Sorry ik ben niet zo bekend met straattermen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
[..]
het is chimeids
meestal laat ik broertje doen ofzo krijg ie 20 euro is ie helemaal blij![]()
Haha is het ook niet,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Luilak.Het is toch niet zoveel moeite om even naar de AH te lopen?
Dus, ben je van suiker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef xaban06 het volgende:
Regenloop ik net de overdekte winkelcentrum uit naar mijn auto.... regen, zonder jas
terechte klacht kan welke spel was het misschien is het dan een onterechte klacht soms heb ik dat namelijk ook vergeet ik pan aan en brand mn eten moet ik erna pizza bestellen maar durt lang en veel gelt kwijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:20 schreef amenth het volgende:
fuck ik had net 7 eieren opgezet vergeten uit te doen omdat ik aan game was heel de pan aangebrand
he amenth sorry dat ik je de afgelopen tijd heb beledigd..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:20 schreef amenth het volgende:
fuck ik had net 7 eieren opgezet vergeten uit te doen omdat ik aan game was heel de pan aangebrand
ja tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
he amenth sorry dat ik je de afgelopen tijd heb beledigd..je bent wel een toffe peer man..
![]()
vergeten en vergeven?
Hoe zien mensen die het nieuws volgen er dan uit? zonder gouden tanden met matje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:13 schreef Gulmez het volgende:
zie ik eruiit alsof ik weet wanner het homo dag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |