SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Borker_Trio op 05-08-2011 17:06:34 ]Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat weet ik, Scrotum.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]OPENINGS POSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGGODVEEEERR![]()
Waar neerzetten?quote:
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
nee muhahahaquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
Alweer een deeltje verder
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Ja dat wolla is erin geslopen door vanityquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zie andere users in de banner erbij? En wolla in de OP? Hmm.. Bevalt me niet dat laatsteTurkenSC is toch ergens anders?
![]()
De opperbazin van dit alles.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Nee, balzakgraaier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar neerzetten?
Of bedoel je alle TT's erin zetten
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
Huilen is voor jou te laatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
Alle kleine tekstjes die de TS erbij zet, jij hebt er nu "gestolen van mv" bijgezet.
En, ja.
Laat maar.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nee, balzakgraaier.
En, ja.
Laat maar.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ook van alle vorige en subsequente topics.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef MisterChirrel het volgende:
Eigenlijk moeten we alle opmerkingen in de OP houden, wel in spoilervorm uiteraard.
Dat is leuwk!Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Een banner met maar 5 avatars vond ik een beetje zielig, dus ik heb wat willekeurige mensen erbij gezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan is het weekend![]()
ik sta in de banner
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: