Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:17 schreef Wolve000 het volgende:
En toen vloog de server er uit. Telkens als we inloggen worden we weer naar het inlogscherm gegooid...
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ik moest ook lachen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat kunnen lvl 85's doen aan server crashes?
Dat klinkt als een antwoord op mijn eerdere post, niet deze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maarja, dat hoort er een beetje bij. Gewoon wat lvl 85's vragen om hulp.
Ecchi!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[ afbeelding ]
Oh heb nog deze chars van Vanilla/begin TBC
Rogue heeft zelfs nog commander title + Black hawkstrider met die kut tokens gehaald
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen. Dan heb je natuurlijk Outland en Northrend nog. Genoeg te doen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:17 schreef Fir3fly het volgende:
Is er nog iets te doen voor iemand die Cataclysm niet heeft?
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel Azeroth is vernieuwd en daar kan je gewoon al die nieuwe quests doen.
Hoe bedoel je? Of ze Azeroth sinds december nog maar een keertje helemaal hebben veranderd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:34 schreef Fir3fly het volgende:
Al geprobeerd, maar het nieuwe systeem beviel me totaal niet. Is dat nog steeds hetzelfde?
Dat alle quests in een vooraf bepaalde volgorde gedaan moeten worden als je een gebied in komt lopen.quote:
ofc, dan kun je met lowbie gear overal doorheen facerollen ivm nerfs overal. Dat is toch de bedoeling van wow?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja, want je gaat eerst het einde doen voordat je het begin doet
En nee ik ga niet op ecchi googelen :"D
Terminologie-overload!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:24 schreef Olment het volgende:
[..]
ofc, dan kun je met lowbie gear overal doorheen facerollen ivm nerfs overal. Dat is toch de bedoeling van wow?
ik ben dus niet de enige die die vreemde posts af en toe totaal niet begrijpt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Terminologie-overload!
*bzzzzt* *BOEM*
* Wolve000 is defect.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die die vreemde posts af en toe totaal niet begrijpt.
Haha, duurde bij mij ook even voor ik alle afkortingen doorhad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Terminologie-overload!
*bzzzzt* *BOEM*
* Wolve000 is defect.
Ah, deze taal begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Haha, duurde bij mij ook even voor ik alle afkortingen doorhad.
Vertaling:
Ofcourse, dan kun je met je lowbie (laag level) gear overal doorheen facerollen (term voor zomaar op knopjes drukken en dan toch nog wat voor elkaar krijgen, gebruikt om aan te geven dat het erg gemakkelijk is) in verband met nerfs (verminderingen van moeilijkheidsgraad) overal.
Kortom.
Natuurlijk, dan kun je met je slechte gear overal doorheen banjeren zonder iets te hoeven kunnen of weten, doordat alles makkelijker is gemaakt.
Ben je een DK dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is the faceroll queen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |