En waar denk ik aan??quote:ik weet niet of het goed gaat met je vader, maar hij heeft een roze polo gekocht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens v.w.b. neutrale kleuren. Zwarte snelle auto'sof een degelijke donkerblauwe Volvo met labrador
allemaal prima. Maar roze koekblikjes
.
oohquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, nu zal 2 weken lang die uitslag zo door m'n hoofd spoken. Bah...
.
Krijg je de uitslag pas ná de vakantie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, nu zal 2 weken lang die uitslag zo door m'n hoofd spoken. Bah...
.
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Krijg je de uitslag pas ná de vakantie?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De kleur van de auto interesseert me niet zoveel. Maar ik houd het het liefst bij neutrale kleuren, zilvergrijs, zwart, donkerblauw... Die gekleurde autootjes zijn zo... mutsig. Ik weet niet, maar je wéét gewoon dat er een vrouw in rijdt. En het valt me ook wel op dat veel dames in zo'n autootje ook heel verkrampt en met een zenuwachtig hoofd in hun bolide zitten. Echt niet allemaal, maar het valt me wel op.
En er zullen talloze zelfverzekerde dames in zo'n autootje rijden, maar ik zie vaker een zenuwachtig typje met 90 op de snelweg met 2 handjes om het stuur vastgeklampt in zo'n overdekte rolschaats met kek kleurtje, dan in een ander soort auto...
Heb je dan een fijne vakantie denk je?quote:
Bel het ziekenhuis met die vraag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Crap. Oproep ziekenhuis binnen... volgende week donderdag. Zou ik binnen een paar dagen weer genoeg hersteld zijn voor de vakantie? Bah, had echt gehoopt dat het na mn vakantie zou zijn.
Ah, kk.quote:
toch helpt het wel om zo te denken hoor, mij wel iig toen ik werkloos was.quote:
Fijn joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, écht wel
Moet alleen wéér de mondhygiëniste verzetten
Ach meidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfffff..... Duvel leest nog eens goed, ik was zo geschrokken over het feit dat die brief er was en het is pas 8 september!!
*FIEUW
*hartslag wordt weer normaal
Die mazda is mooi jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Phaidra het volgende:
*voelt zich aangesproken. Ik heb dus een oranje-achtig matizje. Ik zocht een redelijk betaalbare auto, licht ivm wegenbelasting en zuinig. Toevallig stond deze bij de dealer, de kleur kreeg ik er gratis bij
. Ik was allang blij dat er geen schreeuwerige bekleding in zat!
Pleit het verder nog voor me dat ik liever een Mazda mx5 had gekocht als mijn budget iets ruimer was geweest?
Truttenschudder, overdekte rolschaats, etc.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Truttenschudder, overdekte rolschaats, etc.
Pic?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al dolled up, in het roodmet panty met rode naad
off to Amsterdam
.
Tink, wat is dat voor een D?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef Tinkepink het volgende:
Nooit, nooit, nooi dat ikin een boodschappenauto ga rijden. Zou me kapot schamen. En dat heb ik eigenlijk nergens mee, trek bijvoorbeeld rustig een driekwart broek aan. Maar zo'n auto. Nee.
Daglijst
o. 2 boterham jam
t. boterham pindakaas, boterham smeerkaas
l. Couscous met groente en 2 spiezen lamsvlees
t. Mueslireep, halve appel, mirabel
d. Swirl
Laat even een foto schietenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al dolled up, in het roodmet panty met rode naad
off to Amsterdam
.
Een lekkerequote:
Bahh, ik had net hetzelfde met uitlaten vh doggie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zoooo zeiknat geregend op de terugwegEn terwijl ik me het gompes aan het fietsen was met zeiknatte rok + shirt en geen jas kreeg ik een FIET FIEUWWW van ene rastamaaan.
![]()
![]()
Wel soort van geslaagd! Heb topje + bolerootje in ongeveer hetzelfde blauw als mijn jurkje en zwarte schoentjes met een lage sleehak en ronde neuzenGeen tof jasje kunnen vinden, dus de bolero moet maar netjes genoeg wezen vind ik
Ook een complimenteuze rastaman getroffen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bahh, ik had net hetzelfde met uitlaten vh doggie.
Dan is de douche zo wel extra lekker
Nu nog allemaal passen en je er fijn in voelen en je bent alvast op dat punt goed voorbereid
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook een complimenteuze rastaman getroffen?![]()
Doggie![]()
En ja, ik had het jurkje mee voor de kleur enzo, dus heb al even getest in de paskamerIk heb ook een
panty
gescoord, als die enigszins lekker zit doe ik hem aan en als het een monster is dan niet. Als ik er hobbelig in wordt doet het toch meer kwaad dan goed
Deze fietste ook!quote:
Je moet niksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet zo hardlopen. In de regen ws. En er is geen warm water meer![]()
.
Ja heui, geef lieve Maria terug!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze fietste ook!</flauw>
Misschien foto, als ik een beetje opgedroogd/opgewarmd ben, mn camerabatterij heb opgeladen en de moed kan verzamelen
Nee, dat doet 'ie 's nachts ws. Mark heeft het laatste warme water opgemaakt met afwassen. En ja, ik moet wel, want ik ging vanochtend niet en als ik niet ga, wordt het later weer moeilijkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet niksen die boiler warmt toch wel weer op?
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat doet 'ie 's nachts ws. Mark heeft het laatste warme water opgemaakt met afwassen. En ja, ik moet wel, want ik ging vanochtend niet en als ik niet ga, wordt het later weer moeilijker[/bikkelmodus on]
Het was een slecht grapje, geen Ml-dis!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heui, geef lieve Maria terug!!![]()
We zien hem wel verschijnenik ben ook niet zo'n fotografeerder dus geen recht van spreken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest vandaag ook op de foto op het werk. En ik was er helemaal niet blij mee, maar als ik een foto wilde waar ik tevreden over was, zouden we er over een half uur nog staan
. Dus lama, want iedereen daar weet wel dat ik er in het echt veel leuker uitzie
.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een slecht grapje, geen Ml-dis!Kusje op?
Een d in de dierentuin. Straksmisschien nog iets groenterigs, maar misschien ook niet.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet op de kast gaan zitten
*plintenladdertje aangeeft
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is niet koud buiten Vik en het regent, dus gewoon inzepen en gaan hollen!
Awhhhquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is niet koud buiten Vik en het regent, dus gewoon inzepen en gaan hollen!
quote:
Ooooohhhhhquote:
Volgens mij wel, lijkt er in ieder geval op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
Komt mama hier niet voorbijrennen? wat een enorme haarbal!
Wij hebben de gele. Maar doet het primaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Kattenbakspul is binnen, de groene Biocat's! Heeft Coco ook toch? Morgen even een extra bak erbij regelen, de bankhoezen uitwassen en feromonenspray spuiten op de bank en dan hebben we alle factoren onder controle! Hoop dat het helpt.
Oh my een jeugdige Henny Huismanquote:
quote:
IJsbulletje, omg?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maria, en Snuitje dan?
Met twee Cornetto's op je hoofd lopen en tegen iedereen roepen, ik ben een ijsbulletje
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Hennie Huisman (of is het nou Henny?) had ook zo'n liedje over het paard Snuitje.
"Snuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiitje waar bleef je nou zo lang? Je ging op avontuur uit en je maakte me zo bang!".
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Bulletje, wat een fashion sense had ie ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Maria, en Snuitje dan?
Met twee Cornetto's op je hoofd lopen en tegen iedereen roepen, ik ben een ijsbulletje![]()
Way to go!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
Toch nog een extra D genomen: aardappeltje, gehaktbal, courgette en aubergine + salade + halve grapefruit toe.
Uit de losse pols?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Net zo'n een lekkere cocktail gemaakt: Weinbrand (cognac) met een twee handjes diepvriesbosbessen, een scheut sinas en wat grenadine. Echt verrassend lekker.
ben wel heel benieuwd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net een foto gezien van de tattoo van mijn vriendin, helemaal in de stijl van mijn potloodtekeningetje, ben er tamelijk ondersteboven van
T na D werd een fruitsmoothie van banaan, sinaasappel en peer.
Ja. Heb van de duitse Buzzer een paar flessen Chantre (Weinbrand) gekregen om een cocktail avond mee te organiseren. Nou ga ik dat ook wel doen, maar ik wilde nu even voorproeven. En het moet vooral makkelijk zijnquote:
Makkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heb van de duitse Buzzer een paar flessen Chantre (Weinbrand) gekregen om een cocktail avond mee te organiseren. Nou ga ik dat ook wel doen, maar ik wilde nu even voorproeven. En het moet vooral makkelijk zijn
Dat is zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb jarenlang achter de bar gestaan, dus dan weet je wel wat lekker smaakt en wat niet. Duidelijk gevalletje oefening baart kunst.
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:04 schreef Phaidra het volgende:
*voelt zich aangesproken. Ik heb dus een oranje-achtig matizje. Ik zocht een redelijk betaalbare auto, licht ivm wegenbelasting en zuinig. Toevallig stond deze bij de dealer, de kleur kreeg ik er gratis bij
. Ik was allang blij dat er geen schreeuwerige bekleding in zat!
Pleit het verder nog voor me dat ik liever een Mazda mx5 had gekocht als mijn budget iets ruimer was geweest?
Oh cool! Kende ik nog niet. Deel 1 wel uiteraard. In Zwolle had je een geweldige "alternatieve film-videotheek"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:01 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] Zoiets en dan met gehakt?
Kanibaal?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef Perruche het volgende:
D: halve gevulde courgette en halve gevulde paprika (gevuld met gehakt/tomaat mensen)
Beter dan dit kon ik niet doenquote:
Ze leest vast wel bij morgenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beter dan dit kon ik niet doen
Dit was wel de ultieme uitdaging geweest voor XM trouwens! Een plaatje zoeken van een tomaat, gevuld met mensen die half tomaat, haf gehakt en half mens zijn.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Beter dan dit kon ik niet doen
Dit was wel de ultieme uitdaging geweest voor XM trouwens! Een plaatje zoeken van een tomaat, gevuld met mensen die half tomaat, half gehakt en half mens zijn.
In bepaalde delen van China zit je op 3/4 van de uitdaging!quote:
Heb deze week eens bedacht wat ik aan carbs eet en dat is echt veelquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
sdb!
eten was lekkermaar merk wel echt dat er geen carbsy basis bij zit..
Ben echt heel benieuwd wat voor effect het gaat hebben in combinatie met mijn awesome sportgewoonte tegenwoordig.
Ook eentrouwens, de mevrouw van de sportschool, die ik nog nooit gezien had maar die ik blijkbaar wel elke keer aan de telefoon had, vroeg bij het aanmelden voor de les van vandaag hoe het met mijn knie ging?
zo lief! Dat ze dat ook onthoudt!
Ik denk dat ik maar bij deze sportschool blijf. Ok, het is niet het USC van Nijmegen, maar soit, ik woon nu in Engeland
En met een spelfoutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In bepaalde delen van China zit je op 3/4 van de uitdaging!
[me=V1z0R] wegrent!
[/me]
Is dus met een (kats, gigantisch, heule) grote knipoog bedoelt he!?
Ik heb Vik ooit verbeterdquote:
Ik vind het wel heel lastig moet ik zeggen bij sommige dingen. Pasta, rijst, brood enzo zijn redelijk obvious, maar dan zijn er nog's van die undercover dingen zoals druiven, bananen, etc etc etc die niet helemaal in zo'n dieet passen..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb deze week eens bedacht wat ik aan carbs eet en dat is echt veel
Al schrap ik alleen de pasta en broodachtigen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |