Nee, ik trek vaak te snel conclusies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?Op bosses is het een eitje ja, maar op trash zuig ik ook ontiegelijk hard. Maar dat ligt deels ook gewoon aan de class.
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advancedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.
Nog genoeg gear om te verbeteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nog genoeg gear om te verbeteren.
Zet je recount even op current fight dan, omdat overall damage nogal een verneukt beeld geeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.
mijn dps is trouwens wel overall over een hele dungeon heen, niet gekeken naar een enkel gevecht. Ik heb mijn recount ook op overall damage staan met daaravchter de average dps. tenminste in mijn beleving is het een gemiddelde dps.
Echt... ga gewoon heroics doen want als je geen betere gear krijgt zul je ook geen hogere dps doen, zo simpel is 't.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Wat bij Blistering ook erg helpt is bijvoorbeeld Landslide enchant op wapen (maarja die ga je niet op een blue gooien die jij hebt, behalve als je gold teveel hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Gewoon naar HC's gaan. Wel netjes dat je wacht tot je 10K+ doet maar dat kost alleen maar meer tijd. Na een paar upgrades zul je de 10k+ wel aantikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Pfft, ik doe als tank op lvl 25 al 90!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij kom ik op zo'n 100 dps. Yeah!
http://eu.battle.net/wow/en/character/Outland/Bloodwolve/simple
Crap, laatste wat ik echt had gedaan was vissen. Vergeten terug te wisselen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
Met een fishing pole zal je veel potten breken ja
Oja, was ook maar een grove schatting. Kan ook best iets meer zijn, de meeste manantjes vallen dood neer voor ze me bereikt hebben.quote:
Euh in BH dropt 378 gear..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Dat slaat nergens op inderdaad. Op dat ilvl heb je al bijna niks meer aan de gear die daar dropt. Je gaat er uiteindelijk wel naartoe voor de upgrades.
Dat was er. MAar er waren toen enorme klachten dat als je alleen pvp leuk vond je pve moest gaan doen om daar competitief in te zijn, en andersom want sommige pvp wapens waren best in slot voor pve. Dus hebben ze resilliance toegevoegd en gear gescheiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd voor een n00b vraag!
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
PvP gear heeft resilience (zorgt ervoor dat attacks van vijandige players en hun pets minder damage tegen je doen). PvE gear heeft dat niet en richt zich puur op de damage die jij doet maximaliseren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
Nou.... obvious answer. PvP is voor PvP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |