abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:53:49 #76
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100344875
Dat is volgens mij al rond de tijd van de Troll Heroics gebeurd, omdat er erg veel klachten waren van pallies dat ze CC braken bij het pullen.
pi_100344940
Ligt imo ook gewoon aan de pally zelf. Maarja, ze kunnen ook het spel makkelijker maken ipv verwachten dat mensen nadenken :') .
pi_100344967
Hoezo, het is toch random welke targets je Avengers Shield hit?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100345029
Wat ik merk is dat hij gewoon de target + twee daarnaast raakt, de linker of rechter kant op. Als de helemaal rechter mob CC heeft, raak ik gewoon de linker met shield.

Maarja, soms gaat dat lastig, zit de CC ergens midden in de pack of als de mobs niet netjes op een rijtje staan. Dan is het inderdaad eigenlijk gewoon random. Maarja, gewoon pullen met taunt/judgement en op veilige afstand van de CC mobs pas shield gebruiken. Zo heb ik het al 4 jaar lang overleefd :P .
pi_100345587
Mweh, weet niet wat ik van Retribution moet vinden.

Aan de ene kant wel ok, aan de andere kant super proc dependant. Op bosses doe ik 20k+ dps zonder veel problemen, maar op sommige packs krijg ik vaak geen proc en dan blijf je steken op 9-10k :').

Beetje... jammer?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100345639
Ja ik vind retri ook echt gaar geworden sinds cata. Binnenkort nog eens een keer proberen, het is alweer twee patches geleden dat ik het deed, kijken wat er anders is. Maar zo te horen niet echt veel :P .

20k dps is wel nice trouwens, wat is je ilvl/armory?
pi_100345804
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:23 schreef Blistering het volgende:
Mweh, weet niet wat ik van Retribution moet vinden.

Aan de ene kant wel ok, aan de andere kant super proc dependant. Op bosses doe ik 20k+ dps zonder veel problemen, maar op sommige packs krijg ik vaak geen proc en dan blijf je steken op 9-10k :').

Beetje... jammer?
Kun je een link doen van je gear. Ik ben heel benieuwd daarnaar. Ik mag blij zijn als ik 9K doe
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100345976
Even in de OP gekeken:

http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced

Mjah dan snap ik waarom ik niet boven de 11k uit kwam met mijn ilvl 346 blues en enkele reputation epics :') .
pi_100346037
Gebruik nog 2 prot items en een kut trinket :7. Maarja dan nog is trash gewoon niet een hele sterke factor van Ret. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
pi_100346068
Merk ik ook wel ja. In WotLK deed je zonder moeite 6-7k dps met Divine Storm. Nu eigenlijk hetzelfde :') .
pi_100346095
ZOu het een idee zijn om de Realms (+ mensen die erin staan) in spoilers te zetten? zodat je stuk of 20 spoilers krijgt en vanuit daar verder kan kijken als je iemand zoekt op een realm
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100346192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
Even in de OP gekeken:

http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced

Mjah dan snap ik waarom ik niet boven de 11k uit kwam met mijn ilvl 346 blues en enkele reputation epics :') .
Ik had hem ook gevonden :)

Ik denk dat ik maar zou moeten stoppen met die retri paladin. Ik zuig er blijkbaar echt mee. Hij itemlevel 359 20K damage.
Ik itemlevel 341 doe met moeite 8,5K .
Ik kan dus alleen concluderen dat ik keihard faal :'(
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100346214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik had hem ook gevonden :)

Ik denk dat ik maar zou moeten stoppen met die retri paladin. Ik zuig er blijkbaar echt mee. Hij itemlevel 359 20K damage.
Ik itemlevel 341 doe met moeite 8,5K .
Ik kan dus alleen concluderen dat ik keihard faal :'(
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet? :P Op bosses is het een eitje ja, maar op trash zuig ik ook ontiegelijk hard. Maar dat ligt deels ook gewoon aan de class.
pi_100346242
Of retri scaled gewoon anders met gear :P . 18 ilvls is nog wel een verschil.
pi_100346328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Of retri scaled gewoon anders met gear :P . 18 ilvls is nog wel een verschil.
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100346376
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij leest alleen wat je wil lezen of niet? :P Op bosses is het een eitje ja, maar op trash zuig ik ook ontiegelijk hard. Maar dat ligt deels ook gewoon aan de class.
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.
mijn dps is trouwens wel overall over een hele dungeon heen, niet gekeken naar een enkel gevecht. Ik heb mijn recount ook op overall damage staan met daaravchter de average dps. tenminste in mijn beleving is het een gemiddelde dps.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:54:10 #92
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100346433
Vandaag maar eens weer levelen. Gister van 38 naar 52 gegaan. *O*
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100346518
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:

[..]

Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:00:33 #94
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100346617
quote:
Nog genoeg gear om te verbeteren. ;)
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_100346714
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Nog genoeg gear om te verbeteren. ;)
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:03:38 #96
159966 lifeblind
pi_100346718
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, ik trek vaak te snel conclusies.
mijn dps is trouwens wel overall over een hele dungeon heen, niet gekeken naar een enkel gevecht. Ik heb mijn recount ook op overall damage staan met daaravchter de average dps. tenminste in mijn beleving is het een gemiddelde dps.
Zet je recount even op current fight dan, omdat overall damage nogal een verneukt beeld geeft.

Over paladins en AoE, vergeet je niet je seal te veranderen? Ik heb weinig moeite met AoE namelijk op mijn paladin.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:04:27 #97
159966 lifeblind
pi_100346745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Echt... ga gewoon heroics doen want als je geen betere gear krijgt zul je ook geen hogere dps doen, zo simpel is 't.
pi_100346830
quote:
Wat bij Blistering ook erg helpt is bijvoorbeeld Landslide enchant op wapen (maarja die ga je niet op een blue gooien die jij hebt, behalve als je gold teveel hebt :P ) en License to Slay trinket.

Je zult ook zien dat wanneer je een goed wapen (ilvl 353+) met landslide hebt en die trinket dat je dps direct met stukken omhoog schiet.

Verder inderdaad gewoon heroics doen, dan doe je eerste paar runs misschien wat slechtere dps dan de rest, maarja die dragen jou er wel doorheen.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:08:17 #99
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_100346865
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gewoon naar HC's gaan. Wel netjes dat je wacht tot je 10K+ doet maar dat kost alleen maar meer tijd. Na een paar upgrades zul je de 10k+ wel aantikken ;)
pi_100346912
Retri dps staat gelijk aan meer strenght= meer dps. Dus als je geen betere gear haalt haal jr ook geen betere dps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')