abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100389790
Wat een mooie foto's en filmkes weer O+ en ze zijn allemaal zo schattig en Puma is een topmama ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100390476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 06:40 schreef indaha het volgende:
Wat een geweldig medisch team heeft Ollie O+ , dit gaat helmaal goedkomen. ^O^
Laat hij zich wel de pootjes inpakken of stribbelt hij erg tegen als je dat spul erom doet?
Hij vindt het logischerwijze niet echt leuk maar wij hebben het voordeel van de grootte. En als je een kitten in zijn nekvel pakt blijft hij mooi stil liggen. Maar leuk vindt hij het allemaal niet dus ik was erg blij met de hulp van mijn team gisteren. O+

Helaas mocht dat weinig baten. Goeoeoeoeoedemorgen! *)

Inmiddels is spalk 4.0 aangemeten. Helemaal zelluf een constructie van 2 pijpjes tape, daar omheen tape in achtjes (rekbaar dus je kunt het net wat strakker aantrekken en hopelijk blijft het dan zitten) en tot slot een stukje schildersplakband in het midden voor de stevigheid.

En heb ik de therapieruimte verder ingericht.

De hele kamer vind ik nog wat groot voor ze, maar Ollie moet wel kunnen lopen. Af en toe komt er een kitten voorzichtig uit de mand gescharreld. Veel animo is er nog niet, maar als ik erbij ben en ze uit de mand haal is wandelen in de kamer wel weer lollig.

As can be seen in the fillumkes.

Ollie met spalk 4.0

Lopen, spelen, bezorgde Puma en voetenfetisch

Nog meer rondklooien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100390928
Volgens mij werkt spalk 4.0 best goed zo te zien ^O^ en Polleke houd Ollie wel in beweging _O-
pi_100393764
Even een dom vraagje, wat zou er gebeuren als je die spalkjes niet zou doen?

Overigens wat zijn Pol en Ollie heerlijke beestjes O+

[ Bericht 51% gewijzigd door Mama_Mia op 06-08-2011 16:38:03 ]
♥ scars make us who we are ♥
pi_100394136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Even een dom vraagje, wat zou er gebeuren als je die spalkjes niet zou doen?

Overigens wat zijn Pol en Ollie heerlijke beestjes O+
Moeilijk te zeggen, sommigen zeggen dat het ook zonder spalkjes vanzelf beter en anderen zeggen dat de spalkjes wel helpen.

Ik ga het in ieder geval een paar dagen proberen, intussen leert hij ook steeds beter lopen dus dan zie ik wel wat het doet. Het is wel een geklooi zeg... vanmorgen zat er eentje te strak (dus dik pootje), en zo blijf je eraan rommelen. En intussen weet het kind ook wat ik kom doen dus die vindt het steeds minder leuk. ;( Gelukkig begin ik steeds beter door te krijgen wat wel en niet werkt en ben nu in een minuut of 2 uitgezwachteld.

Ecco is trouwens baas! De rest komt de mand niet uit, hij wandelt vrolijk in zijn eentje rond, beklimt mijn benen als ik zit en lag net in een zeer volwassen rolletje op de deken te slapen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100394181
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen, sommigen zeggen dat het ook zonder spalkjes vanzelf beter en anderen zeggen dat de spalkjes wel helpen.

Ik ga het in ieder geval een paar dagen proberen, intussen leert hij ook steeds beter lopen dus dan zie ik wel wat het doet. Het is wel een geklooi zeg... vanmorgen zat er eentje te strak (dus dik pootje), en zo blijf je eraan rommelen. En intussen weet het kind ook wat ik kom doen dus die vindt het steeds minder leuk. ;( Gelukkig begin ik steeds beter door te krijgen wat wel en niet werkt en ben nu in een minuut of 2 uitgezwachteld.

Ecco is trouwens baas! De rest komt de mand niet uit, hij wandelt vrolijk in zijn eentje rond, beklimt mijn benen als ik zit en lag net in een zeer volwassen rolletje op de deken te slapen. O+
Maar hoe zou het dan gaan als je geen spalkjes zou doen en het zou niet beter worden? Sleept hij dan als volwassen kat z'n pootjes mee of zijn er nog meer afwijkingen?

Gelukkig gaat het sneller ja, want het is niet leuk als Ollie jou daarmee gaat associëren ;(

Ecco O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:50:05 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100394226
Ecco is stoer 8-)

Hopelijk werkt spalk 4.0 wel goed en is ie kitten/Pumaproof ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100394375
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Maar hoe zou het dan gaan als je geen spalkjes zou doen en het zou niet beter worden? Sleept hij dan als volwassen kat z'n pootjes mee of zijn er nog meer afwijkingen?

Gelukkig gaat het sneller ja, want het is niet leuk als Ollie jou daarmee gaat associëren ;(

Ecco O+
Daar kan ik nu echt nog niks over zeggen. Hij heeft kracht en gevoel in zijn pootjes dus áls het niet helemaal beter zou worden dan zou hij X beentjes overhouden.
Hij loopt er wel mee, maar ze staan uit elkaar, net als flippers. Maar ik geloof echt niet dat hij nooit op zijn voetjes gaat kunnen staan. Alle info van internet en wat de DA zei is ook dat dit met wat tijd helemaal goedkomt. Met zijn mate van afwijking dan, als de pootjes echt fout staan (kitten Libby nest) dan is het spannender.
Er kunnen wat andere afwijkingen zijn, maar die had ik dan nu al gezien (vergroeiing van de borstkas). Maar Ollie is helemaal gezond en groeit goed dus het zijn echt puur de pootjes.
pi_100394440
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar kan ik nu echt nog niks over zeggen. Hij heeft kracht en gevoel in zijn pootjes dus áls het niet helemaal beter zou worden dan zou hij X beentjes overhouden.
Hij loopt er wel mee, maar ze staan uit elkaar, net als flippers. Maar ik geloof echt niet dat hij nooit op zijn voetjes gaat kunnen staan. Alle info van internet en wat de DA zei is ook dat dit met wat tijd helemaal goedkomt. Met zijn mate van afwijking dan, als de pootjes echt fout staan (kitten Libby nest) dan is het spannender.
Er kunnen wat andere afwijkingen zijn, maar die had ik dan nu al gezien (vergroeiing van de borstkas). Maar Ollie is helemaal gezond en groeit goed dus het zijn echt puur de pootjes.
Oké dankjewel ^O^ ik had er nog nooit van gehoord - ja bij nestje Libby - maar dus geen idee wat voor toekomstperspectief dat heeft.

In ieder geval heeft Ollie de best mogelijke hulp van Tante Cat O+
pi_100394580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in ^O^ en anders heeft hij maar x beentjes, zolang hij er verder geen last en pijn van heeft is het goed O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:47:09 #136
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100395947
Ik heb mijn 'zwemmertje' helaas twee maanden geleden moeten laten inslapen. De meest geweldige kat ooit! Mis hem nog steeds, maar als er ooit weer een kat komt, dan zo 1, die als kitten is gespalkt! Je bent goed bezig met de spalkjes ^O^ Ik hoop dat het gaat helpen!
pi_100395972
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb mijn 'zwemmertje' helaas twee maanden geleden moeten laten inslapen. De meest geweldige kat ooit! Mis hem nog steeds, maar als er ooit weer een kat komt, dan zo 1, die als kitten is gespalkt! Je bent goed bezig met de spalkjes ^O^ Ik hoop dat het gaat helpen!
Ach jeetje, sterkte. ;(
Hoe oud was hij? En moest hij ingeslapen worden om de afwijking aan de pootjes of speelden andere zaken mee?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:58:13 #138
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100396230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef indaha het volgende:

Ik heb er alle vertrouwen in ^O^ en anders heeft hij maar x beentjes, zolang hij er verder geen last en pijn van heeft is het goed O+
Gelukkig maar. Ik zou het zelfde zeggen, maar toch. Lief van jullie :* :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100396880
Volgens mij heb ik nu de perfecte spalk gemaakt. :Y Het gezwollen pootje is weer mooi in proportie, hij kan niet zwabberen én het zit er nog omheen. *O*
Ollie heeft nog niet zoveel zin in lopen, maar wat ik zo google is dat men het ontdekt bij kittens van rond de 4 weken. Omdat dit nest zo snel is qua ontwikkeling ben ik het dus een week voor = meer tijd om het helemaal in orde te krijgen. En ik snap best dat het voor hem effe niet hoeft nu, telkens weer aan je laten pielen is niks leuk. :{w Gelukkig mag hij meteen daarna naar mamma om troost te vinden aan de moederborst. O+
pi_100397375
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik nu de perfecte spalk gemaakt. :Y Het gezwollen pootje is weer mooi in proportie, hij kan niet zwabberen én het zit er nog omheen. *O*
Ollie heeft nog niet zoveel zin in lopen, maar wat ik zo google is dat men het ontdekt bij kittens van rond de 4 weken. Omdat dit nest zo snel is qua ontwikkeling ben ik het dus een week voor = meer tijd om het helemaal in orde te krijgen. En ik snap best dat het voor hem effe niet hoeft nu, telkens weer aan je laten pielen is niks leuk. :{w Gelukkig mag hij meteen daarna naar mamma om troost te vinden aan de moederborst. O+
O+

Ik hoop dat Ollie snel het spalkje niet meer nodig heeft.

(En Pol... kleine pestkop... _O-). Leuke filmpkes weer!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:47:07 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100397434
Wat goed dat het spalkje zo blijft zitten! ^O^ Dan is Ollie ook van het geklooi af en vindt ie je weer gewoon lief *;
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100397775
Wat een knutselwerk heb je er aan. Fijn dat je een goede oplossing gevonden hebt.

En die Ecco, laat de rest maar aanmodderen, hij gaat op stap :D
pi_100398329
Dit is zo'n leuke fase, dat je echt de karaktertjes gaat zien.
Polleke is continue aan het uitdagen en altijd op zoek naar iemand om te klieren. Ollie is een gewillig slachtoffer (als in: meldt zich meteen) en deelt zelf ook de nodige tikken uit.
Ecco zoekt het meeste contact met je, keek me al heel vroeg aan, houdt van kriebelen en is de avonturier.
De zwartwitjes zijn verrassend gelijk: allebie dramakings. Er wordt gepiept en gegild om niks. :')

Maar ze zijn allemaal haske leuk en speels. En kunnen allemaal prrrrrrrrr. O+
pi_100399176
Ze zijn allemaal geweldig , maar dat kan ook niet anders met zo'n mama als Puma O+
pi_100401647
Spalkje lag er weer af. :')
Maar dat was niet zo erg, want het was van het gezwollen pootje dus dat is weer mooi in proportie. Het spalkje werd dan ook flink op de proef gesteld want Ollie ging zelf op expeditie naar de wereld buiten de mand. 8-) En ging voor het allereerst spelen met een muisje. O+ *O*
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:20:14 #146
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100402300
Go Ollie *O* O+
pi_100402859
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Cat22 het volgende:
Dit is zo'n leuke fase, dat je echt de karaktertjes gaat zien.
Polleke is continue aan het uitdagen en altijd op zoek naar iemand om te klieren. Ollie is een gewillig slachtoffer (als in: meldt zich meteen) en deelt zelf ook de nodige tikken uit.
Ecco zoekt het meeste contact met je, keek me al heel vroeg aan, houdt van kriebelen en is de avonturier.
De zwartwitjes zijn verrassend gelijk: allebie dramakings. Er wordt gepiept en gegild om niks. :')

Maar ze zijn allemaal haske leuk en speels. En kunnen allemaal prrrrrrrrr. O+
Zo leuk dat die ontwikkelingen nu zo snel gaan! O+ Ik wilde dat ik in de buurt woonde, dan kwam ik echt nog een keer kijken O+

En Ollie met z'n muisje! O+ (Die heb ik ook al gekocht voor Pol _O- )
pi_100403325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 21:01 schreef Cat22 het volgende:
Spalkje lag er weer af. :')
Maar dat was niet zo erg, want het was van het gezwollen pootje dus dat is weer mooi in proportie. Het spalkje werd dan ook flink op de proef gesteld want Ollie ging zelf op expeditie naar de wereld buiten de mand. 8-) En ging voor het allereerst spelen met een muisje. O+ *O*
Ollie de kleine doorzetter O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:47:23 #149
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_100407558
Go nestje *O*
En weeeer je voet? :o :X _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_100415765
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:47 schreef Takaiki het volgende:
Go nestje *O*
En weeeer je voet? :o :X _O-
Japs, fetish. :')
Spalkje zit nog steeds, yay! Vervelend dat Ollie groeit, ik zal het geen weken kunnen laten zitten. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')