Het is eigelijk alleen omdat de Old Gods overduidelijk nu Cata voorkomen dat ze wel moeten komen, maar eigelijk zijn de voor alles verantwoordelijk wat er in Azeroth gebeurde en gaat gebeuren en uiteraard een beetje in Outlandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat de volgende patch hierover zal gaan lijkt me
Alsof een tank wel 17K dps pushedquote:
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.quote:
Mja dan is het nog wel een ninjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef Chau het volgende:
[..]
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.
Hij had het volgende als loot rule gezet 'We will for loot after we finish MS>RR' naja vervolgens iedereen joinnen en trash cleanen tot iets van 6 a 7 epics droppen (release date gebeurde dit) dus iedereen wil leaven en vind het wel genoeg worden. Zegt die raidleader dat ze instance nog niet gecleared hebben en daarom geen loot gaat uitdelen immers finish = finish
Dat maakt hem niet een ninja volgens Blizzard. Hij heeft immers de regels verteld en hoe en wanneer ze werden gerolled. Dat het in de ogen van de mensen die er in zaten wel een ninja is kan ik wel begrijpen, ik zelf vraag altijd de loot rules/ wanneer items gerolled worden en op welke manier. Voor de zekerheid de tijd onthouden voor een GM en dan maar gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dan is het nog wel een ninjakan je wel zo'n "slimme" opmerking maken om iedereen te naaien, maar dat veranderd imo weinig. Ik deed gisteren BH en er dropte een ruthless necklace (mages, priest, shamans druids etc) raidleader was een mage, en de lootmaster. Dus iedereen die hem wou rollen, shaman rollt het hoogste (89) en mage rollt 24 ofzo. zegt die "Do you actually do pvp?" shaman was in full vicious maargoed, dus ik zeg does it actually matter? he won.
Loot hij hem en leaved diewas ook nog een nederlander. Pyromaan heette die.
Echt vanaf nu doe ik nooit meer pugs waar ik zelf of iemand die ik ken geen lootmaster is
Als ik iets triest vind zijn het wel zulke dingen.
Hij zat trouwens in een best "goede" guild, Ice. Na BH iedereen in trade zeggen dat hij geninja'd had en werd gelijk uit de guild gekickt
There you goquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
iemand had me eerder moeten vertellen over die dps per gevecht. ik keek altijd naar overall dps. bijn een boss doe ik ruim 11K alleen bij mobs ben ik echt slecht en kom gewoon vaak te laat.
In 21 uur van level 1 naar level 60?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
Update: Feral druid => Lv 60 > 21 hour played.
male draeneiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef Anakin24 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)st/boendhal/advanced (van een guildie)
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef Mercy het volgende:
Zou ik hiermee al Heroics kunnen doen ?
De wachttijd voor gewone Dungeons is mega lang
Tanken doe ik sowieso nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doen
Waarom draag jij dan tanking gear?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps.
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps. doe nu net 11k damage in een normal cata dungeon.
ben bang dat het te weinig is voor in een heroic.
Dat klopt ik heb die gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsAls dps wil je strength, hit, expertise en mastery. Geen dodge of parry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |