Nee wij hebben gewonnen omdat wij de 1-1 als laaste hadden. Dan krijg je honor als een win.quote:
Krijg je voor zoiets ook een feat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Pixell het volgende:
We hebben nu 4/7 25man
En het is nog niet officieel, maar de beste guild op onze server heeft world first meta achievement met de mount en alles, dus dat is best netjes van ze op zo'n kut server als deze (alonsus)
weet ik eigenlijk niet, denk het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Krijg je voor zoiets ook een feat?
zou ik niet handig vinden, ik post niet in elk topicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat wie niet in dit topic post er gewoon uit gaat
Dat betekent dus niet meer oppassen voor mij en geen onverwachte 3 extra packs wanneer ik tank en een andere druid starfall besluit te gebruikenquote:Starfall should no longer strike targets with which the druid is not in combat.
Kun je een link doen van je gear. Ik ben heel benieuwd daarnaar. Ik mag blij zijn als ik 9K doequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:23 schreef Blistering het volgende:
Mweh, weet niet wat ik van Retribution moet vinden.
Aan de ene kant wel ok, aan de andere kant super proc dependant. Op bosses doe ik 20k+ dps zonder veel problemen, maar op sommige packs krijg ik vaak geen proc en dan blijf je steken op 9-10k.
Beetje... jammer?
Ik had hem ook gevondenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef Sapstengel het volgende:
Even in de OP gekeken:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Elizea/advanced
Mjah dan snap ik waarom ik niet boven de 11k uit kwam met mijn ilvl 346 blues en enkele reputation epics.
Jij leest alleen wat je wil lezen of niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had hem ook gevonden
Ik denk dat ik maar zou moeten stoppen met die retri paladin. Ik zuig er blijkbaar echt mee. Hij itemlevel 359 20K damage.
Ik itemlevel 341 doe met moeite 8,5K .
Ik kan dus alleen concluderen dat ik keihard faal
Idd, dat is een verschil van epic raidgear en aan de andere kant half normal half hc gear.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Of retri scaled gewoon anders met gear. 18 ilvls is nog wel een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |