BOOMSHROOMS! Geweldige dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Class stacking is weer terug. Je moet gewoon minstens 3 frost deathknights, 3 boomkins en stuk of wat hunters hebben wil je Ragnaros killen.
Doe jij het toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef pl4kkie het volgende:
Het is weer is weer is weer is zo ver. WG disc priest ally heeft de vlag. Iedereen die er rondt loop probeert die dps te killen en laat die priest staan.
Zijn ze godver brain dead ofzo
Gaat lekker als ze 2 healers hebben en tegen een dics priest begin je nix. tenzij je 2 uur de tijd hebquote:
Je lackt gewoon skillsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gaat lekker als ze 2 healers hebben en tegen een dics priest begin je nix. tenzij je 2 uur de tijd heb
inmiddels 9 stacks en nog krijgen ze hem niet down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Nee wij hebben gewonnen omdat wij de 1-1 als laaste hadden. Dan krijg je honor als een win.quote:
Krijg je voor zoiets ook een feat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef Pixell het volgende:
We hebben nu 4/7 25man
En het is nog niet officieel, maar de beste guild op onze server heeft world first meta achievement met de mount en alles, dus dat is best netjes van ze op zo'n kut server als deze (alonsus)
weet ik eigenlijk niet, denk het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Krijg je voor zoiets ook een feat?
zou ik niet handig vinden, ik post niet in elk topicquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat wie niet in dit topic post er gewoon uit gaat
Dat betekent dus niet meer oppassen voor mij en geen onverwachte 3 extra packs wanneer ik tank en een andere druid starfall besluit te gebruikenquote:Starfall should no longer strike targets with which the druid is not in combat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |