SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Tante in Odijk, maar dat is volgens mij nog best een eind fietsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen familie of vrienden in de omgeving?
OKE IK ZIE DE TT IK TREK ALLES TERUGquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
Lapo pakken en dan 1,5 minuut nodig hebben voor een nieuw topic
Geen bonkie voor jou vriend
Je hebt de fipo gemistquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
Lapo pakken en dan 1,5 minuut nodig hebben voor een nieuw topic
Geen bonkie voor jou vriend
Beetje jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Mensen die overleden personen op Hyves feliciteren.
Ze letten er gewoon niet bij op... Dat is dus wat ik zeg, Hyves is hartstikke onpersoonlijkquote:
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry was niet aan het huntenMoet weer even een beetje wennen aan de nieuwe slowchat ditdat
Hele hyves staat eronder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze letten er gewoon niet bij op... Dat is dus wat ik zeg, Hyves is hartstikke onpersoonlijk
Mensen letten niet eens meer op wie ze feliciteren
Gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers dan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele hyves staat eronder.Ook zitten er krabbels bij van; 'Gefeliciteerd nog en ik mis je!!! (W)'
x10^99
Hallonquote:
Ruben en Sander?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Waar zijn mijn andere 2 kerels, wat is dezen
Ja, was mooi weer!quote:
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Sanderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende week sowiesoooooo met Sander afspreken dit dat JEEJ
tsja daar snap ik geen zak van gr grquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:23 schreef Snuf. het volgende:
twitter:emilievoe twitterde op donderdag 04-08-2011 om 21:22:15Obama har bursdag i dag! Kjekkeste 50åringen jeg har sett<3 reageer retweet
Niet vloeiend Noors spreken en lezenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
tsja daar snap ik geen zak van gr gr
Er staat sowieso Obama en 50. Dus die kerel zal wel 50 geworden zijn. Echt moeilijk is het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon raden. Er staat iets van: "Het is Obama's verjaardag. Gefeliciteerd met je 50e verjaardag".quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet vloeiend Noors spreken en lezen
antyde at jeg kan ikke norskequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet vloeiend Noors spreken en lezen
lotrquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:34 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_je_huwelijk.html
Maar die bruiloftquote:
Maar het is wel handig voor de kinderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Pure geldverspilling, tijdverspilling en het vraagt enkel om problemen.
quote:
Scheidenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar het is wel handig voor de kinderen.
Waarom?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar het is wel handig voor de kinderen.
Erfenis en zo denk ik.quote:
Moh, ik zeg ook maar wat. 't Is wel dood hier trouwensquote:
Met andere woorden, Rogier, je bent een klootzak.quote:
TOSTIquote:
Havoquote:
Niet zo haten nu, jij bent gezakt.quote:
Ik zie het verband niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet zo haten nu, jij bent gezakt.
Dat is slechter.quote:
quote:
fixedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Overhaast trouwen levert alleen maar gezeik op, geloof me maar.
Sowieso relaties.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
Trouwen levert alleen maar gezeik op, geloof me maar.
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:34 schreef Kaasrol het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_je_huwelijk.html
quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso relaties.
Sowieso het leven.
Alles levert gezeik op.
Alcohol, dat levert pas veel gezeik op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso relaties.
Sowieso het leven.
Alles levert gezeik op.
Alcoholquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alcohol, dat levert pas veel gezeik op.
Valt glad mee, als je er tenminste een beetje mee om kan gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alcohol, dat levert pas veel gezeik op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben het over gezeik, maar zeiken zelf nog harder dan dat het gezeik op levert.
Ik snap die zin niet helemaal, word er een beetje duizelig van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben het over gezeik, maar zeiken zelf nog harder dan dat het gezeik op levert.
Havo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik snap die zin niet helemaal, word er een beetje duizelig van.
tregte kl8quote:
quote:
"op levert"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suusje heeft zelf ook havo gedaan, en ik ook, neem het allemaal niet zo serieus.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
"op levert"Oeh, nu word ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impliceren dat een smiley en een PI mijn emoties weerspiegelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Suusje heeft zelf ook havo gedaan, en ik ook, neem het allemaal niet zo serieus op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
"op levert"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wat een kutpost.quote:
Op PI's letten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat een smiley en een PI mijn emoties weerspiegelen
[..]
Met mate.quote:
Dat mag je zelf niet bepalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn posts zijn over het algemeen van goede kwaliteit.
Beetje lullig om dat over je eigen posts te zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn posts zijn over het algemeen van goede kwaliteit.
Weinig te klagen.quote:
Betalen om te mogen studeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb zojuist mijn betaalgegevens voor de studie ingevoerd, had ik al een keer gedaan maar dat is niet doorgekomen gvd heb ik heel de tijd zitten wachten_!
En jij bepaalt dat ik dat niet zelf mag bepalen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat mag je zelf niet bepalen.
Er is niks mis met de waarheid vertellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beetje lullig om dat over je eigen posts te zeggen natuurlijk.
Ik geef mijn meningquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En jij bepaalt dat ik dat niet zelf mag bepalen?
[..]
Er is niks mis met de waarheid vertellen.
Dat is zo. Maar is jouw waarheid ook iemand anders zijn waarheid? Prangende vragen, moeilijke kwesties, grote problemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En jij bepaalt dat ik dat niet zelf mag bepalen?
[..]
Er is niks mis met de waarheid vertellen.
Zal mij aan m'n reet roesten of het iemand anders zijn waarheid is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar is jouw waarheid ook iemand anders zijn waarheid? Prangende vragen, moeilijke kwesties, grote problemen.
Een mentaliteit om U tegen te zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet roeseen of het iemand anders zijn waarheid is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet roesten of het iemand anders zijn waarheid is.
Dat ligt er maar net aan waar het om gaat hè. Om iets onbenulligs als de kwaliteit van mijn posts op FOK! zal het mij weinig boeien wat iemand anders daar van vindt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mentaliteit om U tegen te zeggen.
Donny: I am the walrus.quote:
Die vrouwen van tegenwoordigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mentaliteit om U tegen te zeggen.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan waar het om gaat hè. Om iets onbenulligs als de kwaliteit van mijn posts op FOK! zal het mij weinig boeien wat iemand anders daar van vindt.
loveyoutoooooquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo de tering, wat een stel hypocriete teringhuilies zijn jullie zeg.
De ironie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo de tering, wat een stel hypocriete teringhuilies zijn jullie zeg.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
Pfff, ik liet de oplader van zo'n batterij op een half uur geleden op de grond vallen. Kom ik er net achter dat de batterij eruit was gevallen. Mag ik weer opnieuw beginnen.
Daar zit het hoor, onze macho man.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
vroeger was alles beter, toen hadden vrouwen nog geen rechten
Hansi Hinterseer. Jeweetwel, die blonde god uit mijn UI.quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hansi Hinterseer. Jeweetwel, die blonde god uit mijn UI.
ik zei dat puur om jou uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zit het hoor, onze macho man.
Cultuurbarbaar.quote:
Nu wil ik niks meer horen over Kruimetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
Pfff, ik liet de oplader van zo'n batterij een half uur geleden op de grond vallen. Kom ik er net achter dat de batterij eruit was gevallen. Mag ik weer opnieuw beginnen.
Inpakken, moet om 9 uur het vakantiehuisje al verlaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje, ik vond mezelf al zielig. Waarom?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
Die 2 weken zijn best wel snel omgegaan.
En jij doet 4 uur over inpakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu wil ik niks meer horen over Kruimetje![]()
[..]
Inpakken, moet om 9 uur het vakantiehuisje al verlaten.
Ik zou er tijd voor nemen ja, aangezien ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En jij doet 4 uur over inpakken
4 uur!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou er tijd voor nemen ja, aangezien ikdouchegel
heb achtergelaten bij Jordy
En ik was mijn tandpasta ook vergeten.
Is dood.quote:
Ik ging alleen maar douchen hoorquote:
Je moet wat als je zo vroeg op moetquote:
Ik zit te denken om eraan te beginnen als ik studentenkorting krijg (of beter: gratis kan). Mijn conditie is helemaal rukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
Zeg, wat vinden jullie van fitness?
mij lijkt het wel leuk enzo, maar ben gewoon facking aartslui om überhaupt mee te beginnen en denk ook niet dat ik het volhoud.
Op Studentenpas.nl kan je een pasje aanvragen waarmee je korting krijgt op o.a. fitness.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zit te denken om eraan te beginnen als ik studentenkorting krijg (of beter: gratis kan). Mijn conditie is helemaal ruk
Dat is echt handig! Ook korting bij allemaal winkels enzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op Studentenpas.nl kan je een pasje aanvragen waarmee je korting krijgt op o.a. fitness.
Ik ook, bazige toernooien altijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
Dammen... Daar won ik op de basisschool altijd prijzen mee..![]()
Sommige mensen durfde niet tegen mij te spelen. Zo'n meisje zei een keer dat ze eerst ging "trainen" voordat ze tegen mij ging spelen. Het is maar dammen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook, bazige toernooien altijd.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen durfde niet tegen mij te spelen. Zo'n meisje zei een keer dat ze eerst ging "trainen" voordat ze tegen mij ging spelen. Het is maar dammen.![]()
Pff, deed jij ook mee aan de schaaktoernooien dan? Mochten we altijd door naar Amsterdam en zo. Heel gezellige dagen waren dat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen durfde niet tegen mij te spelen. Zo'n meisje zei een keer dat ze eerst ging "trainen" voordat ze tegen mij ging spelen. Het is maar dammen.![]()
Als je iets voor jezelf wil, kun je ook gaan wielrennen of kanoën ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
Sport sowieso
Maar fitness lijkt me wel leuk, iets voor jezelf, je hoeft niet met anderen, je kan dat doen wanneer je wil en je kan naar anderen kijken
Nee, ik heb nooit leren schaken. Best jammer, maar ja.. Misschien komt dat nog ooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Pff, deed jij ook mee aan de schaaktoernooien dan? Mochten we altijd door naar Amsterdam en zo. Heel gezellige dagen waren dat.
Moet je doen. Als je dammen leuk vindt, is schaken het einde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit leren schaken. Best jammer, maar ja.. Misschien komt dat nog ooit.
Directwonen.nl?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een awesome site gevonden voor zelfstandige appartementen.
Wij hadden in groep 6 een schaakproject (:')), weet nog wel hoe het moet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit leren schaken. Best jammer, maar ja.. Misschien komt dat nog ooit.
VERTEL!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een awesome site gevonden voor zelfstandige appartementen.
Ziet er goed uitquote:
Zondags wedstrijden als je zaterdags uitgaat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
De meeste sporten hebben bijna altijd wedstrijden. En sommige sporten hebben ook zondags wedstrijden.
Mijn beste vriendin voetbalt altijd op zondagochtend, nooit problemen mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zondags wedstrijden als je zaterdags uitgaat.![]()
Vrouwen die voetballenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin voetbalt altijd op zondagochtend, nooit problemen mee.
Bij jou misschien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
Daarom vrijdagavond uitgaan. Is sowieso veel leuker dan.
Donderdag studentenavondquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
Daarom vrijdagavond uitgaan. Is sowieso veel leuker dan.
Oké, apart.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij jou misschien.Hier niet.
21+ zijnquote:
De illusie van `volwassenheid` hebben in een 21+-gelegenheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen last hebben van kutkoters.
Hier ben ik het wel mee eens. Behalve dan dat er dan geen jonge meisjes zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen last hebben van kutkoters.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
De illusie van `volwassenheid` hebben in een 21+-gelegenheid.
Meer geen last hebben van 16-jarige blijo's.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
De illusie van `volwassenheid` hebben in een 21+-gelegenheid.
Wat moest je in mijn woonkamerquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben thuis in ieder geval.
Ik geef alleen andere dingenquote:
Toch wel een 7,5.quote:
Een 10 geef ik pas als iets perfect is, dat was dit natuurlijk niet.quote:
Hm, balenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een 10 geef ik pas als iets perfect is, dat was dit natuurlijk niet.
Dit was duidelijk geen 8 waard.quote:
Precies, jij snapt het.quote:
7,5 is ook goed joh!quote:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:
Ik voel me vereerd.quote:
Geen uitzonderingen mogelijk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Je bent wel 2,5 punten misgelopen voor een 10.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
[..]
Geen uitzonderingen mogelijk?
Misschien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
[..]
Geen uitzonderingen mogelijk?
Maar ik heb wel 7,5 punten gescoord, verweg van een 1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je bent wel 2,5 punten misgelopen voor een 10.
Met een 5,5 was je net weggekomen. Mensen die in de buurt van de 1 scoren doen niet meer mee in de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb wel 7,5 punten gescoord, verweg van een 1.
Maar op hoeveelste decimaal wordt het afgerond? 5,45 of 5,5.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met een 5,5 was je net weggekomen. Mensen die in de buurt van de 1 scoren doen niet meer mee in de maatschappij.
5,45 wordt gewoon een 4. Een 5,5 wordt een 6 als er op helen wordt afgerond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar op hoeveelste decimaal wordt het afgerond? 5,45 of 5,5.
'word'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
5,45 word gewoon een 4. Een 5,5 wordt een 6 als er op helen wordt afgerond.
Kan niet door de beugel, die fout.quote:
Havo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan niet door de beugel, die fout.
Terechte klacht.quote:
Sterke teksten zelfs.quote:
Hoeveel is het waard?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterke teksten zelfs.
Een stuiver.quote:
7quote:
De opbouw was redelijk rommelig en een echte climax ontbrak.quote:
Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De opbouw was redelijk rommelig en een echte climax ontbrak.
Dat is wel wenselijk.quote:
Voor een acht hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel wenselijk.
Op z'n minst.quote:
Ik zie wel aanknopingspunten.quote:
Gelukkig maar, anders had het geen zin.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie wel aanknopingspunten.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had het geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |