Ik vind het een overdreven lange tijd, en onnodig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Maar iedereen weet toch dat het verkocht is? Wat maakt het uit dan?
Volgens mij is dat niet echt hetzelfde...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef A-mineur het volgende:
Dit gebeurt ook vaak met huurwoningen, ik reageer elke week op woningen en wordt elke keer niet uitgekozen, opzich snap ik dat, wachtlijst enzo... maar in het aanbod staan ook om de week weer exact dezelfde huizen.
Misschien idd reclame voor de makelaar. Staat dat niet ergens in de voorwaarden ofzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven lange tijd, en onnodig.
[..]
Volgens mij is dat niet echt hetzelfde...
Nodig voor de makelaar waarschijnlijk. Maar heb je er verder last van dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:29 schreef Kreupel het volgende:
[..]
Ik vind het een overdreven lange tijd, en onnodig.
'Last' niet nee, maar ik vind het wel vervelend. Het is nu zo'n tijd terug al, en het is nu inmiddels gevoelsmatig 'mijn' huis wat op internet staat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nodig voor de makelaar waarschijnlijk. Maar heb je er verder last van dan?
O dat is eigenlijk wel handig (voor kopers dan).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zo blijven huizen op Jaap.nl volgens mij voor altijd staan - is handig als je vorige verkoop- en vraagprijzen zoekt.
Dan wíl je er ook niet wonen. Blijkbaar zijn ze dan steeds afgewezen door de mensen die mogen kiezen en dat is dan niet zonder reden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:28 schreef A-mineur het volgende:
Dit gebeurt ook vaak met huurwoningen, ik reageer elke week op woningen en wordt elke keer niet uitgekozen, opzich snap ik dat, wachtlijst enzo... maar in het aanbod staan ook om de week weer exact dezelfde huizen.
En voor inbrekers die even willen checken hoe de indeling is en of je makkelijk achterom kanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is eigenlijk wel handig (voor kopers dan).
Als dat je argument is dan kun je huizen nooit op Internet zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:46 schreef Flurry het volgende:
[..]
En voor inbrekers die even willen checken hoe de indeling is en of je makkelijk achterom kan
Zit idd wat in, maar ik zou met een lange wachtlijst op een gegeven moment gewoon pakken wat je pakken kan (als het aan je de basisvoorwaarden voldoet). Mja, ik kan me voorstellen als het niet zo'n fijne wijk is. Ik reageer gek genoeg ook nooit op woningen waar je op de foto al een hoop schotels aan de zijgevels ziet. In zo'n wijk zou ik idd niet willen wonen (en dan bedoel ik dat niet rassistisch ofzo).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan wíl je er ook niet wonen. Blijkbaar zijn ze dan steeds afgewezen door de mensen die mogen kiezen en dat is dan niet zonder reden.
Jawel, dat bedoel je wel. Maar dat is niet erg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zit idd wat in, maar ik zou met een lange wachtlijst op een gegeven moment gewoon pakken wat je pakken kan (als het aan je de basisvoorwaarden voldoet). Mja, ik kan me voorstellen als het niet zo'n fijne wijk is. Ik reageer gek genoeg ook nooit op woningen waar je op de foto al een hoop schotels aan de zijgevels ziet. In zo'n wijk zou ik idd niet willen wonen (en dan bedoel ik dat niet rassistisch ofzo).
Vaak vergeet een makelaar zijn diverse plaatsingen te verwijderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:36 schreef Kreupel het volgende:
Hey ik zie trouwens dat de makelaar zelf het huis niet meer op de site heeft staan... dus is het niet van de makelaar uit denk ik.
[..]
'Last' niet nee, maar ik vind het wel vervelend. Het is nu zo'n tijd terug al, en het is nu inmiddels gevoelsmatig 'mijn' huis wat op internet staat.
Daarom ben ik gewoon benieuwd of mensen weten hoe lang funda een verkocht huis erop laat staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |