abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:36:22 #276
353896 Mafkaasje
Voor een gek is alles normaal!
pi_101017189
ik heb niks tegen ze :) het is alleen jammer dat ze zich als een vrouw gaan gedragen?? be your self :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:40:30 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_101017461
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:36 schreef Mafkaasje het volgende:
ik heb niks tegen ze :) het is alleen jammer dat ze zich als een vrouw gaan gedragen?? be your self :P
Misschien is dat hun "self" wel.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:19:43 #278
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_101034051
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Misschien is dat hun "self" wel.
Dat doen we niet allemaal hoor.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:38:45 #279
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101034557
Iets of iemand die anders is dan de overgrote meerderheid zal altijd worden aangekeken, en zal altijd een bepaalt soort aandacht krijgen. Daar is nou eenmaal niks aan te doen.
Homo's worden niet geaccepteerd, wtf lul je nou? Homo's hebben hier in Nederland dezelfde rechten en plichten. Dat mensen niet van het overdreven homofiele gedrag gedient zijn is hun goedrecht. Ik heb er ook een hekel aan als een puberstelletje staat te kopkluiven in het openbaar. Maar ik laat ze lekker hun gang gaan. Bij homo's idem dito, ik walg ervan, maar laat ze gewoon hun gang gaan. (tot op een bepaalde hoogte natuurlijk)
In andere landen worden homo's misschien niet of nauwelijks geaccepteerd, maar hier in Nederland is het een paradijs voor de homo.
pi_101035066
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef tja77 het volgende:
Homo's worden niet geaccepteerd, wtf lul je nou? Homo's hebben hier in Nederland dezelfde rechten en plichten. Hier in Nederland is het een paradijs voor de homo.
Hoe wil je dat koppelen aan het feit dat mensen als homo- en transseksuelen in elkaar worden geslagen puur op basis van hun seksuele geaardheid en/of genderidentiteit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 22-08-2011 12:03:57 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:01:13 #281
342627 tja77
pi_101035247
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Hoe wil je dat koppelen aan het feit dat mensen met een homo- en transseksuelen in elkaar worden geslagen puur op basis van hun seksuele geaardheid en/of genderidentiteit?
We hebben het over het algemeen. Er worden ook allochtonen in elkaar gemept, en bejaarden, gehandicapten, dieren enz enz. Zoals ik al zei, alles wat onder de categorie minderheid valt, word ook als dusdanig gezien. Ik praat niet goed dat er homo's in elkaar worden gemept, maar de mensen die dat doen, meppen net zo makkelijk ook andere minderheden in elkaar, en dat zegt meer over de meppers, dan over de algehele acceptatie van homofielen.
Je kunt uitzonderingen als tegenargument aanvoeren, maar homo's worden over het algemeen echt wel geaccepteerd.
pi_101035378
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef tja77 het volgende:
Iets of iemand die anders is dan de overgrote meerderheid zal altijd worden aangekeken, en zal altijd een bepaalt soort aandacht krijgen. Daar is nou eenmaal niks aan te doen.
Homo's worden niet geaccepteerd, wtf lul je nou? Homo's hebben hier in Nederland dezelfde rechten en plichten. Dat mensen niet van het overdreven homofiele gedrag gedient zijn is hun goedrecht. Ik heb er ook een hekel aan als een puberstelletje staat te kopkluiven in het openbaar. Maar ik laat ze lekker hun gang gaan. Bij homo's idem dito, ik walg ervan, maar laat ze gewoon hun gang gaan. (tot op een bepaalde hoogte natuurlijk)
In andere landen worden homo's misschien niet of nauwelijks geaccepteerd, maar hier in Nederland is het een paradijs voor de homo.
Paradijs :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:24:35 #283
342627 tja77
pi_101035948
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef SomePerson het volgende:

[..]

Paradijs :')
Zeker ten opzichte van een aantal oost europese landen, of islamitische landen. De homo's hebben het hier helemaal ze slecht nog niet.
pi_101036200
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:24 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zeker ten opzichte van een aantal oost europese landen, of islamitische landen. De homo's hebben het hier helemaal ze slecht nog niet.
Nee, dat zeker niet, maar om het nou een paradijs te noemen... Dat is net zoals iemand in de bijstand rijk noemen omdat mensen in Somalië nog veel armer zijn.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:39:24 #285
342627 tja77
pi_101036408
Beetje appels met peren vergelijken.
Nederland is altijd vooruitstrevend geweest wat betreft het accepteren van homo's.
Eigen krant, homo huwelijk, Gaypride enz. Er zijn zoveel landen waar dit soort dingen niet mogelijk zijn.

Dat er uitgerekend nederlandse homo's zijn die vraagtekens hebben bij de acceptatie van homo's, vind ik dan een beetje krom.
pi_101036757
Het is zeker goed dat dat allemaal mogelijk is hier, we zijn ook bevoorrecht. Maar (bijna) gelijke rechten betekent nog niet dat hier de acceptatie ook het hoogst is. Het zal je nog verbazen hoeveel mensen hier dubbele standaarden hebben. Ik zou bijvoorbeeld in Londen of New York wel hand in hand durven lopen, in tegenstelling tot Amsterdam. Ookal kunnen homo's in Londen niet trouwen en in NY pas sinds een maand.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:01:33 #287
342627 tja77
pi_101037106
Je zou in Amsterdam, of elke andere plaats in Nederland gewoon hand in hand moeten kunnen lopen. Dat er mensen zijn die je nakijken, zul je altijd blijven houden. In elk land, in iedere stad. Mensen die er agresssief of negatief op reageren zie je steeds minder, maar ook die zullen er altijd wel bij blijven. Ook in London en New York, zul je als homostel door een aantal mensen worden nagekeken.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:35 #288
352582 stringfan
man voel je goed zoals je bent
pi_101043579
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef tja77 het volgende:
Je zou in Amsterdam, of elke andere plaats in Nederland gewoon hand in hand moeten kunnen lopen. Dat er mensen zijn die je nakijken, zul je altijd blijven houden. In elk land, in iedere stad. Mensen die er agresssief of negatief op reageren zie je steeds minder, maar ook die zullen er altijd wel bij blijven. Ook in London en New York, zul je als homostel door een aantal mensen worden nagekeken.
Nakijken op straat zal, zolang homo's tot een minderheid behoren, altijd wel blijven.

Een extreem dik persoon bijvoorbeeld (ook een minderheid) zou ik ook nakijken.
Is toch niets mis mee?
Als je per-sé niet nagekeken wil worden moet je je nu eenmaal gedragen als een grijze muis. :?
Als ik in een string naar een zwembad zou gaan word ik ook nagekeken. Daar vraag je dan ook om. Dat zou ik dus ook niet zo snel doen. Maar een speedo moet zeker kunnen vind ik.
Alhoewel ik dan ook wel eens (jalours?) wordt nagekeken. :P
( zie topic Mannen in speedo's/ballenknijpers )
pi_101044519
Dit land een paradijs voor homo's noemen :N Een land waar er een aardig grote kans is dat je word uitgelachen of in elkaar word gemept of dat er over je geroddeld word ; een land waarin nog steeds zelfdoding plaatsvind door onzekere tieners omdat ze bang zijn voor de gevolgen als ze uit de kast komen....dat kan ik geen paradijs noemen. Ja, het kan altijd erger, maar dit een paradijs noemen? Iemand anders gaf al een goede vergelijking met mensen met een uitkering rijk te noemen i.t.t. kindjes in Afrika. Slaat dus nergens op.

En ja, het is mogelijk te trouwen. Maar dat heeft de regering geregeld....niet het grote publiek. Laat Nederlanders maar eens stemmen in de media over het homo huwelijk ;)

Serieus..dit een paradijs noemen...echt lachwekkend. _O-
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:08:50 #290
342627 tja77
pi_101045673
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dit land een paradijs voor homo's noemen :N Een land waar er een aardig grote kans is dat je word uitgelachen of in elkaar word gemept of dat er over je geroddeld word ; een land waarin nog steeds zelfdoding plaatsvind door onzekere tieners omdat ze bang zijn voor de gevolgen als ze uit de kast komen....dat kan ik geen paradijs noemen. Ja, het kan altijd erger, maar dit een paradijs noemen? Iemand anders gaf al een goede vergelijking met mensen met een uitkering rijk te noemen i.t.t. kindjes in Afrika. Slaat dus nergens op.

En ja, het is mogelijk te trouwen. Maar dat heeft de regering geregeld....niet het grote publiek. Laat Nederlanders maar eens stemmen in de media over het homo huwelijk ;)

Serieus..dit een paradijs noemen...echt lachwekkend. _O-
In ieder land bestaat de kans dat je uitgelachen wordt, in elkaar gemept wordt, en over je geroddeld wordt. Zijn ook precies de dingen die een hetero kunnen overkomen, en ook zonder enige aanleiding. Er wordt hier gedaan alsof homo's het in Nederland slechter hebben dan in een ander land. In ieder land zijn er uitzonderingen, zo ook in Nederland. Maar door de overgrote meerderheid worden homo's in Nederland allang geaccepteerd.
Dat er homo's zijn die liever doodgaan dan dat ze uit de kast komen, is ook iets wat altijd zo zal blijven. Meestal is een groot deel van de angst van het uit de kast komen, onterrecht. Zijn ze blij als ze uit de kast zijn gekomen, en opgelucht, en vallen de reacties van de mensen om wie ze het meest geven mee.
pi_101045872
Sinds wanneer worden hetero's in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn? :) Ja, hetero's worden ook in elkaar geslagen maar dan weer vaak om andere reden. Maar ze worden niet in elkaar geslagen om hun seksualiteit...wat dus bij homo's wel zo is ;)

Oh en trouwens...sowieso, dat jij bejaarden en dieren ook bij ''minderheden'' noemt. Haha, weet je wel hoeveel bejaarden en dieren er zijn in Nederland? ^^

Bovendien lijk je een beetje licht te denken over zelfdoding onder tieners. Waarom denk je dat ze dat doen? Omdat ze weten dat je vaak uitgelachen word als blijkt dat je homo bent. Je word bij de nek aangekeken ; grote kans om in elkaar gemept te worden, vooral op de middelbare school. Mensen durven niet uit de kast te komen omdat veel mensen het nog steeds niet accepteren op het algemene vlak. Uit de kast komen op de middelbare school word makkelijk maar is nog steeds een kwelling voor velen. Het is voor jou ( ik gok zo dat je hetero bent ) een beetje makkelijk oordelen, maar vertel jij je omgeving maar eens dat je homo bent en loop eens hand in hand in Amsterdam of zoen elkaar op een openbare plaats. Eens kijken hoe veilig jij je voelt in het '' Paradijs ''.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 17:16:48 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:28:30 #292
342627 tja77
pi_101046260
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sinds wanneer worden hetero's in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn? :) Ja, hetero's worden ook in elkaar geslagen maar dan weer vaak om andere reden. Maar ze worden niet in elkaar geslagen om hun seksualiteit...wat dus bij homo's wel zo is ;)

Oh en trouwens...sowieso, dat jij bejaarden en dieren ook bij ''minderheden'' noemt. Haha, weet je wel hoeveel bejaarden en dieren er zijn in Nederland? ^^

Bovendien lijk je een beetje licht te denken over zelfdoding onder tieners. Waarom denk je dat ze dat doen? Omdat ze weten dat je vaak uitgelachen word als blijkt dat je homo bent. Je word bij de nek aangekeken ; grote kans om in elkaar gemept te worden, vooral op de middelbare school. Mensen durven niet uit de kast te komen omdat veel mensen het nog steeds niet accepteren op het algemene vlak. Uit de kast komen op de middelbare school word makkelijk maar is nog steeds een kwelling voor velen. Het is voor jou ( ik gok zo dat je hetero bent ) een beetje makkelijk oordelen, maar vertel jij je omgeving maar eens dat je homo bent en loop eens hand in hand in Amsterdam of zoen elkaar op een openbare plaats. Eens kijken hoe veilig jij je voelt in het '' Paradijs ''.
Goed lezen is ook een vak, Ik heb dieren en gehandicapten geen minderheid genoemd...maar dat terzijde.

Door wie worden homo's in elkaar geslagen? Als dat je maatstaf van algehele acceptatie is, dan word er niemand geaccepteerd.
Hoezo zou ik licht denken over zelfdoding? Het is gewoon zo dat de gemiddelde homo, voordat hij uit de kast komt, zich druk maakt om wat anderen van hem of haar vinden. Wat je ermee doet, is aan diegene zelf.
Maar inderdaad, homo's hebben het heel slecht in Nederland, ik wacht nog steeds op het land waar ze het zgn. beter zouden hebben. Waar ze niet worden nagekeken, waar ze niet in elkaar worden gemept.Ik denk dat het percentage homo's dat daadwerkelijk uit de kast komt, in Nederland stukken hoger ligt dan in een hoop andere landen.

Straks komt er een topic, Mensen met een bril, puisten, handicap, reptiel als huisdier, tattoo, ligfiets enz. worden niet geaccepteerd. What's next?
pi_101046678
Waarom staat dit eigenlijk in SEX? Lijkt me meer iets voor R&P ofzo. Stelletje relnichten dat jullie er zijn.
pi_101046781
Zie dit filmpje en dan vooral het einde. Zo lokken homo's je er dus in. Altijd maar dat gezeur over dat iedereen tegen ze is, maar ze kijken ook vooral niet naar hun eigen gedrag.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 17:43:59 ]
pi_101048865
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Goed lezen is ook een vak, Ik heb dieren en gehandicapten geen minderheid genoemd...maar dat terzijde.

Door wie worden homo's in elkaar geslagen? Als dat je maatstaf van algehele acceptatie is, dan word er niemand geaccepteerd.
Hoezo zou ik licht denken over zelfdoding? Het is gewoon zo dat de gemiddelde homo, voordat hij uit de kast komt, zich druk maakt om wat anderen van hem of haar vinden. Wat je ermee doet, is aan diegene zelf.
Maar inderdaad, homo's hebben het heel slecht in Nederland, ik wacht nog steeds op het land waar ze het zgn. beter zouden hebben. Waar ze niet worden nagekeken, waar ze niet in elkaar worden gemept.Ik denk dat het percentage homo's dat daadwerkelijk uit de kast komt, in Nederland stukken hoger ligt dan in een hoop andere landen.

Straks komt er een topic, Mensen met een bril, puisten, handicap, reptiel als huisdier, tattoo, ligfiets enz. worden niet geaccepteerd. What's next?
Je spreekt jezelf zo enorm tegen en je beseft het niet eens. Je hebt dieren en bejaarden wel een minderheid genoemd. Ik zal je hieronder even quoten ;) ( post van vandaag 12.01 )

quote:
We hebben het over het algemeen. Er worden ook allochtonen in elkaar gemept, en bejaarden, gehandicapten, dieren enz enz. Zoals ik al zei, alles wat onder de categorie minderheid valt, word ook als dusdanig gezien. Ik praat niet goed dat er homo's in elkaar worden gemept, maar de mensen die dat doen, meppen net zo makkelijk ook andere minderheden in elkaar, en dat zegt meer over de meppers, dan over de algehele acceptatie van homofielen.
Je kunt uitzonderingen als tegenargument aanvoeren, maar homo's worden over het algemeen echt wel geaccepteerd.
En het gaat er niet om dat andere mensen ook in elkaar worden geslagen. Waarom haal je dat er steeds bij? Het gaat er hier om dat homo's specifiek voor hun SEKSUALITEIT in elkaar worden geslagen. Hetero's worden net zo goed gemept, maar niet omdat ze hetero zijn en ervan houden vrouwen te neuken.

En ja, homo's hebben het in zowat elk land slecht maar zoals iemand al postte...ik loop liever in Londen hand in hand dan in Amsterdam terwijl de regering er hier veel verder in is ( homo acceptatie ), maar dat zegt niks over de algemene bevolking. Er is geen enkel land waarin homo's niet worden mishandeld ; maar dat je dat een homo paradijs durft te noemen...verschrikkelijk. Het is dus een paradijs voor homo's als ze niet uit de kast durven te komen ; als ze in elkaar geslagen worden ; uitgelachen worden, etc. Raar idee van paradijs heb jij dan.

Nogmaals...jij onderschat het een beetje lijkt het. Je komt steeds met hetzelfde argument..''ja,maar andere mensen worden ook in elkaar gemept''. En daar heb je gelijk in. Maar hetero's worden niet in elkaar geslagen vanwege hun SEKSUALITEIT. Savvy?
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:30:53 #296
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_101050909
Ik zal tja77's bijdragen even samenvatten:
Homo's moeten niet zeuren, want in andere landen hebben ze het nog veel slechter 8)7

Vrouwen die geslagen worden moeten ook niet zeuren, ze moeten blij zijn dat ze niet in Iran wonen.
En kinderen die door hun ouders mishandeld worden moeten ook niet klagen, voor hetzelfde geld hadden ze in Bangladesh in een sweatshop gezeten.
En ach, die vent die dat hondje een rottrap geeft? Niets van aantrekken, dat hondje was in China in de pan geeindigd, die heeft niets te klagen.

Ik geloof dat tja77 wel een punt heeft ja. :')
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:35:14 #297
352582 stringfan
man voel je goed zoals je bent
pi_101051116
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf zo enorm tegen en je beseft het niet eens. Je hebt dieren en bejaarden wel een minderheid genoemd. Ik zal je hieronder even quoten ;) ( post van vandaag 12.01 )

[..]

En het gaat er niet om dat andere mensen ook in elkaar worden geslagen. Waarom haal je dat er steeds bij? Het gaat er hier om dat homo's specifiek voor hun SEKSUALITEIT in elkaar worden geslagen. Hetero's worden net zo goed gemept, maar niet omdat ze hetero zijn en ervan houden vrouwen te neuken.

En ja, homo's hebben het in zowat elk land slecht maar zoals iemand al postte...ik loop liever in Londen hand in hand dan in Amsterdam terwijl de regering er hier veel verder in is ( homo acceptatie ), maar dat zegt niks over de algemene bevolking. Er is geen enkel land waarin homo's niet worden mishandeld ; maar dat je dat een homo paradijs durft te noemen...verschrikkelijk. Het is dus een paradijs voor homo's als ze niet uit de kast durven te komen ; als ze in elkaar geslagen worden ; uitgelachen worden, etc. Raar idee van paradijs heb jij dan.

Nogmaals...jij onderschat het een beetje lijkt het. Je komt steeds met hetzelfde argument..''ja,maar andere mensen worden ook in elkaar gemept''. En daar heb je gelijk in. Maar hetero's worden niet in elkaar geslagen vanwege hun SEKSUALITEIT. Savvy?
Zo die zit. o|O

Het blijkt dat we er niet uit komen met z'n allen. :N
(nog 5 posts)
pi_101051893
laat maar

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 19:50:03 ]
pi_101052147
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:30 schreef Joanne35 het volgende:
Ik zal tja77's bijdragen even samenvatten:
Homo's moeten niet zeuren, want in andere landen hebben ze het nog veel slechter 8)7

Vrouwen die geslagen worden moeten ook niet zeuren, ze moeten blij zijn dat ze niet in Iran wonen.
En kinderen die door hun ouders mishandeld worden moeten ook niet klagen, voor hetzelfde geld hadden ze in Bangladesh in een sweatshop gezeten.
En ach, die vent die dat hondje een rottrap geeft? Niets van aantrekken, dat hondje was in China in de pan geeindigd, die heeft niets te klagen.

Ik geloof dat tja77 wel een punt heeft ja. :')
:P
Rustig aan.
pi_101052267
wat is er mis met tja77?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')