abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100576008
Always happy, lees ook mijn andere posts dat ik het niet wil uitsluiten maar dat ik het niet geloof.
Rustig aan.
pi_100577912
Ave

Homoseksualiteit is gewoon een diversiteit van de natuur, niet veel meer dan bijvoorbeeld bij- of verziendheid. Wel is het probleem dat het zit bij seksualiteit, en dit is een van die zaken is waar vele mensen niet zo open staan, mocht dit afwijken van het voor hen gangbare.
pi_100579446
Ik wil bij- of verziendheid best uitroeien, zullen we dat dan ook maar met de homo's doen?
Rustig aan.
pi_100579987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:09 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik betwijfel het eerlijk gezegd. De reden dat er veel meer homo's nu zijn is doordat mensen er nu voor uit kunnen komen, waar je vroeger met de nek werd aangekeken en weggejaagd. Er zullen wel steeds meer mensen ervoor uitkomen daardoor lijkt er een stijging, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat mensen hun gebdrag zo veranderen dat ineens hele volksstammen homo of bi worden.

en met Bi bedoel ik niet met beide geslachten seks hebben, maar ook echt hetzelfde geslacht aantrekkelijk vinden.
Ja maar met beide geslachten seks hebben hoort ook aantrekkingskracht bij. Dat je niet verliefd hoeft te zijn wil ik nog wel in meegaan, maar ik neem aan dat jij je sekspartners wel aantrekkelijk moet vinden om er seks mee te hebben toch?

Ik heb het ook niet over 'homo of bi' worden, ik heb het over een acceptatie van seks met het ander geslacht. Dat is niet hetzelfde als homo of bi worden. Ik denk wel dat het eerste van grote invloed is op de acceptatie van het tweede. Dus als we straks allemaal het experimenteren voorbij zijn en gewoon seks hebben met wie we aantrekkelijk vinden (mannen en vrouwen) zal er geen sprake meer zijn van het wel of niet accepteren van een relatie met hetzelfde geslacht. En ik denk dat dat nog best eens kan gebeuren, over laten we zeggen 50 jaar. Het is een ontwikkeling en waarom zou die opeens stoppen? We willen steeds meer uit de taboesfeer trekken. En dit kan - in tegenstelling tot seks met kinderen bijvoorbeeld - ook niet eens kwaad, dus er is ook niets om dit tegen te houden. Zelfs wat jij wel of niet aantrekkelijk vindt kan gewoon aangeleerd zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmmm Jam, hard harig en geil :Y)
Onmogelijk, als mensen zo beinvloedbaar zouden zijn als dat jij stelt zouden er geen homo's bestaan maar slechts bi-seksuelen
'

Nee, want daar is de tijd dus niet rijp voor. Je slaat iedere keer het 'over enkele generaties' in mijn posts over, ik heb het toch niet over nu? Dat jij zeker van jezelf weet dat je op vrouwen valt zegt niet zoveel, zou jij mentaal en fysiek in een andere samenleving in staat zijn je aangetrokken te voelen op mannen, daar kun jij volgens mij geen zeker antwoord op geven. Mijn antwoord is ook niet zeker, maar ik dénk van wel > over enkele generaties dus.
pi_100580135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:21 schreef Taurus het volgende:

Nee, want daar is de tijd dus niet rijp voor. Je slaat iedere keer het 'over enkele generaties' in mijn posts over, ik heb het toch niet over nu? Dat jij zeker van jezelf weet dat je op vrouwen valt zegt niet zoveel, zou jij mentaal en fysiek in een andere samenleving in staat zijn je aangetrokken te voelen op mannen, daar kun jij volgens mij geen zeker antwoord op geven. Mijn antwoord is ook niet zeker, maar ik dénk van wel > over enkele generaties dus.
Ik weet zeker van niet, omdat homo's in deze generatie ook alleen op de mannen vallen, en al zou je dan kijken naar de samenleving en welke richting ze gepushed worden komt dat totaal niet overeen, dus dat gaat die andere samenleving van jou echt niet veranderen.

Ja offf.. jij bedoelt dat homo's homo zijn omdat ze zich graag afzetten tegen de maatschappij en stiekem vrouwen wel mooi vinden en zich er wel tot aangetrokken voelen...

Of: de tijd is wel rijp om homo-seksueel te worden, en niet om bi-seksueel te worden... Ik vind het onzin taurus :P

Mijn antwoord is wel zeker, maar ik denk dat jij misschien gewoon lichtelijk bi-seksueel van jezelf bent.. ik geef je geen ongelijk want ik vind vrouwen ook erg mooi om naar te kijken... maar ik vind mannen echt niet mooi.
Rustig aan.
pi_100580565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet zeker van niet, omdat homo's in deze generatie ook alleen op de mannen vallen, en al zou je dan kijken naar de samenleving en welke richting ze gepushed worden komt dat totaal niet overeen, dus dat gaat die andere samenleving van jou echt niet veranderen.
Ten eerste is dat niet waar, veel homo's hebben ook met vrouwen seks gehad. Nu zijn er natuurlijk homo's die dat niet aantrekkelijk hebben gevonden, ik ontken ook niet dat er genoeg mensen zullen zijn die het bij 1 geslacht zullen houden. Maar ten tweede heb je het weer over het nú, terwijl ik het over generaties verder heb. Dat homo's zich nu exclusief op mannen zouden richten is niet zo vreemd, dat hoort bij het 'afzetten en acceptatie verlangen'-proces.
quote:
Ja offf.. jij bedoelt dat homo's homo zijn omdat ze zich graag afzetten tegen de maatschappij en stiekem vrouwen wel mooi vinden en zich er wel tot aangetrokken voelen...
Niet stiekem, je leest niet goed ;) Ik zeg net dat ik niet denk dat jij je stiekem wel tot mannen aangetrokken voelt of dat homo's zich stiekem tot vrouwen aangetrokken voelen, ik zeg dat dat heel oprecht niet het geval kan zijn. Maar dat is niet iets dat vastligt in jouw lichaam en dus is het cultureel wel degelijk te veranderen Kingtoppie, dát zeg ik.
quote:
Of: de tijd is wel rijp om homo-seksueel te worden, en niet om bi-seksueel te worden... Ik vind het onzin taurus :P
Ook dat is niet wat ik zeg: voor beide seksuele geaardheden is de tijd nog niet honderd procent rijp, het moet nog aangekondigd worden en er is nog debat over, er ontstaat een cultuur onder die groepen en er zijn feesten voor. De tijd is dus niet rijp. Ik zeg dat er over een flinke tijd best een samenleving kan ontstaan waarin het niet uitmaakt met wie je het doet, en nogmaals: ik heb het niet over 'homo of bi' worden, maar over seks met beide geslachten. We doen het al zonder liefde/trouwplannen/relaties, het kan al alleen over de seks gaan, dan kan het onder het mom van experimenteren best met welk geslacht dan ook.
quote:
Mijn antwoord is wel zeker, maar ik denk dat jij misschien gewoon lichtelijk bi-seksueel van jezelf bent.. ik geef je geen ongelijk want ik vind vrouwen ook erg mooi om naar te kijken... maar ik vind mannen echt niet mooi.
Dat zeg ik dus ook niet, Kingtoppie. Maar ik ga dat niet nog drie keer herhalen> ik heb het niet over jou en ik heb het niet over het NU. Mezelf laat ik dus ook graag buiten beschouwing. Het is puur theoretisch en jij betrekt het steeds op jezelf en op de huidige maatschappij, dat is pas onzin, want is geen reactie op wat ik zeg.
pi_100581316
Ik ga hier even voor zitten hoor... :P
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:36 schreef Taurus het volgende:

Ten eerste is dat niet waar, veel homo's hebben ook met vrouwen seks gehad. Nu zijn er natuurlijk homo's die dat niet aantrekkelijk hebben gevonden, ik ontken ook niet dat er genoeg mensen zullen zijn die het bij 1 geslacht zullen houden. Maar ten tweede heb je het weer over het nú, terwijl ik het over generaties verder heb. Dat homo's zich nu exclusief op mannen zouden richten is niet zo vreemd, dat hoort bij het 'afzetten en acceptatie verlangen'-proces.
Ik vind het onzin, ik vraag graag aan robbieboy of andere homo om dit te ontkrachten als je het graag van een homo moet horen... Het gaat niet om dat afzetten, en het gaat niet om dat verlangen naar acceptatie. (wel in de algemene discussie van dit topic)(maar waarom ze homo zijn en niet bi-seksueel)
quote:
Niet stiekem, je leest niet goed ;) Ik zeg net dat ik niet denk dat jij je stiekem wel tot mannen aangetrokken voelt of dat homo's zich stiekem tot vrouwen aangetrokken voelen, ik zeg dat dat heel oprecht niet het geval kan zijn. Maar dat is niet iets dat vastligt in jouw lichaam en dus is het cultureel wel degelijk te veranderen Kingtoppie, dát zeg ik.
Het is multi interpretaal, niet goed lezen... ik probeer duidelijkheid te scheppen, daar moet je toch goed gelezen voor hebben of is mijn vraag te obvious om hem te stellen?
Dat het niet vastligt in je lichaam lijkt me van niet, maar dat is wel het hoofdpunt waar we het nu over hebben denk ik... dus ik druk hem maar even dik
quote:
Ook dat is niet wat ik zeg: voor beide seksuele geaardheden is de tijd nog niet honderd procent rijp, het moet nog aangekondigd worden en er is nog debat over, er ontstaat een cultuur onder die groepen en er zijn feesten voor. De tijd is dus niet rijp. Ik zeg dat er over een flinke tijd best een samenleving kan ontstaan waarin het niet uitmaakt met wie je het doet, en nogmaals: ik heb het niet over 'homo of bi' worden, maar over seks met beide geslachten. We doen het al zonder liefde/trouwplannen/relaties, het kan al alleen over de seks gaan, dan kan het onder het mom van experimenteren best met welk geslacht dan ook.
Daar geloof ik ook best in hoor.. ik accepteer het voor 100%, kortzichtig gedrag vind ik het en daarom geloof ik er ook best in dat het volledig geaccepteerd gaat worden.
quote:
Dat zeg ik dus ook niet, Kingtoppie. Maar ik ga dat niet nog drie keer herhalen> ik heb het niet over jou en ik heb het niet over het NU. Mezelf laat ik dus ook graag buiten beschouwing. Het is puur theoretisch en jij betrekt het steeds op jezelf en op de huidige maatschappij, dat is pas onzin, want is geen reactie op wat ik zeg.
Het nu is de beste materiaal die we hebben om te vergelijken met de toekomst, als jij gaat verkondigen dat het misschien later wel zo is en je gebruikt het NU niet als referentie dan zijn we uitgediscusieerd want dat gaat nergens over.

quote:
Dat homo's zich nu exclusief op mannen zouden richten is niet zo vreemd, dat hoort bij het 'afzetten en acceptatie verlangen'-proces.

Maar dat is niet iets dat vastligt in jouw lichaam en dus is het cultureel wel degelijk te veranderen
Dit zijn precies de punten waarom ik er zo sterk niet in geloof, cultureel gezien worden homo's ''keihard'' de hetero kant opgeduwd, dan zouden ze zich dus op zijn minst wel aangetrokken moeten voelen tot vrouwen?

Waar we het nu over hebben is puur jouw drang om te moeten geloven dat het niet genetisch bepaald is dat je homo bent of niet. Cultureel/milieu/omgeving gezien heeft lijkt mij slechts een effect op de acceptatie van je geaardheid wat een hellend vlak vormt met het daadwerkelijk doen ja of nee.

Ook in het dierenrijk zijn er homo-seksueele dieren, zijn deze dieren wel allemaal bi-seksueel? Waarom heeft het overgrote deel van de andere dieren geen seks met andere soortgenoten van hetzelfde geslacht?

Het enige wat ik trouwens probeerde met de vraag of je bi-seksueel bent was om wat meer begrip te krijgen voor hoe jij op die visie komt dat ieder dier van binnen bi-seksueel moet zijn... In ieder geval bi-seksueel genoeg om te experimenteren.

[ Bericht 2% gewijzigd door kingtoppie op 11-08-2011 02:11:39 ]
Rustig aan.
pi_100581957
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga hier even voor zitten hoor... :P

[..]

Ik vind het onzin, ik vraag graag aan robbieboy of andere homo om dit te ontkrachten als je het graag van een homo moet horen... Het gaat niet om dat afzetten, en het gaat niet om dat verlangen naar acceptatie. (wel in de algemene discussie van dit topic)(maar waarom ze homo zijn en niet bi-seksueel)
Dat maakt me dus niet uit, wat een homo in het nu ervan vindt. Ik denk dat het over zoveel jaar anders is. Je hoeft er dus niemand bij te halen, want ook die persoon weet - net als ik - niets zeker. Net als jij.
quote:
Het is multi interpretaal, niet goed lezen... ik probeer duidelijkheid te scheppen, daar moet je toch goed gelezen voor hebben of is mijn vraag te obvious om hem te stellen?
Dat het niet vastligt in je lichaam lijkt me van niet, maar dat is wel het hoofdpunt waar we het nu over hebben denk ik... dus ik druk hem maar even dik
Het schijnt niet bij elke homo vast te stellen te zijn. En dan heb ik het niet over 10 procent, maar bij een groot gedeelte is het niet in de hersenen af te lezen. Daaruit concludeer ik dat het ook een keuze kan zijn, al dan niet door smaak, voorkeur, aantrekkingskracht, desalniettemin een keuze. (Want die invloeden worden ingegeven door cultuur, dus geen keuze als in dat je er een nachtje over slaapt en er zelf invloed op hebt, maar het is geen gen).
quote:
Daar geloof ik ook best in hoor.. ik accepteer het voor 100%, kortzichtig gedrag vind ik het en daarom geloof ik er ook best in dat het volledig geaccepteerd gaat worden.
Maar ik heb het meer over seksuele trends. Dus niet over homoseksualiteit (een tweede reden waarom een homo geen expert is in deze discussie en het dus geen zin heeft er een bij te halen om jouw gelijk te bevestigen, ik heb het over seks met hetzelfde geslacht).
quote:
Het nu is de beste materiaal die we hebben om te vergelijken met de toekomst, als jij gaat verkondigen dat het misschien later wel zo is en je gebruikt het NU niet als referentie dan zijn we uitgediscusieerd want dat gaat nergens over.
Ik gebruik nu in de volgende context: seks gaat steeds verder. We halen steeds meer uit de taboesfeer en experimenteren steeds meer op seksueel gedrag. Ik kan me zo voorstellen, omdat we seks ook alleen om de seks kunnen doen zonder dat daar op neer wordt gekeken dat we ook voor de 'fun' en voor de 'seks' met hetzelfde geslacht kunnen experimenteren. Ook als je daar niet verliefd op wordt en dus geen 'homo' of 'bi' bent. Dit zorgt er dan op termijn voor dat de acceptatie van homo's en biseksuelen ook geen issue meer is.
quote:
Dit zijn precies de punten waarom ik er zo sterk niet in geloof, cultureel gezien worden homo's ''keihard'' de hetero kant opgeduwd, dan zouden ze zich dus op zijn minst wel aangetrokken moeten voelen tot vrouwen?
Omdat er wel degelijk mannen zijn die op mannen vallen, ik zeg toch nergens dat dat niet bestaat? Ik zeg alleen dat deze mensen, net als hetero's en lesbische vrouwen, op den duur wellicht wanneer het alleen om de seks gaat ook met hetzelfde of het tegenovergestelde geslacht kunnen gaan seksen en dat dit voor acceptatie van de relaties tussen deze geslachten kan gaan zorgen. En dan heb ik het dus niet over de huidige generatie lesbo's, homo's en hetero's en biseksuelen. Maar over tientallen jaren. En waarom ik het daarover kan hebben is niet uit de duim gezogen: het is een ontwikkeling en ik zie geen reden waarom dat zou stoppen. Het is nu al een ontwikkeling met het andere geslacht te experimenteren (zonder homo, bi of lesbisch te zijn). Het is allang mogelijk om te seksen zonder dat je er een relatie mee wil. Dus het zou zomaar kunnen dat we over tientallen jaren ook niet meer geven om het geslacht, maar slechts om de persoon (waartoe je je aangetrokken voelt). Snap je wat ik zeg? Het is eigenlijk helemaal geen discussiepunt hoor, ik denk gewoon dat deze ontwikkeling best eens zou kunnen gebeuren. Jij mag denken van niet, maar 'want homo's van nu... ' of 'want ik voel niet..' is niet echt toepasselijk op deze mogelijke theorie.
pi_100582005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 01:55 schreef kingtoppie het volgende:

Waar we het nu over hebben is puur jouw drang om te moeten geloven dat het niet genetisch bepaald is dat je homo bent of niet. Cultureel/milieu/omgeving gezien heeft lijkt mij slechts een effect op de acceptatie van je geaardheid wat een hellend vlak vormt met het daadwerkelijk doen ja of nee.

Ook in het dierenrijk zijn er homo-seksueele dieren, zijn deze dieren wel allemaal bi-seksueel? Waarom heeft het overgrote deel van de andere dieren geen seks met andere soortgenoten van hetzelfde geslacht?

Het enige wat ik trouwens probeerde met de vraag of je bi-seksueel bent was om wat meer begrip te krijgen voor hoe jij op die visie komt dat ieder dier van binnen bi-seksueel moet zijn... In ieder geval bi-seksueel genoeg om te experimenteren.
Je leest echt niet: ik heb het niet over homoseksueel, lesbisch of biseksueel. Ik heb het over seks met het andere geslacht. Als jij door blijft redeneren vanuit het standpunt dat ik het heb over mensen die straks allemaal biseksueel zijn, dan praten we langs elkaar heen. Tiende keer: dat zeg ik dus niet. Ik zeg seks met het andere geslacht.
pi_100582074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:15 schreef Taurus het volgende:
Het is nu al een ontwikkeling met het andere geslacht te experimenteren (zonder homo, bi of lesbisch te zijn). Het is allang mogelijk om te seksen zonder dat je er een relatie mee wil. Dus het zou zomaar kunnen dat we over tientallen jaren ook niet meer geven om het geslacht, maar slechts om de persoon (waartoe je je aangetrokken voelt).
Deze zin is eigenlijk alles wat ik wil zeggen Kingtoppie, ik denk dat het zou kunnen dat over tientallen jaren het meer gaat om de persoon waartoe je je aangetrokken voelt, dan het geslacht. En dat je dan nog steeds mensen hebt die het liever alleen met mannen of alleen met vrouwen doen ontken ik niet. Dus dat dierenrijk etc. is niet van toepassing.
pi_100582218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je leest echt niet: ik heb het niet over homoseksueel, lesbisch of biseksueel. Ik heb het over seks met het andere geslacht. Als jij door blijft redeneren vanuit het standpunt dat ik het heb over mensen die straks allemaal biseksueel zijn, dan praten we langs elkaar heen. Tiende keer: dat zeg ik dus niet. Ik zeg seks met het andere geslacht.
Jooooooooooooooooooo, zit niet zo te oordelen, mijn definitie van biseksueel in deze context gaat over geslacht met beide sexes, niet zozeer om de echte liefde. Maar nu geef je indirect toe dat er voor die liefde dus wel genetisch iets bepaald is... maar dat valt dan toch ook niet af te lezen in de hersenen? .................... Je staat zo zwak maar je wilt het zelf niet zien, dat denk ik echt.
Rustig aan.
pi_100582397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jooooooooooooooooooo, zit niet zo te oordelen, mijn definitie van biseksueel in deze context gaat over geslacht met beide sexes, niet zozeer om de echte liefde. Maar nu geef je indirect toe dat er voor die liefde dus wel genetisch iets bepaald is... maar dat valt dan toch ook niet af te lezen in de hersenen? .................... Je staat zo zwak maar je wilt het zelf niet zien, dat denk ik echt.
Dan zit daar ook al iets mis, dan denken we verschillend over het begrip biseksualiteit. Ik zie dat als 'vallen op beide geslachten', niet 'seksen met beide geslachten'. Ik geef niets indirect toe, ik zeg juist dat ook bij homoseksualiteit (waarbij je dus wel verliefd wordt op mannen als man zijnde) er ook sprake is van een keuze bij een flink aantal, en dat het dus niet genetisch bepaald is. Waarom ik dat zeg is omdat ik me dan kan voorstellen dat het cultureel bepaald is tot welk geslacht wij ons aangetrokken voelen (niet voor iedereen, maar wel voor velen) en dat het dus best mogelijk is dat als die cultuur zich verder ontwikkelt in een seks(e)-vrije-cultuur het niet uitmaakt op welke persoon je ligt en fysiek contact hebt, als je je maar tot die persoon aangetrokken voelt. Dan zul je nog steeds mensen hebben die vallen op mannen of vallen op vrouwen, want dat beschouw ik als iets anders dan je aangetrokken voelen tot beide geslachten. Puur voor de seks.

En mijn punt daarmee is dat wanneer dat 'tijdperk' inderdaad komt het ook geen issue meer is of je wel of niet verliefd wordt op het zelfde geslacht of niet. Deze mensen zullen nog steeds in de minderheid zijn, maar omdat we allemaal wel eens met hetzelfde geslacht hebben geexperimenteerd, (in die tijd, dus niet nu) is dat niet meer raar of opvallend.

Ik denk niet dat ik zwak sta, ik denk dat wij hier verschillend over denken want we praten niet in feiten, ook ik niet. Maar bedankt.
pi_100582453
Je geeft dus wel indirect toe dat liefde wel genetisch bepaald is...

Sprake van een keuze slaat nergens op dat is gewoon jezelf hardmaken voor 1 kant terwijl je eigenlijk van 2 kanten geniet...
Rustig aan.
pi_100582655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:20 schreef Taurus het volgende:

[..]

Deze zin is eigenlijk alles wat ik wil zeggen Kingtoppie, ik denk dat het zou kunnen dat over tientallen jaren het meer gaat om de persoon waartoe je je aangetrokken voelt, dan het geslacht. En dat je dan nog steeds mensen hebt die het liever alleen met mannen of alleen met vrouwen doen ontken ik niet. Dus dat dierenrijk etc. is niet van toepassing.
Waarom is het dierenrijk niet van toepassing :? Gaan we tegen dierlijke instinct in werken? O wacht.. het was niet genetisch bepaald... ook niet bij de dieren? :? In welk opzicht zijn wij niet met een dier te vergelijken? -O- -O-

Je denkt dus openlijk dat we richting een samenleving gaan waarin we seksueel gezien onze dierlijke instinct vaarwel zeggen... o maar wacht, aantrekkingskracht was niet genetisch bepaald... hoe kan je daar in geloven in godsnaam, hoe krankzinnig is deze discussie wel niet :{

[ Bericht 9% gewijzigd door kingtoppie op 11-08-2011 02:54:39 ]
Rustig aan.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 02:47:37 #190
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100582721
Een goede vriend van me is homo. Hij is zooooooo knap O+ ik zou er bijna verliefd op worden.
Hij is ook nog eens super schattig en lief.

Maar ja, bijna he? Das dus net niet helemaal. Schat van een jongen, maar ik voel me lichamelijk gewoon totaal niet to hem aangetrokken. Ik kan me voorstellen dat ik met hem samenwoon, kinderen adopteer, of wat dan ook, maar fysiek :N
Ik heb hem ook gezegd "ik weet nu zeker dat ik 100% hetero ben, want anders was ik zeker verliefd op je geweest" ;)

Overigens is het binnen onze vriendengroep goed geaccepteerd, binnen dezelfde groep is er nog een openlijk homo, en 2 meiden openlijk bi.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 11 augustus 2011 @ 03:13:05 #191
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_100583302
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:47 schreef Tanin het volgende:
Een goede vriend van me is homo. Hij is zooooooo knap O+ ik zou er bijna verliefd op worden.

Maar ja, bijna he? Das dus net niet helemaal. Schat van een jongen, maar ik voel me lichamelijk gewoon totaal niet to hem aangetrokken. Ik kan me voorstellen dat ik met hem samenwoon, kinderen adopteer, of wat dan ook, maar fysiek :N
Ik heb hem ook gezegd "ik weet nu zeker dat ik 100% hetero ben, want anders was ik zeker verliefd op je geweest" ;)

Overigens is het binnen onze vriendengroep goed geaccepteerd, binnen dezelfde groep is er nog een openlijk homo, en 2 meiden openlijk bi.
Leuke vriendengroep heb je. Is er nog plaats voor een leuke, lieve homo? Waar kan ik me aanmelden? ;)
pi_100585626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 02:47 schreef Tanin het volgende:

Ik moet wel zeggen dat jij hem wel vaker benoemt. :P Heb je niet iets voor hem, een beetje een mancrush? :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 09:42:41 #193
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100588072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 03:13 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Leuke vriendengroep heb je. Is er nog plaats voor een leuke, lieve homo? Waar kan ik me aanmelden? ;)
Genoeg plaats voor iedereen, studeer alleen wel in Wales, dus dat maakt het geheel misschien wat lastiger.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 06:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat jij hem wel vaker benoemt. :P Heb je niet iets voor hem, een beetje een mancrush? :P
Mjah, goede anecdotes moet je koesteren :Y)

En ja, wellicht dat ik wat voor hem zou voelen als ik niet in een relatie zat (met een van z'n beste vriendinnen _O- ), maar nogmaals, lichamelijk wordt dat hem niet vrees ik :(
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_100589527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
Always happy, lees ook mijn andere posts dat ik het niet wil uitsluiten maar dat ik het niet geloof.
Punt is dat jij het niet gelooft omdat je vrienden/omgeving er niet openlijk over praten. Kan best dat jij het verlangen nooit hebt gevoeld om te experimenteren maar dat zegt niks over andere mensen.
pi_100595882
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Punt is dat jij het niet gelooft omdat je vrienden/omgeving er niet openlijk over praten. Kan best dat jij het verlangen nooit hebt gevoeld om te experimenteren maar dat zegt niks over andere mensen.
True that, dat houden ze wel allemaal goed verstopt dan toch... schaamte?
Rustig aan.
pi_100598116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Om het maar mooi te formuleren: volgens mij is de wens de vader van de gedachte.
Dit zie je bijvoorbeeld ook bij Taurus naar mijn idee terug. Of jullie hebben het over een zeer kleine groep, terwijl ik het idee heb dat jullie het over een veel grotere groep hebben.

10 jaar geleden speelde internet al een grote rol bij het opdoen van nieuwe contacten. Misschien lag het aan het groepje mensen waar ik mee omging, maar op de één of andere manier kende ze allemaal elkaar wel via via (en nee, ik heb het niet direct over seksuele contacten of andere vormen van een ongeremd seksleven ) Daarnaast gaat de voorkeur bij experimenteren vaak uit naar een vage bekende of een onbekende. Niet iemand die je dagelijks tegenkomt. Dus dan zou het nu al volop in gang moeten zijn.

Er zullen andere vormen komen, maar dat wil niet zeggen dat de splitsing niet aanwezig blijft. Kijk naar een gemiddelde Science Fiction-film (misschien niet het beste voorbeeld, niet mijn favoriete genre) en de verschillen zijn minimaal tussen man en vrouw. Vrouwen hebben geen haar, mannen en vrouwen lopen in unisekskleding en dragen overlappende make up.

Dat mannen soms een stap richting de vrouwen maken wil niet zeggen dat vrouwen ook een directe stap naar de mannen maken. De verschillen tussen mannen en vrouwen is nog steeds groot. En misschien nog wel groter dan voorheen. Waarbij de laatste ontwikkeling naar mijn idee op lichaamsbouw en ogen is gericht. Maar over een tijdje zal dit weer iets anders zijn waarin vrouw zich nog vrouwelijker kunnen maken en zodoende indirect weer een stapje weg stappen van de mannen (en omgekeerd).

En ik denk dat dit ook zo opgaat voor seksuele voorkeur. Oftewel: je hebt met een plus en een min kant te maken. Waarbij beide kanten niet stil staan.
pi_100606007
Ik heb werkelijk waar geen idee wat je bedoelt, maar ik ben dan ook blond :P

@Kingtoppie,

De mensen die diep van binnen wel eens zouden willen experimenteren doen het inderdaad vaak niet door de reden die jij al noemt : Schaamte. Het is gewoon nog zo ( ondanks dat het afneemt ) dat er nog steeds groepen in de samenleving zijn die homoseksualiteit een ziekte vind. En mensen denken dat als ze willen experimenteren ze meteen als homo worden gezien, terwijl dat vaak niet eens zo is. Ze willen het gewoon uitproberen....de beste manier om je seksualiteit te achterhalen. Sommige mensen weten gewoon al ( zonder invloed van buitenaf / opvoeding ) dat ze hetero zijn en hetzelfde geld voor sommige homo's. Maar er zijn ook zat jongens ( en zowel meiden ) die er pas echt achter kunnen komen als ze het geprobeerd hebben. Maar het is in de huidige samenleving nog steeds lastig om als hetero die wil experimenteren iemand anders te vinden die hetzelfde wilt als jezelf. Waarom? Omdat je er niet openlijk over kunt praten door bepaalde groepen in de samenleving.

Ik denk dat als IEDEREEN, of like 99% van de samenleving homoseksualiteit echt accepteert en er echt geen problemen mee heeft, dat er veel meer mensen zijn die uit de kast komen omdat het niet meer taboe is om te experimenteren met je eigen geslacht. De manieren van opvoeden zullen dan wat vrijer zijn op seksueel gebied. Dat word nu al steeds beter gedaan en ik heb het idee dat Nederland steeds homo toleranter aan het worden is, maar het kan altijd beter.
pi_100606153
@alwayshappy
maar het is wel meestal zo dat wanneer meisjes "experimenteren", dat het dan "geil" is, en wanneer mannen dat doen, dat ze dan meteen homo's zijn...
pi_100606257
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
@alwayshappy
maar het is wel meestal zo dat wanneer meisjes "experimenteren", dat het dan "geil" is, en wanneer mannen dat doen, dat ze dan meteen homo's zijn...
Dat klopt ja :) Nogal hypocriet vind ik zelf maar zo denken veel mensen wel ja :)
pi_100606552
Wat ik me wel afvraag: zijn eigenlijk ook hetero mannen die stiekem homo porno kijken? :P Maarja, niemand gaat het toegeven.... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')