Eenschquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
zeer zeker NIET. er zijn genoeg classes waarmee je zonder skill geen ruk dmg doet, met een dk is dat niet zo.
PvP nu!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Wou net nog mijn post aanpassen, denk fck it xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
"Nu!" is wat overdreven [ afbeelding ]
Kevin van der Kooi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht.![]()
Zit echt al de hele avond te wachten op die European Battle.net Invitational. Dat die WoW battles eindelijk eens langskomen! Ze zouden eind van de middag al beginnen. Maar nee, de hele avond alleen maar Starcraft!
Komisch is het volgende: Er zitten twee presentatoren bij Starcraft, ze begeleiden het spel door te vertellen wat de spelers op dat moment doen. Eén ervan herkende ik. Blijkt hij gewoon bij mij uit de buurt te komen en hoogst waarschijnlijk ben ik er ook 100% zeker van dat hij op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik. (En hij is maar 1 jaar ouder dan ik ofsow!) Als officiele Starcraft commentator (en als ze andere achievements die ik op facebook e.d. zag), heeft ie het ver geschopt!![]()
Jah!quote:
http://www.wowhead.com/it(...)crv=0:35:5:20:10#0+1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Thrilled het volgende:
oh sorry, wist niet dat je niet mocht posten als t geen level 85 vragen zijn
en t is level 76![]()
Maar goed, weet niet hoe het bij jou zit, maar in dungeons word er om elk verkeerd item de grootste heisa gemaakt dus ik wil mn gear gewoon op orde hebben.. en als dat betekent dat ik voor een paar goud per item gewoon dodge kan behouden, heb ik dat er voor over.. maar als het inderdaad pas voor ilvl 200+ is dan houd het snel op
welkomquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Knuxie het volgende:
Oppernerd meldt zich voorzichtig in dit topic. Toch altijd eng, mensen.
Speel het spel nu ruim 6 jaar (diehard nerstylequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welkomWe zijn allemaal nerds hier. Alhoewel ik weinig post maar wel alles mee leest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |