Het verschil is dat een verzekering (overigens verplicht) heel wat meer dekt dat de meesten kunnen dragen. Dat risico wil ik niet nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Je kan ook een van de bekende instanties bellen en lid worden per direct, wel een stukje duurder.
Maar een sleepdienst zal niet voor 10¤ werken, dus het is een afweging. Kan ongetwijfeld zonder problemen, is een beetje als verzekeren, je moet je afvragen of je het risico kan en wil dragen.
Ik lease niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Peter het volgende:
Heeft je leasemaatschappij geen service? Of je dealer/merk? Of je reisverzekering? Autoverzekering?
Absoluut.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Ridocar het volgende:
Of zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
Met een auto slepen naar elke garage in Nederland, terwijl deze bv een gebroken as heeft? Nee, die heb ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef boertie het volgende:
Heeft niemand hier vrienden/kennissen die even een handje kunnen/willen helpen?
Dan is er vast toch wel iemand in je kennissenkring die even een autoambulance kan ritselen? En eventueel iemand anders die voor een bijpassend voertuig kan zorgen? Ik wil niet zeggen dat het allemaal ála minuut kan maar bijvoorbeeld s'avonds of desnoods een (paar) dag(en) later. Als je de tijd neemt kan je veel voor weinig regelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met een auto slepen naar elke garage in Nederland, terwijl deze bv een gebroken as heeft? Nee, die heb ik niet in ieder geval.
50 euro per KM?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
afsleep kosten per Km is ca 50 euro voor een klein transportm voor een vrachtwagen een 90 euro per KM~! en dan de uitruk kosten a 250 euro. ANWB is dus goedkoper
yup, brandstof, verzekering. wegebelasting. salaris, afschrijving onderhoud, vrachwagens zijn niet goedkoopquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:03 schreef densmee het volgende:
[..]
50 euro per KM?
dan laat ik liever een transport bedrijf komen die rijden al voor 1 euro per km
met een grote laadklep krijg ik mijn autotje wel binnen.
desnoods met de autolaadkraan
ja maar 50 euro per km, waar en wanneer kan ik een autotje laden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
yup, brandstof, verzekering. wegebelasting. salaris, afschrijving onderhoud, vrachwagens zijn niet goedkoop
ik hieroverquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb het hier over
[ afbeelding ]
Ga je jezelf nou, om hooguit een paar tientjes te besparen, werkelijk zoveel gezeik op de hals halen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef densmee het volgende:
[..]
ik hierover
[ afbeelding ]
desnoods een containerwagen.
[ afbeelding ]
container tegen stoeprand en auto erin duwen
container wagen rijdt al voor 60 euro per uur
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef densmee het volgende:
[..]
ik hierover
[ afbeelding ]
desnoods een containerwagen.