abonnement Unibet Coolblue
pi_110241721
quote:
9s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef AryaMehr het volgende:
Derksen zo over FC Zwolle bij Eenvandaag. Volgens Derksen zouden clubs als Zwolle zich nooit financieel kunnen redden in de Eredivisie en zouden ze zichzelf daardoor in nesten kunnen werken.
Zegt hij elk jaar aan iedereen die het wilt horen en toch degraderen steeds andere clubs. RKC deed het dit jaar prima, VVV zie ik ook voor het 3e jaar op rij blijven. ADO Den Haag heeft vorig jaar zelfs een topseizoen gehad terwijl het een paar jaar geleden nog in de eerste divisie zat, Heracles was altijd een eerste divisie clubje en zo kan je wel door gaan.
Nog beter gezegd, elke club behalve Roda JC, Utrecht, Feyenoord, Ajax en PSV heeft eens in zijn geschiedenis in de eerste divisie gespeeld.

Je moet alleen een beetje basis hebben, Zwolle kan het zeker gewoon een paar jaar redden.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:04:57 #127
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110241843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Zegt hij elk jaar aan iedereen die het wilt horen en toch degraderen steeds andere clubs. RKC deed het dit jaar prima, VVV zie ik ook voor het 3e jaar op rij blijven. ADO Den Haag heeft vorig jaar zelfs een topseizoen gehad terwijl het een paar jaar geleden nog in de eerste divisie zat, Heracles was altijd een eerste divisie clubje en zo kan je wel door gaan.
Nog beter gezegd, elke club behalve Roda JC, Utrecht, Feyenoord, Ajax en PSV heeft eens in zijn geschiedenis in de eerste divisie gespeeld.

Je moet alleen een beetje basis hebben, Zwolle kan het zeker gewoon een paar jaar redden.
Klopt, Derksen valt elke jaar in herhaling. Die basis heeft Zwolle overigens naar mijn mening wel. Een redelijk grote supportersschare, redelijk 'groot' stadion en het achterland om meer supporters en sponsors aan te trekken.

Het uitbreiden van het stadion klonk mij overigens goed in de oren.
pi_110252388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef Adames het volgende:

[..]
Zwolle kan het zeker gewoon een paar jaar redden.
:')

Zwolle zit in categorie 1, die gaan het geen paar jaar redden in de eredivisie. Die moeten het zelfs bij promotie met het gros van de huidige spelers gaan doen, en talentjes :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_110252458
Hup Zwolle *O* *O*
  donderdag 12 april 2012 @ 22:23:40 #130
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_110254267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

:')

Zwolle zit in categorie 1, die gaan het geen paar jaar redden in de eredivisie. Die moeten het zelfs bij promotie met het gros van de huidige spelers gaan doen, en talentjes :')
Tegenwoordig categorie 2. Alsnog de gevaren-zone.
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:20:03 #131
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110276730
Vanavond. _O_

quote:
Wennemars: FC Zwolle is klaar voor de Eredivisie

Bij winst op FC Eindhoven promoveert FC Zwolle vanavond naar de eredivisie. 'Dat zou prachtig zijn voor de regio', zegt Erben Wennemars. De voormalige topschaatser heeft zitting in de raad van commissarissen van de club. 'FC Zwolle is er klaar voor. Vorig seizoen waren we er al dicht bij, nu moet het gebeuren. De ambitie om te slagen in de eredivisie is er. Dat is een goede basis.'

Zelf is Wennemars vooral betrokken bij de maatschappelijke ambities van de club. 'Ik geloof daarin. Wil je als club bestaansrecht hebben, dan moet je vast geankerd zitten in de maatschappij. Dat kan niet anders. De kracht van sport is heel groot. Wij doen daar iets mee. Dat is de bindende factor.'

Van de stichting Meer dan Voetbal, opgericht ter stimulering van dergelijke projecten, kreeg Wennemars onlangs een groot compliment. 'De directeur zei: 'niet alleen in de stand zijn jullie nummer 1 in de Jupiler League, ook wat betreft de maatschappelijke binding staan jullie bovenaan.' En in de eredivisie zouden we in dit opzicht meteen in de top 5 terechtkomen. Ik vond dat mooi om te horen.'

Voorbeelden? 'We hebben meerdere uitgangspunten', zegt Wennemars. 'Zo zijn er kinderen die niet goed kunnen meekomen op school die 10 weken les krijgen in ons stadion. Wat wij bieden is een inspirerende ruimte. En dat werkt! De opdrachten die ze krijgen zijn voetbalgerelateerd. Reken de afstand tussen middenstip en strafschopgebied uit, om maar eens wat te noemen. Je ziet dat de kinderen vooruitgaan. Ze krijgen zelfvertrouwen.'

Zwolle doet nog meer. Een straatvoetbaltoernooi met een FC Zwolle-sausje, samenwerking met een woningcoöperatie. Wennemars: 'Met dat laatste project bereiken we 30.000 mensen. Zo versterken alle activiteiten elkaar. Het doet ook de interesse in FC Zwolle toenemen.'

Met voetbaltechnische zaken bemoeit Wennemars zich niet. 'Ik was echt een betere schaatser dan voetballer', zegt de meervoudig wereldkampioen op de sprint. 'Toch is de interesse voor FC Zwolle er altijd geweest. Ik doe het ook voor de regio. Die wil ik graag helpen. Ik geloof in deze streek.'

En in die streek is ruimte voor de Eredivisie. Wennemars: 'We liggen in feite tussen sc Heerenveen en FC Twente in. Vaak is het voor de liefhebbers toch een uur rijden als ze eredivisievoetbal willen zien. Dat kunnen ze hopelijk straks bij ons te zien krijgen. Ons achterland bestrijkt zeker een miljoen mensen. Dat is een prachtige basis om op te bouwen. Nu al hebben we gemiddeld 8500 supporters in de Jupiler League. Dat kunnen er straks nog meer worden.'
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Eredivsie.dhtml
pi_110277600
Succes Zwolle ! *O*

(en volgend jaar niet gelijk degraderen he :P )
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_110279979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef TLC het volgende:
Succes Zwolle ! *O*

(en volgend jaar niet gelijk degraderen he :P )
Doen ze toch wel.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:38:44 #134
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110280076
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef TLC het volgende:
Succes Zwolle ! *O*

(en volgend jaar niet gelijk degraderen he :P )
Hopen van niet nee.

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef hurrrrdurrrr het volgende:

[..]

Doen ze toch wel.
Sssshtt!
pi_110283518
Dat wordt gezellig in de stad vanavond
pi_110284268
Euhm..ik vraag het hier maar even.

Ik als totale voetbalnoob toch geintresseerd wat zwolle vanavond doet.
Niet vanwege het voetbal maar vanwege werk. Als zwolle vanavond kampioen wordt moet ik extra vroeg beginnen met mijn werk morgen vanwege de feesten in zwolle.. :(

Waar moet ik op letten? Stel dat ze vanavond gelijk spelen, zijn ze dan ook kampioen?

Ik weet wel dat als ze deze wedstrijd winnen dan kampioen zijn (en ik de sjaak) maar stel dat ze gelijk spelen? Schuift het dan een week op?

Ik gun het jullie wel hoor, maar ik heb weinig trek om al rond 03.30 mijn bed uit te moeten. :%
pi_110284329
Als ze gelijk spelen zijn ze zo goed als kampioen, maar nog niet helemaal nee. Het kán dan nog misgaan, hoe onwaarschijnlijk ook.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110284416
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als ze gelijk spelen zijn ze zo goed als kampioen, maar nog niet helemaal nee. Het kán dan nog misgaan, hoe onwaarschijnlijk ook.
Okee, dus stel ze spelen 2-2 dan kan ik uitslapen?
pi_110284421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Euhm..ik vraag het hier maar even.

Ik als totale voetbalnoob toch geintresseerd wat zwolle vanavond doet.
Niet vanwege het voetbal maar vanwege werk. Als zwolle vanavond kampioen wordt moet ik extra vroeg beginnen met mijn werk morgen vanwege de feesten in zwolle.. :(

Waar moet ik op letten? Stel dat ze vanavond gelijk spelen, zijn ze dan ook kampioen?

Ik weet wel dat als ze deze wedstrijd winnen dan kampioen zijn (en ik de sjaak) maar stel dat ze gelijk spelen? Schuift het dan een week op?

Ik gun het jullie wel hoor, maar ik heb weinig trek om al rond 03.30 mijn bed uit te moeten. :%
Zwolle is kampioen wanneer ze:
winnen
Gelijkspelen en Sparta speelt gelijk of verliest
Verliezen en Sparta gelijk speelt verliest
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:30:18 #140
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110284429
2 mogelijkheden dat Zwolle kampioen wordt:

1) Ze winnen vanavond tegen Eindhoven.
2) Zwolle speelt gelijk en Sparta verliest of speelt ook gelijk.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:31:19 #141
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110284469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Okee, dus stel ze spelen 2-2 dan kan ik uitslapen?
Dat ligt eraan wat Sparta dan doet. Verliezen zij ook of spelen ze gelijk dan kan je niet uitslapen.
pi_110284474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Okee, dus stel ze spelen 2-2 dan kan ik uitslapen?
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:30 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zwolle is kampioen wanneer ze:
winnen
Gelijkspelen en Sparta speelt gelijk of verliest
Verliezen en Sparta gelijk speelt verliest
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
2 mogelijkheden dat Zwolle kampioen wordt:

1) Ze winnen vanavond tegen Eindhoven.
2) Zwolle speelt gelijk en Sparta verliest of speelt ook gelijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat Sparta dan doet. Verliezen zij ook of spelen ze gelijk dan kan je niet uitslapen.
Dat dus.
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110284521
Okee bedankt voor de heldere uitleg! ^O^
Ik houd teletekst in de gaten.

Ook al verneukt het mijn ochtendritme, toch succes gewenst met het kampioenschap! ;)
pi_110284522
Maar ja, Almere, Apeldoorn en Emmen... Het kan nog best billenknijpen worden als EHV vandaag stunt :+ (En Sparta dus 'gewoon' wint :'))
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:34:28 #145
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110284572
Graag gedaan en bedankt nog. Ja, gewoon winnen vandaag. Volle bak en die lampjes kapot spelen.
pi_110284639
Als Maachi niet scoort vind ik het een beetje een flut kampioenschap eigenlijk.

:+
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
pi_110284788

Ik hing daar toen ook ergens tussen, wat een heerlijke wedstrijd was dat toen
pi_110285738
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef SjaakBauer het volgende:

Ik hing daar toen ook ergens tussen, wat een heerlijke wedstrijd was dat toen
Ze zijn er toen ook echt ontzettend lang ingebleven :')
pi_110286955
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze zijn er toen ook echt ontzettend lang ingebleven :')
Jaartje maar ja
pi_110295142
Gefeliciteerd :)
Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Joh zuig lekker aan mn lul, homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')