Thuiswedstrijden op 18 augustus, uitwedstrijden op 25 augustus. Is te doen, jatog!quote:Beşiktaş (Türkiye) - Alania Vladikavkaz (Rusya)
Bursaspor (Türkiye) - Anderlecht (Belçika)
Trabzonspor (Türkiye) - Athletic Bilbao (İspanya)
Natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:48 schreef zarGon het volgende:
Mag dat wel van sp3c, zomaar kusjes geven aan jongemannen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Anders moet je kusje vervangen door een handdruk, als dat beter voelt.
Was een reactie op TM en die andere.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Let maar op; geen van de drie gaat het redden. Naha buraya yaziyom!
Turkse clubs stellen geen reet meer voor op Europees niveau.
Ze geven nu al op. Psshh. It ain't over till the fat lady sings.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:16 schreef amenth het volgende:
enige die ik zie winne daar is besiktas met geluk
Eerst handen schudden, dan kussen op beide wangen en vervolgens een zacht tikje op de bips.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Anders moet je kusje vervangen door een handdruk, als dat beter voelt.
Nee wel dat we aan dezelfde kant begonnen van de 3 kusjes. En dat dan beiden proberen te herstellen en weer op hetzelfde punt uitkwamen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ooit meegemaakt? Dat je zo ging duiken naar voren toe en dat de man in kwestie zich terugtrok...
Ik heb de neiging om te snel op 'invoeren' te klikken. Als ik kort daarna nog wat wil toevoegen, gebruik ik liever de editkop dan een nieuwe post te beginnen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef zarGon het volgende:
TM, jij wijzigt je berichten echt té vaak..
wat is ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wel dat we aan dezelfde kant begonnen van de 3 kusjes. En dat dan beiden proberen te herstellen en weer op hetzelfde punt uitkwamen.
Joh ik weet dat toch allemaal niet dat er een volgorde in zit, Ik weet wel dat ik echt echt echt moet slapen nu.
Doei.
Die bedoel ik als high five!
Door de teleurstellende resultaten van Turkse clubs de laatste jaren op internationaal niveau ben ik inderdaad wat pessimistisch geworden.quote:
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wel dat we aan dezelfde kant begonnen van de 3 kusjes. En dat dan beiden proberen te herstellen en weer op hetzelfde punt uitkwamen.
Joh ik weet dat toch allemaal niet dat er een volgorde in zit, Ik weet wel dat ik echt echt echt moet slapen nu.
Doei.
Die bedoel ik als high five!

. (Let niet op de duim die naar beneden wijst. Elke smiley/PI heeft zo'n gebreken).
En hoe ver reikt je pessimisme? Halen we het EK van 2012 wel of niet?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door de teleurstellende resultaten van Turkse clubs de laatste jaren op internationaal niveau ben ik inderdaad wat pessimistisch geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |