Ben weer even bezig geweest en het resultaat in onderstaande link anders wordt 'ie inderdaad weer kleiner gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bedank, ze zien er mooi uit. Allereerst vond ik de 1e het mooist maar als ik wat langer kijk denk ik toch dat ik de 2e versie mooier vind. Mooi hoe je blik naar de 2 hondjes wordt geleid. Het blauwe matje staat dan nog voor een soort van verbintenis. Maar misschien ben ik nu een beetje te zweverig bezig.
Ik zie alleen nu wel dat tinypic de afmetingen kleiner heeft gemaakt, van 3210x2382 naar 1600x1187. Als ik hem op canvas wil laten zetten kan ik hem het beste in de hoogst mogelijke resolutie opsturen neem ik aan. Ik weet niet of het heel veel werk is maar zou je hetzelfde als bij nr2 doen alleen dan op wat hogere kwaliteit of kan je dat makkelijk upscalen o.i.d.
Heb hier in ieder geval een wetransfer linkje van de foto op groot formaat staan.
http://wtrns.fr/D21eJHez_04Sch
Hartstikke bedankt! Als ik het goed zie heb je de afwerking zelfs nog net even wat netter gedaan, als ik naar de oortjes kijk bijvoorbeeld. Held!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben weer even bezig geweest en het resultaat in onderstaande link anders wordt 'ie inderdaad weer kleiner gemaakt.
http://wtrns.fr/QysY0j1_qc4TPe
Graag gedaan. Hij is inderdaad nog ietsje mooier dan die eerste.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt! Als ik het goed zie heb je de afwerking zelfs nog net even wat netter gedaan, als ik naar de oortjes kijk bijvoorbeeld. Held!
Deze tutorial kan je daar wel mee helpenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je dergelijke afbeeldingen kunt maken?
[ afbeelding ]
Tof, dat is exact wat ik zoek! Dankejwelquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze tutorial kan je daar wel mee helpen
http://psd.tutsplus.com/t(...)cts/photoshop-smoke/
Ik heb ooit eens via mijn toenmalige werk CS4 goedkoop kunnen aanschaffen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:11 schreef Schanulleke het volgende:
Even een vraagje: gebruiken jullie photoshop express, of de volledige versie. Ik zit te kijken op surfspot maar zelfs met korting is een pakket waar bv. ook after effects in zit me nog veel te duur. Heeft echt iedereen dat er voor over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand enig idee hoe ik dit zelf praktisch kan maken met CS5 of kan iemand me op een template wijzen met een dergelijk patroon?
tekst in een apparte laag zetten en gewenste kleurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben op zoek naar een manier om op een realistische manier een tekst uit deze boomschors te 'hakken' met Photoshop. Ik heb een hoop tutorials gevonden, maar dat is allemaal te cartoonesk... Iemand tips, voorbeelden of suggesties?
[ afbeelding ]
Heb je bronmateriaal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef SW8810 het volgende:
Hallo!
Ik had mijn vraag in knutselen en creativiteit gesteld, maar volgens mij wilt het hier ook wel werken
Voor een foto shoot wil ik een waterslang / draak photoshoppen in een zelfgemaakte foto. (met een model)
Ik kan geen goeie tutorial vinden die goed uitlegt waar ik op moet letten. Of hoe ik het überhaupt voormekaar kan krijgen.
Natuurlijk wil ik niet dat het er (heel erg) fake uit komt te zien.
Kan iemand mij tips, tricks, voorbeelden, tutorials geven of laten zien?
Misschien dat je zelf zoiets hebt geprobeerd, hoe is dit verlopen? En waar liep je tegenaan?
Het is de bedoeling dat een deel van de waterslang/draak boven water komt. Waarschijnlijk geen kop.
Dit is een voorbeeld met wat ik bedoel. ( de vorm)
[ afbeelding ]
Ik heb hier een voorbeeld van een fotograaf die een luipaard heeft toegevoegd aan haar foto. Het is niet levensecht maar op één of andere manier wel acceptabel...
Die richting wil ik op..
Voorbeeld
Oooh! Nou dat is het probleem ook, ik kan (NOG) niks vinden..quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van de waterslang die je er in wil hebben.
Je kan het ook gewoon old-skool proberen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben op zoek naar een manier om op een realistische manier een tekst uit deze boomschors te 'hakken' met Photoshop. Ik heb een hoop tutorials gevonden, maar dat is allemaal te cartoonesk... Iemand tips, voorbeelden of suggesties?
[ afbeelding ]
Ja, je zou verwachten dat er meer foto's van draken zouden zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Oooh! Nou dat is het probleem ook, ik kan (NOG) niks vinden..(google, deviantart etc.)
Misschien als optie... een texture gebruiken? Die vormen naar het lichaam? Of is dat onrealistisch (in both ways)
De meeste foto's/plaatjes die ik ook vind op internet zijn tekeningen etc. ( Zoekterm )
Thanks!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:
Deze 3D software is tijdelijk gratis:
http://www.daz3d.com/products/hexagon/hexagon-what-is-hexagon/
Ik heb deze ook gedownload, want gratis is gratis en het zag er wel degelijk uit.
Ik heb er nog niet echt mee gewerkt, wel even bekeken, en er zitten heel veel degelijke 3D modellen in die je makkelijk in positie kan zetten en aanpassen. Misschien het proberen waard om te kijken of er een passende draak bij zit
Niet alleen dat, ze geven ook DAZ Studio 4 en Bryce 7 gratis weg. De eerste werkt een beetje zoals Poser, dus om mensen/beesten mee in een mooie houding te zetten, de 2e is meen ik vooral om grote open omgevingen te renderen (zoals Vue).quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:
Deze 3D software is tijdelijk gratis:
http://www.daz3d.com/products/hexagon/hexagon-what-is-hexagon/
Ik heb deze ook gedownload, want gratis is gratis en het zag er wel degelijk uit.
Ik heb er nog niet echt mee gewerkt, wel even bekeken, en er zitten heel veel degelijke 3D modellen in die je makkelijk in positie kan zetten en aanpassen. Misschien het proberen waard om te kijken of er een passende draak bij zit
Dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:54 schreef Azreal het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze geven ook DAZ Studio 4 en Bryce 7 gratis weg. De eerste werkt een beetje zoals Poser, dus om mensen/beesten mee in een mooie houding te zetten, de 2e is meen ik vooral om grote open omgevingen te renderen (zoals Vue).
@SW8810: Voor die waterslang kun je misschien een bak water pakken en daar een tuinslang in poseren. Dan heb je de breking van het water en dergelijke al realistisch gevangen. Als je dan een tuinslang pakt die qua structuur en kleur in de buurt zit van de draak die je ervan wilt maken, dan is je uiteindelijke resultaat best realistisch te maken. Wel goed letten op de belichting want daarin zie je heel snel dat iets nep is.
Overigens denk ik dat het luipaard in die foto die je linkt acceptabel is, omdat de hele achtergrond van de foto eruit ziet als een schilderij. Een geschilderd luipaard past daar goed in, het zijn vooral het model en de stoel die eruit springen (terwijl de achtergrond ook een geschilderd doek is).
Dat is wat ik bedoelde ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef SW8810 het volgende:
Ohja, dat klopt wel ja!
Volgens mij is die luipaard op dat doek ook geshopt. Of bedoelde je dat niet met geverfd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |