Verse. Sowieso één van de beste melken die ik ken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef loecje het volgende:
houdbare of verse?
al vind ik Milsani melk sowieso echt niet drinkbaar.
enige lekkere melk is echt verse melk van eigen koe.. jammer dat ik in de stad woon
Die in de 2 liter verpaking smaakt beter, kartonnen pakken melk zijn behandeld dat ze langer houdbaar zijn, ik vind die ook smerig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef loecje het volgende:
houdbare of verse?
al vind ik Milsani melk sowieso echt niet drinkbaar.
enige lekkere melk is echt verse melk van eigen koe.. jammer dat ik in de stad woon
Ooh kan hoor. Ik vind bv. die van Friese vlag heel erg smerigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik vind er een raar na smaakje aan zitten.
vers genoeg hoor daar niet van.
Jep, zulke herinnering heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef loecje het volgende:
vroeger..(owje nu voel ik me oud) dronk ik nog echt verse melk bij mn oma van de boerderij... dat smaakt zoveel beter.
Ik dronk dat altijd in Frankrijk op vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef loecje het volgende:
vroeger..(owje nu voel ik me oud) dronk ik nog echt verse melk bij mn oma van de boerderij... dat smaakt zoveel beter.
Pak een zo schoon mogelijke fles oid, donder je cultuur samen met de melk erin en zet het geheel weg tot het klaar is. Hoelang dat duurt hangt af van de warmte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef loecje het volgende:
hoe maak je dat? ik heb nog een pak houdbare melk liggen dat ik toch niet ga opdrinken.
Je kan er ook een lepel yoghurt bij doen, zo maak je nieuwe yoghurt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef loecje het volgende:
moet ik eerst aan kefir cultuur komen.
zo simpel, valt een keer te proberen.
Ligt veel dingen, oa. de temperatuur en de staat van de oude yoghurt. Gewoon af en toe doorroeren, dan merk je vanzelf wel of het goed is of niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef loecje het volgende:
dat is nog makkelijker.
daarbij ook 24uur wachten?
Beetje vettig, net zoals die van C1000.quote:
Ik weet het niet precies, maar t zag er idd uit als lamsbiefstukken. Het waren 2 grote stukken die er echt niet uitzagen toen ze ontdooid werdenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Erasmo het volgende:
Die lamsbiefstukjes met goed veel knoflook?
Strawberry is de bestequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef maaike070 het volgende:
De vrije uitloop eieren.
En de nep Ben en Jerry's. Ik heb alleen de strawberry nog niet uitgeprobeerd. De rest is geweldig
Tegenwoordig zelfs biologische eieren, eindelijkquote:
o ja die is heerlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:09 schreef SamAxe het volgende:
Amigo bier
[ afbeelding ]
Perfect alternatief voor de hier veel te dure Corona Extra.
De hazelnoot variant!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef Erasmo het volgende:
Nog een favoriet: De vla/yoghurt in die emmertjes, niet alleen voor de inhoud maar die emmertjes zijn zo verdomd handig
Dat klopt. Maar voor onderweg is dit makkelijker en vind hem ook lekkerder dan de andere duurdere merkenquote:Op zondag 26 mei 2013 11:55 schreef Ole het volgende:
Maak ik zelf van Aldi oploskoffie Wiener Melange en melk. Ook lekker en veel goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |