Niet zeuren!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Tuurlijk. Wij scoren maar 35%quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Dat ding is trouwens wetenschappelijk onderbouwt door 139 onafhankelijke onderzoeken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
Waar is mijn avatar?
[..]Idd en de mijne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
6%*quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
Waar is mijn avatar?
[..]Jij was nog niet aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UI?quote:
Ja, ga maar een foto maken van een uiquote:
Ik lurk hier al langer dan je hoopt denkt.quote:
Ik weet jouw echte naam nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de echte namen gekkie, dan is het 70%
![]()
quote:
Vani voor vrienden. Of Miss, Missy, MissyV, MV.quote:
Dus Vanity is je echte naam?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vani voor vrienden. Of Miss, Missy, MissyV, MV.
Wat je maar wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet zegquote:
Ik ken een andere dame met dezelfde prachtige voornaamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegIk heb in het echt een jongensnaam
Wat is het?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegIk heb in het echt een jongensnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tamarah is mijn tweede naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een jongens naam
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb de banner wat aangepast naar Willyfoofoof zijn ego:Veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat is het?Ik DM jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
mijne lekker ook niet.quote:
HALLO HALLO DIT IS muhahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Ow dan heb ik weer wat gemist
Ik zou maar net de verkeerde naam roepen tijdens ons samenzijn
Welk samenzijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Je weet mijn echte eerste naam toch nog welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef muhahaha het volgende:
Ja natuurlijk, ik had het over je 2e naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je weet mijn echte eerste naam toch nog wel
Die weet je nu ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik had het over je 2e naam
Lekker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Een kroket voor het topic
Truusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je weet mijn echte eerste naam toch nog wel
Jaquote:
Post jij ze maarquote:
Woot.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Woot.
Ik vond je meer een gerda O:
Straks? Dat kan ik nu alquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die weet je nu ook
Oh nee, straks kan je me vinden irl!
Fons dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]Gerda is een kutnaam (RIP lieve Gerda
)
SEKS MET DIE KALE!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks? Dat kan ik nu al, we zouden gaan daten, wijn drinken en dan .......
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Straks? Dat kan ik nu al, we zouden gaan daten, wijn drinken en dan .......
Gezelligquote:
Volgens mij mag jij niet mee hoorquote:
Jammer xDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij niet mee hoor
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
JEEEEEEEEEEEJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gesoept.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Daarbij ben jij 15. Muhahaha en ik gaan 18+ dingen doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Jammer xD
Ik ben idd al voorzien van een vrouw ja ;D
Cool.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MisterChirrel het volgende:
Kunnen altijd nog avatars worden toegevoegd.
Precies jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daarbij ben jij 15. Muhahaha en ik gaan 18+ dingen doen
Dan mag ik al dubbel meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Met mannen slapen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Sterker nog, we gaan dingen doen die god verboden heeft
Neen ouwe zakquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan mag ik al dubbel meedoen.
()
quote:
Volgens den biebel wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij denkt dat daar een verbod op heerst
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij denkt dat daar een verbod op heerst
In dat geval wil ik niet meer meedoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat verstaat men onder sexualiteit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.
Sodom en Gomorra-praktijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat verstaat men onder sexualiteit?
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zondequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Er heerst een algemeen verbod op seksualiteit voor het huwelijk binnen het christendom, en ZEKER op homoseksualiteit.
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuivenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Sodom en Gomorra-praktijken.
En dat moet ons land vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zonde
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dus alle kerels in het leger zijn homo want ze slapen samen in de tent... eeuwige zonde
oei.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuiven
Nouja ze zouden het vijandelijk leger ook plat kunnen neuken in 1 grote vette orgiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
En dat moet ons land vertegenwoordigen.
Ik sta ook klaar om een potje met je te docken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij chirrel is dat de geslachtsdelen bij de ander in den gehoorgang schuiven
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ze zouden het vijandelijk leger ook plat kunnen neuken in 1 grote vette orgie
Dan scheur je uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik sta ook klaar om een potje met je te docken.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=docking
Je begint het te leren schatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Fun fact: je mag alleen homoseksueel zijn in het Amerikaanse leger als je het niet uit.
Dus gewoon een piemel erin dan kan je niks zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Fun fact: je mag alleen homoseksueel zijn in het Amerikaanse leger als je het niet uit.
met ons hier wel ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Moet een tool voor worden geschreven.
Dan uit je het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus gewoon een piemel erin dan kan je niks zeggen
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |