stam stackerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef Anakin24 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)st/boendhal/advanced (van een guildie)
Jaaaah dat is echt een epic stukje. Ik heb zo hard moeten lachen om die questenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef TwyLight het volgende:
looooooolllll\
ik doe nu quests in badlands, en dan krijg je 3 scenarios hoe een dwarf, een gnome en een hunter deathwing zogenaamd verslagen hebbenen dat moet jij dan doen
echt grappig
[ afbeelding ]
Die is inderdaad tof om te doen, badlands is het eerste gebied wat ik heb gedaan nadat de nieuwe quests beschikbaar waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:15 schreef TwyLight het volgende:
looooooolllll\
ik doe nu quests in badlands, en dan krijg je 3 scenarios hoe een dwarf, een gnome en een hunter deathwing zogenaamd verslagen hebbenen dat moet jij dan doen
echt grappig
[ afbeelding ]
bronquote:In this conference call we also learned that:
•The next patch will include "major raid and dungeon content", we can most likely expect a raid and a 5-man from Patch 4.3
•Patch 4.3 will be the "largest content update since Cataclysm"
•It will be released later this year, which means that we can probably expect a PTR soon
Denk het niet, Ik hoop dat het iets met War of the Ancients gaat worden in CoT. Zou iig ideaal passen in deze expansion.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef pl4kkie het volgende:
Om even terug tekomen op die nieuwspost van mmo gisteren. Daar stond ook dit bij
[..]
bron
Gaat dit de DW content worden of niet?
Lijkt me niet dat ze een half jaar na uitbrengen al de laatste boss introduceren. Zal wel ter voorbereiding al zijn natuurlijk, maar ik gok dat ze nog eerst een ander uitstapje maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef pl4kkie het volgende:
Om even terug tekomen op die nieuwspost van mmo gisteren. Daar stond ook dit bij
[..]
bron
Gaat dit de DW content worden of niet?
Ja vind ik ook, en een paar extra dungeons. stuk of 4 ofzo extraquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Ze mogen er eigenlijk nog wel een old god raid tussen gooien wat mij betreft
Mja als ze t zo gaan doen net zoals wotlk uiteindelijk komen er nog wel wat meer dungeons bij, die icc5 dungeons waren op zich best vermakelijk (en dropte leuke dingen om je raidraidy te maken voor icc10quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en een paar extra dungeons. stuk of 4 ofzo extra. Maar het zal er vast wel weer 1 en max 2 zijn die ze toevoegen.
Als dit niet de DW patch word, zal het dan iets met de abyssal depths temaken hebben ?
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze een half jaar na uitbrengen al de laatste boss introduceren. Zal wel ter voorbereiding al zijn natuurlijk, maar ik gok dat ze nog eerst een ander uitstapje maken.
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Denk het niet, Ik hoop dat het iets met War of the Ancients gaat worden in CoT. Zou iig ideaal passen in deze expansion.
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:28 schreef lifeblind het volgende:
Ze mogen er eigenlijk nog wel een old god raid tussen gooien wat mij betreft
Denk dat er nu 1 bij komt. Je kan dit dan zien als TOC patch. Dat was ook 1 raid en 1 5man. Pas met de final content kwamen er 3 dungeons bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja als ze t zo gaan doen net zoals wotlk uiteindelijk komen er nog wel wat meer dungeons bij, die icc5 dungeons waren op zich best vermakelijk (en dropte leuke dingen om je raidraidy te maken voor icc10
Aldus wowwikiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.
[..]
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.
[..]
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.
-------------
Wat betreft die Abyssal Maw. Die had in 4.1 al samen met de Firelands moeten komen. Firelands werd uiteindelijk naar 4.2 gepushed en is er verder niks meer bekend gemaakt over Abyssal Maw. Spijtig wel.
http://www.wowwiki.com/Old_Godsquote:In Blizzcon 2010's Quests and Lore panel, Chris Metzen revealed that the third named Old God, which is to be revealed in Cataclysm, will be called N'Zath. It was mentioned that he may be the mastermind behind the corruption of the Emerald Dream. Metzen also implied that this Old God may be the one "signing Deathwing's cheques".
Indien ze N'zoth moeten ze niet combineren met Deathwing, het is wel waar dat hij Deathwing beinvloed heeft alleen vind dat N'zoth veel beter past in een Emeral Nightmare raid imo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Black Temple moest ook de laatste raid van TBC zijn en die kwam al verdomd snel na de release.
[..]
Is wel aangekondigd op Blizzcon twee jaar geleden dat die nog komt.
[..]
N'zoth is de laatste Old God die Neltharion uiteindelijk zo gek hebben gekregen om Deathwing te worden. Zou me niks verbazen als we deze Old God ook nog even kennis laten maken met meneer zwaard en mevrouw axe.
-------------
Wat betreft die Abyssal Maw. Die had in 4.1 al samen met de Firelands moeten komen. Firelands werd uiteindelijk naar 4.2 gepushed en is er verder niks meer bekend gemaakt over Abyssal Maw. Spijtig wel.
Teh fuck is this shitquote:[2. Trade] [Najsen]: LFM BH 20 mant Need 2 tanks, 4 healers LOTS of dps.. We do lootlock below 17k dps, NO LOOT!! /w me achivment, ilvl, and your roll. KNOW the "new" boss.
sad failquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
edit: Hahahaha, whisper ik: Hunter 352 ilvl. Krijg ik terug: ''Too low itemlvl''!
Een hunter met 330 ilvl doet meer dps dan een andere dps class die 360 ilvl heeft. Wat een debielquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
edit: Hahahaha, whisper ik: Hunter 352 ilvl. Krijg ik terug: ''Too low itemlvl''!
quote:In Blizzcon 2010's Quests and Lore panel, Chris Metzen revealed that the third named Old God, which is to be revealed in Cataclysm, will be called N'Zath. It was mentioned that he may be the mastermind behind the corruption of the Emerald Dream. Metzen also implied that this Old God may be the one "signing Deathwing's cheques".
Dus eigelijk moeten ze er al wel wat mee doenquote:Perhaps the biggest evidence of the presence of an Old God (or at least, the fact that one will be featured in Cataclysm) is in Deepholm. At random intervals Haethen Kaul will do a yell, one of which is "It is true that we serve Deathwing, but we also serve a higher power. Never forget that!"
Mja, ik doe nu op m'n hunter op bosses 17-20k dps en op trash soms wel 40k met multishot spam. Idioten echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Een hunter met 330 ilvl doet meer dps dan een andere dps class die 360 ilvl heeft. Wat een debiel
Dan is de kans erg groot dat de volgende patch hierover zal gaan lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Chau het volgende:
[..]
[..]
Dus eigelijk moeten ze er al wel wat mee doen
Maand of 2 geleden is mijn hunter 85 gedinged. Ik met een ilvl van 320ish een dungeon in he. Push zo 11k dps. Dat is al meer dan dat een gemiddelde dps doet in een random Zandalari pugquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, ik doe nu op m'n hunter op bosses 17-20k dps en op trash soms wel 40k met multishot spam. Idioten echt.
Lootlock?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teh fuck is this shit.
Het is eigelijk alleen omdat de Old Gods overduidelijk nu Cata voorkomen dat ze wel moeten komen, maar eigelijk zijn de voor alles verantwoordelijk wat er in Azeroth gebeurde en gaat gebeuren en uiteraard een beetje in Outlandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan is de kans erg groot dat de volgende patch hierover zal gaan lijkt me
Alsof een tank wel 17K dps pushedquote:
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.quote:
Mja dan is het nog wel een ninjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:22 schreef Chau het volgende:
[..]
Haha, ik las laatst iets over een gast die volgens de raid een ninja was.
Hij had het volgende als loot rule gezet 'We will for loot after we finish MS>RR' naja vervolgens iedereen joinnen en trash cleanen tot iets van 6 a 7 epics droppen (release date gebeurde dit) dus iedereen wil leaven en vind het wel genoeg worden. Zegt die raidleader dat ze instance nog niet gecleared hebben en daarom geen loot gaat uitdelen immers finish = finish
Dat maakt hem niet een ninja volgens Blizzard. Hij heeft immers de regels verteld en hoe en wanneer ze werden gerolled. Dat het in de ogen van de mensen die er in zaten wel een ninja is kan ik wel begrijpen, ik zelf vraag altijd de loot rules/ wanneer items gerolled worden en op welke manier. Voor de zekerheid de tijd onthouden voor een GM en dan maar gaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dan is het nog wel een ninjakan je wel zo'n "slimme" opmerking maken om iedereen te naaien, maar dat veranderd imo weinig. Ik deed gisteren BH en er dropte een ruthless necklace (mages, priest, shamans druids etc) raidleader was een mage, en de lootmaster. Dus iedereen die hem wou rollen, shaman rollt het hoogste (89) en mage rollt 24 ofzo. zegt die "Do you actually do pvp?" shaman was in full vicious maargoed, dus ik zeg does it actually matter? he won.
Loot hij hem en leaved diewas ook nog een nederlander. Pyromaan heette die.
Echt vanaf nu doe ik nooit meer pugs waar ik zelf of iemand die ik ken geen lootmaster is
Als ik iets triest vind zijn het wel zulke dingen.
Hij zat trouwens in een best "goede" guild, Ice. Na BH iedereen in trade zeggen dat hij geninja'd had en werd gelijk uit de guild gekickt
There you goquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
iemand had me eerder moeten vertellen over die dps per gevecht. ik keek altijd naar overall dps. bijn een boss doe ik ruim 11K alleen bij mobs ben ik echt slecht en kom gewoon vaak te laat.
In 21 uur van level 1 naar level 60?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:55 schreef Joosterd het volgende:
Update: Feral druid => Lv 60 > 21 hour played.
male draeneiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:03 schreef Anakin24 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)st/boendhal/advanced (van een guildie)
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:47 schreef Mercy het volgende:
Zou ik hiermee al Heroics kunnen doen ?
De wachttijd voor gewone Dungeons is mega lang
Tanken doe ik sowieso nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hc tanken niet. Daar heb je teveel greens voor en een mixed dps/tank gear. Maar zodra je hc's kan que'en als dps gelijk doen
Waarom draag jij dan tanking gear?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps.
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:16 schreef Mercy het volgende:
[..]
Tanken doe ik sowieso nietalleen dps. doe nu net 11k damage in een normal cata dungeon.
ben bang dat het te weinig is voor in een heroic.
Dat klopt ik heb die gekochtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je niet tanked heb je de verkeerde 359 belt en chest gekocht. Zijn allebei tank itemsAls dps wil je strength, hit, expertise en mastery. Geen dodge of parry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |