Een soort broek zonder kruis dus!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Probleem met Ollie t.o.v. Peuk is natuurlijk dat Peuk met zn brede voeten het stiekie niet af kon gooien(en geen haren op zn pootjes had, dat lijkt me namelijk net iets rotter, als kitten al een leg-wax krijgen
)
Wat ik zou doen:
Van stof (of van bv rekverband?) pijpjes maken voor Ollie, en dan over de rug aan elkaar vastbinden, en als het lukt ook onder de buik (als het goed is dan blijft zn kont dan gewoon vrij), en dan die pijpjes aan elkaar vast-tapen zodat de pootjes gecorrigeerd worden
Ja, dat is dat paarse waar ik nu de spalk van heb gemaakt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Plakverband: zoiets als dit http://www.fixomull.nl/
Alleen is dat te breed voor Ollie
Edit: dit is beter http://www.framo.nl/produ(...)st-2-5-cm-x-4-5-mtr/
Jij had gewoon het makkelijke pleegkind!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Probleem met Ollie t.o.v. Peuk is natuurlijk dat Peuk met zn brede voeten het stiekie niet af kon gooien(en geen haren op zn pootjes had, dat lijkt me namelijk net iets rotter, als kitten al een leg-wax krijgen
)
Hoe creatief!quote:Wat ik zou doen:
Van stof (of van bv rekverband?) pijpjes maken voor Ollie, en dan over de rug aan elkaar vastbinden, en als het lukt ook onder de buik (als het goed is dan blijft zn kont dan gewoon vrij), en dan die pijpjes aan elkaar vast-tapen zodat de pootjes gecorrigeerd worden
Misschien, maar dan zit het iig tijdelijk goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:56 schreef Cat22 het volgende:
Nadeel van Tombo's idee is wel dat er vel stof/tape over Ollie zit. En dan kan Pumamama hem niet zo goed wassen en dikke kans dat ze hem dan gaat bevrijden van zijn ballast.
Is dat hetzelfde zoals die van het linkje van Rewimo? Want die heb ik ook meegekregen. Dat is zoiets als tape waar ze een verbonden pootje extra mee inpakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:00 schreef ferrari_rood het volgende:
cat volgens mij heb ik hier nog een stuk afplaktape ala leukoplast maar dan speciaal voor katten blijft zitten zonder tape oid
Coban! Plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan en je kunt er vormpjes mee makenquote:
Om de Peuk Ollie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Coban! Plakt aan zichzelf, maar nergens anders aan en je kunt er vormpjes mee maken
Volgens mij zit er nu ook Coban om (maar dan de dierenvariant)
Dat blauwe. Da's volgens mij dieren-Coban. Wij hebben hier altijd mensen-Coban, want dat vinden we van dat geinige spulquote:
Ja, dat bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:
Dat blauwe. Da's volgens mij dieren-Coban. Wij hebben hier altijd mensen-Coban, want dat vinden we van dat geinige spul
Ik had niet anders verwacht..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Zoals ik al aan de telefoon zei, hij is van mij en van niemand anders![]()
Mijn man kwam net thuis en ik zei dat het een zwemmertje was (hij meende eerst dat hij vliezen tussen de poten had zoals een eend) en hij zei wat dan nog hier heeft iedereen watdus hij komt gewoon hier wonen over een week of 5
Nou toch wel de 1e plaats voor Catquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Maes het volgende:
Wat een schrik Cat maar goeie vooruitzichten toch. Je bent nu al kattenmama van het jaar, gedeelde 1e plaats met Indaha natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat blauwe. Da's volgens mij dieren-Coban. Wij hebben hier altijd mensen-Coban, want dat vinden we van dat geinige spul
Mag je niet lachen om high-tech?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's niet om te lachen. Da's hassikke high-tech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |