Jij kan gewoon doorposten in dat gesloten topic baas dat je er bent.quote:
Probeer het maar niet te ontkennen.quote:
Kusjens.quote:
Jezelf helemaal naar de klote helpen, nachten wakker blijven, alles. Tot je het zo gehad hebt en gewoon om 23:00 naar je bed gaatquote:
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.quote:
Niet gaan slapen nu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
Al die mensen die bellen naar Astro TV. Ik ga zo ook bellen, gewoon om te kijken of het klopt.
Je gebruikt die godsgruwelijke lach-PI, dat lijkt me genoeg reden voor haat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer het maar niet te ontkennen.
Klinkt eigenlijk best herkenbaar, in iets mindere mate, maar tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, dat ik neit om 2 uur 's middags word wakker gebeld door call-center lui bijvoorbeeld, ik voel me zo kansloos altijd als ik om 3 uur zit te ontbijten. Maar om de een of andere reden kan ik er niet voor 5 uur inkruipen.
Trusten.quote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |