abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100441093

Avec nieuwe kleurtjes. B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100441161
Ecco en Manolo zijn de dikkerds :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100441212
Tjeusus die Manolo heeft die een lintworm of zo , wat een vreetzak O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100474779
Noem me maar eigenwijs en koppig maar ik ben klaar met de spalk. :{w
Toen ik net thuiskwam had Ollie hem weer afgegooid. Hij liep wel heel netjes rond. Toch maar weer het spalkje braaf aangebracht. En toen begon Ollie in half tempo met de pootjes bij elkaar rond te hopsen, terwijl ze eigenlijk bijna hetzelfde staan als zonder spalk. :{ Het enige wat dat ding doet is de uitzwaaiers tegenhouden. Maar ik denk echt dat hij dat veel beter zelf met spierkracht kan regelen. Ik heb nu overal badhanddoek neergelegd, want op gladde oppervlakten heeft hij het lastig. Maar op de stof: vrrroemmmm!

De filmpje willen niet meer laden en da's balen, want dan kon ik het laten zien. Maar ik ben eruit: knullie krijgt niks meer om de pootjes. Als het echt heel scheef gaat staan kan ik nog altijd anders beslissen.
Kijk maar eens hoe netjes ze in ontspannen spelende toestand al staan O+

De kittens ownen hun speelplaats trouwens B-)

En Puma had telefoondienst. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100475277
Ik denk dat je gelijk hebt en dat hij zonder spalk meer gaat bewegen en meer kracht krijgt.
Hij is zo cute *; en Puma neemt de telefoon voor je waar en hoe serieus ze erbij kijkt O+
pi_100475306
Ach wat staan Ollies pootjes al goed in ontspannen toestand O+ Stonden ze voorheen zonder spalk in ontspannen toestand schever? Nu zien ze er iig goed uit ^O^
pi_100475448
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef indaha het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt en dat hij zonder spalk meer gaat bewegen en meer kracht krijgt. Hij is zo cute *;
Het is een leerproces, wie weet heeft het spalkje evengoed meegeholpen ze in de juiste richting te krijgen, maar hij loopt nu met zijn buikje los van de grond en dan kunnen die pootjes eigenlijk maar één kant op. Morgen mag je zelf oordelen. :)
quote:
en Puma neemt de telefoon voor je waar en hoe serieus ze erbij kijkt O+
Ik zat zo te hopen dat iemand me belde. _O- Trilfunctie. _O-
pi_100475562
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Oognip het volgende:
Ach wat staan Ollies pootjes al goed in ontspannen toestand O+ Stonden ze voorheen zonder spalk in ontspannen toestand schever? Nu zien ze er iig goed uit ^O^
Donderdagavond stonden ze zowat haaks op zijn lijfje. Ik kon ze wel terugbuigen, maar hij kon dat niet. Nu beginnen alle kittens zo wel, maar bij hem was het extreem. Een paar dagen groeien en oefenen heeft een hoop verschil gemaakt.
pi_100475674
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Donderdagavond stonden ze zowat haaks op zijn lijfje. Ik kon ze wel terugbuigen, maar hij kon dat niet. Nu beginnen alle kittens zo wel, maar bij hem was het extreem. Een paar dagen groeien en oefenen heeft een hoop verschil gemaakt.
Zo dat is echt een groot verschil in een paar dagen tijd! Super ^O^
pi_100475708
Ja morgen kom ik weer kijken, ben je me nog niet moe :P
Ik zal wat lekkers meenemen, nog voorkeuren?
pi_100475838
Het is net of ze je telefoon probeert uit te broeden _O-

Nog maar een maand trouwens en dan is het al zo ver! Tijd vliegt! *O* Ik denk dat jij het beste kan bepalen of Ollie iets opschiet met die spalk, als hij veel meer beweegt zonder, dan gebruikt hij zijn spieren zo natuurlijk veel meer.. Ik vind in ieder geval dat je vreselijk je best doet, superlief gewoon :Y
pi_100475899
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Ja morgen kom ik weer kijken, ben je me nog niet moe :P
Ik zal wat lekkers meenemen, nog voorkeuren?
Jaloers! :@ Knuffel je Ollie maar even goed!
pi_100475968
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:18 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Jaloers! :@ Knuffel je Ollie maar even goed!
Ik zal ze allemaal wel even knuffelen en Puma en Polleke nog een keertje extra voor jou :* , maar we kunnen al langzaam gaan aftellen.
pi_100476008
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het is net of ze je telefoon probeert uit te broeden _O-
Kippie dat ze is. O+ Ze kon OVERAL zitten maar neeheee... op de telefoon was de beste plek. :|W
quote:
Nog maar een maand trouwens en dan is het al zo ver! Tijd vliegt! *O* Ik denk dat jij het beste kan bepalen of Ollie iets opschiet met die spalk, als hij veel meer beweegt zonder, dan gebruikt hij zijn spieren zo natuurlijk veel meer.. Ik vind in ieder geval dat je vreselijk je best doet, superlief gewoon :Y
Gaat snel he! Ze zijn nu zo leuk, elke dag leren ze bij, in en uit de mand gaat al zonder problemen, binnenkort kan de opstaphanddoek aan de kant denk ik. En afhankelijk van hoe snel Ollie vooruit gaat mogen ze dan de rest van de kamer ook hebben. Maar eerst moet die jongeman goed oefenen op tapijt. Hmmm... misschien moet ik mijn vinyl er maar weer uitslopen of zo. _O-

En ach, je best doen is één, het beste doen is belangrijker. En daar zit altijd de twijfel als ik weer nieuw gedoe heb met een nestje. :7
pi_100476124
Niet twijfelen, ik vertrouw op je gevoel en ervaring en ik vind het al heel goed vooruit gaan. ^O^
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:59:23 #196
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100485481
Puma _O- O+
Poes met humor :D
Niet twijfelen Catje, want hoewel je geen bewegende beelden hebt zie ik ook dat het sinds vrijdag er beter uitziet.
Ik maak vrijdag wel weer een fillumpjuh voor de aanstaande moeders en overige fans ;)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_100511856
Hoe is het met Puma en dr hangbuikkinders? O+
pi_100516700
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met Puma en dr hangbuikkinders? O+
Alles prima in orde. :Y Ollie heeft net bezoek gehad van zijn adoptieouders en die waren zeer te spreken over zijn pootgebruik. O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:23:32 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100516826
Alweer een post van Cat zonder foto's :{w
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100517001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Alles prima in orde. :Y Ollie heeft net bezoek gehad van zijn adoptieouders en die waren zeer te spreken over zijn pootgebruik. O+
We willen bewijs, zet ze maar even op de foto voor ons :)
pi_100517766
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Beetje jammer inderdaad.... :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar even serieus, superfijn om te horen! En ik hoop ook dat het de twijfels een beetje heeft weg genomen :*

En verder natuurlijk... O+ Puma O+ en O+ Polleke O+
pi_100517964
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ga vooral zo door. :{w Dwingeland. :(
pi_100518012
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Beetje jammer inderdaad.... :+
En jij ook. }:|
quote:
[..]

Maar even serieus, superfijn om te horen! En ik hoop ook dat het de twijfels een beetje heeft weg genomen :*

En verder natuurlijk... O+ Puma O+ en O+ Polleke O+
Het is fijn als een buitenstaander ziet dat de flapperstand beest meevalt. :Y En Ollie die huppelt vrolijk rond.
Puma en Polleke hebben trouwens de speciaal bestelde knuffels ontvangen. O+
pi_100525216

pi_100525508
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:14:04 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100525615
Goede pootstand al, van Ollie, op die laatste foto ^O^

En Indaha is lief, die plaatst tenminste foto's! :6
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100525626
Wat een lekker dikkertje wordt Ollie al O+
pi_100525651
pi_100525678
Indaha! *O* Hoe was het met je Ollie? Wat doet hij het goed met z'n pootjes op de laatste foto's :Y

(Ligt het aan mij of wordt Pol steeds lichter? Het lijkt wel of ze steeds meer bruine plekken krijgt?)
pi_100525807
Hij gaat goed vooruit vind ik. *;
En Polleke is me toch een pittig ding O+
Puma kwam ook heel veel aaitjes halen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')