abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100358080
Oh haaaaaaaaaaaaaaaaai 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100358218
Probleem met Ollie t.o.v. Peuk is natuurlijk dat Peuk met zn brede voeten het stiekie niet af kon gooien ;) (en geen haren op zn pootjes had, dat lijkt me namelijk net iets rotter, als kitten al een leg-wax krijgen _O- )

Wat ik zou doen:

Van stof (of van bv rekverband?) pijpjes maken voor Ollie, en dan over de rug aan elkaar vastbinden, en als het lukt ook onder de buik (als het goed is dan blijft zn kont dan gewoon vrij), en dan die pijpjes aan elkaar vast-tapen zodat de pootjes gecorrigeerd worden 8-)
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:36:33 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100358345
Ik kan me herinneren dat onze katten een soort groen of blauw rekverband kregen van de DA, dat was spul dat plakte maar niet zoals tape. Het plakt vooral aan zichzelf. Geen idee hoe het heet maar dat zou weleens handig spul kunnen zijn in dit geval. Het plakt volgens mij namelijk niet aan de haren.

Ik moet wel bekennen dat onze katten het er meestal snel af hadden gewerkt :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100358390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Probleem met Ollie t.o.v. Peuk is natuurlijk dat Peuk met zn brede voeten het stiekie niet af kon gooien ;) (en geen haren op zn pootjes had, dat lijkt me namelijk net iets rotter, als kitten al een leg-wax krijgen _O- )

Wat ik zou doen:

Van stof (of van bv rekverband?) pijpjes maken voor Ollie, en dan over de rug aan elkaar vastbinden, en als het lukt ook onder de buik (als het goed is dan blijft zn kont dan gewoon vrij), en dan die pijpjes aan elkaar vast-tapen zodat de pootjes gecorrigeerd worden 8-)
Een soort broek zonder kruis dus! oO<
pi_100358404
Een soort broek met blote kont dus , zodat Puma aan zijn bipsebaps kan _O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:39:45 #56
13151 crew  Rewimo
pi_100358461
Plakverband: zoiets als dit http://www.fixomull.nl/

Alleen is dat te breed voor Ollie :D

Edit: dit is beter http://www.framo.nl/produ(...)st-2-5-cm-x-4-5-mtr/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_100358864
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Plakverband: zoiets als dit http://www.fixomull.nl/

Alleen is dat te breed voor Ollie :D

Edit: dit is beter http://www.framo.nl/produ(...)st-2-5-cm-x-4-5-mtr/
Ja, dat is dat paarse waar ik nu de spalk van heb gemaakt. :Y Heb ik een rolletje van meegekregen. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Jij had gewoon het makkelijke pleegkind! :D
quote:
Wat ik zou doen:

Hoe creatief! *O* Broek zonder kont dus idd. _O-
Ik heb plaktape, katoenen zwachtel. schilderstape, een wc rolletje en een schaar klaarliggen. Daar zou ik toch iets van moeten kunnen maken. Takkedinges en ander dinnetje komen vanavond, die zijn al net zo creatief als Tombo, die zouden er iets van moeten kunnen maken. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100359093
Ja, broek zonder kruis idd *O* poppenkleertjes-broek had ik eerst bedacht maar daar moet dan ook een heel groot gat in :')
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_100359126
Nadeel van Tombo's idee is wel dat er vel stof/tape over Ollie zit. En dan kan Pumamama hem niet zo goed wassen en dikke kans dat ze hem dan gaat bevrijden van zijn ballast. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100359195
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Nadeel van Tombo's idee is wel dat er vel stof/tape over Ollie zit. En dan kan Pumamama hem niet zo goed wassen en dikke kans dat ze hem dan gaat bevrijden van zijn ballast. _O-
Misschien, maar dan zit het iig tijdelijk goed :+ En sowieso zit er ook tape tussen zn pootjes :P
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_100359297
cat volgens mij heb ik hier nog een stuk afplaktape ala leukoplast maar dan speciaal voor katten blijft zitten zonder tape oid
pi_100359676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
cat volgens mij heb ik hier nog een stuk afplaktape ala leukoplast maar dan speciaal voor katten blijft zitten zonder tape oid
Is dat hetzelfde zoals die van het linkje van Rewimo? Want die heb ik ook meegekregen. Dat is zoiets als tape waar ze een verbonden pootje extra mee inpakken.
Als het iets anders is dan houd ik me graag aanbevolen. :@
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:10:40 #63
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100359681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Tombooooo! ElisaB! Heb je nog tips?
Coban! Plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan en je kunt er vormpjes mee maken O+

Volgens mij zit er nu ook Coban om (maar dan de dierenvariant)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100359748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Coban! Plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan en je kunt er vormpjes mee maken O+

Volgens mij zit er nu ook Coban om (maar dan de dierenvariant)
Om de Peuk Ollie? O+
pi_100359918
Wat fijn dat jullie allemaal meedenken voor Ollie :*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:19:00 #66
33954 ElisaB
pi_100359982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef Cat22 het volgende:
Om de Peuk Ollie? O+
Dat blauwe. Da's volgens mij dieren-Coban. Wij hebben hier altijd mensen-Coban, want dat vinden we van dat geinige spul O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:32:19 #67
13151 crew  Rewimo
pi_100360499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:

Dat blauwe. Da's volgens mij dieren-Coban. Wij hebben hier altijd mensen-Coban, want dat vinden we van dat geinige spul O+
Ja, dat bedoel ik inderdaad :Y ^O^
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_100360581
:o Arme Ollie! Gelukkig was de dierenarts positief over het herstel. Wat zul je geschrokken zijn, Cat!

Ik dacht eigenlijk dat er leuke updates zouden staan van de knuffelmeet gezien het nieuwe aantal posts, maar dit is toch wel erg sneu voor het poezenbeest..

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef indaha het volgende:

[..]

Zoals ik al aan de telefoon zei, hij is van mij en van niemand anders *;
Mijn man kwam net thuis en ik zei dat het een zwemmertje was (hij meende eerst dat hij vliezen tussen de poten had zoals een eend) en hij zei wat dan nog hier heeft iedereen wat *; dus hij komt gewoon hier wonen over een week of 5 *O*
Ik had niet anders verwacht.. O+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:37:52 #69
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100360665
Wat een schrik Cat maar goeie vooruitzichten toch. Je bent nu al kattenmama van het jaar, gedeelde 1e plaats met Indaha natuurlijk O+
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:42:24 #70
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_100360802
Eerst schrikken, maar toen toch weer blij O+

Hopelijk komt alles weer goed met de pootjes....en hij had zich geen beter huisje kunnen wensen *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_100361006
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik Cat maar goeie vooruitzichten toch. Je bent nu al kattenmama van het jaar, gedeelde 1e plaats met Indaha natuurlijk O+
Nou toch wel de 1e plaats voor Cat O+ hoor , ik lees alleen mee zij doet de verzorging :P
pi_100361328
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:59:49 #73
33954 ElisaB
pi_100361393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef Cat22 het volgende:
_O-
Da's niet om te lachen. Da's hassikke high-tech :Y
pi_100361527
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Da's niet om te lachen. Da's hassikke high-tech :Y
Mag je niet lachen om high-tech? :D
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:04:03 #75
33954 ElisaB
pi_100361558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Mag je niet lachen om high-tech? :D
Het hangt erom :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: