SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Tante in Odijk, maar dat is volgens mij nog best een eind fietsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen familie of vrienden in de omgeving?
OKE IK ZIE DE TT IK TREK ALLES TERUGquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
Lapo pakken en dan 1,5 minuut nodig hebben voor een nieuw topic
Geen bonkie voor jou vriend
Je hebt de fipo gemistquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef Snuf. het volgende:
Lapo pakken en dan 1,5 minuut nodig hebben voor een nieuw topic
Geen bonkie voor jou vriend
Beetje jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
Mensen die overleden personen op Hyves feliciteren.
Ze letten er gewoon niet bij op... Dat is dus wat ik zeg, Hyves is hartstikke onpersoonlijkquote:
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sorry was niet aan het huntenMoet weer even een beetje wennen aan de nieuwe slowchat ditdat
Hele hyves staat eronder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze letten er gewoon niet bij op... Dat is dus wat ik zeg, Hyves is hartstikke onpersoonlijk
Mensen letten niet eens meer op wie ze feliciteren
Gelukkigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers dan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hele hyves staat eronder.Ook zitten er krabbels bij van; 'Gefeliciteerd nog en ik mis je!!! (W)'
x10^99
Hallonquote:
Ruben en Sander?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Waar zijn mijn andere 2 kerels, wat is dezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |