Kun je nagaan... Leuke dubbele betekenis dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef Running_free het volgende:
Mijn werkgeefster probeert mij te koppelen, dat is ook moeilijk voor haar dan ik kan er wel om lachen.
Mooi begrijpen we elkaar dus.quote:
Misschien, maar daar is al een reeks van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hè, gaan we richting de 'waar versieren toch niet zo makkelijk is'-reeks?
dat is ook kei moeilijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hè, gaan we richting de 'waar versieren toch niet zo makkelijk is'-reeks?
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzoquote:
dank jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mooi begrijpen we elkaar dus.
Btw, fobo bekeken, mooi oog.
ligt aan je eisen toch wel. imo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzo
mwa, die zijn vrij gemiddeld hoorquote:
bij mij zitten ieder jaar die lampjes in de knoopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Mwa, vind het opzich nog wel meevallen (voor one night stands). Maar voor serieuze relaties ligt het toch anders, en ik ben blij dat ik single ben, kan ik lekker flirten enzo
Juistemquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Versieren is heul wel makkelijk. En best goedkoop bij de xenos.
print fok snel nog ff uit en neem dat mee naar huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Nu alleen maar hopen dat ik weer internet thuis heb, anders wordt het voor mij lastig, een weekend zonder Fok!
Ik ga vandaag helemaal niet koken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef dawg het volgende:
maar aangezien runningmeisje (nog) niet voor me gaat koken ga ik maar friet halen.
hasta luego
Naar xenos dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Versieren is heul wel makkelijk. En best goedkoop bij de xenos.
Wil je dan ook voor mij koken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:31 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ga vandaag helemaal niet koken.
En misschien ga ik wel een keer koken voor je, koken voor 1 persoon is niet zo leuk.
je eet 4x per week bij de McD?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef Running_free het volgende:
Ik eis niet zo veel, eten hoeft niet duur te zijn om lekker te zijn.
Ok, jij bent een hoaxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef Running_free het volgende:
Ik eis niet zo veel, eten hoeft niet duur te zijn om lekker te zijn.
Ja. Voor de goedkopen des vrouwvolksquote:
ik maar denken dat die bij de achtseweg stondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Voor de goedkopen des vrouwvolks
Ik struin altijd door Anne Frank, maar ik eindig steeds met een man.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik maar denken dat die bij de achtseweg stonden
Apartquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Running_free het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dure restaurants trekken me niet zo. Voor een keer leuk maar niet te vaak.
Ik vind uit eten wel leuk, maar niet te formeel. Vind patat ook lekker maar niet van de mac, zit hier in de buurt snackbar die de aardappels zelf snijdt. Veel lekkerder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apart. Ik ga ook niet altijd naar hele dure, uiteraard gewoon om het geld, maar ik zit er toch veel liever dan bij de McD
.
Ik gok dat je nog vrij jong bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:17 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik vind uit eten wel leuk, maar niet te formeel. Vind patat ook lekker maar niet van de mac, zit hier in de buurt snackbar die de aardappels zelf snijdt. Veel lekkerder.
Valt me mee, had je jonger verwacht omdat je niet zo van de luxe-dingen bentquote:
have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:24 schreef Running_free het volgende:
Misschien komt dat nog danMaar doei
![]()
Misschien ben ik ergens tussen het eten en het stappen nog wel even hier.
Zekerquote:
Vanavond Fifa en bier, morgen squash (niet 100% zeker, anders zelf fitness) en zondag aan de tuin werken hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
ZekerStraks met mijn squashmaatjes drankje doen in de stad. Kennen elkaar nauwelijks, maar met sporten klikt het goed, dus dat wordt gezellig. Morgen geen plannen, ga m'n nieuwe camera uitproberen denk ik en zondag kennis maken met de groep waarmee ik op vakantie ga.
En jij?
Och ook als je in een serieuze relatie zit kan je nog best flirtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ga je zoal op de foto zetten trouwens?
Mij natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nog geen flauw idee eigenlijk!
klinkt goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef dawg het volgende:
oki, dat is wel even iets anders dan de muziek die ze normaal maken. maar wel vet
Dan moet je niet bij Rotterdam gaan wonenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:53 schreef Running_free het volgende:
Lang verhaal, voornamelijk ellende, hou het liever gezellig, geen zin om te klagen, tijd om te leven.
Bij Rotterdam is nog niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij Rotterdam gaan wonen
Wel net zo slechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij Rotterdam is nog niet in Rotterdam
Ik dacht de band Running Freequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Running_free het volgende:
Ja en Iron Maiden natuurlijk
Is een leuk nummer.
Zeker gelukkig woont ze niet in Dordrechtquote:
Ik zou willen dat ik dat kon.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef Running_free het volgende:
Ik woon best waar ik nu woon, kon alleen bijna niemand toen ik hier kwam wonen.
Heel dapper alleen een rock cafe ingelopen. Begin plezier te krijgen nieuwe mensen te ontmoeten.
oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:56 schreef Running_free het volgende:
Ja en Iron Maiden natuurlijk
Is een leuk nummer.
Jammer dat het geen 078 topic isquote:
Hoe dichter bij Dordt....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 078 topic is
Hoe beter het wordtquote:
Slechter kan bijna nietquote:
ik ruik jaloezie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
Slecht duits sprekende reserve belgen...
Dat is ver weg, voor mij dan heb geen rijbewijs, goh moet ik ook al voor sparen. Voorlopig niet koken voor je, of je moet ooit hier heen komenquote:
nee joh, zo ver is dat niet. uurtje met de trein rechtstreeks naar helmond cs.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dat is ver weg, voor mij dan heb geen rijbewijs, goh moet ik ook al voor sparen.
snel aanpassen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dat is ver weg, voor mij dan heb geen rijbewijs, goh moet ik ook al voor sparen. Voorlopig niet koken voor je, of je moet ooit hier heen komen![]()
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechter kan bijna nietdaar ben ik het levende bewijs van
Je moet eens weten hoe vaak ik al ben afgewezen omdat ik uit Dordrecht komquote:
Limburg is niet echt mijn ding. Leuk voor vakantie,maar that's itquote:
En waar is dat? Als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:22 schreef Running_free het volgende:
Morgen live bandjes, hopen dat het weer een beetje goed is!!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Limburg is niet echt mijn ding. Leuk voor vakantie,maar that's it
als je nou volgende week de trein pakt kun je hier in 0492 ook live bandjes zien. in de tuin van ons kasteel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:22 schreef Running_free het volgende:
Morgen live bandjes, hopen dat het weer een beetje goed is!!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:28 schreef Running_free het volgende:
Mooi kasteelAlleen.... iets met laag budget deze maand.....
Ben je nu helemaal van de ratten besnuffeldquote:
niet, ik heb niets verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]het is over een paar weken afgelopen.
hoe ga je dat goedmaken?
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal van de ratten besnuffeld.
quote:
dan moet je wel heel goed kunnen koken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:31 schreef Running_free het volgende:
[..]
niet, ik heb niets verkeerd gedaan
Engelquote:
Wat moet ik goed kunnen koken dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
dan moet je wel heel goed kunnen koken.
vis is in elk geval geen optie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef Running_free het volgende:
[..]
Wat moet ik goed kunnen koken dan?
Dat klinkt als het beste idee dat ik vandaag gehoord hebquote:
Nou je het zegt...Daar sta ik wel even voor op voordat de visite de boel op komt zuipenquote:
Correctie; iemand nog een vrouwelijk fotomodel neuken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen als het een echte lekkere kerel is![]()
Neequote:
Nee dank je, foto's van maken misschien leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Correctie; iemand nog een vrouwelijk fotomodel neuken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Correctie; iemand nog een vrouwelijk fotomodel neuken?
what's up?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
Waarom bestaat het woord volslank?. Wie heeft dat bedacht.
Jij bent niet nieuwsgierig hoe het met een vrouw isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]er wordt weer niet aan de dames hier gedacht
![]()
Bedacht door iemand die het zat was om voor dikke koe uitgemaakt te worden..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
Niks. Ik vroeg me af waarom het woord bestaatquote:
Heb jij een betere omschrijving dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Ik vroeg me af waarom het woord bestaat.
Je kan beter vragen; waarom wordt de term volslank vaak verkeerd gebruiktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
neuh niet echt....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent niet nieuwsgierig hoe het met een vrouw is
En wat is volgens jou volslank. Graag foto's ter verduidelijkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen; waarom wordt de term volslank vaak verkeerd gebruikt
Ik ken niet veel mexicaanse gerechten, maar moet te doen zijn met beetje hulp van google, en beetje improviseren misschien.quote:
Oke dan nietquote:
mooi zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:44 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mexicaanse gerechten, maar moet te doen zijn met beetje hulp van google, en beetje improviseren misschien.
Crappy foto, maar gaat om het voorbeeldquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is volgens jou volslank. Graag foto's ter verduidelijking
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Crappy foto, maar gaat om het voorbeeld
[ afbeelding ]
Hoeveel maanden is die rechtse al zwanger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Crappy foto, maar gaat om het voorbeeld
[ afbeelding ]
Mollig. Chubby, verzin wat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij een betere omschrijving dan?
Nee, ik vraag me af waarom deze bestaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen; waarom wordt de term volslank vaak verkeerd gebruikt
Of er precies tussenin zit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mollig. Chubby, verzin wat.. Volslank is een beetje een contradictio in terminis he, iets wat slank is, is niet vol en andersom.
Ja, dan ben je dus mollig of chubby, of normaal, al is dat natuurlijk ook relatief.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mollig. Chubby, verzin wat.. Volslank is een beetje een contradictio in terminis he, iets wat slank is, is niet vol en andersom.
En dan natuurlijk nog als klap op de vuurpijl: oh hell no.quote:Big, healthy, fluffy, husky, and DAMN!!!!!!
Oh, die is er ook nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
En dan natuurlijk nog als klap op de vuurpijl: oh hell no.
Whehe idd, da's om dikkerdjes zich minder dik te laten voelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef Samzz het volgende:
Normaal=volslankquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dan ben je dus mollig of chubby, of normaal, al is dat natuurlijk ook relatief.. Maar volslank slaat gewoon nergens op.
Ja dahaagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal=volslank
Opgelost slotje
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal=volslank
Opgelost slotje
Dan niet. Wat jij wilquote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Normaal=volslank
Opgelost slotje
Goed ik hou mijn mond wel weer en ga met mijn lego spelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Zie je, Tijn. Ik ben niet de enige die het achterlijk vindt.
Nee, ik ben het helemaal met je eens samzz. Je noemt een lellekerd toch ook niet 'netnietprachtig' ofzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
Zie je, Tijn. Ik ben niet de enige die het achterlijk vindt.
Wat zijn nog meer rare woorden? Als we toch bezig zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik ben het helemaal met je eens samzz. Je noemt een lellekerd toch ook niet 'netnietprachtig' ofzo
Bijnaknapquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik ben het helemaal met je eens samzz. Je noemt een lellekerd toch ook niet 'netnietprachtig' ofzo
Ik dacht dus vroeger dat dit betekende dat je volledig slank was, dus heel slank. Vergelijk bijvoorbeeld volautomaat/volautomatisch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef Running_free het volgende:
Ik vind volslank ook raar klinken.
Haha, zoals ik al dacht! Komt ook omdat er dan foto's van hele dikke dames staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijnaknap.
Ik kwam er zo bij omdat er in een van de banners volslank stond.
Zou dat wat zijn die site?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Hoe kwam je daar zo bij eigenlijk samzz? Van die banner voor dikkerds daten?
Ja. Daarom snap ik die term dus niet. Die vrouwen zijn gewoon dik. Daarom niet minder mooi dan anderen of zo. Maar er is niks slank aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, zoals ik al dacht! Komt ook omdat er dan foto's van hele dikke dames staan
Voor jou wel geloof ik. Ik moet er niet aan denken...quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor jou wel geloof ik. Ik moet er niet aan denken...
Nou, je hebt maatje meer en maatjes meerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamijn voorliefde voor maatje meer is geen geheim
Ik heb niet onder een steen gezeten nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamijn voorliefde voor maatje meer is geen geheim
Maatjes meer is voor te veel van het goeiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je hebt maatje meer en maatjes meer.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maatjes meer is voor te veel van het goeieStraks verpletterd zij mij met haar liefde
Gelukkig, moet een man van jou slank zijn of juist wat steviger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet onder een steen gezeten nee.
Volslank ja hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een volslanke dus ook, dat is ons hele punt.
Ik mot geen fatties!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, moet een man van jou slank zijn of juist wat steviger?
Arme fattiesquote:
Welnee, vrouwen genoeg over.quote:
En mannen die volslank zijnquote:
Daarom. Iedereen heeft een andere smaakquote:
SPOILER: Happy met nieuwe av-setje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:20 schreef Techno het volgende:
niceSPOILER: Happy met nieuwe av-setje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NiceSPOILER: Happy met nieuwe av-setje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef YipYip het volgende:
Ik val op arrogant en zelfingenomen mutsjes
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef YipYip het volgende:
Ik val op arrogant en zelfingenomen mutsjes
Nice!SPOILER: Happy met nieuwe av-setje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat kan toch nog best 30 cm naar voren?
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik mis iets op deze fotoSPOILER: Happy met nieuwe av-setje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Een dik wijf?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier, speakers, versterker . . . Wat wil je nog meer?
.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier, speakers, versterker . . . Wat wil je nog meer?
Staat al ruim 20cm van de muur of zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Nice!
Maar dat kan toch nog best 30 cm naar voren?
Heb je al geëxperimenteerd door ze bijvoorbeeld eerst een meter van de muur af te halen en dan langzaam terug te duwen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Staat al ruim 20cm van de muur of zo.Mja, brakke iphone pic, geeft perspectief niet zo goed weer.
Met een wollen trui.quote:
Ik ben begonnen bij 50cm ongeveer, en toen steeds verder terug. Maar het scheelt he, dat de bassreflexpoortjes aan de voorkant zitten, dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Heb je al geëxperimenteerd door ze bijvoorbeeld eerst een meter van de muur af te halen en dan langzaam terug te duwen?
Wat zou dat schelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben begonnen bij 50cm ongeveer, en toen steeds verder terug. Maar het scheelt he, dat de bassreflexpoortjes aan de voorkant zitten, dus.
Dan gaat het juist sneller bonken en doordreunen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
Wat zou dat schelen?
overigens heb ik baspoorten liever aan de achterkant (of zelfs onderkant)
je bent een vrouw,stap 1 is al binnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*koopt boek "How to become a bitch in 10 steps"
Oe superquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
je bent een vrouw,stap 1 is al binnen
er moet er 1 de beste zijnquote:
een rotzooiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O deksels![]()
hoe is het in je huisje?
Ik hoor heel vaak dat basreflexpoorten aan de achterkant moeilijker te plaatsen zijn qua muur. Ik geloof daar zelf niet zoveel van. Stel je poort is getuned op 40 Hz, dan hebben we te maken met golven van ongeveer 9 meter lang. Daarmee in vergelijking is je speaker niets, de golven krullen gelijk om de complete kast heen. Ongeveer bij 5 cm kun je echt duidelijke effecten waarnemen waar de stroming er echt last van krijgt. Vanaf 15 cm lijkt me een veilige limiet om wat marge over te houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan gaat het juist sneller bonken en doordreunen.
niet vaak genoegquote:
ik merk hetquote:
ditoquote:
geen strikjes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:50 schreef Running_free het volgende:
* Running_free kleed haarzelf om voor straks.
Wantkleed? Vloerkleed?quote:
zelfde. kasteeltuin was saai, denk dat ik zo een filmpje ga kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje
En met jou?
Kasteeltuin? Waar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
zelfde. kasteeltuin was saai, denk dat ik zo een filmpje ga kijken.
Jij hebt m'n signature niet gelezen zeker?quote:
helmond. in de zomer is daar 2 mnd lang elke vrijdagavond live muziek. straks ff geweest maar vond de muziek niks, dus weer terug.quote:
Neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt m'n signature niet gelezen zeker?.
Vanmiddag nog, paard ging echt superquote:
Die van jou en CL leiden echt teveel af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt m'n signature niet gelezen zeker?.
Waar zit jij weer met je gedachten hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van jou en CL leiden echt teveel af.
bij dat paard wat tussen je benen zat denk ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit jij weer met je gedachten he.
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef dawg het volgende:
[..]
bij dat paard wat tussen je benen zat denk ik.
Tussen CL haar tieten en jouw benen.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanmiddag nog, paard ging echt super. Hij zit sowieso in een goede vibe.
Jij kan je in tweeën splitsen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen CL haar tieten en jouw benen.
Watquote:
Nee, ik lig met mijn hoofd tussen haar borsten en daar zit jij overheen.quote:
Wat een constructiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik lig met mijn hoofd tussen haar borsten en daar zit jij overheen.
Heaven!quote:
Wishfull thinking ja... Samzz de geile amazone...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. Ik rijd paard, daar slaat m'n sig op. Maar jij denkt natuurlijk door
.
Maar dat is wel m'n favo standjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wishfull thinking ja... Samzz de geile amazone...
Ik zie het ook gewoon voor me he, dat is het ergstequote:
Madam wil de controle houden...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is wel m'n favo standje.
[..]
Ik zie het ook gewoon voor me he, dat is het ergste.
And you love it, don't you?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zie het ook gewoon voor me he, dat is het ergste.
Ontkennen heeft geen zin zekerquote:
Mjaquote:
Alleen als je het echt meent.quote:
Het ziet er in gedachten wel tof uitquote:
Dat komt later pas, jij ongeduld.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ziet er in gedachten wel tof uit.
Ik ga nu slapen, morgen de katjes verzorgen en zo.
Heb je mooi wat om over te dromen. Slaap lekker jij!quote:
Coolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want wat?
Het wordt steeds spannender.
Volgens mij heb je je evenbeeld gevonden.
En goedemorgen, squashenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat is er moeilijk aan afblijven van andermans spullen?![]()
Anyway, weekend en leuke avond gehad, daar kan zelfs deze afloop niets aan verpesten!
Good luck!quote:
Watje!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef clevy het volgende:
ook goedemorgen.. pff.. incl kater maar wel leuk doorgehaald vannacht.
dadelijk stenen slijpen
Zeg, ga die boot eens op!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een goede middag dames en heren, gaan er nog mensen dansen vandaag bij Solar/Dancevalley/gayparade/anders?
dawg. Wie gehts?quote:
Oh, dat had ik nog niet meegekregen. Niet echt verrassend als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef dawg het volgende:
goed hoor. zit net te lezen dat s&p's de vs naar beneden heeft gewaardeerd naar een aa+. dat had ik niet (zo snel meer) verwacht.
ach. koffie
y tu, que tal?
ergens zijn het spannende tijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet meegekregen. Niet echt verrassend als je het mij vraagt![]()
Alles lekker hier, bijna weekend
Ach, als de wereld ten onder gaat, ga ik tenminste lachend mee ten onderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens zijn het spannende tijden.
mooi. nog wat in de planning?
nah. als ik een watje was had ik heel zielig de hele dag in bed gelegen.quote:
Wel verloren met 2 tegen 3 potjes winst, maar ging wel gelijk op, alleen behoorlijk benauwd. Maar je moet er iets voor over hebbenquote:
That's the spirit!quote:
Toch weerstand geboden dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel verloren met 2 tegen 3 potjes winst, maar ging wel gelijk op, alleen behoorlijk benauwd. Maar je moet er iets voor over hebben
Zo hoort het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |