Dat je dit nog niet hebt opgemerktquote:
Inderdaad, je bent ons "speciale" FOK!-vriendje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik vind het een compliment waard dat ik in je TT sta
Zullen wij hem ff inwijden ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent ons "speciale" FOK!-vriendje.
Je maakt me voor de 2e keer deze avond heel blij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Zullen wij hem ff inwijden ?
Te laat! ;Dquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef vieze_freddie het volgende:
Bukken borker, wiltoyo doet de rest
=/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne muziek vrienden, even meeluisteren : x-raydio.playtheradio.com
hahaha spammertquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne muziek vrienden, even meeluisteren : x-raydio.playtheradio.com
Hij is corruptquote:
Het is nog slechter dan afval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef vieze_freddie het volgende:
het is het is .....Ten 1e.. Alles is chemischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ten 2e, je vergelijkt hardcore met je lever.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Dat je dit nog niet hebt opgemerkt
Zet baas in de TT en iedereen zal je topic opmerken.quote:
Baas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zet baas in de TT en iedereen zal je topic opmerken.
Maar dat is hij niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Saisai post hier gewoon omdat ze sneaky zelf ook baas wilt zijn.
Het is op dit moment anders een erg letterlijke SC.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef Saisai het volgende:
nou het is hier anders behoorlijk saai en niet SC
Het is een zeiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Maar dat is hij niet.
Hij heeft niet genoeg in andere delen geparticipeerd
Oja, niet vergeten dan UNKLE, MV, Chirrel en anderen afwezig zijn
Ben je nog steeds boos omdat je niet mag weten hoe ik er echt uit zie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Saisai post hier gewoon omdat ze sneaky zelf ook baas wilt zijn.
Nou wat leven in de brouwerijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef Saisai het volgende:
nou het is hier anders behoorlijk saai en niet SC
Nee ik vind het gewoon leuk om je te etterenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos omdat je niet mag weten hoe ik er echt uit zie?
Ik ken vele ongekende skillsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Saisai het volgende:
he vieze_freddie, wat kan je eigenlijk wel?!
een uurtje terug zaten we anders op zowat 20 posts per minuut.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is op dit moment anders een erg letterlijke SC.
Zoals?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik ken vele ongekende skills
"ongekend" is iets anders als "niet bestaand", dat begrijp je wèl hoop ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik ken vele ongekende skills
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
"ongekend" is iets anders als "niet bestaand", dat begrijp je wèl hoop ik?
Ja dat begrijp ik, ook merk ik dat je mij nu op een subtiele manier er neer wil zetten als een dom persoon, ik heb daar geen communicatie wetenschap voor nodig om dat te zien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
"ongekend" is iets anders als "niet bestaand", dat begrijp je wèl hoop ik?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ook merk ik dat je mij nu op een subtiele manier er neer wil zetten als een dom persoon, ik heb daar geen communicatie wetenschap voor nodig om dat te zien.
Lieve jongen, daar hoef ik toch helemaal mijn best niet voor te doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ook merk ik dat je mij nu op een subtiele manier er neer wil zetten als een dom persoon, ik heb daar geen communicatie wetenschap voor nodig om dat te zien.
Ik weet niet waar je deze conclusie vandaan haal maar dit heb ik ook nooit gesugereerd, misschien moet je beter opletten bij de communicatiewetenschapslesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Lieve jongen, daar hoef ik toch helemaal mijn best niet voor te doen.
Gelukkig heb je zelf al door dat freddy beter is dan jou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Lieve jongen, daar hoef ik toch helemaal mijn best niet voor te doen.
foto geheugenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Saisai het volgende:
en je hebt soort van onthouden welke studie ik heb gedaan
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik weet niet waar je deze conclusie vandaan haal maar dit heb ik ook nooit gesugereerd, misschien moet je beter opletten.
Ik heb nu al spijt van wat ik net had gezegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
wie ben jij eigenlijk? Stel jezelf eens even netjes voor aan Saisaiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef Borker_Trio het volgende:
Nu lijk ik OOK nog eens dom door freddy
Zeg maar saskia tegen haar hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk? Stel jezelf eens even netjes voor aan Saisai
Hoiquote:
Dag Saskia, Ik ben Borker_Trio, 15 jaar oud en ik doe havo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voor vrienden Barberaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Zeg maar saskia tegen haar hoor
Zwam niet D:quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef vieze_freddie het volgende:
saisai waarom mag je me niet ?
Ikke meen het. Mattie.quote:
Ok.quote:
En stel jezelf eens voor aan Borkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ze is saisai, saskia en voor vrienden barbera kutjongquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
En stel jezelf eens voor aan Borker
En een foto zegt meer dan duizend woorden. Dat wil ik er even aan toevoegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
En stel jezelf eens voor aan Borker
ik ben benieuwd hoe hoog ik in de lijst van 'spammers' sta in de dagstatistieken.quote:
Oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
En een foto zegt meer dan duizend woorden. Dat wil ik er even aan toevoegen.
Barbera kutjong.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef Juless44 het volgende:xD
[..]
Ze is saisai, saskia en voor vrienden barbera kutjong
jongkut barbera :quote:
hallo borker!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Dag Saskia, Ik ben Borker_Trio, 15 jaar oud en ik doe havo.
Wat is er zo grappig aan dat?quote:
Ze is een manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig aan dat?
Een warme penis in je oorquote:
ik stond gister op #010 in de lijst van spammers zie ik nuquote:
VOELEN!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik voel nog steeds niets bij je. probeer nog eens?
Zet je me nu op een doodlopend pad ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
en bij mij danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
geile neuwkseqkjsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Borker_Trio het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor een tussendoortje, wat zien jullie?
Baas gezpotquote:
Thuis had ik een paar geniale picsquote:
Waarom denk je dat ik je niet mag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja, maar waarom mag je me niet saisai ?
Dat blijkt uit je posts.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je niet mag?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik denk dat ik zo toch echt maar eens ga.
Eindelijk gaat die gozer wegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik denk dat ik zo toch echt maar eens ga.
-1 baas in dat gevalquote:
aaaawhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Juless44 het volgende:
Saisai, je bent net vuurwerk. Je maakt een boel lawaai, maar je bent wel mooi.
(Kom op Fred, zeg dat tegen haar.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deel die mening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
aaaawh![]()
(hij weet niet hoe ik eruit zie en dat frustreert hem)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef vieze_freddie het volgende:
Saisai: Saisai, je bent net vuurwerk. Je maakt een boel lawaai, maar je bent wel mooi.Geen dank bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bedankt.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef vieze_freddie het volgende:
Saisai: Saisai, je bent net vuurwerk. Je maakt een boel lawaai, maar je bent wel mooi.bedankt man, zo origineel van je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van je vieze_freddie.O+
iedereen houd van hem, hij is baasquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
bedankt man, zo origineel van je ook.
Ik hou van je vieze_freddie.
Dames en heren, we zijn getuige van een van de mooiste verschijnselen op aarde. Een romance tussen twee FOK!kers. Niks is mooier in het leven. Het is nu de tijd om digitaal de liefde te bedrijven. Toe maar, ik lees niet mee hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ah wat lieeevvv,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef Saisai het volgende:
[..]
Pixelliefde ftw?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag Saisai ook niet heel echt
Ja, maar niemand geeft om jouw mening.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag Saisai ook niet heel echt
Oke ik zeg wel oe oe, dan moet jij ah ah zeggen saisaiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:24 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Dames en heren, we zijn getuige van een van de mooiste verschijnselen op aarde. Een romance tussen twee FOK!kers. Niks is mooier in het leven. Het is nu de tijd om digitaal de liefde te bedrijven. Toe maar, ik lees niet mee hoor.
Ik weet niet wie niemand is, maar ik wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja, maar niemand geeft om jouw mening.
kaas.quote:
Juless44 is als een zwerfhond: Ze is lelijk, ze stinkt en niemand mag haar, maar toch laat je haar binnen uit medelijden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ja, maar niemand geeft om jouw mening.
xD.quote:
Is alles nog droog ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Saisai het volgende:
nu heb ik wel weer genoeg aandacht gehad.
Ik ben een hij idioot.:)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Juless44 is als een zwerfhond: Ze is lelijk, ze stinkt en niemand mag haar, maar toch laat je haar binnen uit medelijden.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Juless44 is als een zwerfhond: Ze is lelijk, ze stinkt en niemand mag haar, maar toch laat je haar binnen uit medelijden.
Dankzij de airco wel ja.quote:
Dat is niet te zien, mede vanwege je geslacht, mede omdat je te flikkerachtig lui bent geweest om je geslacht in te vullen, een fatsoenlijke UI te nemen, en een FoBo aan te maken.quote:
Tsjaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is niet te zien, mede vanwege je geslacht, mede omdat je te flikkerachtig lui bent geweest om je geslacht in te vullen, een fatsoenlijke UI te nemen, en een FoBo aan te maken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is niet te zien, mede vanwege je geslacht, mede omdat je te flikkerachtig lui bent geweest om je geslacht in te vullen, een fatsoenlijke UI te nemen, en een FoBo aan te maken.
TWIIGGHTquote:
Helemaal niks, behalve dat er iemand mijn 750e post gaat krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef mctwigt het volgende:
En wat hebben de heren beleefd deze avond?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef vieze_freddie het volgende:
Wat zegt een homo uil ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHHHAHA
Een discussie, een gitaar, twee orgasmes en een afhaal-Italiaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef mctwigt het volgende:
En wat hebben de heren beleefd beleeft deze avond?
Het scheelde niks of ik had geile digitale neujksjeks met saisaiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef mctwigt het volgende:
En wat hebben de heren beleefd deze avond?
Post nummero 750 voor jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een discussie, een gitaar, twee orgasmes en een afhaal-Italiaan
oeps ja ben een wannabee dyslectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij had een discussie met een gitarist. Hij zei dat hij zijn vriendin ook een orgasme kon bezorgen. Ze ruilden daarom van vrienden en toen hoorde je 2 orgasmes (Trollscience bezorgde de vriendin van de gitarist 2x een orgasme). Na dit alles besloot hij even langs de afhaal Italiaan te gaan om het op zijn Mario's te vieren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Voordat ik naar de manege ging om de paarden binnen te zetten heb ik mijzelf een zaadspuitend orgasme bezorgt. Toen ik klaargekomen was ben ik naar de manege gegaan, waar ik een discussie met mijn stiefmoeder had over een paard. Daarna zijn we naar de afhaal-Italiaan geweest en toen ik thuis kwam heb ik mijn penetraatpiraat nog een keer gestimuleerd tot ik rotzooi maakte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Hij had een discussie met een gitarist. Hij zei dat hij zijn vriendin ook een orgasme kon bezorgen. Ze ruilden daarom van vrienden en toen hoorde je 2 orgasmes (Trollscience bezorgde de vriendin van de gitarist 2x een orgasme). Na dit alles besloot hij even langs de afhaal Italiaan te gaan om het op zijn Mario's te vieren.
Wat roept een ICTer als hij verdrinkt?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat roept een ICTer als hij verdrinkt?haha ow wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat roept een ICTer als hij verdrinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom moest ik lachen
Zegt hij niet als hij zegt dat het te groot is hoe groot hij wel mag zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Saisai het volgende:
waar kan je zien hoe groot je bestand mag zijn?
stuur maar via de mail dan zet ik ze er wel opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Saisai het volgende:
waar kan je zien hoe groot je bestand mag zijn?
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Zeg hij niet als hij zegt dat het te groot is hoe groot hij wel mag zijn?
(Dat was vaak "hij.")
Saisai neem een voorbeeld aan de geqoute schoonheidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Zegt hij niet als hij zegt dat het te groot is hoe groot hij wel mag zijn?
(Dat was vaak "hij.")
Gaat hij weer hoor. Super Romeo is 't toch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Saisai neem een voorbeeld aan de geqoute schoonheid
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:10 schreef Juless44 het volgende:
Freddie:Eey heb ik dat nodig ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saisai wil je een date ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
ja man lekker veel doekoes laten zien, dan voelen ze zich helemaal geen hoer
FREDDIE NU NU NU MISBRUIKEN DIEHANDEL NU NU NUquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Saisai het volgende:
ik voel me nog wel een tijdje wazig denk ik
ok danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef vieze_freddie het volgende:
Oke ty bra van jou kan ik wat leren. Je bent een aanwinst voor fok
nee idd je bent wazigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef Saisai het volgende:
jullie snappen mijn binnenpretjes niet
Komt zeker door alle welgemeende complimentjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Saisai het volgende:
ik voel me nog wel een tijdje wazig denk ik
Freddie kan je begrijpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef Saisai het volgende:
Neujken ??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef Saisai het volgende:
Ik zag je fobo !quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef Saisai het volgende:
nog even en ik voel me niet meer wazig en je hebt je kans om een glimp van me op te vangen verspeelt freddie
Dit gaat niet werken mangquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef Juless44 het volgende:
Ja Freddie. NU NU NU NUNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU BRO NUUUUU
wahahahahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ahaah dan ben je echt lelijk
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ahaah dan ben je echt lelijk
Neee hoor sai je bent heel knap, alleen al bezetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Saisai het volgende:
ik weet alleen niet of ik hem laat staan
K.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef muhahaha het volgende:
ik heb de foto opgeslagen voor toekomstige doeleinden
Ty bro, we maken gewoon printscreen op juiste moment en dan hebben we saisai picquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef muhahaha het volgende:
ik heb de foto opgeslagen voor toekomstige doeleind
Ok saisai ,ik beloof plechtig dat ik je tegenwoordig gewoon als doorsnee vrouwelijke fokker behandelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |