Die wat ik op het oog heb, is echt zo'n ouderwets rijg korset met ijzeren balijnen e.d.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef Running_free het volgende:
Ik wil eigelijk gewoon een simpel (kunst)leren corset, ben plaatje aan het zoeken.
Wtfquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
verrek...EM heeft zelf ook een corset
[ afbeelding ]
vergeet de wodka niet in het receptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
Haha die TT: men neme een corset
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vergeet de wodka niet in het recept
die lijkt niet eens een beetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
In de pan dan, alles daarbuitenquote:
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de pan dan, alles daarbuiten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik wilde net iets zeggen over mijn afkeer voor te dikke mensen in een corset, met van dat uitpuilende vlees.
quote:
Rollade op mijn bord is ook goed, maar in het wild rondlopende rollades ieuwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In de pan dan, alles daarbuiten
* heloef sluit zich hier bij aan.quote:
zoalng ik geen pics zie stel ik het me wel zo voor bij jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Running_free het volgende:
Heel bah
Zo zal het er bij mij niet uit zien.
Maar de echt ouderwetse corsetten die snoer je ook heel hard aan, en dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ik op het oog heb, is echt zo'n ouderwets rijg korset met ijzeren balijnen e.d.. Mooier dan corsetten met kunststof balijnen, die vervormen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoalng ik geen pics zie stel ik het me wel zo voor bij jou
Godver, die foto zou je niet delen manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe ze nooit dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie trekken echt weer alle registers open he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |