Jij kan gewoon doorposten in dat gesloten topic baas dat je er bent.quote:
Probeer het maar niet te ontkennen.quote:
Kusjens.quote:
Jezelf helemaal naar de klote helpen, nachten wakker blijven, alles. Tot je het zo gehad hebt en gewoon om 23:00 naar je bed gaatquote:
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.quote:
Niet gaan slapen nu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Al die mensen die bellen naar Astro TV. Ik ga zo ook bellen, gewoon om te kijken of het klopt.
Je gebruikt die godsgruwelijke lach-PI, dat lijkt me genoeg reden voor haat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer het maar niet te ontkennen.
Klinkt eigenlijk best herkenbaar, in iets mindere mate, maar tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.
Trusten.quote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker.quote:
Pokerpro's werken toch sowieso 's nachts. Met al die dronken donks onlinequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ook het probleem dat ik snachts honger heb en dan ga etenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar toch houd je van me. Je weet het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je gebruikt die godsgruwelijke lach-PI, dat lijkt me genoeg reden voor haat.
Ik werk voornamelijk tussen 3-5 smiddags en 7-10 savonds de laatste tijd. 's nachts wil ik gewoon chillen, tv kijken en films kijken, fokken enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pokerpro's werken toch sowieso 's nachts. Met al die dronken donks online
En hoe veel dagen in de week dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk tussen 3-5 smiddags en 7-10 savonds de laatste tijd. 's nachts wil ik gewoon chillen, tv kijken en films kijken enzo.
Ik ga altijd op Everest spelen tegen dronken Fransen in de nacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk tussen 3-5 smiddags en 7-10 savonds de laatste tijd. 's nachts wil ik gewoon chillen, tv kijken en films kijken enzo.
6 meestal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
En hoe veel dagen in de week dan?
Haha serieus?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga altijd op Everest spelen tegen dronken Fransen in de nacht.
Frankrijk is geband van online poker, dus spelen tegen fransen is onmogelijk tenzij je zelf Frans bent en in frankrijk woont.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga altijd op Everest spelen tegen dronken Fransen in de nacht.
Vooruit, alleen omdat je het altijd met me eens bent.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar toch houd je van me. Je weet het.
Serieusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Frankrijk is geband van online poker, dus spelen tegen fransen is onmogelijk tenzij je zelf Frans bent en in frankrijk woont.
30 uurs werkweek dus, wel respect dat je daar mee rond komtquote:
Belgie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SerieusWaarom praten ze dan Frans daar?
Canadezen, afrikanen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Canadezen? Maar dat iets verboden is ergens betekent natuurlijk niet dat ze het niet doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit bang geweest daarvoor nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
30 uurs werkweek dus, wel respect dat je daar mee rond komtNooit bang als het af en toe wat minder gaat?
Nah, het zijn echt Fransen daar.quote:
Ze worden geblokkeerd door de Everest zelf dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Canadezen? Maar dat iets verboden is ergens betekent natuurlijk niet dat ze het niet doen?
Proxy? er zijn denk ik zat manieren om je voor te doen als iemand van een andere nationaliteit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze worden geblokkeerd door de Everest zelf dus
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vooruit, alleen omdat je het altijd met me eens bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |