Ranking zegt niet zoveel. Montanes is een duidelijke favoriet, maar Haase is niet kansloos.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:59 schreef Plus_Ultra het volgende:
gedreven baasje, dat zie ik graag
Die montanes staat maar 3 plaatsen hoger, moet dus te doen zijn.
Mwah, Montanes had een klein trauma in zijn eerste 4 finales, maar toen hij er eenmaal overheen was en voor het eerst won had hij de smaak te pakken..hij verloor daarna geen finale meer (5 op rij gewonnen).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Norrage het volgende:
Ok dat heb ik dan weer niet gezienhopelijk kan ie wat tegen montanes want die is geen finalewonder. En kan haase un zijn eerste finale boven zichzelf uitstijgen. Als ie de eerste set maar niet makkelijk wint, dan heeft ie kansen
Hij heeft onder andere Stuttgart gewonnen, dat heeft meestal toch wel een serieuze bezetting; ook twee keer Estoril, maar daar heb je wel een groot voordeel als je juist weet te pieken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 04:16 schreef XL het volgende:
Wat zijn die toernooitjes die Montanes gewonnen heeft? Allemaal van die Challenger+ karweitjes of ook echte toernooien. Haase en de Bakker zouden vaker moeten spelen in Kitzbühel, Johannesburg, Newport... Dan zijn dit soort leuke resultaten heel haalbaar. Ik vind Kitzbühel wel echt het leukste fluttoernooi! Zit niet voor niks altijd in de tennisgame
Sluiter, Rosmalen 2009.quote:
Haase moet gewoon een blessure faken dan worden alle ballen gewoon naar hem toe gespeeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:55 schreef Komakie het volgende:
Als je in de finale staat heb je een goede kans om te winnen, maar dat geld hetzelfde voor je tegenstander aangezien je allebei goed hebt staan spelen deze week.
Ik heb Montanes trouwens 2 of 3 keer in het echt zien spelen en toen vond ik hem niet heel erg indrukwekkend, maar gezien zijn rankinghistorie is hij toch wel goed.
Sport 1 heeft het om 13:30 staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef franklop het volgende:
Hoelaat spelen ze? En t was toch live op Sport 1?
ouwe jinxerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |