Maak zelf eens pestoquote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zag vandaag dat de ALDI-pesto best getest én beste koop is volgens de Consumentenbond! Vond hem al erg lekker en hij kost nog geen euro voor een potje, halen dus![]()
.
Ja ik heb hier een flinke basilicumplant staan die z'n potje uit groeit dus daar dacht ik van de week al aan. Ga ik vanmiddag maar eens doen!quote:
Waarschuwing, je wilt nooit meer een potjequote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een flinke basilicumplant staan die z'n potje uit groeit dus daar dacht ik van de week al aan. Ga ik vanmiddag maar eens doen!
Je kunt afbakbrood prima een paar dagen tot een week in plastic in de koelkast bewaren. Ik ben ook groot fan van het afbakbrood van Aldiquote:Op maandag 18 november 2013 18:46 schreef Soury het volgende:
De kaasfondue is echt heerlijk. Voor die paar euros.
Ik had er ook stokbrood bij (oven) die was echt lekker. Gister de Italiaanse bollen getest. Met een beetje kaas en mozzarella (ik haalde de ze een minuut ervoor uit de oven en met kaas weer terug) Plakken chorizo erop pepers en wat zuur![]()
Wat ik dan niet weer snap waarom er drie in zitten? Eén broodje gaat de gracht in
Ik gooi het altijd in de vriezer, gaat prima!quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt afbakbrood prima een paar dagen tot een week in plastic in de koelkast bewaren. Ik ben ook groot fan van het afbakbrood van Aldi
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je kunt afbakbrood prima een paar dagen tot een week in plastic in de koelkast bewaren. Ik ben ook groot fan van het afbakbrood van Aldi
Das dan beter dan de echte australian, want dat vind ik echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:50 schreef Mylene het volgende:
Die nep Australian bonbons van 12 voor 3 euro zijn erg lekker.
Die heb ik nooit op, asociaal duur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das dan beter dan de echte australian, want dat vind ik echt helemaal niets.
Als ik geld wil uitgeven aan bonbons ga ik naar een bonbon maker die ze zelf maakt en zeker niet dat fabrieksspul van Godiva of Australianquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op, asociaal duur.
Die van Neuhaus vind ik anders goed te doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik geld wil uitgeven aan bonbons ga ik naar een bonbon maker die ze zelf maakt en zeker niet dat fabrieksspul van Godiva of Australian
Het schijnt misschien wel de beste te zijn, maar ik vond het echt tegenvallen. Maar eerlijk is eerlijk, het is wel de beste (of minst slechte) van de supermarktpesto's die ik heb geproefd. Toch is een zelfmaakpesto zoveel lekkerder. Zoals iemand hier al schreef, als ja dat eenmaal hebt geproefd dan wil je geen potjes meer.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zag vandaag dat de ALDI-pesto best getest én beste koop is volgens de Consumentenbond! Vond hem al erg lekker en hij kost nog geen euro voor een potje, halen dus![]()
Verder zie ik dat ze steeds vaker biologische producten aanbieden, nu ook sinds enkele weken scharrelkipfilet voor 8,99 per kilo. Bij de AH en bij Vomar (in de aanbieding!) kost scharrelkipfilet 10,99 dus dat scheelt toch behoorlijk, ook op een diervriendelijker product.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |