MissVanity het volgende:
Nog een half uurtje en dan is het weekend![]()
![]()
![]()
quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ram het er maar weer uit dan! Vertrouw er op dat hier wel iemand is die dat op zich wil nemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef muhahaha het volgende:
Ja dat wolla is erin geslopen door vanity![]()
![]()
ik heb lekker vakantiequote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ja, gaarne, ik voel al uren niets meer met mijn bips.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Voor straf moet je hem penetreren![]()
Wat moet ik precies doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ook van alle vorige en subsequente topics.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
ik kom net uit de stad even mannelijk geshoptTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.![]()
Wat was het adres ook alsweer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, gaarne, ik voel al uren niets meer met mijn bips.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Welk bier heb je gehaald?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef mctwigt het volgende:
ik kom net uit de stad even mannelijk geshoptEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Alles in spoilers zetten, en elke keer wanneer er een nieuw topic wordt aangemaakt een klein tekstje erbij zetten.quote:![]()
Paradox.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef mctwigt het volgende:
ik kom net uit de stad even mannelijk geshopt![]()
mannelijk shoppen: recht op je doel af, weten wat je wil ongeveer, kijken of het nog goedkoper kan en kopen dan
en daarna patat etenTwo guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Ze wil met mijn daten, zal dan mijn best gaan doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ram het er maar weer uit dan! Vertrouw er op dat hier wel iemand is die dat op zich wil nemen![]()
![]()
Ik sta nu in de stationshal, daar heb ik meer klandizie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat was het adres ook alsweer?![]()
2 cd's al cadeau en jagermeisterquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Hamburges jonguquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef mctwigt het volgende:
mannelijk shoppen: recht op je doel af, weten wat je wil ongeveer, kijken of het nog goedkoper kan en kopen dan
en daarna patat eten![]()
Wat bedoel je met 'alles' ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alles in spoilers zetten, en elke keer wanneer er een nieuw topic wordt aangemaakt een klein tekstje erbij zetten.
de FIPO van vorige reeksen spoileren?Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef mctwigt het volgende:
en daarna patat etenEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
* Willyfoofoo twitchesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alles' ?
de FIPO van vorige reeksen spoileren?Willyfoofoo has posted.
downloadenquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat is niet de FIPO maar je begrijpt me nu wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'alles' ?
de FIPO van vorige reeksen spoileren?![]()
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de tekst die de ts erin zette ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is niet de FIPO maar je begrijpt me nu wel.
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
De kapper vindt het meestal vervelender.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zit bij de kapper en nooit geweten dat posten op je phone zo irritant is![]()
JAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
de tekst die de ts erin zette ofzo![]()
![]()
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De kapper vindt het meestal vervelender.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dan klopt mijn schets niet meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ohja, nu ik MILF ben genoemd, gelijk maar besloten een kort pittig kapsel te nemen![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef muhahaha het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1Tot zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het valt me nog mee dat je de a van hoera niet hebt doorgestreeptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!!!
[ afbeelding ]
ik ga die shit ff droppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef Borker_Trio het volgende:
ik ga die shit ff droppen.Alles wat jij zegt klinkt foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga die shit ff droppen.Veel plezier en glij niet uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga die shit ff droppen.xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nou serieus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat ik kapper ben, voor dwergen gezien mijn fysieke situatie.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
WEEEEEEEEEEEEEKEND
Later MissVanity en Cactus1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet D:quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik heb waasjes op mijn lenzen. Tijd om achter de pc vandaan te gaan denk ik.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:01 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb waasjes op mijn lenzen. Tijd om achter de pc vandaan te gaan denk ik.![]()
Picsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.![]()
Graagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.
Moeten mikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer op je borsten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]Wacht, zij mikt mét haar borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Moeten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eye![]()
Deze postquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Moeten mikken.Mijn penis leidt een eigen leven, dus hoef ik nooit te mikken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:03 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Pink eyequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eyeHihi!
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achteren zodat het op het plafond terecht komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een pink eye bij jezelf is niet fijn.
VOOR BORKER DE LEEK:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pink+eyeWillyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achter zodat het op het plafond terecht komt.![]()
![]()
![]()
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achter zodat het op het plafond terecht komt.
Moraal:
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.![]()
![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Daarom kantel je je hoofd ook wat naar achteren zodat het op het plafond terecht komt.
Ik heb beelden... Bedankt he!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Damn ik wist niet dat ze zo lelijk was.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wacht, zij mikt mét haar borsten.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:07 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hm, toen ik jong was heb ik eens mijn voeten tegen mijn schuine plafond gezet, en zo begonnen met aftrekken.
Moraal:
Zaad smaakt prima, bitches moeten niet zeiken.
Willyfoofoo has posted.
quote:
Je bent stukadoor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:08 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je mag mijn plafond wel komen aflikken.![]()
nee, alleen hongerigquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Snijd hem wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat zegt de herpes op mijn lip ook, blijft maar meer ruimte innemen.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
![]()
daar wil je toch gewoon in rondscheuren op de wegenquote:Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
![]()
Ik wil met jullie allemaal delen hoe GREAT mijn vakantie was
Dat klopt.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
/careOp dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: