Kun je een link doen van je gear. Ik ben heel benieuwd daarnaar. Ik mag blij zijn als ik 9K doequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:23 schreef Blistering het volgende:
Mweh, weet niet wat ik van Retribution moet vinden.
Aan de ene kant wel ok, aan de andere kant super proc dependant. Op bosses doe ik 20k+ dps zonder veel problemen, maar op sommige packs krijg ik vaak geen proc en dan blijf je steken op 9-10k.
Beetje... jammer?
Ik had hem ook gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
Even in de OP gekeken:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced
Mjah dan snap ik waarom ik niet boven de 11k uit kwam met mijn ilvl 346 blues en enkele reputation epics.
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had hem ook gevonden
Ik denk dat ik maar zou moeten stoppen met die retri paladin. Ik zuig er blijkbaar echt mee. Hij itemlevel 359 20K damage.
Ik itemlevel 341 doe met moeite 8,5K .
Ik kan dus alleen concluderen dat ik keihard faal
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Of retri scaled gewoon anders met gear. 18 ilvls is nog wel een verschil.
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?Op bosses is het een eitje ja, maar op trash zuig ik ook ontiegelijk hard. Maar dat ligt deels ook gewoon aan de class.
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advancedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.
Nog genoeg gear om te verbeteren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nog genoeg gear om te verbeteren.
Zet je recount even op current fight dan, omdat overall damage nogal een verneukt beeld geeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, ik trek vaak te snel conclusies.
mijn dps is trouwens wel overall over een hele dungeon heen, niet gekeken naar een enkel gevecht. Ik heb mijn recount ook op overall damage staan met daaravchter de average dps. tenminste in mijn beleving is het een gemiddelde dps.
Echt... ga gewoon heroics doen want als je geen betere gear krijgt zul je ook geen hogere dps doen, zo simpel is 't.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
Wat bij Blistering ook erg helpt is bijvoorbeeld Landslide enchant op wapen (maarja die ga je niet op een blue gooien die jij hebt, behalve als je gold teveel hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit ben ik dus: http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Januss/advanced
Gewoon naar HC's gaan. Wel netjes dat je wacht tot je 10K+ doet maar dat kost alleen maar meer tijd. Na een paar upgrades zul je de 10k+ wel aantikkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil geen heroics doen als ik niet minimaal 10k dps overall doe. Ik zit dus al een paar weken vast in gewone dungeons. Het lukt me gewoon niet om over de 10K te komen. Ik blijf rond de 8,5-9k steken. begint een beetje te frustreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |