niks mis met beetje taal van de straatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:12 schreef Crimyclown het volgende:
Typ gewoon normaal Nederlands nepneger.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
Ik was net met paar matties naar Den Haag Holland Spoor naar de doublet en geleenstraat hun wouden ff een protistuee steken allemaal ik heb voor 2 betaald als goeie jonge aangezien die niet zulke goeie versiders zijn als we uitgaan enzo. Dus hun allemaal naar binnen daar enzo
ik ondertusse wachte ergens onder afdakje op hun maar telkens bleven die prostitutees naar me lachen en hey boy you have a nice face come come naar mij roepen terwijl ik al 3x had gezegd dat ik niet kom omdat ik vriendin heb. ben toen stuk verder op gaan staan maar hij was het weer het zelfde ik snap dat ze geld willen verdienen maar er stonden nog stuk of 6 mensen naast me waar ze dit niet bij deden.. denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
klacht: mensen die blijven doorzeuren terwijl je duidelijk al bent geweest
Het.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
niks mis met beetje taal van de straat
op straat gebeurd het
alles gewoon togh? er gebeurd niks in jou zolderkamer daar moet je togh echt voor naar buiten.quote:
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stonedquote:
Goed verhaal, sterke teksten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef amenth het volgende:
[..]
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stoned
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Pics van dure schoenen en goed uiterlijk.
Je bent gewoon een wandelende chemische fabriekquote:
Gewoon een beetje whey en creatine niks mis mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zijn je ballen al gekrompen ?
echt he en zelfs bij mn testesteron kuur zijn ze niet zigtbaar gekrompenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon een beetje whey en creatine niks mis mee.
Denken dat dat zware anabole kuren zijn.
Fail.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef amenth het volgende:
[..]
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stoned
ja ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef KrokanteKrab het volgende:
"You have very nice face"
Die zijn gewoon op je centen uit besef je dat?
ja toch lekker creatine over mn gezichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Blijkbaar smeert hij dat allemaal op zijn "nice face".
Wat ik dan niet snap man, als je zo chicks kan hossellen, waarom ga je dan naar die kapot geneukte hoeren toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef KrokanteKrab het volgende:
"You have very nice face"
Die zijn gewoon op je centen uit besef je dat?
ik kom in timeless Zwolle amenth is Rotterdams manquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef coban het volgende:
Ze willen alleen maar moneyje hoeft nu niet te denken dat je wat bent ofzo.
volgens mij alleen sex voor het huwelijk, maar hoeren zijn volgens mij niet echt "vrouwen" dus is het min of meer toegestaan.quote:
ik kom uit zwolle amenth nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef linpunt het volgende:
T is ook nooit goed, ga dan maar weer naar de timeless als je dit soort volk niet tegen wil komen.
Maar als hij ook pindakaas smeert kan het wel link zijn!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon een beetje whey en creatine niks mis mee.
Denken dat dat zware anabole kuren zijn.
heb je pingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef DolfijntjesLove het volgende:
sorry dat ikk je lastig val he :$
Rotterdam, Zwolle: allebeiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik kom in timeless Zwolle amenth is Rotterdams man
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Rotterdam, Zwolle: allebei
Friesland
Noord-Brabant
diegene die je hamburgers kooptquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een skkl haten op rdam en zwolle
Whehehequote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Sofia90 het volgende:
AHAHAHA ga er een rap over schrijven
quote:
moet je maarn ie negerequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij iets speciaals hadden amenth.
hahahaaaha daar woon ik vlakbij het zou btw geen leidse maar leiderdorpse onderwijsinstellingen moeten heten want het is in leiderdorp net over zo'n brug van leidenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:15 schreef coban het volgende:
Ze willen alleen maar moneyje hoeft nu niet te denken dat je wat bent ofzo.
Poolse hoeren zijn vaak oplichtersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef Masterboy het volgende:
Heb je die ping geregeld van die Poolse hoer?
adus een ervaren experquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Poolse hoeren zijn vaak oplichters. Ze zegt dat je anaal mag maar daarna moet je opeens 50 euro extra betalen
Jij moet naar een psycholoog en ik geef kortingquote:
Leiderdorpquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahaaaha daar woon ik vlakbij het zou btw geen leidse maar leiderdorpse onderwijsinstellingen moeten heten want het is in leiderdorp net over zo'n brug van leiden
Ik denk gewoon omdat je een Turk bent en dat de grootste hoerenlopers zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
Chemisch figuur.. Kun je niet zonder anabolen?quote:
Scherpquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:04 schreef Brambeer69 het volgende:
Je mag toch geen sex hebben tijdens de Ramadan?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Goede topics dit altijd broeder.
En hierbij al spreken over stalking.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
Ik was net met paar matties naar Den Haag Holland Spoor naar de doublet en geleenstraat hun wouden ff een protistuee steken allemaal ik heb voor 2 betaald als goeie jonge aangezien die niet zulke goeie versiders zijn als we uitgaan enzo. Dus hun allemaal naar binnen daar enzo
ik ondertusse wachte ergens onder afdakje op hun maar telkens bleven die prostitutees naar me lachen en hey boy you have a nice face come come naar mij roepen terwijl ik al 3x had gezegd dat ik niet kom omdat ik vriendin heb. ben toen stuk verder op gaan staan maar hij was het weer het zelfde ik snap dat ze geld willen verdienen maar er stonden nog stuk of 6 mensen naast me waar ze dit niet bij deden.. denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
klacht: mensen die blijven doorzeuren terwijl je al duidelijk bent geweest
Ja, maar amenth is niet een echte moslim, hij drinkt ook alcohol bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:04 schreef Brambeer69 het volgende:
ik ben een niet praktiserende idd net als vele andere turkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar amenth is niet een echte moslim, hij drinkt ook alcohol bijvoorbeeld.
Tamam, jij sjpelerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:36 schreef amenth het volgende:
snap ik ook wel normaal gesproke maar stonde nog 10 mense ofzo naast me
gedraag je dan niet als een nationalisitische hollander hoe weten ze anders dat je nederlander bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef jpg97 het volgende:
Doet me denken aan mijn vakantie in Turkije ooit.
Kom je net UIT een FUCKING RESTAURANT. Staat de buurman al weer om je naar binnen te lokken.
NEEN IK HEB NET GEGETEN DAT ZIE JE TOCH? DENK JE DAT IK GODVERDOMME 3X ACHTER ELKAAR DINEER?!!
Domme mensen
En dan ook nog : " Holland, kijke kijke niet kope ! " naroepen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar amenth is niet een echte moslim, hij drinkt ook alcohol bijvoorbeeld.
Pleonasme.quote:
denk je dat alle moslims zich daaraan houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:04 schreef Brambeer69 het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Sofia90 het volgende:
AHAHAHA ga er een rap over schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |