Pfft, ik doe als tank op lvl 25 al 90!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:23 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij kom ik op zo'n 100 dps. Yeah!
http://eu.battle.net/wow/en/character/Outland/Bloodwolve/simple
Crap, laatste wat ik echt had gedaan was vissen. Vergeten terug te wisselen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
Met een fishing pole zal je veel potten breken ja
Oja, was ook maar een grove schatting. Kan ook best iets meer zijn, de meeste manantjes vallen dood neer voor ze me bereikt hebben.quote:
Euh in BH dropt 378 gear..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
Dat slaat nergens op inderdaad. Op dat ilvl heb je al bijna niks meer aan de gear die daar dropt. Je gaat er uiteindelijk wel naartoe voor de upgrades.
Dat was er. MAar er waren toen enorme klachten dat als je alleen pvp leuk vond je pve moest gaan doen om daar competitief in te zijn, en andersom want sommige pvp wapens waren best in slot voor pve. Dus hebben ze resilliance toegevoegd en gear gescheiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Tijd voor een n00b vraag!
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
PvP gear heeft resilience (zorgt ervoor dat attacks van vijandige players en hun pets minder damage tegen je doen). PvE gear heeft dat niet en richt zich puur op de damage die jij doet maximaliseren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Waarom is er verschillend PvE en PvP gear? Is er niet gewoon een "beste" gear voor alles?
Nou.... obvious answer. PvP is voor PvP.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
Dan heb je geen pvp gear. want anders overleef je dat welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef Wolve000 het volgende:
Duidelijk.
Had ook nog niet het idee dat ik er nu al veel aan had, maar wil toch een beetje het idee hebben dat ik het begrijp en als ik verder kom, dat ik ook geen domme dingen blijf doen. PvE mobs zijn natuurlijk ook veel voorspelbaarder met aggro...
Tot nu toe een keer PvP gedaan. Was telkens na 2 klappen van een rogue dood. Dan werd ik gesapt, kon niks meer, en daarna instant dood. Dat schoot dus lekker op.
Hij is level 30 manquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan heb je geen pvp gear. want anders overleef je dat wel
Ohh weet ik veel xD.quote:
Haha ja ach, no big deal toch? ff op je cd wachten en voilá de undead is getrappedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef Blistering het volgende:
Ook zo hilarisch als je dan een foutje maakt. Bij een-na-laatste boss in ZA heb je 2 adds, wij hadden nu human & undead add. Ik trap die human uit gewoonte (speelde weer 'ns op m'n Hunter
). Gelijk daarna:
Warlock: omg hunter
Warlock: trap undead not human
Warlock: pay attention hunter. Sorry hoor dat ik ook 'ns een foutje maak.
Yep. Maar het gaat me meer om de reactie van zo'n kneus. Maarja zo denk ik dan hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]
Ging wel lekker in deze bg. Was eerder verbaasd dat ik eerste stond toen we wonnen
[..]
Haha ja ach, no big deal toch? ff op je cd wachten en voilá de undead is getrapped![]()
Ik zou in ieder geval de hele lijst in een spoiler zetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat wie niet in dit topic post er gewoon uit gaat
Rogues + exploit in Gilneas is super. Zie je ze allemaal aoe gebruiken terwijl ze de rogues niet eens rakenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef pl4kkie het volgende:
Wtf, join ik gilneas bg hebben we 6 rogues in ons team
Hoe werkt die exploit dan precies? Heb er nog niet van gehoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef Chau het volgende:
[..]
Rogues + exploit in Gilneas is super. Zie je ze allemaal aoe gebruiken terwijl ze de rogues niet eens raken
Je hebt meestal niet door dat mensen het gebruiken. Je hebt rogues die stealthen gewoon naar een flagspot, springen omhoog op de stander van de flag, hierdoor kunnen mensen je niet aoe-en en gebruik je evasion ernog bij vergroot je je kans op een cap te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoe werkt die exploit dan precies? Heb er nog niet van gehoord.
Met 353 gear is het meestal rondt de 160/170kquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Thrilled het volgende:
Hm jongens, wat is de gemiddelde health van een tank? Ik heb moeite met het healen van tanks die ook veel klappen krijgen met een HP bar van 130/140k health.. maar kzie ze ook van 180k / 200k health en die vangen veel minder klappen.. tis dus zeker gear afhankelijk maar de tank speelt het balletje weer terug naar mij als hij dood gaat..
Buffed 170K ofzo ongeveer, ligt ook een beetje aan het soort tank, paldin tanks stacken bijvoorbeeld geen stamina maar mastery (minder health, maar minder damage komt er binnen). Andere tanks weet ik het niet van eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:57 schreef Thrilled het volgende:
Hm jongens, wat is de gemiddelde health van een tank? Ik heb moeite met het healen van tanks die ook veel klappen krijgen met een HP bar van 130/140k health.. maar kzie ze ook van 180k / 200k health en die vangen veel minder klappen.. tis dus zeker gear afhankelijk maar de tank speelt het balletje weer terug naar mij als hij dood gaat..
Warriors mastery/parryquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Buffed 170K ofzo ongeveer, ligt ook een beetje aan het soort tank, paldin tanks stacken bijvoorbeeld geen stamina maar mastery (minder health, maar minder damage komt er binnen). Andere tanks weet ik het niet van eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |