Hij is 14 en heeft nu oprecht lolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef Wolve000 het volgende:
Lachen joh. Log je net in, wordt je meteen afgeslacht door een Boss-level Alliance speler. En na reviven nog een keer. Wat een fun en wat een prestige voor diegene!
Als fury warrior zoveel mogelijk puur strength gemmen (Bold Inferno, of als je JC bent Bold Chimera). Mocht je een goeie socket bonus krijgen, dan kun je evt kiezen om voor etched demoneye of als je nog niet aan de 8% hitcap zit rigid ocean sapphire. Goeie yellow socket bonus opvullen met inscriber ember topez.quote:
Hopen dat hij in Nederland ofzo woont en dat het nu bedtijd isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is 14 en heeft nu oprecht lolTsja.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen dat hij in Nederland ofzo woont en dat het nu bedtijd is
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:17 schreef Wolve000 het volgende:
En toen vloog de server er uit. Telkens als we inloggen worden we weer naar het inlogscherm gegooid...
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ik moest ook lachen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?
Dat klinkt als een antwoord op mijn eerdere post, niet deze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ecchi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Oh heb nog deze chars van Vanilla/begin TBC
Rogue heeft zelfs nog commander title + Black hawkstrider met die kut tokens gehaald
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen. Dan heb je natuurlijk Outland en Northrend nog. Genoeg te doen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:17 schreef Fir3fly het volgende:
Is er nog iets te doen voor iemand die Cataclysm niet heeft?
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen.
Hoe bedoel je? Of ze Azeroth sinds december nog maar een keertje helemaal hebben veranderd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef Fir3fly het volgende:
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?
Dat alle quests in een vooraf bepaalde volgorde gedaan moeten worden als je een gebied in komt lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |