En waar denk ik aan??quote:ik weet niet of het goed gaat met je vader, maar hij heeft een roze polo gekocht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens v.w.b. neutrale kleuren. Zwarte snelle auto'sof een degelijke donkerblauwe Volvo met labrador
allemaal prima. Maar roze koekblikjes
.
oohquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, nu zal 2 weken lang die uitslag zo door m'n hoofd spoken. Bah...
.
Krijg je de uitslag pas ná de vakantie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, nu zal 2 weken lang die uitslag zo door m'n hoofd spoken. Bah...
.
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Krijg je de uitslag pas ná de vakantie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De kleur van de auto interesseert me niet zoveel. Maar ik houd het het liefst bij neutrale kleuren, zilvergrijs, zwart, donkerblauw... Die gekleurde autootjes zijn zo... mutsig. Ik weet niet, maar je wéét gewoon dat er een vrouw in rijdt. En het valt me ook wel op dat veel dames in zo'n autootje ook heel verkrampt en met een zenuwachtig hoofd in hun bolide zitten. Echt niet allemaal, maar het valt me wel op.
En er zullen talloze zelfverzekerde dames in zo'n autootje rijden, maar ik zie vaker een zenuwachtig typje met 90 op de snelweg met 2 handjes om het stuur vastgeklampt in zo'n overdekte rolschaats met kek kleurtje, dan in een ander soort auto...
Heb je dan een fijne vakantie denk je?quote:
Bel het ziekenhuis met die vraag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Oproep ziekenhuis binnen... volgende week donderdag. Zou ik binnen een paar dagen weer genoeg hersteld zijn voor de vakantie? Bah, had echt gehoopt dat het na mn vakantie zou zijn.
Ah, kk.quote:
toch helpt het wel om zo te denken hoor, mij wel iig toen ik werkloos was.quote:
Fijn joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, écht wel
Moet alleen wéér de mondhygiëniste verzetten
Ach meidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfffff..... Duvel leest nog eens goed, ik was zo geschrokken over het feit dat die brief er was en het is pas 8 september!!
*FIEUW
*hartslag wordt weer normaal
Die mazda is mooi jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Phaidra het volgende:
*voelt zich aangesproken. Ik heb dus een oranje-achtig matizje. Ik zocht een redelijk betaalbare auto, licht ivm wegenbelasting en zuinig. Toevallig stond deze bij de dealer, de kleur kreeg ik er gratis bij
. Ik was allang blij dat er geen schreeuwerige bekleding in zat!
Pleit het verder nog voor me dat ik liever een Mazda mx5 had gekocht als mijn budget iets ruimer was geweest?
Truttenschudder, overdekte rolschaats, etc.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Truttenschudder, overdekte rolschaats, etc.
Pic?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al dolled up, in het roodmet panty met rode naad
off to Amsterdam
.
Tink, wat is dat voor een D?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit, nooit, nooi dat ikin een boodschappenauto ga rijden. Zou me kapot schamen. En dat heb ik eigenlijk nergens mee, trek bijvoorbeeld rustig een driekwart broek aan. Maar zo'n auto. Nee.
Daglijst
o. 2 boterham jam
t. boterham pindakaas, boterham smeerkaas
l. Couscous met groente en 2 spiezen lamsvlees
t. Mueslireep, halve appel, mirabel
d. Swirl
Laat even een foto schietenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al dolled up, in het roodmet panty met rode naad
off to Amsterdam
.
Een lekkerequote:
Bahh, ik had net hetzelfde met uitlaten vh doggie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoooo zeiknat geregend op de terugwegEn terwijl ik me het gompes aan het fietsen was met zeiknatte rok + shirt en geen jas kreeg ik een FIET FIEUWWW van ene rastamaaan.
![]()
![]()
Wel soort van geslaagd! Heb topje + bolerootje in ongeveer hetzelfde blauw als mijn jurkje en zwarte schoentjes met een lage sleehak en ronde neuzenGeen tof jasje kunnen vinden, dus de bolero moet maar netjes genoeg wezen vind ik
Ook een complimenteuze rastaman getroffen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bahh, ik had net hetzelfde met uitlaten vh doggie.
Dan is de douche zo wel extra lekker
Nu nog allemaal passen en je er fijn in voelen en je bent alvast op dat punt goed voorbereid
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook een complimenteuze rastaman getroffen?![]()
Doggie![]()
En ja, ik had het jurkje mee voor de kleur enzo, dus heb al even getest in de paskamerIk heb ook een
panty
gescoord, als die enigszins lekker zit doe ik hem aan en als het een monster is dan niet. Als ik er hobbelig in wordt doet het toch meer kwaad dan goed
Deze fietste ook!quote:
Je moet niksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo hardlopen. In de regen ws. En er is geen warm water meer![]()
.
Ja heui, geef lieve Maria terug!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze fietste ook!</flauw>
Misschien foto, als ik een beetje opgedroogd/opgewarmd ben, mn camerabatterij heb opgeladen en de moed kan verzamelen
Nee, dat doet 'ie 's nachts ws. Mark heeft het laatste warme water opgemaakt met afwassen. En ja, ik moet wel, want ik ging vanochtend niet en als ik niet ga, wordt het later weer moeilijkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet niksen die boiler warmt toch wel weer op?
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat doet 'ie 's nachts ws. Mark heeft het laatste warme water opgemaakt met afwassen. En ja, ik moet wel, want ik ging vanochtend niet en als ik niet ga, wordt het later weer moeilijker[/bikkelmodus on]
Het was een slecht grapje, geen Ml-dis!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heui, geef lieve Maria terug!!![]()
We zien hem wel verschijnenik ben ook niet zo'n fotografeerder dus geen recht van spreken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest vandaag ook op de foto op het werk. En ik was er helemaal niet blij mee, maar als ik een foto wilde waar ik tevreden over was, zouden we er over een half uur nog staan
. Dus lama, want iedereen daar weet wel dat ik er in het echt veel leuker uitzie
.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje, geen Ml-dis!Kusje op?
Een d in de dierentuin. Straksmisschien nog iets groenterigs, maar misschien ook niet.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet op de kast gaan zitten
*plintenladdertje aangeeft
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is niet koud buiten Vik en het regent, dus gewoon inzepen en gaan hollen!
Awhhhquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is niet koud buiten Vik en het regent, dus gewoon inzepen en gaan hollen!
quote:
Ooooohhhhhquote:
Volgens mij wel, lijkt er in ieder geval op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
Komt mama hier niet voorbijrennen? wat een enorme haarbal!
Wij hebben de gele. Maar doet het primaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Kattenbakspul is binnen, de groene Biocat's! Heeft Coco ook toch? Morgen even een extra bak erbij regelen, de bankhoezen uitwassen en feromonenspray spuiten op de bank en dan hebben we alle factoren onder controle! Hoop dat het helpt.
Oh my een jeugdige Henny Huismanquote:
quote:
IJsbulletje, omg?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maria, en Snuitje dan?
Met twee Cornetto's op je hoofd lopen en tegen iedereen roepen, ik ben een ijsbulletje
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Hennie Huisman (of is het nou Henny?) had ook zo'n liedje over het paard Snuitje.
"Snuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiitje waar bleef je nou zo lang? Je ging op avontuur uit en je maakte me zo bang!".
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Bulletje, wat een fashion sense had ie ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maria, en Snuitje dan?
Met twee Cornetto's op je hoofd lopen en tegen iedereen roepen, ik ben een ijsbulletje![]()
Way to go!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Toch nog een extra D genomen: aardappeltje, gehaktbal, courgette en aubergine + salade + halve grapefruit toe.
Uit de losse pols?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Net zo'n een lekkere cocktail gemaakt: Weinbrand (cognac) met een twee handjes diepvriesbosbessen, een scheut sinas en wat grenadine. Echt verrassend lekker.
ben wel heel benieuwd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net een foto gezien van de tattoo van mijn vriendin, helemaal in de stijl van mijn potloodtekeningetje, ben er tamelijk ondersteboven van
T na D werd een fruitsmoothie van banaan, sinaasappel en peer.
Ja. Heb van de duitse Buzzer een paar flessen Chantre (Weinbrand) gekregen om een cocktail avond mee te organiseren. Nou ga ik dat ook wel doen, maar ik wilde nu even voorproeven. En het moet vooral makkelijk zijnquote:
Makkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heb van de duitse Buzzer een paar flessen Chantre (Weinbrand) gekregen om een cocktail avond mee te organiseren. Nou ga ik dat ook wel doen, maar ik wilde nu even voorproeven. En het moet vooral makkelijk zijn
Dat is zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb jarenlang achter de bar gestaan, dus dan weet je wel wat lekker smaakt en wat niet. Duidelijk gevalletje oefening baart kunst.
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Phaidra het volgende:
*voelt zich aangesproken. Ik heb dus een oranje-achtig matizje. Ik zocht een redelijk betaalbare auto, licht ivm wegenbelasting en zuinig. Toevallig stond deze bij de dealer, de kleur kreeg ik er gratis bij
. Ik was allang blij dat er geen schreeuwerige bekleding in zat!
Pleit het verder nog voor me dat ik liever een Mazda mx5 had gekocht als mijn budget iets ruimer was geweest?
Oh cool! Kende ik nog niet. Deel 1 wel uiteraard. In Zwolle had je een geweldige "alternatieve film-videotheek"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets en dan met gehakt?
Kanibaal?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
D: halve gevulde courgette en halve gevulde paprika (gevuld met gehakt/tomaat mensen)
Beter dan dit kon ik niet doenquote:
Ze leest vast wel bij morgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beter dan dit kon ik niet doen
Dit was wel de ultieme uitdaging geweest voor XM trouwens! Een plaatje zoeken van een tomaat, gevuld met mensen die half tomaat, haf gehakt en half mens zijn.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beter dan dit kon ik niet doen
Dit was wel de ultieme uitdaging geweest voor XM trouwens! Een plaatje zoeken van een tomaat, gevuld met mensen die half tomaat, half gehakt en half mens zijn.
In bepaalde delen van China zit je op 3/4 van de uitdaging!quote:
Heb deze week eens bedacht wat ik aan carbs eet en dat is echt veelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
sdb!
eten was lekkermaar merk wel echt dat er geen carbsy basis bij zit..
Ben echt heel benieuwd wat voor effect het gaat hebben in combinatie met mijn awesome sportgewoonte tegenwoordig.
Ook eentrouwens, de mevrouw van de sportschool, die ik nog nooit gezien had maar die ik blijkbaar wel elke keer aan de telefoon had, vroeg bij het aanmelden voor de les van vandaag hoe het met mijn knie ging?
zo lief! Dat ze dat ook onthoudt!
Ik denk dat ik maar bij deze sportschool blijf. Ok, het is niet het USC van Nijmegen, maar soit, ik woon nu in Engeland
En met een spelfoutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In bepaalde delen van China zit je op 3/4 van de uitdaging!
[me=V1z0R] wegrent!
[/me]
Is dus met een (kats, gigantisch, heule) grote knipoog bedoelt he!?
Ik heb Vik ooit verbeterdquote:
Ik vind het wel heel lastig moet ik zeggen bij sommige dingen. Pasta, rijst, brood enzo zijn redelijk obvious, maar dan zijn er nog's van die undercover dingen zoals druiven, bananen, etc etc etc die niet helemaal in zo'n dieet passen..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb deze week eens bedacht wat ik aan carbs eet en dat is echt veel
Al schrap ik alleen de pasta en broodachtigen maar.
lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb Vik ooit verbeterd
Jammer genoeg kan mijn lever het niet aan om de rest van m'n leven lang goed in taal te zijn.
Heb dus echt geen idee wat er buiten brood en pasta carbs bevatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lastig moet ik zeggen bij sommige dingen. Pasta, rijst, brood enzo zijn redelijk obvious, maar dan zijn er nog's van die undercover dingen zoals druiven, bananen, etc etc etc die niet helemaal in zo'n dieet passen..Dus op 't moment klamp ik me vooral vast aan vlees, groente, vis en creme fraiche
!
Mijn antwquote:
"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef Perruche het volgende:
Als een vriendin het over de strijk zou gaan hebben zou ik snel ophangen
Draag geen overhemden en mijn broeken op de paar linnen na hang ik gewoon plat op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik strijk alleen overhemden en pantalons. En shirtjes als ik toch bezig ben. Maar handdoeken en ondergoed echt niet hoor
Sokken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kan alleen niet zo goed tegen voet dingen
^^quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohmighosh!![]()
It's so cute it's hypnotiiiizing
![]()
Eentje met 4 wielen en een kek kleurtje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
OOOhh die kattenfilmpjes :$:$
Heb mezelf op een cadeautje getrakteerd voor m'n rijbewijs.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Eentje met 4 wielen en een kek kleurtje?
Die rijdt hier met zo'n Oh oh barbie erinquote:
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Goed haar, goede felicitados, klopje voor iedereen met een beter lijstje, alles.
Want het leven is goed ik het Gelderse land.
Blijkbaar heeft ze Clean-Up-Ken nog niet gekochtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die rijdt hier met zo'n Oh oh barbie erin
En een barbie kenteken![]()
Ik reed laatst haast de dijk af toen ik zag dat ze in een enorm vies huis woont, dat snapte ik helemaal niet.
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel plezier morgen!
En PI's kun je ergens aanzetten bij instellingen dacht ik, niet zeker...
Doh! in de war, dacht dat Cambuur morgen ook al moestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wat is er morgen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze Clean-Up-Ken nog niet gekocht
Voor die amateurpotjes van morgen kan ik mij niet motiveren. Maandag idd, agovv uit, berg en bos, altijd lastig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Doh! in de war, dacht dat Cambuur morgen ook al moest
Wut, wut, wuuuut? Gefelicitados!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze leek me wel wat, volgende week kijken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wut, wut, wuuuut? Gefelicitados!
Doe ik wel hoor. Soms ga ik naar de sportschool enz. En die 30 a 45 minuten per dag is intensief, dus echt achter elkaar niet bij elkaar genomen op een dag. Dat is per week zo'n 5 uur intensief bewegen, meer dan wanneer je gaat zwemmen/hardlopen in een week denk ik.quote:
quote:The key to my heart.
It might make you fart!
Zwolle, Den Bosch, amateurs zijn het inderdaad!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Voor die amateurpotjes van morgen kan ik mij niet motiveren. Maandag idd, agovv uit, berg en bos, altijd lastig.
Mravec en Metaj, niet verkeerd hoor.
Hoe staat het met die huizenjacht dan? 038 toch? Ik heb nu echt een championsleague waardige kamer namelijk dat is zeker aan te raden!
Cola/chips/koek/snoep wegflikkeren. Meer eten (havermout, kip, vis, groente). IJzer tillen. Repeat. Tonijn in blik is prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo,
ik was dit topic even vergeten, ik was hier gisteren of eergisteren. Zie al dat er een nieuwe reeks is. Maar ja, mijn vraag was dus hoe ik het best en het liefst z.s.m 3 a 4 kilo kan afvallen. Ik eet niet zoveel, zal op zo'n 2000 calorieën per dag zitten + beweeg per dag zo'n 30 minuten intensief (traplopen, zit niet al te lang stil). Maar dat is een soort van gewoonte geworden, zodat ik toch voldoende beweeg. Ik val er i.i.g. niet van af en ik weet niet echt wat ik slecht doe... eet elke dag wel wat chips/koek/snoep maar dat is niet zoveel. Misschien 1/4 van het totaal aantal calorieën op een dag. Drink ook veel cola zero, zo'n 1 a 1.5 liter per dag. Water zo'n 2 a 4 liter per dag. Eet ook veel banaan.Maar ja, afvallen lukt dus niet. Weet ook niet wat echt gezond is enz. ik plan mijn eten niet, als ik honger heb eet ik gewoon wat en dorst heb ik bijna nooit aangezien ik gedurende de dag gewoon veel drink.
Iemand een gouden advies? Vis is geen optie want ik weet niet hoe je dat moet klaarmaken. Tonijn in blik neem ik soms wel als ik snel iets wil eten omdat ik snel ergens heen moet of zo. Maar ja, dat is 100% zeker niet de vis die jullie bedoelen.![]()
Ja als sport ja, dus niet om van a naar b te gaan. Ik las op internet dat je hiermee de meeste calorieën verbrand, dus daarom ben ik hieraan begonnen. Ik hoop dat dit geen slechte keuze is geweest?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:10 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Doe je traplopen dan als sport of om van à naar b te gaan?
Ook cola zero? Ben er een soort van verslaafd aangeraakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Cola/chips/koek/snoep wegflikkeren. Meer eten (havermout, kip, vis, groente). IJzer tillen. Repeat. Tonijn in blik is prima.
Wel een glijbaan naar beneden toch? (extra motivatie om nog een keer omhoog te lopen)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volgens mij is daar niets geks aan. Wat loveli zegt. Dan.
Ik denk nu "ja, dat moet er komen." een mini roltrap voor in huis dus dan moet je blijven traplopen! Geloof me dit idee is goud waard.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volgens mij is daar niets geks aan. Wat loveli zegt. Dan.
Ik denk nu "ja, dat moet er komen." een mini roltrap voor in huis dus dan moet je blijven traplopen! Geloof me dit idee is goud waard.
Zit er iets nuttigs in coca cola zero? Geen idee hoe hard jouw lichaam fosforzuur en zoetstof nodig heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ook cola zero? Ben er een soort van verslaafd aangeraakt.
quote:De gevaren van cola liggen dus niet alleen in het hoge suikergehalte, maar ook in de hoeveelheid fosforzuur die het bevat. Een hoge hoeveelheid fosforzuur zou de werking van de nieren aantasten en het ontstaan van nierstenen bevorderen. Om dit fenomeen te illustreren hebben Amerikaanse onderzoekers 500 mensen gezocht bij wie recent nierinsufficiëntie was ontdekt. Er werd gevraagd naar hun eetgewoonten en hun drankgebruik. Deze gegevens werden vervolgens vergeleken met die van een controlegroep. De onderzoekers stelden vast dat het risico op nierinsufficiëntie vanaf twee glazen cola verdubbelt, iets wat overigens ook geldt voor cola light. Bij de andere frisdranken werd geen enkele aanwijzing gevonden, wat het vermoeden versterkt dat de klachten wel degelijk worden veroorzaakt door fosforzuur.
Nee joh, je kunt het zien als een geavanceerde versie van de loopband, wanneer je op punt à bent zet je de stap naar punt b en dan wil je naar c maar dat is weer b want b1 is verschoven naar à.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel een glijbaan naar beneden toch? (extra motivatie om nog een keer omhoog te lopen)
Dat betekent dat het een heel goed idee is waar je erg rijk mee kan worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet.
Hoe is het met loveli?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Zit er iets nuttigs in coca cola zero? Geen idee hoe hard jouw lichaam fosforzuur en zoetstof nodig heeft.
foto?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Yay! Ik heb een héél mooi nieuw jurkje gekocht! Doe ik aan met mn verjaardag 's avonds (zaterdag). Overdag heb ik een héél mooi nieuw rokje
.
En we hebben net broodje hamburger gegeten. Mjam.
Beste idee van NL, dat zie ik nu al!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt het zien als een geavanceerde versie van de loopband, wanneer je op punt à bent zet je de stap naar punt b en dan wil je naar c maar dat is weer b want b1 is verschoven naar à.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Nee joh, je kunt het zien als een geavanceerde versie van de loopband, wanneer je op punt à bent zet je de stap naar punt b en dan wil je naar c maar dat is weer b want b1 is verschoven naar à.
Hm.. z'n gangetje, niet vreselijk energiek.quote:Hoe is het met loveli?
Maar wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag heb ik niet zo heel goed gegeten, maar wel gehometrainerd
Dus. Ik bedoel maar.
Simpel op te lossen, de magneet verwijder je en vervang je door een mooie vrouw. De aantrekkingskracht van die vrouw doet dan zn werk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beste idee van NL, dat zie ik nu al!
Jammer dat een mens een factor is, anders had je met magneten een perpetuum mobile kunnen maken!
Ach het zal wel meevallen ivm mijn lijstje, Hulde voor je thuis training. In een uiterste krachtinspanning mijn lijstje te fatsoeneren heb ik 4 biertjes gehad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag heb ik niet zo heel goed gegeten, maar wel gehometrainerd
Dus. Ik bedoel maar.
Energiecrisisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Simpel op te lossen, de magneet verwijder je en vervang je door een mooie vrouw. De aantrekkingskracht van die vrouw doet dan zn werk.
[..]
Ach het zal wel meevallen ivm mijn lijstje, Hulde voor je thuis training. In een uiterste krachtinspanning mijn lijstje te fatsoeneren heb ik 4 biertjes gehad.
Dus ik moet meer eten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Probleem, wat loveli probeert te zeggen is dat je qua kcal's veel meer kunt eten zolang ze nuttig zijn.
Jij vind het nu moeilijk om af te vallen terwijl je weinig eet, maar je kunt ook afvallen door meer te eten.
Als jij op een dag gewoon 6-8 boterhammen met kip, kalkoen, mager rundvlees eet, begint met een goed bord vol havermout met melk en rozijnen, 's avonds groente vlees en aardappelen eet, tussendoor fruit en noten nuttigt en voor het slapen gaan een bak kwark eet, dan heb je ook veel minder zin om cola zero te drinken.
Meer eten sowieso, maar het gaat om de verhouding in wat je binnenkrijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus ik moet meer eten?
Ik zal jullie advies opvolgen. Zie vaak dat kip/vis aangeraden word om te eten, dus zal naast het sporten (traplopen), wat veranderingen in mijn eten aanbrengen. Kijken of ik over 2 weken verschil zie.
dan moet je t wel combineren met geen koek en snoep en chips eten (of max 1 keer per dag een kleine portie pakken).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus ik moet meer eten?
Ik zal jullie advies opvolgen. Zie vaak dat kip/vis aangeraden word om te eten, dus zal naast het sporten (traplopen), wat veranderingen in mijn eten aanbrengen. Kijken of ik over 2 weken verschil zie.
SPOILER: liefdagboek zeur zeur zeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef Amsel het volgende:
Ik kom even binnen vallen.och, amselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tuig is het, al die kerels...
Kwak
Je legt de lat wel erg hoogquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:36 schreef V1z0R het volgende:
< dit tuig is toe aan een Coco-kloon, Maria-kloon, iets minstens net zo leuk als de gemiddelde vrouwelijke slankie en sowieso 1/4 nerd! /duiding ten top
ik denk dat z'n vriendin met wie hij gaat samenwonen ook een behoorlijke fout maaktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:46 schreef Amsel het volgende:
Succes Vizor.
Heb net 2 uur met de collega aan de telefoon gehangen. Vooral veel gesnotter en mezelf voor gek gezet. Hij maakt zo'n enorme fout. Kutzooi.
Oeh complimentoos!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was tof! En men dacht dat Greys en ik zussen waren![]()
.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Puff, leuk autootje, maar kun je geen andere kleur nemen?Niks mis met roze maar dit is wel érg roze
.
Maak morgen foto's als ik het aan heb, dan post ik hier wel één.quote:
Feli voor morgen alvast!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Maak morgen foto's als ik het aan heb, dan post ik hier wel één.![]()
Verder: Goedemorgen! Ik strijk alle kleren, maar nooit handdoeken/ondergoed oid.
Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met (vieze*) kaas
S: lesje Kundalini yoga, ben benieuwd! (doe normaal poweryoga)
L: weet nog niet?
D: gebakken aardappeltjes met doperwtjes, ei en magere spekjes
T: glas witte wijn, misschien popcorn oid
Waarschijnlijk valt die popcorn af, want ben nu al zenuwachtig voor mn verjaardag morgen. Ik ben altijd bang dat er niemand komt
.
*Bah. Goedkope kaas gekocht van Jumbo (5,50 voor een kilo), maar het smaakt naar plastic. Jukkie.
Nee dat klopt, maar ik hoef ook niet af te vallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Feli voor morgen alvast!
Spekkies en gebakken aardappeltjes en kaas past niet echt in een afvaldieet vind ik
Zomeruitverkoop komt er vast aan binnenkort?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik hoef ook niet af te vallen. Ik probeer te accepteren dat het gewicht dat ik ben aangekomen (2 kilo) echt spier is en geen vet. Ik moet dus juist eten zonder te denken 'dit kan ik beter niet doen', zeg maar.
Gisteren heb ik daar een aardige bevestiging in gehad: ik heb ál mn zomerjurkjes gepast (en een nieuwe gekocht) en echt de helft is nu te groot (alles is maat 36). Wat leuk is, want dunner, maar ook vervelend, want nu past de helft dus niet meer. Hm.
Jaa, en ik ga pas in september op vakantie, dus ik kan nog even bijkopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zomeruitverkoop komt er vast aan binnenkort?
Goed gedaan ook
Allang bezigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zomeruitverkoop komt er vast aan binnenkort?
Goed gedaan ook
Is normaal, maar niet nodigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies!Ben nu wel een béétje zenuwachtig
Maar dat lijkt me normaal
Ohja, bril niet vergeten.
Goede tip Sigme.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Is normaal, maar niet nodig
Als je er tijdens het gesprek last van hebt, zeg het dan gewoon tegen die lui tegenover je. Meestal kalmeert dat enorm.
oeh graag!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
doe ik wegens privacy even pmwie ook wil kijken moet het maar zeggen
Ik weet dat je aan het lowcarben doet, maar volgens mij wel redelijk veel dierlijke verzadigdevetten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
O: 300gr. Griekse Yoghurt
T: ?
L: kwart sigme quiche met wat creme fraiche
T: soort salade niçoise met tonijn, boontjes, ui, wat kaas en sla
S: hardlopen
D: broccolisoep met double cream, blue stilton en bacon
T: blokjes kaas
Alleen ochtendtussendoortje is nog even uitvinden wat ik daar lekker vind...
Dat klinkt als een muziekinstrument, maar dat zal het wel niet zijn, gezien de context?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
O: 300gr. Griekse Yoghurt
T: ?
L: kwart sigme quiche met wat creme fraiche
T: soort salade niçoise met tonijn, boontjes, ui, wat kaas en sla
S: hardlopen
D: broccolisoep met double cream, blue stilton en bacon
T: blokjes kaas
Ik woog mij net en ik zit echt aan mijn (zelf ingestelde) allerbovenste grens qua gewichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: boterham kaas en boterham spaanse ham (geen idee wat)
T: noten scoren zo meteen
L: Griekse Yoghurt met bramen, aalbessen en aardbeien
T: nectarine@home
D: salade (eikenblad vermoed ik) met gekookt ei en wat er verder nog in de koelkast rondzwerft, runderlapje en aardappeltjes uit de oven.
T: iets lekker, vermoed ijs.
Morgenochtend weer eens wegen.
Is kaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een muziekinstrument, maar dat zal het wel niet zijn, gezien de context?
En rete lekkel ook!quote:
Jij kan aardig koken dacht ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
()
Klinkt ok! En heb tegenwoordig toch tijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij kan aardig koken dacht ik.
Je kan mozzarellapannekoekjes maken, flinke stapel. Invriezen, en ontdooien wat je aan tussendoortjes wil opeten. Maar voor het bakken van mozzarellapannekoekjes moet je handig zijn in de keuken en genoeg tijd uittrekken. Niet makkelijk te maken dus, wel makkelijk opeten als tussendoortjes en erg lekker.
Later kiss and make up of zit er meer achter? Het is niet altijd makkelijk om een mooie vriendin te hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:49 schreef Probability het volgende:
Pff de ene dag kan ik mijn vrindje wel schieten/achter het behang plakken/enz maar hij mij dan ook. Denk frustratie omdat ik bijna 2 weken weg was, nu weer een week weg ga en hij in die tijd weg is en we niet samen gaan.
Ik was niet blij genoeg hem te zien na 16 uur reizen. Hmja.
/dagboek
Hoeveel kilo is dat en hoe vertaalt het zich naar je figuur? Kilo's zeggen zo weinig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik woog mij net en ik zit echt aan mijn (zelf ingestelde) allerbovenste grens qua gewichtIeh!
Hoe heerlijk ljikt me dat, om 'tijd te hebben'...! Ik zou dan allemaal nieuwe hobby's gaan ontwikkelen, heel veel koken en nog meer sporten...*droomt weg*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt ok! En heb tegenwoordig toch tijd![]()
Heb je 'n receptje?
Ruilen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe heerlijk ljikt me dat, om 'tijd te hebben'...! Ik zou dan allemaal nieuwe hobby's gaan ontwikkelen, heel veel koken en nog meer sporten...*droomt weg*
maar nu de harde realiteitback to work
ik had ook een kleine crisis op vakantie. Ik miste hem niet genoeg, omdat ik 'maar' 1x per dag smste... Als thuisblijver is het gewoon vaak een stuk lastiger, nog meer als het bijv de eerste keer is, of je nog niet zo lang samen bent etc. Dus wat dat betreft is het juist fijn dat hij nu ook weg is als jij weer weg bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:49 schreef Probability het volgende:
Pff de ene dag kan ik mijn vrindje wel schieten/achter het behang plakken/enz maar hij mij dan ook. Denk frustratie omdat ik bijna 2 weken weg was, nu weer een week weg ga en hij in die tijd weg is en we niet samen gaan.
Ik was niet blij genoeg hem te zien na 16 uur reizen. Hmja.
/dagboek
Thanksquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:08 schreef AnneX het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten/1027263/Courgettekoekjes
Alvast als variatie op de mozzarella pannekoekjes van Sigme? voor Mo.
Neh, voorlopig zit ik goed, tis gewoon mijn studie waarvan ik elke seconde die ik er aan besteed haat (en het zijn nog 10000 uren, haha dus heel veel secondes), en dan lijkt het me zo heerlijk om die tijd vrij te hebben. Maar mijzelf kennende verveel ik me dan heel snel en wil ik dan weer veel te doen hebbenquote:
Lekkerder, waarom magere yoghurt eten als er iets lekkerders voorhanden is? Vet is niet per definitie slecht. Het draait om balans. Suiker is vele malen slechter dan vet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:08 schreef mieknok het volgende:
Vraagje: Is griekse yoghurt beter dan magere of halfvolle yoghurt? Ik zie het vaak voorbij komen in de lijstjes.
Klinkt sowieso lekker!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:08 schreef AnneX het volgende:
http://www.smulweb.nl/recepten/1027263/Courgettekoekjes
Alvast als variatie op de mozzarella pannekoekjes tussendoor van Sigme? voor Mo.
Ben in theorie aangenomen bij M&S, in praktijk niet omdat ze de juiste uren niet haddenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Neh, voorlopig zit ik goed, tis gewoon mijn studie waarvan ik elke seconde die ik er aan besteed haat (en het zijn nog 10000 uren, haha dus heel veel secondes), en dan lijkt het me zo heerlijk om die tijd vrij te hebben. Maar mijzelf kennende verveel ik me dan heel snel en wil ik dan weer veel te doen hebben![]()
lukt het met de banenjacht niet zo makkeiljk als je gehoopt had?
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:15 schreef anna82 het volgende:
Loveli, mag ik jou nog een keertje lastig vallen over iets werk-gerelateerds per PM?
Ik ga het even verduidelijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
Probilly, ik snap er niks van maar ik gok dat eenop z'n plaats is?
It's cheese Cali!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |