Het is een leerproces, wie weet heeft het spalkje evengoed meegeholpen ze in de juiste richting te krijgen, maar hij loopt nu met zijn buikje los van de grond en dan kunnen die pootjes eigenlijk maar één kant op. Morgen mag je zelf oordelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt en dat hij zonder spalk meer gaat bewegen en meer kracht krijgt. Hij is zo cute
Ik zat zo te hopen dat iemand me belde.quote:en Puma neemt de telefoon voor je waar en hoe serieus ze erbij kijkt
Donderdagavond stonden ze zowat haaks op zijn lijfje. Ik kon ze wel terugbuigen, maar hij kon dat niet. Nu beginnen alle kittens zo wel, maar bij hem was het extreem. Een paar dagen groeien en oefenen heeft een hoop verschil gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Oognip het volgende:
Ach wat staan Ollies pootjes al goed in ontspannen toestandStonden ze voorheen zonder spalk in ontspannen toestand schever? Nu zien ze er iig goed uit
Zo dat is echt een groot verschil in een paar dagen tijd! Superquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Donderdagavond stonden ze zowat haaks op zijn lijfje. Ik kon ze wel terugbuigen, maar hij kon dat niet. Nu beginnen alle kittens zo wel, maar bij hem was het extreem. Een paar dagen groeien en oefenen heeft een hoop verschil gemaakt.
Jaloers!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Ja morgen kom ik weer kijken, ben je me nog niet moe![]()
Ik zal wat lekkers meenemen, nog voorkeuren?
Ik zal ze allemaal wel even knuffelen en Puma en Polleke nog een keertje extra voor jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jaloers!Knuffel je Ollie maar even goed!
Kippie dat ze is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is net of ze je telefoon probeert uit te broeden
Gaat snel he! Ze zijn nu zo leuk, elke dag leren ze bij, in en uit de mand gaat al zonder problemen, binnenkort kan de opstaphanddoek aan de kant denk ik. En afhankelijk van hoe snel Ollie vooruit gaat mogen ze dan de rest van de kamer ook hebben. Maar eerst moet die jongeman goed oefenen op tapijt. Hmmm... misschien moet ik mijn vinyl er maar weer uitslopen of zo.quote:Nog maar een maand trouwens en dan is het al zo ver! Tijd vliegt!Ik denk dat jij het beste kan bepalen of Ollie iets opschiet met die spalk, als hij veel meer beweegt zonder, dan gebruikt hij zijn spieren zo natuurlijk veel meer.. Ik vind in ieder geval dat je vreselijk je best doet, superlief gewoon
Alles prima in orde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met Puma en dr hangbuikkinders?
We willen bewijs, zet ze maar even op de foto voor onsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles prima in orde.Ollie heeft net bezoek gehad van zijn adoptieouders en die waren zeer te spreken over zijn pootgebruik.
Beetje jammer inderdaad....quote:
Maar even serieus, superfijn om te horen! En ik hoop ook dat het de twijfels een beetje heeft weg genomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles prima in orde.Ollie heeft net bezoek gehad van zijn adoptieouders en die waren zeer te spreken over zijn pootgebruik.
Ga vooral zo door.quote:
En jij ook.quote:
Het is fijn als een buitenstaander ziet dat de flapperstand beest meevalt.quote:[..]
Maar even serieus, superfijn om te horen! En ik hoop ook dat het de twijfels een beetje heeft weg genomen
En verder natuurlijk...Puma
en
Polleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |