Dat je dit nog niet hebt opgemerktquote:
Inderdaad, je bent ons "speciale" FOK!-vriendje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik vind het een compliment waard dat ik in je TT sta
Zullen wij hem ff inwijden ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent ons "speciale" FOK!-vriendje.
Je maakt me voor de 2e keer deze avond heel blij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Zullen wij hem ff inwijden ?
Te laat! ;Dquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef vieze_freddie het volgende:
Bukken borker, wiltoyo doet de rest
=/quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne muziek vrienden, even meeluisteren : x-raydio.playtheradio.com
hahaha spammertquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne muziek vrienden, even meeluisteren : x-raydio.playtheradio.com
Hij is corruptquote:
Het is nog slechter dan afval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef vieze_freddie het volgende:
het is het is .....Ten 1e.. Alles is chemischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ten 2e, je vergelijkt hardcore met je lever.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Dat je dit nog niet hebt opgemerkt
Zet baas in de TT en iedereen zal je topic opmerken.quote:
Baas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:49 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zet baas in de TT en iedereen zal je topic opmerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |