Niet zeuren!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Tuurlijk. Wij scoren maar 35%quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Dat ding is trouwens wetenschappelijk onderbouwt door 139 onafhankelijke onderzoeken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
Waar is mijn avatar?
[..]Idd en de mijne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
6%*quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
Waar is mijn avatar?
[..]Jij was nog niet aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UI?quote:
Ja, ga maar een foto maken van een uiquote:
Ik lurk hier al langer dan je hoopt denkt.quote:
Ik weet jouw echte naam nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de echte namen gekkie, dan is het 70%
![]()
quote:
Vani voor vrienden. Of Miss, Missy, MissyV, MV.quote:
Dus Vanity is je echte naam?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vani voor vrienden. Of Miss, Missy, MissyV, MV.
Wat je maar wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet zegquote:
Ik ken een andere dame met dezelfde prachtige voornaamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegIk heb in het echt een jongensnaam
Wat is het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegIk heb in het echt een jongensnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tamarah is mijn tweede naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een jongens naam
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb de banner wat aangepast naar Willyfoofoof zijn ego:Veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat is het?Ik DM jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
mijne lekker ook niet.quote:
HALLO HALLO DIT IS muhahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Ow dan heb ik weer wat gemist
Ik zou maar net de verkeerde naam roepen tijdens ons samenzijn
Welk samenzijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Je weet mijn echte eerste naam toch nog welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Ja natuurlijk, ik had het over je 2e naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je weet mijn echte eerste naam toch nog wel
Die weet je nu ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik had het over je 2e naam
Lekker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Een kroket voor het topic
Truusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je weet mijn echte eerste naam toch nog wel
Jaquote:
Post jij ze maarquote:
Woot.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Woot.
Ik vond je meer een gerda O:
Straks? Dat kan ik nu alquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die weet je nu ook
Oh nee, straks kan je me vinden irl!
Fons dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]Gerda is een kutnaam (RIP lieve Gerda
)
SEKS MET DIE KALE!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks? Dat kan ik nu al, we zouden gaan daten, wijn drinken en dan .......
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks? Dat kan ik nu al, we zouden gaan daten, wijn drinken en dan .......
Gezelligquote:
Volgens mij mag jij niet mee hoorquote:
Jammer xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij niet mee hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
JEEEEEEEEEEEJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gesoept.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Daarbij ben jij 15. Muhahaha en ik gaan 18+ dingen doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Jammer xD
Ik ben idd al voorzien van een vrouw ja ;D
Cool.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
Kunnen altijd nog avatars worden toegevoegd.
Precies jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daarbij ben jij 15. Muhahaha en ik gaan 18+ dingen doen
Dan mag ik al dubbel meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Met mannen slapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Sterker nog, we gaan dingen doen die god verboden heeft
Neen ouwe zakquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan mag ik al dubbel meedoen.
()
quote:
Volgens den biebel wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij denkt dat daar een verbod op heerst
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij denkt dat daar een verbod op heerst
In dat geval wil ik niet meer meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat verstaat men onder sexualiteit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.
Sodom en Gomorra-praktijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat verstaat men onder sexualiteit?
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zondequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuivenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra-praktijken.
En dat moet ons land vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zonde
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zonde
oei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuiven
Nouja ze zouden het vijandelijk leger ook plat kunnen neuken in 1 grote vette orgiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
En dat moet ons land vertegenwoordigen.
Ik sta ook klaar om een potje met je te docken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuiven
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ze zouden het vijandelijk leger ook plat kunnen neuken in 1 grote vette orgie
Dan scheur je uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik sta ook klaar om een potje met je te docken.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=docking
Je begint het te leren schatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Fun fact: je mag alleen homoseksueel zijn in het Amerikaanse leger als je het niet uit.
Dus gewoon een piemel erin dan kan je niks zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Fun fact: je mag alleen homoseksueel zijn in het Amerikaanse leger als je het niet uit.
met ons hier wel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Moet een tool voor worden geschreven.
Dan uit je het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus gewoon een piemel erin dan kan je niks zeggen
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Plebsquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je de onvrijwillige ontvanger bent
Als je daar nou gister mee aan was gekomen dan had ik met de fiets naar jou toe kunnen komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Stationsweg 17
Assen
IK STA KLAAR VOOR JE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Betrek haar bij de partijquote:
Falstaffstraat 29quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Stationsweg 17
Assen
IK STA KLAAR VOOR JE
Dat maakt veel herriequote:
"De kinderen zullen in mij komen"quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel hosselt 15 jarige geloven EN haalt de bijbel aan
Toeval? Ik dacht het niet
DING DING DING, we hebben een winnaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Typisch dat chirrel op stationsweg klaarstaat
Kontje verkopen achter het station zeker
De Drift 3 Borger.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Falstaffstraat 29
Hoogvliet
IK STA KLAAR VOOR JOU
Dat was ook wel de grap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Typisch dat chirrel op stationsweg klaarstaat
Kontje verkopen achter het station zeker
Ha-ha-ha.quote:
Sorry ik ben al gehosseld.quote:
Ik ben jonger, heb geen lang haar en LANG niet zo ervaren als hosselaar Chirrel. Misschien heeft hij wel aidsquote:
Misschienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben jonger, heb geen lang haar en LANG niet zo ervaren als hosselaar Chirrel. Misschien heeft hij wel aids
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:52 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik had er wel een binnenpretje van.
Hmm, een rolstoeler van middelbare leeftijd kan nooit iets goeds betekenen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben jonger, heb geen lang haar en LANG niet zo ervaren als hosselaar Chirrel. Misschien heeft hij wel aids
Ik DM het je wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:52 schreef MissVanity het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Chirrel en Muhahaha bedoel ik dan.
15.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:52 schreef MissVanity het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Chirrel en Muhahaha bedoel ik dan.
Ik maak een wheelie over je penis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Hmm, een rolstoeler van middelbare leeftijd kan nooit iets goeds betekenen.
Voordat je me echt hebt gehosseld, wil ik weten hoe oud je bent.quote:
Haha ik had op de grond gekwakt zodat je dalijk uit de bocht sliptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik maak een wheelie over je penis.
Ik hoop dat je grote banden hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik maak een wheelie over je penis.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik had op de grond gekwakt zodat je dalijk uit de bocht slipt
issie zo klein danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik hoop dat je grote banden hebt.
Ik zal een slag in mijn wiel rijden tegen je stalen ballen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik had op de grond gekwakt zodat je dalijk uit de bocht slipt
Integendeel.quote:
Waarom gebruik je je penis niet als 2e been of ben je soms verlamdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zal een slag in mijn wiel rijden tegen je stalen ballen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je penis niet als 2e been of ben je soms verlamd
Ik had het over een komkommer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zo'n augurkje is makkelijk te missen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je penis niet als 2e been of ben je soms verlamd
Ik hossel MVquote:
MVquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:55 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik ben al bezet door tamarah
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hossel MVKies mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
MissVanity voor de leken hier.quote:
ik-word-gehosseld-door-chirrel.mkvquote:
quote:MV, short for midget vagina, a rare condition commonly found in females that originate from the donegal reigon in Ireland.
Midget Vagina (midget vaginatosis, medical term) is where a fully grown woman has a vagina that is severely undersized(typically 1mm in width), this results extreme sexual frustration in the female. thus resulting in the female rejecting any male with a large penis and substituting him with a male with a midget penis (male usually from a similar or close by area).
while a cure for midget vaginatosis has not been found yet, an ancient myth says that if the affected female wears a mexican styled G-BANGER(slang for g-string), she should experinece a burst in vaginal growth.
[i]damn that chick had some serious dose of the Mv man!![/i]
Zijn penis is helaas verlamd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef muhahaha het volgende:
chirrel bij jou moet alles goed uitgelegd worden, ik gok dat je brein ook verlamd is?
Beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
ik-word-gehosseld-door-chirrel.mkv
Toen zette je missvanity dus flink voor lulquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef MisterChirrel het volgende:
MV
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=MV
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Toen zette je missvanity dus flink voor lul
lul en vagina LOLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef MisterChirrel het volgende:
MV
[..]
quote:
Dit weet jij omdat je een micro penis hebt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef MisterChirrel het volgende:
MV
[..]
Ben ik dus effe blij dat ik niet door jou gehosseld benquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit weet jij omdat je een micro penis hebt?
Seks onder een microscoop is heel intiem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit weet jij omdat je een micro penis hebt?
Dus jij weet hoe parende micro-organismen er uitzien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Seks onder een microscoop is heel intiem.
Dat heb ik zelf al gedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef muhahaha het volgende:
Schat ik ga jou eens lekker verwennen en alle hoeken van de kamer laten zien
Ik kan je alle hoeken van het petrischaaltje laten zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef muhahaha het volgende:
Schat ik ga jou eens lekker verwennen en alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Seks onder een microscoop is heel intiem.
Fappertquote:
Dan laat je hem alle randen van het petrischaaltje zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik kan je alle hoeken van het petrischaaltje laten zien.
Kut, die zijn rond.
quote:
Wanneer een man veel van een vrouw houdt en haar een wijntje schenkt, drinkt zij dit vervolgens op.quote:
mv.quote:
Hey! Dat mag niet! DM's zijn privequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef MisterChirrel het volgende:
DM van MissVanity
05-08-2011 @ 16:00:47
En dan heb je het nog niets eens over mijn gigantische penis!
lolwat
Ik voer haar wijn want dat vind ze fijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wanneer een man veel van een vrouw houdt en haar een wijntje schenkt, drinkt zij dit vervolgens op.
Wat een boefje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hey! Dat mag niet! DM's zijn prive
Alleen als ze waargebeurd zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als ze waargebeurd zijn
Ik wed dat Chirrels inbox nog nooit iets heeft gekregen
Neen.quote:
Jawel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als ze waargebeurd zijn
Ik wed dat Chirrels inbox nog nooit iets heeft gekregen
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat was zeker ook de laatstequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jawel!
"Hoi!
Welkom op het Fok! forum."
Hier hoeft geen liefde aan te pas te komen hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wanneer een man veel van een vrouw houdt en haar een wijntje schenkt, drinkt zij dit vervolgens op.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hier hoeft geen liefde aan te pas te komen hoor
Nee. Jij?quote:
xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hier hoeft geen liefde aan te pas te komen hoor
Ik wel. weet alleen nog niet waaroverquote:
je maagdzijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:05 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik wel. weet alleen nog niet waarover
Ik heb GELUKKIG de jeugd nog.quote:
Ik ben zeker trots op mijn maagdelijkheid.quote:
Je kan jeugdig zijn tot je dood als je wilt.quote:
Door je maagdelijkheid?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je kan jeugdig zijn tot je dood als je wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben laatst ontmaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze persoon heeft de eeuwige jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik ben laatst ontmaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Appeltaart = in de aanbieding @ ahquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Moet je ID meenemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:08 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Appeltaart = in de aanbieding @ ah![]()
Als er alcohol in zit wel ja.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik ga even koffie pakken. Niet te veel posten tijdens mijn afwezigheid!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben laatst ontmaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Ik ga geld stortenEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
SPAMATTACKquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even koffie pakken. Niet te veel posten tijdens mijn afwezigheid!Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Geen alcohol. Wel sperma hihihihquote:
Moet ik er een voor jou meenemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen alcohol. Wel sperma hihihih
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
http://www.lulu.com/produ(...)ased-recipes/5198959quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Geen alcohol. Wel sperma hihihihWillyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet al die spoilers van onder naar boven lezen, dan faalt het heel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dit verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Het was een grap, er zijn maar 3 basisscholen die een klacht hebben ingediend tegen, en ik citeer:quote:
"Die man in een rolstoel met spasmes in zijn armen, richting zijn schoot."![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:14 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het was een grap, er zijn maar 3 basisscholen die een klacht hebben ingediend tegen, en ik citeer:
"Die man in een rolstoel met spasmes in zijn armen, richting zijn schoot."Gekke meneertje
Ik kwam een oud stukje tekst tegen over mijn oude baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die man was fantastisch.![]()
Ben ik hier de enige die zou willen dat het winter is?Willyfoofoo has posted.
Nope.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ben ik hier de enige die zou willen dat het winter is?
Kou > Hitte![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik kwam een oud stukje tekst tegen over mijn oude baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die man was fantastisch.
Willyfoofoo has posted.
Aye, ik ben van plan om naar Scandinavië te verhuizen of Alaska.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Qua weer, regen en kou > *![]()
Nope. Ik ben een wintermeisje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ben ik hier de enige die zou willen dat het winter is?
Ik bedacht me dit ineens:
"Is het niet erg om te weten dat je ouders seks hebben gehad, bewust om kinderen te krijgen. Dan dacht je vader de hele tijd aan jou terwijl die seks had."![]()
Scandinaviëquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Aye, ik ben van plan om naar Scandinavië te verhuizen of Alaska.![]()
Alaska?
Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef MisterChirrel het volgende:
"Is het niet erg om te weten dat je ouders seks hebben gehad, bewust om kinderen te krijgen. Dan dacht je vader de hele tijd aan jou terwijl die seks had."Dat is wel een beetje ranzig. Ik heb het wel eens andersom gehad.
Dan is de lol er wel af hoor..Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Tenzij het niet bewust was, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef MisterChirrel het volgende:
"Is het niet erg om te weten dat je ouders seks hebben gehad, bewust om kinderen te krijgen. Dan dacht je vader de hele tijd aan jou terwijl die seks had."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er goddelijk uit.Willyfoofoo has posted.
Dat je bezig was met je pa te verwekken en dat je dus aan hem moest denken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]Dat is wel een beetje ranzig. Ik heb het wel eens andersom gehad.
Dan is de lol er wel af hoor..
Zo gaat het niet, meisje.![]()
Alles kan met een DeLorean.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat je bezig was met je pa te verwekken en dat je dus aan hem moest denken?
Zo gaat het niet, meisje.Willyfoofoo has posted.
Kan het niet meer vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alaska is de shit. Ik kwam ooit het volgende tegen op Google Maps.
Even zoeken.
Alaska is nog steeds cool. :>![]()
What am I readingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]Dat is wel een beetje ranzig. Ik heb het wel eens andersom gehad.
Dan is de lol er wel af hoor..![]()
Nutteloos.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:30 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Kan het niet meer vinden.
Alaska is nog steeds cool. :>Wat zocht je?
Willyfoofoo has posted.
In het stadje North Pole had je een groot standbeeld van Santa Klaus, en dat gezicht was ook geblurred.quote:
En verder heel toffe natuur foto's en shizzle.![]()
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoel dat ik tijdens de seks aan mijn vader dachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat je bezig was met je pa te verwekken en dat je dus aan hem moest denken?
Zo gaat het niet, meisje.
Deze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
In het stadje North Pole had je een groot standbeeld van Santa Klaus, en dat gezicht was ook geblurred.
En verder heel toffe natuur foto's en shizzle.
Willyfoofoo has posted.
Het is ook zo'n stoere bink.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoel dat ik tijdens de seks aan mijn vader dacht
Ik kreeg spontaan een natte stijve toen hij mij klapte na mijn verkrachtingspoging op je.![]()
wtfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het is ook zo'n stoere bink.
Ik kreeg spontaan een natte stijve toen hij mij klapte na mijn verkrachtingspoging op je.![]()
Ik denk gewoon aan oma als ik bijna bij het moment supreme benquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoel dat ik tijdens de seks aan mijn vader dacht![]()
![]()
Ik aan schaars geklede Mexicaanse worstelaars, en het werkt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk gewoon aan oma als ik bijna bij het moment supreme ben
Om het uit te stellen, uiteraard.![]()
Ik denk toch altijd aan Japanse sumoworstelaars. Die bezwete handdoek als onderbroek.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik aan schaars geklede Mexicaanse worstelaars, en het werkt!
Juist ja, om het uit te stellen.Willyfoofoo has posted.
Nee, dat heb ik alleen als ik daadwerkelijk schaars geklede Mexicaanse worstelaars vol pomp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik dacht juist voor het betere spuitwerk![]()
Zeg, hoe zit het met je voegen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben goed in het dichtkitten van voegen
Ik moet het eerst open maken,
er zelfs doorheen ploegen,
om je vol te spuiten onder mijn laken.![]()
Gaan we nou weer rijmen, door woorden aan elkaar te lijmen?Willyfoofoo has posted.
Dat was uiteraard niet mijn intentie, ik hoop dat iedereen dat ziet zoals ik dat zie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef Willyfoofoo het volgende:
Gaan we nou weer rijmen, door woorden aan elkaar te lijmen?![]()
Ohja! Dat weet ik nog welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het is ook zo'n stoere bink.
Ik kreeg spontaan een natte stijve toen hij mij klapte na mijn verkrachtingspoging op je.
Het gaat hier alleen maar over seks.
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
Het gaat hier alleen maar over seks.![]()
![]()
Ja!quote:
****** Borker_Trio 05 aug 2011 @ 16:44:53quote:
Neuk me.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Ik zag het wel, je ninja edit,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat was uiteraard niet mijn intentie, ik hoop dat iedereen dat ziet zoals ik dat zie.
sneller dan het verlies van Nederland zijn balbezit.
Ook al was het uiteraard niet je intentie,
hoe meer we dit doen, hoe meer de permamente frequentie.Willyfoofoo has posted.
Is dat van MSNquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:46 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
****** Borker_Trio 05 aug 2011 @ 16:44:53
Neuk me.![]()
![]()
![]()
Ik ken een hond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zag het wel, je ninja edit,
hoe meer we dit doen, hoe meer de permamente frequentie.
Deze hond eet zijn eigen stront.
En raad wat hij op een dag at.
een rauwe en levende pad.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
De frequentie van mijn poëtische uitingen,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zag het wel, je ninja edit,
hoe meer we dit doen, hoe meer de permamente frequentie.
zijn zo frequent als een Amerikaan die,
zijn lustre botviert op uiringen.
Humptiladodie!![]()
DM.quote:
Ik hou zijn identiteit geheim voor mijn eigen en tevens zijn veiligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
DM.
Ik hou zijn identiteit geheim voor mijn eigen en tevens zijn veiligheid.Wee je gebeente als je het wel verteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wee je gebeente als je het wel verteld!![]()
Iedereen die in de SIG van fokvriendjes staat is baas.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Dat heet een banner.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Borker_Trio het volgende:
Iedereen die in de SIG van fokvriendjes staat is baas.![]()
Je verneukt het weer.quote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Het is niet vreemd, coprofagie,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik ken een hond.
Deze hond eet zijn eigen stront.
En raad wat hij op een dag at.
een rauwe en levende pad.
voor een hond met mentale absentie.Willyfoofoo has posted.
Je kan ook baas zijn zonder er in te staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Borker_Trio het volgende:
Iedereen die in de SIG van fokvriendjes staat is baas.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Borker_Trio het volgende:
Iedereen die in de SIG banner van fokvriendjes staat is baas.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
iedereen die op de banner staat is baas, maar niet alle bazen staan op de bannerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan ook baas zijn zonder er in te staan.
Sorry teveel gemeentepils opquote:Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Bazenopmerking dat. THAHAHD BAZENOPMERKINGquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
iedereen die op de banner staat is baas, maar niet alle bazen staan op de banner
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
6 postsEr zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.![]()
Al dat gefrituurd is, is voor hen een lekkernij,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De frequentie van mijn poëtische uitingen,
zijn zo frequent als een Amerikaan die,
zijn lustre botviert op uiringen.
Humptiladodie!
Knollen, rapen, en zelf suikerbietenbrei.Willyfoofoo has posted.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: