Is er iets?quote:
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
Gooi bier over je tettenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit na te denken over de tetten en het bier
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een grapje he! Dat is nog zonde van schuttersbier.
Pff... Schuttersbier..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het bier geef ik liever aan Q iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoorquote:
Jou ken ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
en aan wie geef je de tetten dan?quote:
Jij bent nog jong. Jij mag nog niet drinken en niet aan tieten denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Juistem, duidelijk, maar je kan het ook wel aan mij geven hoor
He das nou jammer, geen bier dus?quote:
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ah ok, of anders (misschien voor jou) piemols en wijn? Of misschien een andere drank?
Ik hoor net dat je jong bent..dus neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
He das nou jammer, geen bier dus?
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je jong bent..dus nee
geen idee, ik luister naar godtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong je denkt dat ik ben.
quote:geboortedatum: 30-03-1998
neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag t ook piemols en bier zijn? beetje mixen
Waar heb je dat vandaan getoverd?quote:
Je profiel slimmerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:56 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan getoverd?
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoorquote:
broekiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:57 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar eens, want er staat echt 1988 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |