Nee. Maar je reactie lijk me duidelijk.Denk wat je wil.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen (bir) thee?![]()
Helaas zie ik er niet zo uit.quote:
maakt niet uit ik ben 1.50 en weeg 120 kilo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Helaas zie ik er niet zo uit.
Ik ben 1.60,weeg 93 kilo en ik heb heel veel puisten.
Natuurlijk heb ik het weer gedaan.quote:
Dat kan heul niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:35 schreef BradSpit het volgende:
[..]
maakt niet uit ik ben 1.50 en weeg 120 kilo.
Waarom haat je divans dan? of spreekt het idee van een kwetsbare doch virele Turkse heer je niet aan?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom haat je divans dan? of spreekt het idee van een kwetsbare doch virele Turkse heer je niet aan?
Ok.Ik stop met happen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef BradSpit het volgende:
ik en Alice slaan de divan over en gaan gelijk naar de hamam
Çüş. Gedraag je een beetje tegen de dames in dit topic. Subtiel okay, maar dit is gewoon ordinair.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef BradSpit het volgende:
wammeswaggel lan heb je connie, we gaan omstebeurt
Eerste man, jij krijgt affoequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef BradSpit het volgende:
wammeswaggel lan heb je connie, we gaan omstebeurt
sloppy seconds, tamam..quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerste man, jij krijgt affoe![]()
Tamam?
Een TT als deze nodigt ook wel uit tot weinig klasse.... wasda volgende?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çus. Gedraag je een beetje tegen de dames in dit topic. Subtiel okay, maar dit is gewoon ordinair.
Çüş zeg je tegen een kameelquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çüş. Gedraag je een beetje tegen de dames in dit topic. Subtiel okay, maar dit is gewoon ordinair.
Hij denkt dat hij grappig is. Sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çus. Gedraag je een beetje tegen de dames in dit topic. Subtiel okay, maar dit is gewoon ordinair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |