Dat overkwam mij gisteren, maar toen werd ik niet geloofdquote:
Dat was mijn eerste post gisteren, de OP wordt automatisch overgenomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe die eerste post hier komt te staan, ik heb dit niet getikt.![]()
wist ook geen TT te bedenken, sorry
nee, dat had muisje gisteren getypt, da's de OP, in de Rehab hadden we zo'n gezellige OP met plaatjes enzo, zag je ook goed dat het een OP was, hihihihihi, hier niet echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
weet niet hoe die eerste post hier komt te staan, ik heb dit niet getikt.![]()
wist ook geen TT te bedenken, sorry
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan warenquote:
het kan soms snel gaan hieroquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan waren
is mooi om in het weekend, lekker lui liggend op de bank, te bekijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
het spookt hier ook. Loopt hier zo'n klein zwart met wit spookje rond te klieren
GOFFER, zit ik gewoon de nieuwe afleveringen House te vergeten. Gelukkig dat ik ze van de week op opnemen heb gezet, pffffffff
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had echt niet in de gaten dat ik lapo had. Zag net daarvoor nog staan dat er nog 5 posts te gaan waren
IKKE? nee hoor, kokje, anders had ik wel lapo gepakt, was erg gemakkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoor
ik lette gewoon niet op. Is niet zo erg, maar wist geen tt te bedenkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had gister echt last van hunters Ceetje, nu niemand actief aan het hunten hoor
het is maar hoe je het wilt opvatten Muisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Plaatjes illustreren meer dan duizend woorden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Plaatjes illustreren meer dan duizend woorden
[ afbeelding ]
we zijn inmiddels zo vaak binnen Fok verhuist dat als er al ooit een Op is geweest die gewoon verloren zal zijn gegaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste post gisteren, de OP wordt automatisch overgenomen
@D_K is er trouwens een reden dat deze SC nooit een echte OP heeft gekregen?
ja, had ik ook wel goud voor gegeven, mijn oudste heeft tot ongeveer haar derde jaar ook erg veel gehuildquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
Derek met Baby's wil is wet. Wat zou ik hem vroeger graag hier in huis gehad. Had hij me kunnen vertellen waarom de jongste altijd huilde.
gek wordt je daarvanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, had ik ook wel goud voor gegeven, mijn oudste heeft tot ongeveer haar derde jaar ook erg veel gehuild
Ik heb idd ergens eens gelezen dat jullie ook al veel hoeken van FOK! hebben gezien ja. Ik vind een OP voor een SC toch wel altijd leuk, geef je toch een beetje mee aan dat het een gezamelijk draadje is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn inmiddels zo vaak binnen Fok verhuist dat als er al ooit een Op is geweest die gewoon verloren zal zijn gegaan
ik heb een keer mijn moeder gebeld of ze alsjeblieft een middagje wilde komen oppassen, gek werd ik er van en wanhopig gewoon, echt heel erg was datquote:
ik zou zeggen: vraag eens aan Pietje en of Gert....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb idd ergens eens gelezen dat jullie ook al veel hoeken van FOK! hebben gezien ja. Ik vind een OP voor een SC toch wel altijd leuk, geef je toch een beetje mee aan dat het een gezamelijk draadje is.
Weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een keer mijn moeder gebeld of ze alsjeblieft een middagje wilde komen oppassen, gek werd ik er van en wanhopig gewoon, echt heel erg was dat
Moet dat hier gevraagd worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou zeggen: vraag eens aan Pietje en of Gert....
toen die babyfluisteraar hier een paar jaar geleden op TV kwam dacht ik echt: man, als jij er eerder was geweest had ik goud gegeven voor een consultquote:
hebben we in de rehab en de SST SC toch ook gewoon zelf gemaakt toen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet dat hier gevraagd worden?
In een andere SC (ander sub-forum) zijn we die nu gewoon met zijn allen aan het maken
Geen idee...van mij mag je je gang gaan hoor, maar wie ben ik daarinquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet dat hier gevraagd worden?
In een andere SC (ander sub-forum) zijn we die nu gewoon met zijn allen aan het maken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben we in de rehab en de SST SC toch ook gewoon zelf gemaakt toen?
ach, dan vragen we het toch gewoon aan Gerd en Pietjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...van mij mag je je gang gaan hoor, maar wie ben ik daarin
echt wel. Dit is overigens wel een herhaling, jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen die babyfluisteraar hier een paar jaar geleden op TV kwam dacht ik echt: man, als jij er eerder was geweest had ik goud gegeven voor een consult
ja, had ik al gezien, mja, zomer hè, de grote herhaaltijd op TVquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
echt wel. Dit is overigens wel een herhaling, jammer
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee...van mij mag je je gang gaan hoor, maar wie ben ik daarin
I know, daar zei ik het ook niet voorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar Laysa kent Pietje en Gert en RLS SC bewoners beter dan wij, en het is tenslotte nog steeds de SC waar wij als nieuwe garde binnen komen
Nahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laysa
iemand met heel wat meer FOK! en RLS SC jaartjes dan ik
in de SST SC hadden we een afbeelding van een kroeg, hahahahaha, laten we eerst maar eens afwachten wat de rest ervan vindt, toch, we hebben hier eigenlijk nog maar weinig te vertellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
kun je niet gewoon een foto of tekening van een gezellig woonkamer plaatsen, voor de OP??
Ik denk dat we inmiddels hier meer posten dan de oude garde, maar 't zou toch wel leuker zijn als er een OP komt die door oude en nieuwe garde gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in de SST SC hadden we een afbeelding van een kroeg, hahahahaha, laten we eerst maar eens afwachten wat de rest ervan vindt, toch, we hebben hier eigenlijk nog maar weinig te vertellen
ik ben voor. Als er mensen het er niet mee eens zijn, lezen we dat vanzelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet toch voor Kaatje aan het fotosjoepen voor een fatsoenlijke UI, zal ik dan ook eens kijken of ik in ieder geval een leuke header voor in de OP kan maken?
Eentje met wat oude BB/DGK/SS bewoners links en rechts van RLS SC?
Ik ga van het weekend wel ff fotosjoepen. Je nieuwe UI moet tenslotte toch ook eerst door Deissy goed gekeurd wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben voor. Als er mensen het er niet mee eens zijn, lezen we dat vanzelf.
Verwijderen kan altijd nog![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend wel ff fotosjoepen. Je nieuwe UI moet tenslotte toch ook eerst door Deissy goed gekeurd worden
hahahaha, vind deze wel leuk met die wietplant in de hoekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zonder goedkeuring durf ik hem niet te plaatsen
en hebben wij de reputatiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, vind deze wel leuk met die wietplant in de hoekecht bosch toch?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahahaha, vind deze wel leuk met die wietplant in de hoekecht bosch toch?
moet je hier eens op een warme zomeravond buiten gaan zitten, je ruikt zo waar de wiettelers zitten, hoeft je neus maar achterna te lopen, gewoon op de wietgeur af. Er zijn er de afgelopen maanden al heel wat opgerold hiero, hahahahahahahaquote:
ik heb wel eens 1 wietplant op de plaats gehad. Mijn zoon had, toen ik was werken, er stiekem 1 tussen mijn bloempotten gezet. Zag het pas toen ik al een half uurtje buiten zat. Moest er wel om lachen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet je hier eens op een warme zomeravond buiten gaan zitten, je ruikt zo waar de wiettelers zitten, hoeft je neus maar achterna te lopen, gewoon op de wietgeur af. Er zijn er de afgelopen maanden al heel wat opgerold hiero, hahahahahahaha
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
hey, onze topchef is ook weer thuis zie ik op 4plein
Gaat het niet goed met Kokkie??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig, hoop dat hij hier ook nog langs komt... maak me een klein beetje zorgen om hem
mijn broer heeft dat ook eens gedaan bij ons thuis. Sindsdien weet ik ook dat die planten een vreemd geurtje hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb wel eens 1 wietplant op de plaats gehad. Mijn zoon had, toen ik was werken, er stiekem 1 tussen mijn bloempotten gezet. Zag het pas toen ik al een half uurtje buiten zat. Moest er wel om lachen hoor
Dat weet ik niet, maar hij is wat stilletjes de laatste tijdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gaat het niet goed met Kokkie??
Hmmm, het geurtje van de planten vind ik wel lekker hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn broer heeft dat ook eens gedaan bij ons thuis. Sindsdien weet ik ook dat die planten een vreemd geurtje hebben
misschien heeft ie het gewoon een beetje druk, of issie een beetje klets-moe ofzo of wil ie gewoon lekker TV kijken, kan ook tuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gelukkig, hoop dat hij hier ook nog langs komt... maak me een klein beetje zorgen om hem
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
we gaan toch niet naar seafthinge nu he. Tis hier al nat genoeg
ruikt best aardig. Onze ex-buurman had er ook altijd een paar staan. Kwamen gewoon boven de schutting uit. het is dat IK geen wiet rook, anders had ik er wel wat toppen uitgeknipt. Buurman is inmiddels verhuisdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn broer heeft dat ook eens gedaan bij ons thuis. Sindsdien weet ik ook dat die planten een vreemd geurtje hebben
succes, let wel op dat je ze op de kussens gooit en niet op de grond. Dat is te hard voor die meisjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga effe mijn vakantievierende kids platgooien, laat genoeg wel vind ik
was het niet meer gewendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie
![]()
Bij jou dus ook verdroncken land
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vorige week toch nog dat je 't souterain leeg moest scheppen
Ik zag ze op TV anders bij je in de straat zwemmenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
is ewr niet eenseen herhaling van house op TV
souterain was op de zaak, gister was het plaatselijk wel erg nat hier. Gelukkig niet in mijn wijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag ze op TV anders bij je in de straat zwemmen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie al last van de muggenplaag?? Ik heb er nog geen één gezien
die is nog bezigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de nieuwe aflevering heb je gemist
Dubbele nieuwe aflevering dusquote:
goed afgericht, die kat van je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen plaag, gisteravond een maar die heeft Luna vakkundig uit de lucht geplukt en opgepeuzeld
ik heb ze op het matras gegooid, is dat ook goed? Nee hoor, eentje lag met de TV aan al in dromenland en de andere lag stevig te gapen, hahahahahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
succes, let wel op dat je ze op de kussens gooit en niet op de grond. Dat is te hard voor die meisjes
nee, nieuwe seriequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
is ewr niet eenseen herhaling van house op TV
dus je hebt niet eens hard hoeven gooienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ze op het matras gegooid, is dat ook goed? Nee hoor, eentje lag met de TV aan al in dromenland en de andere lag stevig te gapen, hahahahaha
Mouse gaat in het weekend ff sjoppenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik las dat jullie een OP maken? Hulde, dat werd tijd!
Lijkt mij wel zo leuk, iedere respectable SC heeft een OP.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
help je mee? met wat erin gaat komen? (ceetje heeft geen idee namelijk, maar vind een kroeg wel gezellig in de OP)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
wel een kroeg of drankenschap erbij hoor Muis, drank moet erbij zijn hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij wel zo leuk, iedere respectable SC heeft een OP.
Ik dacht aan een header met wat bazenfoto's van personen uit BB/DG/TBO/SST links en rechts van de tekst RLS SC. En dan gewoon verder aanvullen met alles wat in ons op komt
Zoveel drank heb ik hier de laatste tijd niet meer voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel een kroeg of drankenschap erbij hoor Muis, drank moet erbij zijn hoor
was bij het vorige nieuwe seizoen ook. Dacht toen: effe herhaling house kijken, altijd leuk, maar toen waren het nieuwequote:
wijntje dan? of biertje, roseetje, perriertje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoveel drank heb ik hier de laatste tijd niet meer voorbij zien komen hoor
Ik heb geen idee hoe dat werkt, vroeger moest je zo'n wiki pagina in elkaar zetten, maar ik weet niet of dat nog nodig is met die nieuwe functies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
help je mee? met wat erin gaat komen? (ceetje heeft geen idee namelijk, maar vind een kroeg wel gezellig in de OP)
ik ook, moet het alleen te vaak missenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was bij het vorige nieuwe seizoen ook. Dacht toen: effe herhaling house kijken, altijd leuk, maar toen waren het nieuwe![]()
![]()
Ik ben echt House fan
ik ook nie, maar daar hebben we MaryMouse voor, die weet dat vast welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt, vroeger moest je zo'n wiki pagina in elkaar zetten, maar ik weet niet of dat nog nodig is met die nieuwe functies.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt, vroeger moest je zo'n wiki pagina in elkaar zetten, maar ik weet niet of dat nog nodig is met die nieuwe functies.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook nie, maar daar hebben we MaryMouse voor, die weet dat vast wel![]()
downloaden, de afleveringen staan de volgende dag meestal al wel ergens onlinequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, moet het alleen te vaak missen
ik drink haast nooit alcohol. Mag er dan ook een lekker bekske koffie bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wijntje dan? of biertje, roseetje, perriertje?
heb wel upc, maar geen box. ben ook niet zo van het opnemen of programma gemistquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
downloaden, de afleveringen staan de volgende dag meestal al wel ergens online![]()
En als je UPC ofzoiets hebt, inprogrammeren op je box, neemt ie het gewoon meteen op, elke donderdag 20.30, standaard tijd
zekers hoor, u roept maar. Maar kun jij zo laat nog koffie wegkrijgen? Ikke niet namelijk (niet dat ik dan niet kan slapen ofzo, maar ik vind het zo laat gewoon niet lekker meer, gek he)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik drink haast nooit alcohol. Mag er dan ook een lekker bekske koffie bij
waarom niet? is juist hartstikke makkelijk vindt ik kijken wanneer het je uitkomtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb wel upc, maar geen box. ben ook niet zo van het opnemen of programma gemist
drink tot ongeveer 20.00 uur gewone koffie. Als ik daarna nog zin heb, neem ik cafeïnevrije.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zekers hoor, u roept maar. Maar kun jij zo laat nog koffie wegkrijgen? Ikke niet namelijk (niet dat ik dan niet kan slapen ofzo, maar ik vind het zo laat gewoon niet lekker meer, gek he)
weet ik niet. komt er nooit van, net zo dat ik nog 20 films heb liggen die ik niet gezien hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waarom niet? is juist hartstikke makkelijk vindt ik kijken wanneer het je uitkomt
videorecorder staat ook al vele jaren te verstoffen onder de tvquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik niet. komt er nooit van, net zo dat ik nog 20 films heb liggen die ik niet gezien heb
Als je ziek bent? Dan kijk ik altijd tich opgenomen programma's, uitzending gemist, en dvd's die zelfs nog in de folie zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik niet. komt er nooit van, net zo dat ik nog 20 films heb liggen die ik niet gezien heb
videorecorderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
videorecorder staat ook al vele jaren te verstoffen onder de tv
wilde ik ook net typen GMTAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
videorecorderdat is zooooooooo 1990
dvd's die bij mij in het folie zitten, staat niks opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je ziek bent? Dan kijk ik altijd tich opgenomen programma's, uitzending gemist, en dvd's die zelfs nog in de folie zitten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Voor ieder wat wils (denk ik):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, ik heb ook geen DVD's met folie waar iets op staat, moet ik er eerst zelf nog opzetten, ga niks kopen hoor als het zo voor de grabbel ligtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dvd's die bij mij in het folie zitten, staat niks op
buiten mijn probleem ben ik eigenlijk nooit ziek. En met mijn probleem blijft dat hok echt el uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je ziek bent? Dan kijk ik altijd tich opgenomen programma's, uitzending gemist, en dvd's die zelfs nog in de folie zitten
Hoef je dan ook niet uit te pakken als je toch nooit wat opneemtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dvd's die bij mij in het folie zitten, staat niks op
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, ik heb ook geen DVD's met folie waar iets op staat, moet ik er eerst zelf nog opzetten, ga niks kopen hoor als het zo voor de grabbel ligt
ben met een spindel van 100 bezig, al ruim een jaar, ben op de helft nuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je dan ook niet uit te pakken als je toch nooit wat opneemt
O, dat moet toch wel te doen zijn. Leef je uit en maak een OP. Ik ben zo creatief als een werkbij dus dat is aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, gewoon de OP aanpassen en alles wat je daarin zet wordt meegenomen naar het volgende topic. Moest vroeger voordat de reeksen en 't open nieuw deeltje goed werkten.
weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vooral de watertjes voor kokkie
![]()
Nou kaatje leef je uit...... pas je OP aan en zet daarin de tekst:
We werken aan een echte RLS SC OP tot nu toe pak waar je trek in hebt
je hoeft niet alles te drinken hoor, gewoon pakken wat je lekker vindtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
Bedankt Ceetje, maar wel een bietje veul hé
luxe hoor. Goed je best gedaan Ceetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te drinken hoor, gewoon pakken wat je lekker vindt
doe ik er ook nog wat hapjes bij, ik heb trek namelijk
[ afbeelding ]
ik denk dat ik me ga opgeven voor topsjeffin 2011quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
luxe hoor. Goed je best gedaan Ceetje
Maar we willen wel input van jullie ook hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dat moet toch wel te doen zijn. Leef je uit en maak een OP. Ik ben zo creatief als een werkbij dus dat is aan mij niet besteed.
ik ben snel tevreden hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar we willen wel input van jullie ook hoor![]()
Het duurt tig topics voordat er een OP staat waar eigenlijk iedereen wel tevreden mee is.
Muis heeft gelijk, input van iedereenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het duurt tig topics voordat er een OP staat waar eigenlijk iedereen wel tevreden mee is.
quote:
Kaatje jij hebt dit topic gestart... Nu is mijn tekst vanuit het vorige topic mee gekopieerd. Je kan jouw eerste post (de OP dus) gewoon editen zoals je met elke andere post doet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan gewoon een post maken en dat naderhand gebruiken als eerste post denk ik. Als de eerste die dan gebruikt als opening post heb je een heuse RLS SC.
Ik geef input, je kan er alleen geen zak mee, dat is wat anders hè?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
of het wordt gewoon een heeeeeeele lange OPquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef input, je kan er alleen geen zak mee, dat is wat anders hè?
Je hoeft niet iedereen tevreden te stellen dat gaat je hier nooit lukken dat is mij wel duidelijk.
Oh dat is natuurlijk ook mogelijk, input krijgen waar we geen zak mee kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef input, je kan er alleen geen zak mee, dat is wat anders hè?
Je hoeft niet iedereen tevreden te stellen dat gaat je hier nooit lukken dat is mij wel duidelijk.
Dan was mijn eerste ingeving toch goed. Had die fipotekst al verwijderd, maar ging ineens twijfelen....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Kaatje jij hebt dit topic gestart... Nu is mijn tekst vanuit het vorige topic mee gekopieerd. Je kan jouw eerste post (de OP dus) gewoon editen zoals je met elke andere post doet.
Dus als je die eerste post nu edit en mijn tekst vervangt door we werken aan een echte OP voor de RLS SC dan hebben we de eerste OP die meegenomen wordt naar het volgende topic.
bijna goed, 't pak waar je trek in hebt kan alleen een beetje dubbelzinnig uitgelegd wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan was mijn eerste ingeving toch goed. Had die fipotekst al verwijderd, maar ging ineens twijfelen....thanks
dat iemand niet goed leest, is dan toch niet onze schuldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bijna goed, 't pak waar je trek in hebt kan alleen een beetje dubbelzinnig uitgelegd worden
gewoon een drankfoto erbij kopiéren, dan is het wel duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat iemand niet goed leest, is dan toch niet onze schuld![]()
zijn wel donkere momenten hierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, waarom denk je dat? Is het licht uitgegaan bij je ofzo?
Licht aandoenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
zijn wel donkere momenten hier
heb de tekst al veranderd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een drankfoto erbij kopiéren, dan is het wel duidelijk
vallen je luiken dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat brand, en tv staat ook aan. Toch wordt het soms donker
Prima eerste OP hoor.... mag de volgende lapo hunter hem verder uitbouwenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prima eerste OP hoor.... mag de volgende lapo hunter hem verder uitbouwen
Kan je twee dingen doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat brand, en tv staat ook aan. Toch wordt het soms donker
Eigenlijk is dat wel eenquote:
dank uquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prima eerste OP hoor.... mag de volgende lapo hunter hem verder uitbouwen
vrees dat het optie 1 gaat wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je twee dingen doen
1. tv uit, licht uit, voorzetramen afzetten en je nest in
2. espressootje zetten
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel eenja, want je hebt vandaag toch gewerkt en gister bijna de hele dag geslapen? en vroeger ging je door tot 3am?
heel verstandig als je moe bent. Goed voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat het optie 1 gaat worden
ahum, alleen de TS of een MOD kan de OP aanpassenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dank uals jij gesjopt hebt, plaats je hem toch gewoon. Wij zijn bijna de enige die hier nog posten en als er iets niet klopt, of goedgekeurd wordt, laten ze het wel weten hoor...
ojeetje kok, zo vroegs al vandaag? Toch niet ziekjes aan het worden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat het optie 1 gaat worden
O, nee dat klopt ja overdag had je nog wat opmerkingen over dat ik teveel geld kreeg om te slapen op mijn werkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
gister niet de hele dag geslapen, maar vroeg in slaap gevallen
neuh, ben bij jullie uit de buurt geblevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ojeetje kok, zo vroegs al vandaag? Toch niet ziekjes aan het worden?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
O, nee dat klopt ja overdag had je nog wat opmerkingen over dat ik teveel geld kreeg om te slapen op mijn werk
ik bennie ziek, alleen erg moe en koppijn enzo, alleen vandaag nie gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuh, ben bij jullie uit de buurt gebleven![]()
Heb kantoor en vergaderdag gehad
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
O, nee dat klopt ja overdag had je nog wat opmerkingen over dat ik teveel geld kreeg om te slapen op mijn werk
Dat is toch geen probleem. Dan moet iemand gewoon een OP maken en de eerst volgende TS plaatst deze dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, alleen de TS of een MOD kan de OP aanpassen
quote:
Ik ga jullie twee bijna uitdagen om een dagje met mij mee te lopenquote:
volgens mij loop jij niet zoveelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jullie twee bijna uitdagen om een dagje met mij mee te lopen
Niet iedereen is handig in het overnemen van plaatjes in een post. Ik denk dat ik gewoon aan een OP ga beginnen en vriendelijk om lapo vraag, en anders Pietje of Gert heel lief aan ga kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem. Dan moet iemand gewoon een OP maken en de eerst volgende TS plaatst deze dan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jullie twee bijna uitdagen om een dagje met mij mee te lopen
ik zou dat laatste doen, ik vind lief aankijken altijd wel wat hebben, zien we hen ook nog eens hierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen is handig in het overnemen van plaatjes in een post. Ik denk dat ik gewoon aan een OP ga beginnen en vriendelijk om lapo vraag, en anders Pietje of Gert heel lief aan ga kijken
Hè, dat zou dus toch een dagje bijslapen zijn voor jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe geen moeite, al druk genoeg met mijn eigen werk
![]()
en de volgende dag alles inhalen wat ik op die slaapdag gemist heb, neeeeee, dank jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè, dat zou dus toch een dagje bijslapen zijn voor je
ben je wel helemaal uitgerustquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en de volgende dag alles inhalen wat ik op die slaapdag gemist heb, neeeeee, dank je
Gewoon een OP maken en vragen of Gert of Pietje die wil plaatsen in de eerste post. Doen ze vast wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen is handig in het overnemen van plaatjes in een post. Ik denk dat ik gewoon aan een OP ga beginnen en vriendelijk om lapo vraag, en anders Pietje of Gert heel lief aan ga kijken
Hoeft niet hoor ik moet zaterdag 13 augustus werken, heb je de hele zondag om bij te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en de volgende dag alles inhalen wat ik op die slaapdag gemist heb, neeeeee, dank je
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een OP maken en vragen of Gert of Pietje die wil plaatsen in de eerste post. Doen ze vast wel.
Nee, helaas, moet ik passen, dan vieren we de verjaardag van onze oudste, die is 11 augustus jarig en wordt dan 10quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor ik moet zaterdag 13 augustus werken, heb je de hele zondag om bij te komen
geen alcohol op een kinderfeestjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Nee, helaas, moet ik passen, dan vieren we de verjaardag van onze oudste, die is 11 augustus jarig en wordt dan 10![]()
![]()
en dan heb ik zondag ècht wel nodig om bij te komen
tuurlijk nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen alcohol op een kinderfeestje![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Nee, helaas, moet ik passen, dan vieren we de verjaardag van onze oudste, die is 11 augustus jarig en wordt dan 10![]()
![]()
en dan heb ik zondag ècht wel nodig om bij te komen
volgens mij heb ik al wel eens verteld dat feestjes bij ons meestal uit de hand lopen en de klok rond zijn
je gaat naar het toiletquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
ik ga het doen. de fijndte plek van het huuis opzoeken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
vrees het wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten kokje slaap
morgen gewoon lekker met de potten en pannen aan de slag
bij ons nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kinderfeestjes horen om 8 uur 's avonds afgelopen te zijn
dat zeg ik elke avond, als ik in bed lig. Dit is het fijnste plekje in huis, waarom gaan we niet vroeger naar bedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons nietdaarbij, onze kids zeggen altijd: ik heb een grotemensenfeest en mijn kinderfeestje. Dat laatste is alleen met haar vriendjes en vriendinnetjes, dat eerste is met familie en vrienden en de kids die daarmee meekomen. En idd, tot zeker een uur of acht 's avonds heb ik dan niet eens tijd om wat te drinken ivm voederen en nathouden van de menigte. Daarna gaan we los (als de kids op bed liggen)
![]()
Ceetje is een Geldersequote:
bedoel je kaatje? ik woon in Gelderland hoor, net over de Maas, en laat die nou nèt de grens zijnquote:
die zit te ver van Brabant af, meer richting het zwartekousengebied daar, wij nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
maar kokkie is ook een Gelderlander en die zuipt niet (meer)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedoel je kaatje? ik woon in Gelderland hoor, net over de Maas, en laat die nou nèt de grens zijn
da zoude wel wille gijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
DE gezelligheid zit net onder die grens
![]()
Ceetje woont aan de gezellige kant van Gelderlandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zit te ver van Brabant af, meer richting het zwartekousengebied daar, wij niet
Ja in maaskantjes landquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ceetje woont aan de gezellige kant van Gelderland
zunne grote vuurbal jonge, BAM, nee, maaskantje ligt dichter bij Kaatje, maar het lijkt hier in het drielse af en toe wel maaskantje ja, hahahahaquote:
Daar woon ik heel dichtbijquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Deze gezellige Brabantse gaat haar bedje opzoeken. Tot morgen dames
truste kaatje, tot morgen, slaap lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
Deze gezellige Brabantse gaat haar bedje opzoeken. Tot morgen dames
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
collega van mij woont in Maaskantje, d'r komen kei veel buitenlandse touristen (duitsers) doorheen rijden die stoppen bij die friettent om foto's te makentoch om te gieren
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik onschuldig als ik was vlakbij regelmatig zakelijke lunches had
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die collega wordt zelfs in de weekenden en ook nu in de vakantietijd op straat aangehouden door Duitsers die vragen of ze weet waar de new kids wonen. Die wonen daar heul nie
heb je die echt gekocht? Die staat op tig sites zo te downloaden (retail dvd! ik heb 'm al maanden)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is trouwens een van de dvd's die bij mij nog in 't plastic zit
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je die echt gekocht? Die staat op tig sites zo te downloaden (retail dvd! ik heb 'm al maanden)
ik koop ook heel braaf mijn DVD's hoor, alleen staat er niks op als ik ze koopquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben een braaf muisje dus ik koop braaf mijn dvd's
Tis weer kommer en kwel. Maar ik trek me er dit weekend even niets van aan, ga zo gewoon boodschappen doen. Jongste en vriend zijn hier (nou ja, nu even in de regen in Parijs), morgen komt ook oudste zoon en ze willen graag BBQ morgen of zondag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef hondjes het volgende:
En wat gaat de AEX doen vandaag, nu al fors in de min.
Gaat Italie de bietenbrug op...
Dow gisteren min 512 punten...
Hang Seng en NIkkei ook forse verliezen..
Australie ook in de min..
Dt wordt vandaag cijfertjes kijken..
ik las serieus schijtenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het lezen bij Nowlive werkt altijd op de lachspieren.
[ afbeelding ]
Na drie keer nalezen begon ik te begrijpen dat ze het over sjiieten had.
Alles in de min, behalve de prijzen voor edele metalen en wat landbouwproducten. Meer kans goed te boeren met maïs dan via aandelen en meer van dat soort meuk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:18 schreef hondjes het volgende:
En wat gaat de AEX doen vandaag, nu al fors in de min.
Gaat Italie de bietenbrug op...
Dow gisteren min 512 punten...
Hang Seng en NIkkei ook forse verliezen..
Australie ook in de min..
Dt wordt vandaag cijfertjes kijken..
Hoi Drassssquote:
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Drassss
Zag weer een mooi paintje van je toen ik DASOO terug las
Kan je niet een mooi headertje in paint maken voor deze OPquote:
Ik ben heel slecht met paint, dat zie je tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet een mooi headertje in paint maken voor deze OP
ff kiekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen #436 - onweer of niet?
Neu, jij bent heul goed met paintquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met paint, dat zie je toch
Als iedereen zichzelf in het klein in paint zet en ik fix een huiskamer foto met al die tekeningen wil ik best wel aanklooienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, jij bent heul goed met paint
Kan je niet eerst gewoon iets proberen te klooien metquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als iedereen zichzelf in het klein in paint zet en ik fix een huiskamer foto met al die tekeningen wil ik best wel aanklooien
In een huiskamer waar dan ook een pc in staatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet eerst gewoon iets proberen te klooien met
Hmm, ik twijfelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je niet eerst gewoon iets proberen te klooien met
Want? gewoon eerst iets klooien, kunnen de OP toch altijd aanpassenquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
ff googlen voor een plaatje van een huiskamer met een pc en wat flessen water, wijn en bier
of een heel ouderwets plaatje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
ff googlen voor een plaatje van een huiskamer met een pc en wat flessen water, wijn en bier
Die zag ik net ook al jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
of een heel ouderwets plaatje?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
of een heel ouderwets plaatje?![]()
[ afbeelding ]
en wat te drinken en te snackenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
In een huiskamer waar dan ook een pc in staat
Bleghquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
iemand zin in een roseetje? Ben niet zo'n drankorgel (al denkt iedereen van wel) maar ik had er vandaag gewoon zin in
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Muis zit zeker in een of ander HGT draadje
kweenie, ben een beetje uitgekeken op al die talentenjachtendingen, kan me niet meer zo boeienquote:
Ik heb ze nog nooit bekekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kweenie, ben een beetje uitgekeken op al die talentenjachtendingen, kan me niet meer zo boeien
Ach HgT en SYTYCD vinnik altijd wel leuk, zeker met een FOK!-draadje erbijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kweenie, ben een beetje uitgekeken op al die talentenjachtendingen, kan me niet meer zo boeien
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hahaha, wilde bijna al zeggen (regen)watertje dan
ze moeten maar weer eens wat nieuws verzinnen, een goeie nieuwe RLSquote:
die danstoestanden heb ik ook nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach HgT en SYTYCD vinnik altijd wel leuk, zeker met een FOK!-draadje erbij
en toen was er ............. lichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
en als ik nu ff rustig ben dan zit ik een geen enkel draadje, zekering van de dimmer van mijn lamp is doorgebrand dus moet die even vervangen om weer licht te hebben
Ja.... echt heel veel ( zonder gein ).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
Drassss, krijg ik morgen veel water op m'n dak, omg. Den Bosch?
Ikke welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die danstoestanden heb ik ook nog nooit gekeken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en toen was er ............. licht
shit, zo krijg ik m'n was natuurlijk nooooit droog *legt de vuile slaapzakken van de vakantie maar weer terug in de garagequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.... echt heel veel ( zonder gein ).
Ik moet de post doen en vanaf een uur of 11/12 komen er buiten over ons heen
Na het avondeten. Uurtje of 6/7quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
shit, zo krijg ik m'n was natuurlijk nooooit droog *legt de vuile slaapzakken van de vakantie maar weer terug in de garage
Enig idee wanneer het droog wordt?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:13 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn dochter wil ineens kijken naar een kabouter genaamd maradona die gooit met flessen achter een bar en ze in de fik steekt
neu, het was van korte duur, patricia paay heeft zojuist ook haar haarstuk afgezet bij HGT zie ikquote:
Die Irma is 10 jaar zwanger geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
en nu komt de hele Von Trapp family binnen, soort sound of music
ik vond 2x 9 maanden wel zat hoor, ik hoef ook een stuk minder af te vallen als zijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die Irma is 10 jaar zwanger geweest
yep, vond ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Hi Ceetje en anderen![]()
Wat een heerlijk weertje was het vandaag.
Niet waar hoor, ik hou het lekker droog en zonnig morgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, vond ik ookhad gehoopt op morgen ook nog een dagje lekker weer, maar Drasss, de weerdeskundige voorspelt niet veel goeds helaas
kan ik m'n was dan bij jou komen ophangen? Neem m'n eigen droogrek wel meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet waar hoor, ik hou het lekker droog en zonnig morgen
Kan wel, maar is niet aan te raden, kan je de droge was namelijk direct weer wassen (tram, auto's, trein en andere stadse vervuiling)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kan ik m'n was dan bij jou komen ophangen? Neem m'n eigen droogrek wel mee
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan wel, maar is niet aan te raden, kan je de droge was namelijk direct weer wassen (tram, auto's, trein en andere stadse vervuiling)
Die vinnik leukquote:
Kan je daar het FOK! logo in painten samen met RLS SC?quote:
Picsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. zit gekke bekken op de bank te trekken gek genoeg zo?
dat zou het wel helemaal af makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je daar het FOK! logo in painten samen met RLS SC?
Als het Drassss niet lukt kan ik van het weekend wel fotosjoepen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |