SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar ik las laatst nog iets over zaadloze orgasmes hier ergens op Fok!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hmuh, ooit raakt het op dus beter ga je niet gelijk orgasmegericht bezig zijn. tantra ofzo kan daarbij helpen schijnt hetmaar kan best een tijd volhouden zijn toch wel
ik open geen nieuwe - einde edit-
Hoera er is geneukt!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Daar zijn we weer. Dame van gisteren belde even aan en pakte me vol op de bek toen ik de deur opendeed.
Jij leeft californication momenteel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Daar zijn we weer. Dame van gisteren belde even aan en pakte me vol op de bek toen ik de deur opendeed.
Ik moest er ook aan denken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij leeft californication momenteel?
Huh, wat mis ik? Wie is "dame van gisteren"? Buurvrouw? Date? Kennis? Scharrel? Vriendin?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Ken dat programma niet, dus leg even uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij leeft californication momenteel?
Man neukt alles wat een kut heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken dat programma niet, dus leg even uit
hmmm ik vind het geen onredelijke eis. Maar wel zielig voor dat knaapje wat pretendeerde maagd te zijn (geloof je het zelf xD)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren bij Loverboys was er zo'n arrogant hockeygrietje en zij moest perse een ervaren jongen ( geen maagd). Ik vind het buitengewoon brutaal om zoiets te eisen. Is het misschien logischer voor een meisje om zoiets te eisen? Omdat een jongen wel het stoten en alles moet uitvoeren en omdat sommige jongens in het begin moeten trillen of zo?
Ik werd er wel zenuwachtig van namelijk.
Ik heb nu een heel rare MI in mijn hoofd van de situatie die je beschrijft. en ja dat lijkt me ongemakkelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat het altijd slecht ging/gaat, het is allemaal heel moeilijk uit te leggen.!
[..]
nee gewoon, ik doe helemaal niets dat ik haar aanraak enzo, want dat willen ze niet denk ik dan(en dan is de sfeer ook al hartstikke ongemakkelijk).
en omdat ik dan niets doe, denken ze dat ik het neit leuk vind, en een creep ben
en alles nog meer ongemakkelijk.
en dan wordt/blijft alles maar steeds erger gaan. en meestal/soms kom ik alleen maar met enorme zielige verhalen dan, of een beetje opmerkingen ertussen door. sommige dingen zitten me echt heel dwars hoor!
en dan ga ik denken van , ja ik ga je ook neit aanraken, ik merk dat je dat niet wilt.
en dan ga ik alles alleen maar heel zakelijk vragen enzo. en andere dingen . klote
Deur dichtgeslagen en weer naar FOK! gegaan? Goedzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Dat is een programma over schrijver aan de drank die alles neukt wat los en vast zit en het is nog lekker ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken dat programma niet, dus leg even uit
Er zijn grenzen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Man neukt alles wat een kut heeft
Nou hij balt alleen lekkere wijven hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Man neukt alles wat een kut heeft
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deur dichtgeslagen en weer naar FOK! gegaan? Goedzo.
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij balt alleen lekkere wijven hoor.
Behalve zijn dochter trouwensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dus
nice... maar minder nice dat je niet meteen der binnen hebt gesleurd om van bil te gaan. Want dat is immers waar je der voor smste gisterenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Oh ja ik geloofde het eigenlijk wel, hij was ook wel de lelijkste en de meest schuchtere.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmmm ik vind het geen onredelijke eis. Maar wel zielig voor dat knaapje wat pretendeerde maagd te zijn (geloof je het zelf xD)
Ik moest nog meer lachen om die lesbo. man man man wat is dat een gedrocht zeg. Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen. En het maar gek vinden dat ze nog niet gezoend had met een andere meid hahaha.
Ze mag morgen langskomen en dan wat vroeger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nice... maar minder nice dat je niet meteen der binnen hebt gesleurd om van bil te gaan. Want dat is immers waar je der voor smste gisteren
Nee hoor ik kom later ook op TV namelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dus
ok jij hebt geen smaak. die albino was toch wel echt het meest lelijke van de drie. maar hij was niet de knapste nee (in kakker termen)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja ik geloofde het eigenlijk wel, hij was ook wel de lelijkste en de meest schuchtere.
Ja, die lesbo ziet er inderdaad nogal uit als een Fientje/ Willem- Alexander. Na de opknapstyling zag ze er wel een beetje normaal uit, maar alsnog niet als iemand die het zo direct van haar uiterlijk moet hebben. Tja, haar houding maakt alles dan erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |