abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 augustus 2011 @ 14:34:13 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100313614
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 29

***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100313744
Mijn ventje heeft zoveel poepluiers momenteel dat het hele gebied vuurrood is. Hij houdt zich groot en balt eerst alleen zijn vuistjes en spant zich aan maar als er veel poetswerk is moet hij toch huilen. Zo zielig :'(

Ik ga het maar met een washandje wassen en die spray halen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100314031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn ventje heeft zoveel poepluiers momenteel dat het hele gebied vuurrood is. Hij houdt zich groot en balt eerst alleen zijn vuistjes en spant zich aan maar als er veel poetswerk is moet hij toch huilen. Zo zielig :'(

Ik ga het maar met een washandje wassen en die spray halen.
zink!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100314057
Over 4 weken en 2 dagen heb ik geen baby meer :'(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100314236
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef danic het volgende:
Oh Cleany, dan is onze manier van fles geven toch niet hetzelfde hoor. Wij geven 120 cc water + 4 schepjes wat dan samen 140 wordt. Dus geen 140 cc water, want dan geef je flessen van 160 cc en dat x6, kom je uit op 960 cc per dag. Is nogal veel te veel voor die kleintjes!
oke...bij ons komt er dan geen 20cc bij hoor :P, maar goed dit is volgens instructies van de verpakking zelf, Kraamverzorgster en cb, dus ja het gaat om de hoeveelheid water.
Ik zal het eens navragen. Wellicht heb je gelijk hoor, maar de vorige keer dat we op het cb waren was het nog niet te veel.
Maarre...ik denk dat we trouwens ook vaker 5 keer geven dan 6.
pi_100314585
Cleany, welke voeding gebruik je dan? Want zowel nutrilon als friso werken met 1 schepje op 30ml water. Doe je 4 schepjes op 120, dan wordt de flesinhoud ongeveer 135 ml, dus het klopt wat Danic zegt. Sowieso wordt afgeraden om te werken met halve schepjes, dan kan je beter extra aanmaken (in jullie geval met 150 ml water en 5 schepjes) en niet helemaal laten opdrinken. Dan blijft de verhouding goed.

Logopediste dus ivm de reflux. Fijn dat ie wel netjes drinkt. Ik heb geen ervaring met de difraxflessen, maar hoor van verschillende mensen dat die prima zijn.

Tankgirl, jammer dat het rochelen nog zo erg is. Die ene keer dat wij ab ervoor gekregen hebben ging het echt heel snel beter, ik hoop dat dat bij jullie ook zo is.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100314840
Dizzy, van het Kruidvatmerk hadden ze ook een spray ervoor, scheelde nogal wat met dat ander emerk spray! (weet ff naam niet meer)
Stoer dat ie zich zo groot houd! Hoop dat het snel over is..
pi_100315076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef mefke79 het volgende:
Cleany, welke voeding gebruik je dan? Want zowel nutrilon als friso werken met 1 schepje op 30ml water. Doe je 4 schepjes op 120, dan wordt de flesinhoud ongeveer 135 ml, dus het klopt wat Danic zegt. Sowieso wordt afgeraden om te werken met halve schepjes, dan kan je beter extra aanmaken (in jullie geval met 150 ml water en 5 schepjes) en niet helemaal laten opdrinken. Dan blijft de verhouding goed.

Logopediste dus ivm de reflux. Fijn dat ie wel netjes drinkt. Ik heb geen ervaring met de difraxflessen, maar hoor van verschillende mensen dat die prima zijn.

Tankgirl, jammer dat het rochelen nog zo erg is. Die ene keer dat wij ab ervoor gekregen hebben ging het echt heel snel beter, ik hoop dat dat bij jullie ook zo is.
Wij gebruiken Enfamil voeding, maar 5 keer 150 kunnen we misschien ook proberen.
pi_100315228
DML, ik heb een merk x spray bij de DA vandaan, werkt ook prima. Die zartaq spray was hier heel lastig te krijgen, vandaar.
pi_100317709
bedankt voor de tips. papa gaat straks even kijken wat hij kan krijgen.
The way you rock'n'roll
pi_100317904
Volgens mij heet dat merk Zarqa of zo?

Overigens hielp hier niks tegen de luieruitslag van Ivan. Hij heeft er twee keer last van gehad, één keer zo erg dat we hem in zijn blote billen lieten spelen tussen slaapjes in. Het was het zurige van de virus- of tandjespoep waar zijn billen niet tegen konden en daar viel niks tegen te doen. Ik heb ook nog Maïzena geprobeerd, vergeefs. Van de ene op de andere dag was de uitslag weg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100318416
wat vervelend Claudia, maar mooi dat het over is.
pi_100318694
Claudia, herkenbaar. Driekkus heeft het bijna nooit en als ie het dan heeft is het met tandjes. Ik mag er alleen dan niet aankomen en dan is de spray wel handig. Want vechten met een baby is 1 ding, met een bijna peuter laat je het wel uit je hoofd.
pi_100321595
Het gaat mij inderdaad niet om het verhelpen maar vooral dat ik hem zo min mogelijk pijn doe.
The way you rock'n'roll
pi_100322054
Ach, arme Puck! Wat sneu zeg, DML :{

Hier weer een klein mijlpaaltje vandaag, Anne gaat zelfstandig zitten! *O*
pi_100322369
Anne!!!!! *O*

en even showen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100322398
Mex! :D O+

Die onderste is echt gewéldig :D
pi_100322584
Wat goed Anne!!!

En wat een leuke foto's Troeta!

En DML, wat zielig.

Ik wilde dat ik weer eens een poepluier had, want we geven nog steeds lactulosesiroop, maar de laatste poepluier is van maandag.. Dus van vrijdag tot maandag 4 poepluiers, en nu weer een aantal dagen niets... Ik ga morgen maar weer eens bellen, ik vind het toch een beetje raar..
pi_100323120
Mooi Mex O+

En wat goed dat Anne zelf kan zitten *O*
pi_100323324
Anne *O*

Mex :D Die onderste is super. Is hij nou rossig Troeta? Dat was me nog niet eerder opgevallen.

Ik heb Puck in een slaapzak voor zijn lange slaap neergelegd. Dit hebben we nog nooit eerder geprobeerd (aangedurfd) maar papa is morgen vrij dus we zien wel of het iets wordt. Hij nadert de zes maanden dus oefenen is wel echt noodzakelijk.
The way you rock'n'roll
pi_100323635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het gaat mij inderdaad niet om het verhelpen maar vooral dat ik hem zo min mogelijk pijn doe.
Ach, wie weet helpt wat je doet wel degelijk, hoor! Maar als dat niet zo is dan zijn er inderdaad wel wat dingen die je kunt doen om het minder pijnlijk te laten zijn. Een ervan is stoppen om doekjes te gebruiken en er bijvoorbeeld een washandje bij pakken.

cleany: lief dat je meeleeft, maar het is bij Ivan al zolang geleden dat ik er niet meer zo mee zit. :Y)
pi_100323664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef Troeta het volgende:
Anne!!!!! *O*

en even showen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto's! Wat een schatje is het toch. En hij wordt rossig. :o

Zeg, had je al trots lopen verkondigen dat hij kan staan?

En hoera voor Anne!
pi_100323772
En ik ben zo trots op mijn meisje, want ze eet gewoon al heel goed! Vandaag heeft ze een halve appel op (geraspt) en 1 1/4 rijstwafel. :o

Ik merk het ook duidelijk aan de luiers. }:|
pi_100324674
Nee, hij word een beetje blond van de zon, in het echt lijkt het niet rossig iig. Misschien ook door het licht ofzo? Zou wel leuk zijn beetje rood!
En ja hij staat!! *O* Hier filmpje van anderhalve week geleden, inmiddels gaat het al een stuk soepeler

En kruipen gaat ook al aardig snel! maar daar heb ik nog geen goed filmpje van. Sinds gister doet hij het eindelijk zonder te zitten tussen 2 kruipjes,haha

succes met d eluieruitslag dizzy, zielig hoor.
En wat knap van Lena, lekkere stinkpoeppie;)

Ik heb maar luierbroekjes aangeschaft, een wurmend kindje met poep aan z'n billen is niet grappig!

[ Bericht 8% gewijzigd door Troeta op 04-08-2011 19:56:34 ]
pi_100327902
Ik wil ook een Mex O+ O+ O+

En Anne kan zelf zitten *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')