quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Die foto van Naartje.Wat een bolle kop!
3,5 weken. Maar qua ontwikkeling liggen ze een week voor ongeveer. Volgens mij rende Ollie net in zijn speeltuin.quote:
Dan moet je haar maar eens komen oppakken, ze is licht als een veertje. Maar heeft gewoon een mooie volle vacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Yoko is echt aanzienlijk dikker geworden sinds bij jou woont idd
Wow! Ze zien er inderdaad al een beetje ouder uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
3,5 weken. Maar qua ontwikkeling liggen ze een week voor ongeveer. Volgens mij rende Ollie net in zijn speeltuin.
Echt waar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb haar opgetild heur![]()
Ze is ook echt heul lief![]()
En Ome Naard deed blazen naar mij
Lichter dan je zou verwachten he?quote:
quote:Ze is ook echt heul lief![]()
Dan heb je wel iets Heul Ergs gedaan.quote:En Ome Naard deed blazen naar mij
Ja, aaaaaaandacht(sgigolo)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
Ome Naard mocht ik vandaag voor het eerst aaien
Hoe oud zijn die twee dames ook alweer? Kanniewachtentotvrijdag!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow! Ze zien er inderdaad al een beetje ouder uit![]()
Ben benieuwd wat je van de mijne vindt
Dwama.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Takaiki het volgende:
Geen aandacht ende vooral geen voer gegeven
Jij hebt een heul belangrijke functie hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Takaiki het volgende:
Zou graag mee willen maar moet werken en daarna bovenstaand spul verzorgen en dat is ook heul leuk en dan stuur ik 's avonds foto's en fillumpjuh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |