Als je het laat zitten, kweet je een heel apart modelletje en dat is zielig. Ik moet denken aan de chineesjes met van die afgebonden voetjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:30 schreef Cat22 het volgende:
Japs, fetish.![]()
Spalkje zit nog steeds, yay! Vervelend dat Ollie groeit, ik zal het geen weken kunnen laten zitten.
Kappaquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Voor de momenten dat een kitten iets minder groeit kijk ik ter geruststelling graag naar mijn weegschemaatje. Misschien vinden jullie het leuk om mee te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, Kappa staat er niet bij, maar ik ben een n00b met Excell. Het hendig sjieke format wat ik van iemand heb gekregen voorzag in 4 kittens. Dus ik plak bij een groot nest er altijd eentje bij maar die doet dan niet mee in de grafiek.
Na de belachelijke gestage snelle groei zie je nu dat de een na de ander een minder-groei-dagje heeft. Maja, als je zo'n 100 gram boven het gemiddelde zit mag dat best.En die steile curve moet ook afzwakken, anders lever ik straks kittens van meer dan een kilo af.
![]()
De Puma doet het supergoed.Met dank aan het extra voer is ze zowaar vetjes aan het kweken.
Op foto's zul je het niet zien. Maar als ik haar aai voel je haar ruggegraatje al een stukje minder.
En waarom?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou er toch nog ff een paar dagen mee doorgaan.
Of bijv. een paar uurtjes per dag omdoen
Omdat je nu al verbetering ziet, zeg je...quote:
Wat Ing zegtquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou er toch nog ff een paar dagen mee doorgaan.
Of bijv. een paar uurtjes per dag omdoen
En anders de DA bellen wat de mogelijkheden zijn als het over bv 2 weken niet spalken nog niet goed isquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat je nu al verbetering ziet, zeg je...
Dan zou ik het nog ff doorzetten.
Als ik hem losje omdoe hoef ik het net zo goed niet te doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat Ing zegtPaar uurtjes per dag (eventueel losjes als hij gaat slapen), en verder los
Bij een ander geval hadden ze vooral veel obstakels in de mand gelegd om te oefenen, met al die broers en zusjes moet dat goedkomen
Zielig is ook als ie later er last van heeft en dan moet toekijken..quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik hem losje omdoe hoef ik het net zo goed niet te doen.Dat schiet meteen los.
Obstakels zijn er genoeg, maar ik zie hem heel weinig bewegen als ik erbij zit. En dan vraag ik me af of hij niet beter los kan oefenen zodat hij gewoon wel veel oefent.
En ik vind hem zielig als hij zo stilletjes zit rond te kijken.Maar dat moet niet de belangrijkste overweging zijn.
"Run Ollie Runquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef Ansu het volgende:
[..]
Zielig is ook als ie later er last van heeft en dan moet toekijken..
Dan vliegen ineens de spalken af en wordt ie topsporter in het american footballquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Run Ollie Run"
"Kan ik niet, miew"
Dan krijgt hij gewoon rollerskates voor achterquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Run Ollie Run"
"Kan ik niet, miew"
Als het vergelijkbaar is met kuikens dan is het nu vooral belangrijk dat die buigzame botjes een beetje terugbuigen (iig niet verder doorbuigen), en dan kan het spieren kweken over een week nog welquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan krijgt hij gewoon rollerskates voor achter, maar ik heb zo'n idee dat het best goed gaat komen , maar hij moet in ieder geval wel lopen met of zonder spalk want als hij met spalk niet beweegt schiet het ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |