SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar ik las laatst nog iets over zaadloze orgasmes hier ergens op Fok!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hmuh, ooit raakt het op dus beter ga je niet gelijk orgasmegericht bezig zijn. tantra ofzo kan daarbij helpen schijnt hetmaar kan best een tijd volhouden zijn toch wel
ik open geen nieuwe - einde edit-
Hoera er is geneukt!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Daar zijn we weer. Dame van gisteren belde even aan en pakte me vol op de bek toen ik de deur opendeed.
Jij leeft californication momenteel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Daar zijn we weer. Dame van gisteren belde even aan en pakte me vol op de bek toen ik de deur opendeed.
Ik moest er ook aan denken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij leeft californication momenteel?
Huh, wat mis ik? Wie is "dame van gisteren"? Buurvrouw? Date? Kennis? Scharrel? Vriendin?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Ken dat programma niet, dus leg even uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij leeft californication momenteel?
Man neukt alles wat een kut heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken dat programma niet, dus leg even uit
hmmm ik vind het geen onredelijke eis. Maar wel zielig voor dat knaapje wat pretendeerde maagd te zijn (geloof je het zelf xD)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren bij Loverboys was er zo'n arrogant hockeygrietje en zij moest perse een ervaren jongen ( geen maagd). Ik vind het buitengewoon brutaal om zoiets te eisen. Is het misschien logischer voor een meisje om zoiets te eisen? Omdat een jongen wel het stoten en alles moet uitvoeren en omdat sommige jongens in het begin moeten trillen of zo?
Ik werd er wel zenuwachtig van namelijk.
Ik heb nu een heel rare MI in mijn hoofd van de situatie die je beschrijft. en ja dat lijkt me ongemakkelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat het altijd slecht ging/gaat, het is allemaal heel moeilijk uit te leggen.!
[..]
nee gewoon, ik doe helemaal niets dat ik haar aanraak enzo, want dat willen ze niet denk ik dan(en dan is de sfeer ook al hartstikke ongemakkelijk).
en omdat ik dan niets doe, denken ze dat ik het neit leuk vind, en een creep ben
en alles nog meer ongemakkelijk.
en dan wordt/blijft alles maar steeds erger gaan. en meestal/soms kom ik alleen maar met enorme zielige verhalen dan, of een beetje opmerkingen ertussen door. sommige dingen zitten me echt heel dwars hoor!
en dan ga ik denken van , ja ik ga je ook neit aanraken, ik merk dat je dat niet wilt.
en dan ga ik alles alleen maar heel zakelijk vragen enzo. en andere dingen . klote
Deur dichtgeslagen en weer naar FOK! gegaan? Goedzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Dat is een programma over schrijver aan de drank die alles neukt wat los en vast zit en het is nog lekker ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ken dat programma niet, dus leg even uit
Er zijn grenzen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Man neukt alles wat een kut heeft
Nou hij balt alleen lekkere wijven hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Man neukt alles wat een kut heeft
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deur dichtgeslagen en weer naar FOK! gegaan? Goedzo.
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij balt alleen lekkere wijven hoor.
Behalve zijn dochter trouwensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dus
nice... maar minder nice dat je niet meteen der binnen hebt gesleurd om van bil te gaan. Want dat is immers waar je der voor smste gisterenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef Halcon het volgende:
Oh ja ik geloofde het eigenlijk wel, hij was ook wel de lelijkste en de meest schuchtere.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hmmm ik vind het geen onredelijke eis. Maar wel zielig voor dat knaapje wat pretendeerde maagd te zijn (geloof je het zelf xD)
Ik moest nog meer lachen om die lesbo. man man man wat is dat een gedrocht zeg. Daar zou ik mijn hond nog vanaf trappen. En het maar gek vinden dat ze nog niet gezoend had met een andere meid hahaha.
Ze mag morgen langskomen en dan wat vroeger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nice... maar minder nice dat je niet meteen der binnen hebt gesleurd om van bil te gaan. Want dat is immers waar je der voor smste gisteren
Nee hoor ik kom later ook op TV namelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen om het te editten. Maarja op tv is toch iedereen knap dus
ok jij hebt geen smaak. die albino was toch wel echt het meest lelijke van de drie. maar hij was niet de knapste nee (in kakker termen)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja ik geloofde het eigenlijk wel, hij was ook wel de lelijkste en de meest schuchtere.
Ja, die lesbo ziet er inderdaad nogal uit als een Fientje/ Willem- Alexander. Na de opknapstyling zag ze er wel een beetje normaal uit, maar alsnog niet als iemand die het zo direct van haar uiterlijk moet hebben. Tja, haar houding maakt alles dan erger.
Je punt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor ik kom later ook op TV namelijk.
Uberhaupt eisen van je partner dat hij/zij al ervaring heeft met seks.. Like als iedereen zo redeneerd die nu geen maagd meer is bestaat de mens over 100 jaar bijna niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja ik geloofde het eigenlijk wel, hij was ook wel de lelijkste en de meest schuchtere.
Ja, die lesbo ziet er inderdaad nogal uit als een Fientje/ Willem- Alexander. Na de opknapstyling zag ze er wel een beetje normaal uit, maar alsnog niet als iemand die het zo direct van haar uiterlijk moet hebben. Tja, haar houding maakt alles dan erger.
Dat ik later op TV kom.quote:
want nu is geen goede tijd om te neuken? ..... kan ze meteen blijven crashenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze mag morgen langskomen en dan wat vroeger.
Je zou zeggen als je haar nu pakt rijden de treinen straks ook nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
want nu is geen goede tijd om te neuken? ..... kan ze meteen blijven crashen
Daar heb ik geen zin in. Ik vind haar sowieso geen relatiemateriaal. Morgen komt ze wat vroeger op de avond en dan kan ik weer eens van bil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
want nu is geen goede tijd om te neuken? ..... kan ze meteen blijven crashen
hier wel. in belgie misschien nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zou zeggen als je haar nu pakt rijden de treinen straks ook nog.
hoe lang is het geleden van de laatste keer volpompenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in. Ik vind haar sowieso geen relatiemateriaal. Morgen komt ze wat vroeger op de avond en dan kan ik weer eens van bil.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe lang is het geleden van de laatste keer volpompen
Oh hij is Belgisch? Nooit geweten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier wel. in belgie misschien niet
Vorige week woensdag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe lang is het geleden van de laatste keer volpompen
Ik ben niet Belgisch, maar ik woon wel in België.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hij is Belgisch? Nooit geweten.
Okee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet Belgisch, maar ik woon wel in België.
Lanterfanter mag zelfs op dit uur nog wel even langskomen voor een beurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
heb je wat nodig dan lanterfanteraar
Voor studie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben niet Belgisch, maar ik woon wel in België.
Die mag wel langs bij heel mannelijk FOK!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lanterfanter mag zelfs op dit uur nog wel even langskomen voor een beurt.
Lekker direct wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef minibeer het volgende:
Als lanterfanteraar een vriendje heeft: "ik ben geil, zin om me vol te pompen?"
En vrouwelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mag wel langs bij heel mannelijk FOK!
Lant is een lekker wijf ofzo? (ok dat ze nymfo is is natuurlijk genoeg reden)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Die mag wel langs bij heel mannelijk FOK!
Lekker duidelijk toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef minibeer het volgende:
Als lanterfanteraar een vriendje heeft: "ik ben geil, zin om me vol te pompen?"
Dat gerucht gaatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lant is een lekker wijf ofzo? (ok dat ze nymfo is is natuurlijk genoeg reden)
Je zou je kansen vergroten door naar de uni te gaan in september en je studie weer op te pakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik ga geen fleshlight kopen.
eerst, ik kan geen gratis seks krijgen. naar de hoeren kan wel (vorig jaar lujkte zelfs dat me nog maar netaan)
- of ik ga naar een meid van 100+kilo terug. 120 euro per uur, en nu staat er "notk". ze wilde ook gratis meer omgang met me hebben, maar dat freakte me en toen werd ik bang.
-of ik ga naar duitsland(alles ohne / tabulose hype is daar ofzo. (is allemaal wat goedkoper, maar ook weer vet ver rijden, en onbekend land voor mij, en groter gevaar dat ik dezelfde niet kan terugvinden enzo)
-of ik ga vertrouwen maken bij een nederlandse hoer die er niet meer adverteerd.(ik heb meer dan een jaar geen seks gehad, en copytje dat ik geen aids en nog wat heb(het lukte me niet om meer testen te krijgen)
-of ik ga gewoon naar een nederlandse hoer die er openlijk mee adverteerd(zonder condoom neuken)
nu is er sinds eind vorig jaar een prostituee die er openlijk mee adverteerd dat iedereen gewoon alleen maar wat hoeft bij te betalen op maar 5 km vanaf waar ik woon. (voor 200 euro per uur.)
ik zit alleen nog even te denken hoe het gaat als ik 2 uur afspreek, en maar 1 uur seks.
ik denk dat dat gewoon gaat gebeuren. ik zit nu alweer spijt te hebben dat ik eigenlijk niet al paar maanden terug naar haar ben gegaan.
en al dat gedoe van confrontatie hier elke keer.
en het is niet alsof het uitmaakt dat ik het nu niet moet doen, want het ziet er niet naar uit dat ik ooit kansen heb op een vriendin (al helemaal niet op korte termijn).
Nou ja ze is een vrouw en geil dan mag je al snel bij heel mannelijk FOK! langs.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sluiten wij hierbij een deal? Jij laat je een maand lang hier niet zien en aan het eind van de maand heb jij een leuke meid geneukt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
sorry, ik wordt helemaal beroert hier. en met dit soort gevoelens daar word ik gewoon ehelmaal verdrietig, en suicidiaal van.
ik zou er bijna wat van doen, en hopen dat ik naar naar een meisje kan toelopen, iets doe wat ik nog never nooit gedaan heb, gewoon iets zonder schaamte tegen haar doen, en dat het gewoon werkt en dat alles goedkomt en dat het eigenlijk allemaal neit zo moeilijk blijkt te zijn.
maar zo is het niet, vooral met dit gevoel dan wil niemand natuurlijk met me omgaan. huiliehuilie enzo.
en dan ook nog dingen erbovenop zoals:
(ik pm net aan richard, wel een aardig iemand):
"ik weet niets te vertellen. ik voel me nu heel erg rot, mensen(halcon) komt gewoon alleen maar melden even , "ja ik deed de deur open en een meid zoent me".
niemand die inziet dat dat melden niemand o.t. helpt. en dat het alleen maar haantjesgedrag is.
ik kom over een maandje wel terug. en dan meld ik waarschijnlijk alleen maar: "ja i kheb geneukt".
alsof dat mensen helpt die ook willen neuken.................
Ja ze is lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik weet niet of heloef wel genoeg is. Hij kan namelijk niet na 5 minuten weerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef debeterebob het volgende:
Heloef en Lanterfanteraar moeten eens gaan meeten, 2 problemen in 1x opgelost. Zal dan wel wat rustiger worden in dit topic. Elke keer als ik hier tot laat blijf zijn ze er nog haha
Maar hij bedoelt hoeren...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sluiten wij hierbij een deal? Jij laat je een maand lang hier niet zien en aan het eind van de maand heb jij een leuke meid geneukt.
Daarom en ze is bang voor negers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of heloef wel genoeg is. Hij kan namelijk niet na 5 minuten weer
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of heloef wel genoeg is. Hij kan namelijk niet na 5 minuten weer
Is goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Crutch het volgende:
Oh, heloef als je bij het mediapark komt werken dan doen we een biertje.
Ach is ze gelijk daarvan af. Of juist nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom en ze is bang voor negers.
niet mee eens. een vrouw kan wel geil zijn maar als ik er niet opgewonden van raak dan hoeft ze het niet te proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ze is een vrouw en geil dan mag je al snel bij heel mannelijk FOK! langs.
Waarom meet je je aan het gemiddelde? Het gaat toch om jou en waar jij genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Godver.
En is dat lang of zo? Of gemiddeld?
Ach genoeg hebben de balk laag genoeg liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet mee eens. een vrouw kan wel geil zijn maar als ik er niet opgewonden van raak dan hoeft ze het niet te proberen.
Voor zo ver ik dat op basis van foto's kan beoordelen, zou ik het wel kunnen op Lanterfanter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet mee eens. een vrouw kan wel geil zijn maar als ik er niet opgewonden van raak dan hoeft ze het niet te proberen.
Ja ik weet niet zo eng ben ik niet zover ik weet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach is ze gelijk daarvan af. Of juist niet
ik ga niet eens de moeite doen om haar fobo te bekijken. Ik vind haar het type meisje wat daar op kickt. Dat gun ik haar nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor zo ver ik dat op basis van foto's kan beoordelen, zou ik het wel kunnen op Lanterfanter.
Hij denkt 'ik meldt het maar even, voor de zekerheid'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor zo ver ik dat op basis van foto's kan beoordelen, zou ik het wel kunnen op Lanterfanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Is er een gemiddelde dan vanaf wanneer het droogstaan lang word?
Dat bepaal je zelf lijkt mij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Ja maar ik moet zeg maar elke dag of meerdere keren per dag. En als ik dan weet dat het gemiddelde bijv. eens in de 2 weken is, dan kan ik nog wat relativeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom meet je je aan het gemiddelde? Het gaat toch om jou en waar jij genoegen mee neemt.
Te lang droogstaan bepaal je toch zelf? Ik bedoel als ik vind dat ik telang droog sta zorg ik dat ik de volgende dag bij mijn vriendin langs ga...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Gemiddelde van FOK! is eens per 20 jaar of zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeg maar elke dag of meerdere keren per dag. En als ik dan weet dat het gemiddelde bijv. eens in de 2 weken is, dan kan ik nog wat relativeren.
Jeuzus ik krijg nu al ontwennings verschijnselen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemiddelde van FOK! is eens per 20 jaar of zo.
quote:
Mja, true, dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Te lang droogstaan bepaal je toch zelf? Ik bedoel als ik vind dat ik telang droog sta zorg ik dat ik de volgende dag bij mijn vriendin langs ga...
Masturbeer je nou ook veel? (Als je dat tenminste zo kwijt wil). Ik kan me voorstellen dat je van veel masturberen ook geiler wordt, dat je eraan gewend raakt ofzo. Of werkt het juist omgekeerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zeg maar elke dag of meerdere keren per dag. En als ik dan weet dat het gemiddelde bijv. eens in de 2 weken is, dan kan ik nog wat relativeren.
Of gewoon nooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
iemand morgen 23u in Tilburg een bier vatten?
Ja, ben ook wel benieuwd hoeveel uur het gemiddelde is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Myraela het volgende:
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Of gewoon nooit.
Of ben ik dat weer alleen?
En dan haal jij het gemiddelde nog omhoog...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel lief van je maar nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef debeterebob het volgende:
Heloef en Lanterfanteraar moeten eens gaan meeten, 2 problemen in 1x opgelost. Zal dan wel wat rustiger worden in dit topic. Elke keer als ik hier tot laat blijf zijn ze er nog haha
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan haal jij het gemiddelde nog omhoog...
Dat en lant wil alleen maar poezenjongens met bruine ogen ofzoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je hebt niet zo'n hoge sexdrive als lant?
Nee drie keer op een dag en meer kan ik denk ik niet aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je hebt niet zo'n hoge sexdrive als lant?
Moet je even horen dat het allemaal wel goed komt?quote:
Ja maar voor de topicmensen is alles lastiger te verkrijgen. Mijn.. ik moet even een codewoord hiervoor hebben.. "Wezen" (?) staat nu bijvoorbeeld op bezet. En dat is vaak zo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mja, true, dat lijkt me ook.
hmmm dan scoor ik gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat en lant wil alleen maar poezenjongens met bruine ogen ofzoiets
Wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:
haters
en narrator komt gewoon en neemt zn slaapzakje mee
Echt niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee drie keer op een dag en meer kan ik denk ik niet aan.
jongeh ik ga nie in een slaapzakje pitte... hoeist....? ik heb een schurfthekel aan kamperenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:
haters
en narrator komt gewoon en neemt zn slaapzakje mee
Tegen mij zeggen ze altijd dat ik niet meer te redden benquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet je even horen dat het allemaal wel goed komt?
Want dat zeggen ze ook altijd tegen mij.
Probeer het eerst maar eensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee drie keer op een dag en meer kan ik denk ik niet aan.
Onkruid vergaat niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd dat ik niet meer te redden ben
Volgens mij valt het voor de helft van de mensen die hier zitten trouwens nog wel mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar voor de topicmensen is alles lastiger te verkrijgen. Mijn.. ik moet even een codewoord hiervoor hebben.. "Wezen" (?) staat nu bijvoorbeeld op bezet. En dat is vaak zo.
Ik heb ooit 4x gefapt op een dag meer kan ie niet.quote:
als dat inclus 2 vrouwen is heb ik daar niet zo'n problemen mee. anders is het een beetje akward...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waddan, ik heb for real een enorm bed maar wilde je daar ook bij dan
Dan moet 3 keer toch ook lukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit 4x gefapt op een dag meer kan ie niet.
Dat word oefenen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch denk ik.quote:
Ik heb weleens 7 keer geneukt op een dag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zomer maakt geilquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tering ik werk ook maar 58 uur deze week kom ik op FOK zit iedereen doodleuk over seks te praten...
Objectief gezien zijn jou problemen onbenullig. Je problemen bestaan alleen om dat je geen genoegen neemt met je situatie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar voor de topicmensen is alles lastiger te verkrijgen. Mijn.. ik moet even een codewoord hiervoor hebben.. "Wezen" (?) staat nu bijvoorbeeld op bezet. En dat is vaak zo.
Aha dat gaat hem nooit worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb weleens 7 keer geneukt op een dag.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
is dat niet een beetje zo met alle problemen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Objectief gezien zijn jou problemen onbenullig. Je problemen bestaan alleen om dat je geen genoegen neemt met je situatie.
Met wat?quote:
Ja, met haar had ik toen nog niet zo lang inderdaad.quote:
je moet meer drinken en de kroeg inquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Wat ik moet mezelf gaan zitten kwellen en vaker fappen dan ik zin in heb?
Et record staat nog steeds op 11 keer komen op 1 dag voor mij dan.... alleen dat betekent wel ganselijk veel eieren eten en energy drank drinkequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar maak je een meisje later gelukkig mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Als je zo relativeert hebben heel wat minder mensen in Amerika en Europa problemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Objectief gezien zijn jou problemen onbenullig. Je problemen bestaan alleen om dat je geen genoegen neemt met je situatie.
Je moet er wat voor over hebben, of wil je geen 7 keer per dag seks kunnen hebben?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Why ik bedoel deed het zelf altijd 1x per dag als je maar geil genoeg bent dan ga je vanzelf wel door.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar maak je een meisje later gelukkig mee.
Ok jij probeert nu de zaken te relativeren en dat is ook wel aardig van je en goedbedoeld, je bent een sympathieke oudere man.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon meer chillen.. iedereen is zo godsgruwelijk gehaastquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je zo relativeert hebben heel wat minder mensen in Amerika en Europa problemen.
Laten we beginnen met 1x zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben, of wil je geen 7 keer per dag seks kunnen hebben?
Het is lullig voor dat meisje als haar grotje binnen drie seconde al vol klodders zit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Why ik bedoel deed het zelf altijd 1x per dag als je maar geil genoeg bent dan ga je vanzelf wel door.
Je bent een soort schooljuffrouw. Toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh boehoehoe, moderators moeten foutloos schrijven? Wat is dat nou weer voor bullshit.
Heloef is ook niet zo goed in opdrukkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
1x? het is geen opdrukken. hand in je broekje en zwiepen zul je!
Als ik aan het einde van de maand het huis voor mezelf heb zal ik het proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar maak je een meisje later gelukkig mee.
Het woord autist moet er nog bij en je bent net Ritmoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh boehoehoe, moderators moeten foutloos schrijven? Wat is dat nou weer voor bullshit.
Een 2e en 3e keer ervoor gaan? Vind ik trouwens 1 van de zwakste dingen die mannen doen. Zelf komen en dan gaan slape... meteen na de eerste keer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is lullig voor dat meisje als haar grotje binnen drie seconde al vol klodders zit.
Goed, permanent kapot gaan aan seksuele behoeftigheid is normaal. We gaan allemaal dood van binnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok jij probeert nu de zaken te relativeren en dat is ook wel aardig van je en goedbedoeld, je bent een sympathieke oudere man.
Maar ik denk eigenlijk dat je het alleen maar meer opzweept, want nu moet ik gaan zeggen: "ja mijn lichaam verlangt zo heftig, een onbeantwoord intens verlangen" etc etc.
Je zou toch mogen verwachten dat volwassen Nederlanders in staat zijn om hun eigen taal foutloos te kunnen schrijven. Kennelijk is dat teveel gevraagd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is toch ook wat hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
1x? het is geen opdrukken. hand in je broekje en zwiepen zul je!
True, maar fok is geen sollicatiebrief dus mij zal je niet al te moeilijk horen doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou toch mogen verwachten dat volwassen Nederlanders in staat zijn om hun eigen taal foutloos te kunnen schrijven. Kennelijk is dat teveel gevraagd.
Eindelijk eens iets waar de mannen hier verstand van hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Halcon het volgende:
Het gaat over fappen en opeens wordt dit deeltje in recordtijd "gevuld".
daggerenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
je wil niet daten,opdrukken,afberen, zijn er dingen die je wel kan om seksueel actief te worden?
Dat klinkt maar als een impotente homo als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
je wil niet daten,opdrukken,afberen, zijn er dingen die je wel kan om seksueel actief te worden?
Bier drinken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
misschien heet zijn vrouw monyquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, maar fok is geen sollicatiebrief dus mij zal je niet al te moeilijk horen doen.
Bij mij op het werk was er trouwens iemand die 'no mony, no love' op zijn arm had getatoeëerd
Je medemens heropvoeden zodat hij/zij neukt ipv zeurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Iets zegt me dat het hier niet gaat om de CFO.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, maar fok is geen sollicatiebrief dus mij zal je niet al te moeilijk horen doen.
Bij mij op het werk was er trouwens iemand die 'no mony, no love' op zijn arm had getatoeëerd
Hohoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Blijkbaar. Overigens zul je nog wel vaker teleurgesteld worden als je die verwachting echt hebt hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou toch mogen verwachten dat volwassen Nederlanders in staat zijn om hun eigen taal foutloos te kunnen schrijven. Kennelijk is dat teveel gevraagd.
Vrouwen moeten zo af en toe hun ei kwijt. Wij mannen moeten zo af en toe ons zaad kwijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
Afberen is af en toe bittere noodzaak. Niets meer, niets minder.
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar. Overigens zul je nog wel vaker teleurgesteld worden als je die verwachting echt hebt hoor.
ja alleen vooru vrouwen is die cyclus iets anders dan die van onsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zo af en toe hun ei kwijt. Wij mannen moeten zo af en toe ons zaad kwijt.
Ja zij 1x in de maand ofzoiets. Wij 1x per dag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja alleen vooru vrouwen is die cyclus iets anders dan die van ons
Ga een cursus Nederlands volgen in plaats van hier de hele dag berichten wijzigen en notes plaatsen.quote:
Ja echt leuk is het niet op het einde na natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als afberen leuk was zouden we het nu allemaal doen, istniet?
want na 2 dagen zit het aan het plafond?:Dquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja zij 1x in de maand ofzoiets. Wij 1x per dag.
De rotzooi opruimen bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja echt leuk is het niet op het einde na natuurlijk.
was je nou toch maar in gegaan op die neukbeurtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga een cursus Nederlands volgen in plaats van hier de hele dag berichten wijzigen en notes plaatsen.
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga een cursus Nederlands volgen in plaats van hier de hele dag berichten wijzigen en notes plaatsen.
Ik hoorde uit betrouwbare bron 2x per week.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja zij 1x in de maand ofzoiets. Wij 1x per dag.
Nee ik spuit geen 2 meter hoog hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
want na 2 dagen zit het aan het plafond?:D
Had ik beter kunnen doen. Al was ze dan waarschijnlijk blijven plakken...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
was je nou toch maar in gegaan op die neukbeurt
Homo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee ik spuit geen 2 meter hoog hoor.
Nou de rotzooi maken is leuk.quote:
Ik verheug me er zo op om het zonder een condoom te ontvangen! Dat 'het' dan echt in me zit en zich dan vermengt met mijn eigen lichaamsdingen. Dan zit het er ECHT in. Dat mooie romige goedje. Wit is het toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zo af en toe hun ei kwijt. Wij mannen moeten zo af en toe ons zaad kwijt.
Kom maar eens hier, dan zal ik het je allemaal eens laten voelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik verheug me er zo op om het zonder een condoom te ontvangen! Dat 'het' dan echt in me zit en zich dan vermengt met mijn eigen lichaamsdingen. Dan zit het er ECHT in. Dat mooie romige goedje. Wit is het toch?
Ik heb dat wel een keer gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee ik spuit geen 2 meter hoog hoor.
Jeuzus als jij echt zo wanhopig bent kom je maar langs hoor....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik verheug me er zo op om het zonder een condoom te ontvangen! Dat 'het' dan echt in me zit en zich dan vermengt met mijn eigen lichaamsdingen. Dan zit het er ECHT in. Dat mooie romige goedje. Wit is het toch?
Wat jij wil. Noem me dan in elk geval nog bi-seksueel daar kan ik nog mee leven.quote:
Jij neukt al iemand anders niet zo happig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan zal ik het je allemaal eens laten voelen.
En dan 9 maanden later een kinderwagen in de Ikea moeten voortduwenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom maar eens hier, dan zal ik het je allemaal eens laten voelen.
Spiraaltje/de pil/prikpil verhelpt dat wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan 9 maanden later een kinderwagen in de Ikea moeten voortduwen
Van anale sex wordt ze niet zwangerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lanterfanter is gewoon een lekker hapje. Als jij een boterham op je bord hebt liggen en er komt een pizza voorbij, dan schuif je die pizza ook naar binnen en laat je je bammetjes even staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij neukt al iemand anders niet zo happig.
Nee, het was een hele verrassing toen zaad begon te druppelen van het plafond.quote:
Oh weten jullie hoe mannen daar in het algemeen tegenover staan? Misschien vindt mijn wezen dat raar om te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Van anale sex wordt ze niet zwanger
Van 'n keer goed in de bek gespoten te worden, heeft nog niemand een kinderwagen aan moeten duwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik verheug me er zo op om het zonder een condoom te ontvangen! Dat 'het' dan echt in me zit en zich dan vermengt met mijn eigen lichaamsdingen. Dan zit het er ECHT in. Dat mooie romige goedje.
Nee, het is groen.quote:Wit is het toch?
ik kan nu een hele makkelijke grap maken over aanduwen enzo...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van 'n keer goed in de bek gespoten te worden, heeft nog niemand een kinderwagen aan moeten duwen.
Jij bent geyle neuqseks aan het regelen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:
Myr, ik heb je ge-DM'd. Check even als je wil, voor het geval je op je mobiel zit.
Ja ik ken niet alle mannen dus ik kan ook niet zeggen hoe ze daar tegenover staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh weten jullie hoe mannen daar in het algemeen tegenover staan? Misschien vindt mijn wezen dat raar om te doen.
Doe eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kan nu een hele makkelijke grap maken over aanduwen enzo...
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
misschien heet zijn vrouw mony
uberhaupt neukseks? WTF is dat. Jij als nederlander zou moeten weten dat je seks hebt. En je aan het neuken bent. Je kunt niet eens seksen aangezien dat al geen ABN is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent geyle neuqseks aan het regelen?
Dat je het altijd veilig hebt gedaan kan ik nog ergens geloven, maar je weet toch wel hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
uberhaupt neukseks? WTF is dat. Jij als nederlander zou moeten weten dat je seks hebt. En je aan het neuken bent. Je kunt niet eens seksen aangezien dat al geen ABN is.
Dat zal vast een hele grote zijn. Aangezien je er taalkundig geen speld tussen kan krijgen van wat ik net gezegd heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren gezeten?
Maar 6 of 7% v/d vrouwen doet anaal. Mannen willen het wel proberen. Het is lekker strak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh weten jullie hoe mannen daar in het algemeen tegenover staan? Misschien vindt mijn wezen dat raar om te doen.
Jawel, ik vind het fantastisch! En het is ook helemaal niet vies!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je het altijd veilig hebt gedaan kan ik nog ergens geloven, maar je weet toch wel hoe het eruit ziet.
Anyhow, heel bijzonder is het niet hoor.
"geyle neuqseks" schijnt op fok beschouwd te worden als abnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat zal vast een hele grote zijn. Aangezien je er taalkundig geen speld tussen kan krijgen van wat ik net gezegd heb.
Ik kan me niet bedenken wat er zo fantastisch is aan dat witte spul.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je het altijd veilig hebt gedaan kan ik nog ergens geloven, maar je weet toch wel hoe het eruit ziet.
Anyhow, heel bijzonder is het niet hoor.
Oh nouja ik wil het wel graag proberen hoor! Maar ik ga dat niet zelf zeggen, dan vindt hij me misschien een hond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar 6 of 7% v/d vrouwen doet anaal. Mannen willen het wel proberen. Het is lekker strak.
Wat is er?quote:
De eerste keer dat ik met iemand werkte als vuilnisman gaf hij me de tip om een keer een meisje anaal te nemen. Plus volledige beschrijving en instructiesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar 6 of 7% v/d vrouwen doet anaal. Mannen willen het wel proberen. Het is lekker strak.
Dat is wel een goede houding. Dat vinden ze niet raar, maar opwindend. Hou je niet in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nouja ik wil het wel graag proberen hoor! Maar ik ga dat niet zelf zeggen, dan vindt hij me misschien een hond.
Een hele grote steenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat zal vast een hele grote zijn. Aangezien je er taalkundig geen speld tussen kan krijgen van wat ik net gezegd heb.
ja want mensen hosselen voor vrijdagavondbier is goed tips geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
al mn tips gaan verloren onder julie smegmaposts![]()
Een vuilnisman zit toch al de hele dag met z'n ledematen in de stront, dus ja...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met iemand werkte als vuilnisman gaf hij me de tip om een keer een meisje anaal te nemen. Plus volledige beschrijving en instructies
Het is ook niet fantastisch. En het is ook niet lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me niet bedenken wat er zo fantastisch is aan dat witte spul.![]()
Ik zie het elke dag zo'n feest is het niet.
Ik zou zeggen deel!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik met iemand werkte als vuilnisman gaf hij me de tip om een keer een meisje anaal te nemen. Plus volledige beschrijving en instructies
Verbaast mij nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook niet fantastisch. En het is ook niet lekker.
"450 mannen spoten in mij, dat was echt fantastisch. "![]()
hebt u nog witte juwelen die u niet meer nodig hebt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een vuilnisman zit toch al de hele dag met z'n ledematen in de stront, dus ja...
Geef ze aan lant.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:09 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
hebt u nog witte juwelen die u niet meer nodig hebt?
Niet lekker? Ik bedoel iedereen zijn eigen ding maar niet lekker is wel een erg groot woord.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf het topic er niet mee te vervuilen, maar ik kan wel een pm sturenquote:
Oja. Je moet het wel met een glijmiddel doen en eerst langzaam oprekken enzo. Kijk eerst eens naar een porno film waarin ze laten zien hoe je dat goed voorbereidt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nouja ik wil het wel graag proberen hoor! Maar ik ga dat niet zelf zeggen, dan vindt hij me misschien een hond.
Uhmm... nee kan ik je niet mee helpen. Tenzij jij anaal genomen wil worden dan word het een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
doe jij het anaal?
nouja eigenlijk aan iedereen:
WIE DOET HET ANAAL???
Nouja, het verschilt per man, maar echt lekker vind ik het tenminste niet. En wat ik hoor van mijn vriendinnen ook niet. Maar er zullen vast uitzonderingen zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Niet lekker? Ik bedoel iedereen zijn eigen ding maar niet lekker is wel een erg groot woord.
QTFquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Uhmm... nee kan ik je niet mee helpen. Tenzij jij anaal genomen wil worden dan word het een ander verhaal.
Ik weet niet, het lijkt me ook een beetje vies eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het verschilt per man, maar echt lekker vind ik het tenminste niet. En wat ik hoor van mijn vriendinnen ook niet. Maar er zullen vast uitzonderingen zijn.
Ow wacht heb je het nu over de algemene vorm van de seks. Of de anale versie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het verschilt per man, maar echt lekker vind ik het tenminste niet. En wat ik hoor van mijn vriendinnen ook niet. Maar er zullen vast uitzonderingen zijn.
Ze zou maar net aan de dunne zijn...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me ook een beetje vies eigenlijk.
Ik heb het nog nooit geproefd maar lijkt me sterk dat het echt lekker is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
gelukkig zal ik nooit de ontvangende partij zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Anaalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ow wacht heb je het nu over de algemene vorm van de seks. Of de anale versie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zou maar net aan de dunne zijn...
Oh laatste vraag hoor. Wanneer moeten mensen glijmiddel gebruiken? Is dat alleen voor anale dingen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oja. Je moet het wel met een glijmiddel doen en eerst langzaam oprekken enzo. Kijk eerst eens naar een porno film waarin ze laten zien hoe je dat goed voorbereidt.
for funquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh laatste vraag hoor. Wanneer moeten mensen glijmiddel gebruiken? Is dat alleen voor anale dingen?
Wie weet, je kan altijd een grote man tegenkomen die je wel ziet zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
gelukkig zal ik nooit de ontvangende partij zijn
Jeuzus ga jij je schoolgeld maar weer op halen... dat is voor niks geweest. Zonde... ALS JE NIET GLAD GENOEG BEN. Dus als het pijnlijk is om erin te gaan voor 1 van beide partijen omdat hij/zij niet glad genoeg is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh laatste vraag hoor. Wanneer moeten mensen glijmiddel gebruiken? Is dat alleen voor anale dingen?
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doe jij het niet door de spaghetti dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Over sperma.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ow wacht heb je het nu over de algemene vorm van de seks. Of de anale versie?
Of in de gevangenis belanden en iemands bitch worden, het kan allemaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wie weet, je kan altijd een grote man tegenkomen die je wel ziet zitten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe jij het niet door de spaghetti dan?
Ik denk dat het om vrouwen gaat die standaard anaal doen ofzo, anders lijkt het me ook vrij laagquote:
Dat vond ik ook al, volgens mij klopt dat niet helemaal, er zullen er toch zeker wel meer zijn die het eens proberen?quote:
Het is volgens haar romig, maar ze weet niet welke kleur het isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over sperma.![]()
Of in lant's woorden "dat mooie romige goedje"
Ze doet altijd haar ogen dicht als ze sliktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is volgens haar romig, maar ze weet niet welke kleur het is
En ik maar denken dat een rubber om mijn tong wel voldoende zou zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sukkels die niet met vaseline op hun tanden beffen
Ik bef sowieso niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sukkels die niet met vaseline op hun tanden beffen
Zure yoghurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Romig?
Melk is romig, schuim is romig, slagroom is romig
Maar zaad absoluut niet.
Dat zie je alleen al aan de structuur.
Tja... dat hangt onder andere af van die man zijn eetgewoontes. En jou smaak of het lekker is of niet. Al is het wel zo dat als je over het algemeen genoeg fruit eet enzo dat het zoeter(over het algemeen ook wel gezien als lekkerder) smaakt dan iedere dag de snackbar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over sperma.![]()
Of in lant's woorden "dat mooie romige goedje"
jij doet sowieso weinig aan seksuele interactie met het andere geslachtquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een rubber om mijn tong wel voldoende zou zijn.
Suske & Wiske en de spermaspecialist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Romig?
Maar zaad absoluut niet.
Wat bedoel je met 'niet glad genoeg'? Dat er stoppels of haartjes zitten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Jeuzus ga jij je schoolgeld maar weer op halen... dat is voor niks geweest. Zonde... ALS JE NIET GLAD GENOEG BEN. Dus als het pijnlijk is om erin te gaan voor 1 van beide partijen omdat hij/zij niet glad genoeg is.
Struktuur? WTF zie jij enige struktuur in je kwakje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
Romig?
Maar zaad absoluut niet.
Ja, tenzij je vagina onvuldoende natuurlijk glijmiddel produceert natuurlijk. En voor tussen de borsten kan ook nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
je weet dat er serieus een porno spin-off is geweest van suske en wiske?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Suske & Wiske en de spermaspecialist.
niet vochtig genoegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'niet glad genoeg'? Dat er stoppels of haartjes zitten?
Bedoel je niet: 'niet vochtig genoeg'?
quote:
Duh dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij doet sowieso weinig aan seksuele interactie met het andere geslacht
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je weet dat er serieus een porno spin-off is geweest van suske en wiske?
Als je kut niet vochtig genoeg is ben jij niet zo glad daar. Dan word het wat lastiger om een pik naar binnen te werken. Op die manier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'niet glad genoeg'? Dat er stoppels of haartjes zitten?
Bedoel je niet: 'niet vochtig genoeg'?
Ik heb nog nooit een beflapje in het echt gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een beflapje. Ik had echt zoiets van: God, why
Nee? Is dat serieus?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je weet dat er serieus een porno spin-off is geweest van suske en wiske?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb gehoord dat je van het niet dragen van condooms soa's kan krijgen, sindsdien draag ik er permanent eentje
Je ziet toch dat water een andere structuur heeft dan yoghurt bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Struktuur? WTF zie jij enige struktuur in je kwakje?
Ik vraag me nu wel af of hij zijn kwakje soms onder een microscoop legt...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Struktuur? WTF zie jij enige struktuur in je kwakje?
ik zal wel eens in de S&W collectie bladeren voor de titel die ik heb. er zijn er een stuk of 10 gemaakt (ja vroeger suske en wiske gespaard)quote:
Oh. Nou je hoort wel zo'n geluid volgens mij, van dat klotsen. Is het dan genoeg?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als je kut niet vochtig genoeg is ben jij niet zo glad daar. Dan word het wat lastiger om een pik naar binnen te werken. Op die manier.
Precies. Aan een lapje likken, wtfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een beflapje in het echt gezien.Weleens gehoord van iemand dat die met zijn partner neukte met een mannencondoom en een vrouwencondoom.
Volgens mij kun je dan net zo goed niet neuken en gezellig samen op de hang hangen terwijl mevrouw een dildo in haar poes klost en meneer aan het raggen is op een opblaaspop.
Nee, dat is het waterbed. Muts.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Nou je hoort wel zo'n geluid volgens mij, van dat klotsen. Is het dan genoeg?
Uit welke eeuw kom jij? Water en yoghurt hebben een compleet andere molecuul struktuur. Alleen een zaadcel is op zich al gestruktureerd. tis hetzelfde als een hoop bakstenen op elkaar gooien zit toch ook geen struktuur in?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ziet toch dat water een andere structuur heeft dan yoghurt bijvoorbeeld?
Het gaat niet om het geluid, maar om het gevoel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh. Nou je hoort wel zo'n geluid volgens mij, van dat klotsen. Is het dan genoeg?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vraag me nu wel af of hij zijn kwakje soms onder een microscoop legt...
Nee hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef minibeer het volgende:
heloef de lapohunter staat inmiddels op scherp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |